Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 92 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

Mocht ik jou hebben, dan ga ik die meelwormen zeker onthouden! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 22:23 



 
Profiel   

M_D_H schreef
fohadie schreef
Gecondedinges, Pimaude, sterkte.

Zei er iemand worstenbroodjes? *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* alleen moeten die niet koel bewaard worden? De "echte" van Van Iersel kan bijvoorbeeld niet per gewone post opgestuurd worden maar moet in een speciale koelbus. Het vlees bederft anders.

Kaas lust ik, maar dan alleen oude of belegen kaas. Hoe ouder hoe beter. En dan zonder kruiden.

Bier wisten jullie al. ;)

Worstenbroodje eerst invriezen, als ze diep bevroren zijn met een paar icepacks in aluminiumfolie wikkelen en versturen :j



Ja, en dan staat je pakket een paar dagen op een PostNL Punt ( want drukke decembermaand) zijn je broodjes en icepacks ontdooit en krijgen de broodjes een vers blauw-groenachtig pluisje. :+ Daarnaast worden worstenbroodjes erg droog als ze eerst ingevroren zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 22:52 



 
Profiel   

Vogelvoer hebben wij (nog) niet hangen, maar lijkt mij eigenlijk wel heel leuk!
Hier absoluut geen groene vingers. Alleen de cactus overleefd het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 22:58 



 
Profiel   

Ik koop ook vogelvoer in bulk. Alle vogels in de omgeving hebben inmiddels obesitas. :') Vogelvoer hoeft er bij mij dus niet in. We hebben wel een hele grote tuin, maar extra planten of bollen hoeft niet. Alle bollen zijn hier de grond al in.

Snacks voor mijn dieren is wel altijd een top. Wat betreft de paarden wel het liefst met zo min mogelijk suiker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 23:08 



 
Profiel   

Altijd leuk vogelvoer in de tuin, ook dat is welkom!
Streekproducten vind ik ook erg leuk. Vorig jaar had ik een appeltaart mix van mijn santa, erg lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 23:10 



 
Profiel   

Vogelvoer is hier geen flop maar ook geen top. Denk dat vooral me vader het leuker vind.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 00:18 



 
Profiel   

Vogelvoer of voor eekhoorns is hier ook welkom.
Vogels zat en er zijn ook eekhoorns bij ons in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 04:37 



 
Profiel   

Hier is vogelvoer ook welkom :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 06:22 



 
Profiel   

Vogelvoer, leuk! Heb alleen geen plek om het neer te leggen (bakje, huisje oid.)

Ik zie net dat zwitsal nu een douchemousse en bodymist heeft uitgebracht <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:05 



 
Profiel   

Ik heb hier een hanger voor zo'n pot pindakaas voor de vogels. Maar ze zijn kieskeurig. Ik dacht een keer pindakaas met appel mee te brengen voor ze... vreten ze niet. :\ dus alleen pinda dus. En liever ook geen vetbollen en consorten in een netje ivm de pootjes van de vogels.

Bloembollen voor in de tuin vind ik ook altijd leuk! Voor binnen hoeft niet voor mij. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:28 



 
Profiel   

Streekproducten vind ik ook top, alleen geen alcohol voor mij.
Bloembollen gebruik nooit maar dingetjes voor de tuin en vogelvoer etc zijn bij ook altijd welkom.
Boeken lees ik nooit.
Dingetjes voor het huis, kaarsjes, geurdingen zijn altijd welkom.
Mijn hond lust niks, dus daar maak je hem niet blij mee.

Bak spulletjes vind ik ook leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:54 



 
Profiel   

Wij hebben ook vogelvoer op het balkon :-) Er komt vanalles langs, tot specht en vlaamse gaai aan toe :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:06 



 
Profiel   

Ik heb hier een grote tuin dus vogelvoer is hier van harte welkom.

Wat gaan jullie hard zeg. Of ik ben een beetje afwezig. Waarschijnlijk moet in de komende dagen mijn hond ingeslapen worden. Vandaag krijgen we de uitslag van het bloed dus ik ben zowel letterlijk als figuurlijk een beetje afwezig momenteel.

Ik las iets over Blond Amsterdam, bij mij ook welkom maar dan alleen de halve liter mokken (Ik heb er al 4 maar ze zijn zo fijn) en die kleine schoteltjes waar ik dan mijn theezakje op leg. Het mag eventueel (mits heel) ook 2e hands blond servies zijn. De rest van blond doe je mij geen plezier mee.

Edit: bloembollen vind ik ook helemaal top, maar ik houd niet van de kleuren geel/oranje/rood.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:09 



 
Profiel   

Voedsel of drank ontvang ik liever sowieso niet.. tenzij je aan milka met tuc kan komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:26 



 
Profiel   

Hier geen bloembollen of bloemen. Ik heb namelijk geen sierplanten meer in de tuin, mijn voortuin bevat nu winterui. En had afgelopen jaar knoflook en prei (laatste prei staat er nog in). Zaden van groenten die makkelijk groeien en veel opbrengen (dus geen erwten) zijn welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:34 



 
Profiel   

Hier ook geen bloemen voor in de tuin. :+ Wel een grote tuin maar ook een grote lompe lieve hond....


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:00 



 
Profiel   

Hier geen eens een tuin aanwezig helaas, zou ik wel heel graag willen dus als mijn SS een huis met tuin op kan sturen?? :+

Lokaal is leuk trouwens! Maar is wel lastig versturen... ik heb vorig jaar toevallig wel mijn lootje lokale speciaalbiertjes cadeau gedaan, ik hou zelf niet van bier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:08 



 
Profiel   

Ik weet dat ik best een lastig lootje kan zijn om te krijgen. Ik lust bijvoorbeeld geen thee, koffie, bier of wijn. Ik lust wel chocola maar probeer ook een beetje aan mijn gezondheid te werken en dus niet al te veel te snoepen etc. Het afgelopen jaar heb ik me ontwikkeld op gezondheid en fitness gebied en ik verwacht komend jaar mijn eerste sprint afstand triatlon te doen en een beetje afhankelijk van hope gek ik me laat maken ook een olympische aftand later in het jaar. Ik heb geen paarden en heb ook al in geen jaren op een paard gezeten (@Ynskek wanneer mag ik een keer op die van jou...). Ik heb wel twee katten die ik liefdevol Vreetzak en Veelvraat of Sukkel en Sufferd noem maar die eigenlijk Muppet en Oscar heten. Muppet heeft al jaren een probleem met haar gewicht(Of ja, de dierenarts vind haar te zwaar) en voor Oscar wil ik voorkomen dat die daar ook terecht komt, dus snoepjes zijn welkom maar niet per se een plus (Al denken de katten daar anders over, alles wat lekker is is welkom) Ik heb recentelijk alle warme dekentjes hier in huis weg gegooid omdat ze te vol zaten met kattenharen, nieuwe dekentjes zijn welkom. Wat betreft planten is het een zekere nee voor mij, zowel omdat ik katten heb als dat ik een plastic plant nog kan laten sterven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:04 



 
Profiel   

Marjo schreef
Voedsel of drank ontvang ik liever sowieso niet.. tenzij je aan milka met tuc kan komen :D



Ohh die mis ik zo!!
Snap nog steeds niet waarom ze die smaak eruit hebben gehaald -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:19 



 
Profiel   

die hebben ze regelmatig bij de kruidvat liggen volgens mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:27 



 
Profiel   

Oh ja spul voor vogeltjes, superleuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:50 



 
Profiel   

Hier vind ik iets voor in de tuin best leuk, maar ik heb zo geen groene vingers -O-
Alles bij mij aan planten gaat dood :')
Vogel voer heb ik ook niet echt iets aan met 6 katten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:05 



 
Profiel   

Zaden voor in de wei te kunnen zaaien is ook welkom hier. Paarden hebben ook graag iets anders dan alleen gras.

Harry Potter ben ik fan van, lord of the rings ook.

Alcohol is ook welkom. Streekproducten ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:09 



 
Profiel   

IMAY1990 schreef
Ik weet dat ik best een lastig lootje kan zijn om te krijgen. Ik lust bijvoorbeeld geen thee, koffie, bier of wijn. Ik lust wel chocola maar probeer ook een beetje aan mijn gezondheid te werken en dus niet al te veel te snoepen etc. Het afgelopen jaar heb ik me ontwikkeld op gezondheid en fitness gebied en ik verwacht komend jaar mijn eerste sprint afstand triatlon te doen en een beetje afhankelijk van hope gek ik me laat maken ook een olympische aftand later in het jaar. Ik heb geen paarden en heb ook al in geen jaren op een paard gezeten (@Ynskek wanneer mag ik een keer op die van jou...). Ik heb wel twee katten die ik liefdevol Vreetzak en Veelvraat of Sukkel en Sufferd noem maar die eigenlijk Muppet en Oscar heten. Muppet heeft al jaren een probleem met haar gewicht(Of ja, de dierenarts vind haar te zwaar) en voor Oscar wil ik voorkomen dat die daar ook terecht komt, dus snoepjes zijn welkom maar niet per se een plus (Al denken de katten daar anders over, alles wat lekker is is welkom) Ik heb recentelijk alle warme dekentjes hier in huis weg gegooid omdat ze te vol zaten met kattenharen, nieuwe dekentjes zijn welkom. Wat betreft planten is het een zekere nee voor mij, zowel omdat ik katten heb als dat ik een plastic plant nog kan laten sterven...


Wanneer wil je komen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:21 



 
Profiel   

ynskek schreef
IMAY1990 schreef
Ik weet dat ik best een lastig lootje kan zijn om te krijgen. Ik lust bijvoorbeeld geen thee, koffie, bier of wijn. Ik lust wel chocola maar probeer ook een beetje aan mijn gezondheid te werken en dus niet al te veel te snoepen etc. Het afgelopen jaar heb ik me ontwikkeld op gezondheid en fitness gebied en ik verwacht komend jaar mijn eerste sprint afstand triatlon te doen en een beetje afhankelijk van hope gek ik me laat maken ook een olympische aftand later in het jaar. Ik heb geen paarden en heb ook al in geen jaren op een paard gezeten (@Ynskek wanneer mag ik een keer op die van jou...). Ik heb wel twee katten die ik liefdevol Vreetzak en Veelvraat of Sukkel en Sufferd noem maar die eigenlijk Muppet en Oscar heten. Muppet heeft al jaren een probleem met haar gewicht(Of ja, de dierenarts vind haar te zwaar) en voor Oscar wil ik voorkomen dat die daar ook terecht komt, dus snoepjes zijn welkom maar niet per se een plus (Al denken de katten daar anders over, alles wat lekker is is welkom) Ik heb recentelijk alle warme dekentjes hier in huis weg gegooid omdat ze te vol zaten met kattenharen, nieuwe dekentjes zijn welkom. Wat betreft planten is het een zekere nee voor mij, zowel omdat ik katten heb als dat ik een plastic plant nog kan laten sterven...


Wanneer wil je komen :P


Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 92 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen