Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:14

pradadaan schreef:
Verwenkalenders :+
Ja die bestaan er zeeeeeker!
Vorig jaar best even gelachen toen ik een leuke adventskalender zocht en die tegen kwam :=


Zonder gekkigheid: tot nu toe ben ik enthousiast. Met uitzondering van een enkele inhoud waar ik serieus de slappe lach van kreeg.

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:15

Doe mij maar een (HEMA rook)worst, daar heb ik wel zin in :))

En een lading tompoucebier erbij als we toch naar de HEMA gaan. :')

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:16

Roosch schreef:
Doe mij maar een (HEMA rook)worst, daar heb ik wel zin in :))

En een lading tompoucebier erbij als we toch naar de HEMA gaan. :')


Staat genoteerd!

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:20

Ik heb een loden pijp in plaats van een slokdarm :Y) Giet ook zo hete thee naar binnen. Of een eetlepel wasabi :9

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:20

Ga je de left overs van je adventskalender ook verdelen, Jolien? :))


@chiren, kan soms van pas komen! :))

Vavane
Berichten: 154
Geregistreerd: 30-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:23

Hier geen eier/champignon Snijder nodig. Hoofdbanden voor de winter heb ik al genoeg.

Wat ik nog wel kan gebruiken zijn nieuwe paardrijsokken (maat39/40) liefst neutrale kleur zwart of donker blauw. En ik bedacht me net nog iets.. i love macarons :9 liefst niet uit de supermarkt maar van de bakker of iets dergelijks. Koop ze zelf niet snel omdat ze redelijk prijzig zijn, des te leuker om te krijgen

pradadaan

Berichten: 4665
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:23

Jolien87 schreef:
pradadaan schreef:
Verwenkalenders :+
Ja die bestaan er zeeeeeker!
Vorig jaar best even gelachen toen ik een leuke adventskalender zocht en die tegen kwam :=


Zonder gekkigheid: tot nu toe ben ik enthousiast. Met uitzondering van een enkele inhoud waar ik serieus de slappe lach van kreeg.


Welke heb je? Vorig jaar kwam ik alleen de meest bekende (denk ik) tegen. Dit jaar zag ik er al meer voorbij komen in mijn zoektocht naar kalenders

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:24

Roosch schreef:
Ga je de left overs van je adventskalender ook verdelen, Jolien? :))


@chiren, kan soms van pas komen! :))


Misschien leuk voor een SSS afterparty-tombola ;)
Als ik nu ook maar iets in het pakket stop wat uit de kalender zou kúnnen komen dan verraad ik mijzelf. :P

Pradadaan: wij hebben de Naughty & nice kalender van Easytoys.

pradadaan

Berichten: 4665
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:26

Dit klinkt natuurlijk ook weer mega fout maar ik zou dat ding alleen om de doos al kopen!
Love die kleuren <3

Bienotje

Berichten: 10867
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:27

Ach.. misschien vind ik de eiersnijder ook nog wel aanvulling! Van plan wat meer eigen maaltijdsalades te maken ;-)

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:27

Hilarisch idee. :') Nieuwjaarsborrel in combinatie met tombola?

Kan wel hier in het natuurgebied. Graag dikke kleding aantrekken of zelf een kruik meenemen.

Bienotje

Berichten: 10867
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:29

Hier in nieuwe woonplaats ook een toko, van plan die wel regelmatig te bezoeken :-)

Roodvos

Berichten: 6658
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:51

Jolien87 schreef:
Ik ga een voorspelling doen: binnen nu en 4 weken zijn overal de eiersnijders, champignonsnijders en hoofdbanden uitverkocht. <<)
Dit :')

Sieraden draag ik alleen goud, als ik al wat draag. Andere materialen verdraag ik niet.

Mutsen, sjaals, handschoenen en hoofdbanden heb ik nog genoeg.

@Daan: met een helmmuts/capmuts, bedoel je dan een "beany" model of model bivakmuts? Of maakt het niet uit?

Nog gefeliciteerd Marjo :)F

rockwitch

Berichten: 11727
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:54

Ik ga echt slecht op pittig, heb een hekel aan het gevoel dat mijn tong in de fik staat.
Mutsen enzo draag ik weinig. Soms als het echt koud is met de hond uitlaten. Nieuwe sjaal zou wel lekker zijn, maar niet zo eentje die zeg maar rond aan elkaar is. Moet wel gewoon een zijn met 2 uiteinden die ik gewoon om mijn nek kan zwiepen.

Ik begrijp het net die berichten wel, maar vooral omdat ik dus vorig jaar een lootje had die misschien 1 bericht in het topic had gezet en ook geen reactie meer had gegeven na ontvangst van het pakket. Was echt niet leuk, maar ben zelf niet super actief ofzo. Maar probeer wel geregeld even iets te roepen. Dan heeft mijn SS ook wat door te spitten straks.

Sieraden draag ik eigenlijk niet. Ook een nikkel allergie. Al zou ik volgens mij wel zo’n anxiety ring kunnen gebruiken. Zit altijd aan mijn vingers te pulken en velletjes eraf te peuteren.

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:00

Tompoucebier?:wow: Is dat een beetje te drinken?

Ik gun jullie allemaal jullie eier- en champignonsnijders en hoofdbanden. Deze staan niet op mijn wensenlijst. Leuke handschoenen zijn welkom, maar ik heb een grote maat nodig. Net als mijn voeten, zijn mijn handen ook groot.

Ik ben gek op pittig/ heet eten. Een van mijn favoriete snoepjes zijn fireballs. Die dingen koop ik nog steeds voor mezelf als ik een snoepwinkel tegenkom. Mijn man is er helaas ook gek op, dus ik moet altijd delen. -O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:00

Roosch schreef:
Hilarisch idee. :') Nieuwjaarsborrel in combinatie met tombola?

Kan wel hier in het natuurgebied. Graag dikke kleding aantrekken of zelf een kruik meenemen.

Kan ook hier thuis, of in de tuin, of het stukje groen achter het huis :D (prov. Groningen)

meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:10

voor mij ook geen eier/champignon Snijder nodig :D

Wat bij mij ook altijd welkom zijn, zijn solar lampjes voor in de tuin.
Bak spulletjes voor cake/ koek/ taart, geur kaarsen, dekentje voor op de bak, pantoffels (slijt daar best veel van) handschoenen, sjaal, geurkaarsen, haar/gezichtsmaskers en ongezonde lekkernijen zijn ook welkom. ik heb geen allergieën of iets gelukkig ;)

Pittig eten of alcohol dat zijn flops voor mij

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 00:35

Beetje spuit elf maar toch :+

Ik snap het beheer ook wel! Er is idd genoeg mis gegaan in het verleden... jullie maken het jezelf alleen NIET makkelijk nu denk ik, mensen controleren enzo... wat zal dat een hell of a job zijn :=

Iig respect nu al voor jullie _/-\o_


Ik heb vooral steeds het idee dat ik in herhaling val met opties die hier worden genoemd _O- maar voel wel de "urge" om toch wat te zeggen... :+


Dus bij deze... lootje, je hebt mn top en flop lijstje, doe lekker je ding _O-
Ik vind het al leuk dat je iets voor me saint wil doen!

Linnie050

Berichten: 11804
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 05:43

Gefeliciteerd bienotje met je nieuwe woning.
Ga je ons dorp verlaten?

Hema rookworst dat heb ik echt lang niet gegeten!
Als kind ging ik ze nog weleens halen met mijn moeder <3

Tompounce bier _O- Hoe verzinnen ze het.
Flop is hier wel bier. Dat heb ik nooit echt lekker gevonden.

Ik draag geen oorbellen maar wel armbanden.
Verschillende verschilt waar ik zin in heb.
Zilver en rose goud en de bekende
Ibiza armbandjes deze zijn nu wel wat versleten.
Dat is wel een top.

Als kind had ik advent kalenders met chocolade erin.
At ze altijd al op en duwde ze weer dicht :')
Daarna nooit meer zoiets gekocht wel grappig dat het in allerlei soorten bestaat.

yvje86

Berichten: 2697
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 06:01

Roosch schreef:
Ga je de left overs van je adventskalender ook verdelen, Jolien? :))


@chiren, kan soms van pas komen! :))


In dit specifieke geval wil ik geen 2e hands cadeaus van mijn Secret Santa :')

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 06:53

Zo, ik ben bijgelezen.

Zo'n warme haarband voor buiten lijkt mij ook wel wat. Van gezichtsmaskers krijg ik meestal jeuk, dus die liever niet. Ik ben zelf niet zo van pittig eten, dus met sambal maak je voornamelijk mijn vriend blij. Oorbellen vind ik leuk: rose-goed kleurig passen leuk bij mijn bril. Al is zilverkleurig ook prima. Armbandjes heb ik voldoende, kettingen draag ik dan weer niet.

Beheer: ik snap jullie overwegingen wel. Jullie doen wat in jullie ogen en uit ervaring het beste is voor elke Santa.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 07:23

Wasabi en balsamico en olijven lust ik echt niet.

En wat is pittig? Als veel mensen iets pittig vinden, dan begin ik het pas te proeven zeg maar.

Adventskalenders, ja, ik at ook altijd in 1 keer de chocolade op en dan kon daarna de verpakking weg. ;) Zijn er nu adventskalenders met alleen maar cremes? Make up gebruik ik niet.

LWDaisy

Berichten: 4774
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 07:28

Daan13 schreef:
LWDaisy schreef:
Ik maak mijn looksaus altijd zelf.



*Kijkt ook sielugh*

Heerlijk, zelf gemaakte saus,de shoarmazaak paar dorpen verder heeft zulke lekkere knoflooksaus dat ik het zo oplepel :o


Sieraden is niet mijn ding



Als ik jouw SS ben, krijg je een hele liter haha!

Ik ben het eens met AL, ivm de standaard verwenpakketten - die vind ik ook zo moeiteloos en onpersoonlijk.. Zo van "ja, die persoon kent mij duidelijk niet echt, want die wist niks persoonlijks te verzinnen", los van het feit dat ik zo iemand ben die shampoo en douchegel in de Aldi koopt omdat ik te gierig ben daar meer geld aan uit te geven :') De Rituals die ik heb staan, heb ik gekregen, ik zou het er zelf niet aan kunnen geven (en vind het echt zonde van de centjes als ik zo iets krijg, dan denk ik "een boek had véél beter bij mij gepast en had jou minder gekost"..).

Haaks daarop geef ik zelf wel al eens een mand, maar daar ben ik dan een week of 3-4 mee bezig. Die stel ik zelf samen, en maak ik echt heel persoonlijk. Degene die zo'n mand krijgt van mij, is daar eigenlijk altijd super blij mee.
Zo'n soort mand/verwenpakket zou ik wél leuk vinden, als die dan echt persoonlijk voor mij gemaakt is, en dus dingen bevat die IK echt leuk vind :')

Voor mij niks pittig aub, ik huil soms al van te veel gewone peper :')

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 07:39

aaahhh heb ik weer iets leuks gemist gisteren. Ik lag al lekker om half 10 te slapen :))

ik hou ook niet van pittig eten :n

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:11

Banjer schreef:
Roosch schreef:
Hilarisch idee. :') Nieuwjaarsborrel in combinatie met tombola?

Kan wel hier in het natuurgebied. Graag dikke kleding aantrekken of zelf een kruik meenemen.

Kan ook hier thuis, of in de tuin, of het stukje groen achter het huis :D (prov. Groningen)

Doen we!