Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 20:39

Apple schreef:
.
Alleen is het topic vaak een beetje een 'dit vind ik leuk', 'dit vind ik niet leuk' verhaal. Dan wordt het zo'n 'lijstje' als jullie snappen wat ik bedoel. Ik bedoel, in een 'normaal' kletstopic gaat het om wat mensen meemaken.



Al krijg ik wel inspiratie van dit topic,ik benoem de champignon snijder nog maar een keer :')

Het topic wat jij bedoelt (ik neem ff aan dat je het kippenhok topic bedoeld,) vind ik weer hard gaan en wil daar niet zo plompverloren m'n verhaal daar neerzetten want ik voel mij dan een beetje verplicht om op andere te reageren - wel zo leuk immers- en dat kost mij dan weer bergen energie... en m'n energie wordt momenteel opgezogen door een overactieve overspannen collega die ik vanochtend wel weg wou schoppen... :oo

Maar ff fun tussendoor :+ ik kan m'n junior met een compressor droogblazen _O-

Ze heeft oa White Line probleempje -O-

Biebz

Berichten: 5520
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:06

Schiet me nog wat te binnen!
Wat betreft sieraden ben ik best moeilijk. Ik wil graag dingen simpel houden. Geen robuuste dingen. Dit ook vooral omdat ik een smalle pols heb en dus niet alles mooi staat.
Oorbellen ben ik wel makkelijk in.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78539
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:14

Sieraden maak je mij niet blij mee. Ik heb geen gaatjes in de oren, en draag 2 tot 3 dierbare ringen en wil er niet meer dragen, ketting is een dierbare gouden ketting en armbanden irriteren me (omdat ik ze meestal niet kan dragen, en als ik ze dan draag voel ik ze altijd).
Make-up is ook iets wat ik al 30 jaar niet meer gebruikt heb. :=

Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:22

Maskertjes vind ik ook fijn, maar wel het liefst van die doekjes die je op je gezicht legt. Dat gedoe met crème uit zo'n zakje drukken :')
Echt niet handig...

Wat wel goed om te weten is, is dat ik wel een gevoelige huid heb.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:26

Neonlight schreef:
Blinnii, voorkeur voor de potjes Blistex of de stick? Hier altijd een potje naast bed staan, voor het slapen gaan smeer ik mijn lippen ook even in. Ook altijd een stick in de broekzak, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.
*Knip*

Potjes :j Wit en blauw zijn allebei top, in de winter blauw favoriet :D



Apple schreef:
Alleen is het topic vaak een beetje een 'dit vind ik leuk', 'dit vind ik niet leuk' verhaal. Dan wordt het zo'n 'lijstje' als jullie snappen wat ik bedoel. Ik bedoel, in een 'normaal' kletstopic gaat het om wat mensen meemaken.

Dit dus.. Ik heb het al een aantal keer geroepen, maar ik wil dus echt niet dat mijn Santa denkt een lijstje te moeten volgen. Je maakt me echt overal blij mee! Leef je uit :D *en-dan-hoop-ik-stiekem-dat-dit-niet-ook-dwingend-overkomt-of-de-denkbeeldige-lat-hoog-legt :o

Ik snap het dus ook best goed dat het soms lastig is om een post te plaatsen.

germie

Berichten: 26009
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:31

Hier ook geen sieraden hoor. Ik draag ze nooit.

Het kippenhoktopic volg ik niet. Je kunt niet alles bijhouden.

Oh ja, ik vind bijzondere en pittige sate sauzen wel lekker. Soms vind je in een toko hele lekkere.
Ook andere boemboes zijn welkom. Mag best pittig zijn, ik ben met pepers een non-proever schijnt ;)

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:32

Maar even he, met een verzoek van 1 a 2 berichten per week krijg je echt nog geen lijstje :n
Dan valt er nog genoeg te zoeken als je dat graag wil :j

Vragen om actief op het forum te zijn is niet handig, in het horrorjaar van 2018 waren er een aantal bokkers die alleen actief waren in het paardengedeelte van bokt, de santa's van die bokkers waren niet heel gelukkig met het feit dat er behalve paarden, vrijwel niks te vinden was over die bokkers.

Hier moeten wij als beheer ook rekening mee houden :j

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:34

Ik wil nog wel graag een eiersnijder (waarom maakt mijn telefoon hier eierstok van? Die wil ik niet, daar wil ik juist van af :') )
Ik heb toevallig al een prachtige champignonsnijder, maar die is minder geschikt voor eieren... Lees: Die plet mijn gekookte eitjes tot prut en dan hoef ik ze niet meer :')

Zo'n haarband voor over mijn oren voor in de winter vind ik ook praktisch.

Slaapsokjes met grip aan de onderkant zouden mijn bevroren voetjes geweldig vinden :j

Geen planten, ik krijg een kunstofplant nog vermoord, dus doe die arme plantjes dat maar niet aan :n
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 26-10-21 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:35

Nee, dat klopt Dees, maar ik denk meer dat als je alle berichten van je lootje dan achter elkaar zet, het kan lijken op een wensenlijstje. Terwijl ik zelf bijvoorbeeld alleen aangeef wat leuk is ter inspiratie. Als mijn Santa een pakket maakt met allerlei spulletjes die ik hier niet genoemd heb, ben ik net zo goed verrast en blij. Ik vind het alleen rot als iemand zich 'verplicht' voelt iets te kopen van wat besproken is.. dat is het meer :)

Oh oh oh! Nog een top: vegan chocolade :9 Ik heb dat dus ontdekt vanwege koemelkvrij eten en ooooooh zo veel lekkers!

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:36

Blinnii schreef:
Nee, dat klopt Dees, maar ik denk meer dat als je alle berichten van je lootje dan achter elkaar zet, het kan lijken op een wensenlijstje. Terwijl ik zelf bijvoorbeeld alleen aangeef wat leuk is ter inspiratie. Als mijn Santa een pakket maakt met allerlei spulletjes die ik hier niet genoemd heb, ben ik net zo goed verrast en blij. Ik vind het alleen rot als iemand zich 'verplicht' voelt iets te kopen van wat besproken is.. dat is het meer :)

Oh oh oh! Nog een top: vegan chocolade :9 Ik heb dat dus ontdekt vanwege koemelkvrij eten en ooooooh zo veel lekkers!

Snap ik hoor, je moet in principe ook alles zien als een richtlijn.
Behalve de flops.
Lieve Santa de flops van 2017 zijn nog steeds actueel :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:37

Eiersnijder is hier, na enig nadenken, ook wel een top! Met name door de laatste reactie van Dees over eierprut. :)) Champignons, appels en ijsbergsla daarentegen snijd ik het liefst met de hand, dus daar hoef ik geen gadgets voor. :D

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:38

Ik draag bijna nooit een muts, ik draag alleen een muts als het heel erg koud is buiten, werk altijd buiten, dan is een muts wel lekker in de kou.
Sieraden draag ik eigenlijk nooit net zoals make-up, Ben altijd make-up loos :+

yvje86, wat een vervelende situatie met je hond. Heel veel sterkte :(:)
Marjo, gefeliciteerd Y)(^)

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:40

Mijn vriend vroeg zich gisteren af of we nog zo'n klein theezeefje hebben. Het antwoord was nee...

germie

Berichten: 26009
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:40

Hier ook geen eiersnijder of champignonsnijder nodig. Dat kan ik nog wel met een mesje doen.

Jolien87

Berichten: 17482
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:51

Ik ga een voorspelling doen: binnen nu en 4 weken zijn overal de eiersnijders, champignonsnijders en hoofdbanden uitverkocht. <<)

Gefeliciteerd Marjo! *\o/*

Ja joh, die behangerslijm was echt het laatste waar ik aan dacht maar prima, scheelt mij voortaan een hoop toestanden als er weer behangen moet worden. Geef mij maar gewoon een roller en een emmer verf, daar vermaak ik me prima mee. (Nee, dit is geen top voor mijn lijstje ;) )

justdiesel schreef:
@Ashleytjuhh, nee je bent niet de enige :D
Er bestaan zelfs verwen advents kalenders, daar weet Jolien alles van maar die wil niet vertellen wat er in zit :D :P
:P

Hé! Ik wilde best met jullie delen wat er in de verwenkalender zit, ik wil de inhoud alleen niet délen, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
Oké, eentje mogen jullie hebben, eens kijken of jullie kunnen bedenken welke dat is.
Ik zet de inhoud die we tot nu toe hebben uitgepakt wel even in een spoiler:
Spoiler:
2 vibrerende speeltjes; glijmiddel; stimulerende gel; dobbelstenen; oogmasker; tepelplakkers _O- ; kietelaar (niet te verwarren met een kittelaar) en met een mooi woord: bekkenbodemspierballetjes.


Over verwennen gesproken: dit soort momentjes ga ik ook heel goed op. +:)+
Ik vind kikkers en muizen zó lekker!
Afbeelding

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:57

Oee ja kikkers en muizen! Daar kan ik me dus echt misselijk aan eten haha

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:01

Die bekkenbodemspierballetjes, zijn dat niet gewoon de beruchte 2 zilveren balletjes uit 50 tinten grijs? :')

Roosch

Berichten: 36685
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:06

Ik hoor het al. Ik kom precies op het juiste moment... binnenvallen.

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:08

germie schreef:
Hier ook geen sieraden hoor. Ik draag ze nooit.

Het kippenhoktopic volg ik niet. Je kunt niet alles bijhouden.

Oh ja, ik vind bijzondere en pittige sate sauzen wel lekker. Soms vind je in een toko hele lekkere.
Ook andere boemboes zijn welkom. Mag best pittig zijn, ik ben met pepers een non-proever schijnt ;)


Hete saus <3 inderdaad echt heerlijk! Ik kweek ook zelf allemaal peper soorten waar ik oa saus mee maak.

Roosch

Berichten: 36685
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:10

Ik ben juist zo iemand die al half smoort in satésaus qua pittigheid. Ik ben pittig genoeg van mezelf. M'n kerel daarentegen, die kan het niet pittig genoeg geloof ik. :+

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:11

Roosch schreef:
Ik hoor het al. Ik kom precies op het juiste moment... binnenvallen.

Typisch :')


Ik hou ook niet van pittig :n

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:11

Verwenkalender en hete saus <<)

pradadaan

Berichten: 4674
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:13

Verwenkalenders :+
Ja die bestaan er zeeeeeker!
Vorig jaar best even gelachen toen ik een leuke adventskalender zocht en die tegen kwam :=

Jolien87

Berichten: 17482
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:13

M_D_H schreef:
Die bekkenbodemspierballetjes, zijn dat niet gewoon de beruchte 2 zilveren balletjes uit 50 tinten grijs? :')


Geen idee, ik moet heel eerlijk toegeven dat ik nog nooit ook maar één woord heb gelezen uit de 50 shades reeks maar ik vind ze er niet per sé heel uitnodigend uitzien. :')
Het zijn overigens zwarte, rubberen balletjes met gewichtjes erin en ik ben er nog niet helemaal over uit hoe we die dingen moeten inzetten. Ik bedoel, moet mijn vriend aan het andere eind trekken terwijl ik uit alle macht probeer om ze niet te verliezen?

Schuif gezellig aan Roosch, balletjes bij de satésaus?

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:13

Hier ook nog nooit 50 shades gelezen, ben daarin ook niet zo spannend :+