Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Kookaburra schreef:Hier nog geen app en nog niet gevaccineerd. Dus ik weet niet wat werkt.
Waar ik wel even aan zit te denken is of je tekefoon een recente softwareupdate heeft gehad.
Neroo schreef:Ik heb hetzelfde probleem. Op mijn RIVM staat maar 1 van de 2 vaccinaties. De eerste vaccinatie met het batchnummer van de tweede vaccinatie? Heel vreemd allemaal.
Zojuist de GGD weer aan de lijn gehad, mijn god wat een ellende. Iedere keer half uur in de wacht.
Bij mij was er iets niet goed gegaan in de gegevens overdracht en dat heeft de medewerker nu gereset en over 2 uur zou het goed moeten zijn.
Josien_ schreef:Had hier iemand ook het probleem dat bij het maken van een vaccinatie bewijs je telkens weer het digid inlog scherm krijgt?
Internet is goed, vaccinaties staan in mijn rivm maar het lukt me niet om een vaccinatie bewijs voor NL te maken...