Oudjaarsdag naar het strand

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mag
Berichten: 1601
Geregistreerd: 09-02-06

Oudjaarsdag naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-21 23:21

We willen morgen graag naar het strand met de honden. Welke stranden zijn rustig (geen vuurwerk of carbid)
We willen naar zeeland maar wordt daar Carbid geschoten?

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Re: Oudjaarsdag naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 23:30

Ik zou persoonlijk het risico niet nemen op Oudjaarsdag eigenlijk

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 00:08

Je hoeft ze niet per se los te laten, toch? ;) Risico is relatief.
Mijn zus ging meestal naar Schier voor een dagje rustig strand, TS. Is wel een overtocht veerboot bij maar Schier is het altijd lekker rustig, breed strand enz. :) Geen idee of ze aan carbid doen in Zeeland, ik dacht altijd dat carbid een beetje een noordelijk dingetje was..

Urona447
Berichten: 2800
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 01:16

Gezien de corona maatregelen vrees ik dat half Nederland morgen op het strand te vinden is of dat ze in België zitten :D

Toktokmiauw
Berichten: 119
Geregistreerd: 19-10-21

Re: Oudjaarsdag naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 01:20

Ja goede vraag, ik weet dat ze in Brabant en in het midden van Nederland ook echt wel aan carbid schieten doen. Maar op het strand nog nooit van gehoord. Wel vreugdevuren en mensen die siervuurwerk afsteken. Mensen zoeken gewoon naar mogelijkheden om toch meer samen te zijn. Dan nodigt het buitenland meer uit, maar kan me voorstellen dat het strand ook wel aantrekkelijk is. Ook beetje weersafhankelijk misschien?

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Oudjaarsdag naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 03:29

Ik zou het niet doen..

raket

Berichten: 4091
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Oudjaarsdag naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 07:30

Sommige gemeentes staan carbidschieten wel toe. Een aantal mensen die ik ken gaan dit doen ipv vuurwerk. En volgens mij hebben ze genoeg voor een hele dag.

Als ik niet hoef te vervoeren zou ik het niet doen. Ook in de trailer wil je niet dat er iets gebeurt.

Kabayo

Berichten: 13975
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 07:31

Ik denk dat het strand rustiger is dan een gemiddelde woonwijk qua geknal. Zou ze niet los laten

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Oudjaarsdag naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 07:44

2e maasvlakte, daar zijn geen huizen alleen industrie ! Daar ben ik al heel de week te vinden met mijn honden.

mag
Berichten: 1601
Geregistreerd: 09-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-21 07:52

raket schreef:
Sommige gemeentes staan carbidschieten wel toe. Een aantal mensen die ik ken gaan dit doen ipv vuurwerk. En volgens mij hebben ze genoeg voor een hele dag.

Als ik niet hoef te vervoeren zou ik het niet doen. Ook in de trailer wil je niet dat er iets gebeurt.


Gelukkig is de hond niet zo groot en past hij gewoon in de auto :D . Waar wij wonen wordt erg veel vuurwerk afgeschoten nu en willen graag lekker wandelen met de honden.
Laatst bijgewerkt door mag op 31-12-21 08:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Oudjaarsdag naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 07:56

Ouddorp is meestal ook rustig. Daar heb ik vorig jaar nog gereden met oudjaarsdag.

raket

Berichten: 4091
Geregistreerd: 07-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 09:56

mag schreef:
raket schreef:
Sommige gemeentes staan carbidschieten wel toe. Een aantal mensen die ik ken gaan dit doen ipv vuurwerk. En volgens mij hebben ze genoeg voor een hele dag.

Als ik niet hoef te vervoeren zou ik het niet doen. Ook in de trailer wil je niet dat er iets gebeurt.


Gelukkig is de hond niet zo groot en past hij gewoon in de auto :D . Waar wij wonen wordt erg veel vuurwerk afgeschoten nu en willen graag lekker wandelen met de honden.


Ik moet eerst wakker worden voordat ik reageer haha. Een hond is inderdaad wat makkelijker.. Veel plezier.

Zoolgangster

Berichten: 9587
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 20:42

Kabayo schreef:
Ik denk dat het strand rustiger is dan een gemiddelde woonwijk qua geknal. Zou ze niet los laten


In het oosten van Nederland was het doodstil op de snelweg, wat vuurwerk betreft. En na twaalven ook geen enkele auto... al zou je maar met je honden in de auto op de snelweg zitten, horen ze al geen vuurwerk dus. :')