Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:02

Ik zat te denken, ik wil dit jaar zelf niet mee doen maar ik wil me eventueel wel opgeven als "bonus" santa als dit nodig is.. ik hoop het niet natuurlijk.
Mocht iemand dit jaar weer geen pakket krijgen dan wil ik er best een maken !

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:04

Ik wil ook weer meedoen. Afgelopen jaren had ik het te druk met verhuizen en studie. Nu heb ik eindelijk weer de tijd om me vol in te zetten om een leuk pakket te maken voor mijn slachtoffer :Y)

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:04

Ik doe mee! Vorig jaar was ik te laat, hopelijk kan ik nu wel mee doen!

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:04

KM_Ris: Held. Wat lief :)

Ik voelde me zo gelukkig toen ik bij mijn flops weer 'live laugh, love gerelateerde Xenos teksten' op kon schrijven. Is mijn standaard momentje bij iedere Secret Santa. Genieten. O:)

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:07

Bellatrix schreef:
Ik doe ook niet mee maar lees wel mee. :D Als er hulp nodig is op wat voor manier dan ook laat maar weten. :D

Kom je mij helpen inpakken?

Ik ben van de partij!!! *\o/*

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:08

Nu al zin om weer lekker detectiveje te mogen spelen en winkels af te struinen :):)

Castilja schreef:
KM_Ris: Held. Wat lief :)

Ik voelde me zo gelukkig toen ik bij mijn flops weer 'live laugh, love gerelateerde Xenos teksten' op kon schrijven. Is mijn standaard momentje bij iedere Secret Santa. Genieten. O:)


_/-\o_ Haha heerlijk. Dit ben ik vergeten bij mijn flops op te schrijven. Ik heb volgens mij gezegd dat ik alles leuk vind maar nu ik 'live, laugh, love' lees... kom ik daar toch van terug, dat past bij ons toch ook niet zo in de huisstijl :D

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14475
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:09

Ik heb me ook weer ingeschreven! :)
Serieus al ruim 10 maanden een burn-out maar dit is één van de weinige dingen waar ik echt naar uit keek :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:10

Cynn schreef:
Ik heb me ook weer ingeschreven! :)
Serieus al ruim 10 maanden een burn-out maar dit is één van de weinige dingen waar ik echt naar uit keek :o

:knuffel:

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:10

Ik recycle mijn top en flop lijstje elk jaar en pas hem dan telkens wat aan :D heb dus best een lijst met veel tekst, maar dat zijn richtlijnen en geen voorschriften :j

Marjo

Berichten: 37248
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:11

Jaa *\o/*
Aanmelding is verstuurd :D

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:11

Blij dat ik je kon inspireren :')
Ik had vorig jaar een Secret Santa die een mooi kookboek had gevonden, toen ze eenmaal buiten stond kwam ze erachter dat er 'live, laugh, love' op de cover stond. Stuk. Vond dat echt heel grappig. Boek zelf was te gek, ze heeft gewoon een kaartje over de covertekst heen geplakt en het zo opgelost _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:12

Tanya schreef:
Ik recycle mijn top en flop lijstje elk jaar en pas hem dan telkens wat aan :D heb dus best een lijst met veel tekst, maar dat zijn richtlijnen en geen voorschriften :j
Ik heb de mijne deels gerecycled, maar ik wil mijn SS ook nog wat te spitten geven, dus ik heb niet alles erop gezet. _O-

LWDaisy

Berichten: 4789
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:15

Voor het eerst aangemeld! *\o/*

Vorig jaar pas voor het eerst van dit leuke idee gehoord en toen al te laat om me nog aan te melden,maar met erg veel plezier meegelezen!
Ik vind het super spannend :D

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:21

Mkango schreef:
Tanya schreef:
Ik recycle mijn top en flop lijstje elk jaar en pas hem dan telkens wat aan :D heb dus best een lijst met veel tekst, maar dat zijn richtlijnen en geen voorschriften :j
Ik heb de mijne deels gerecycled, maar ik wil mijn SS ook nog wat te spitten geven, dus ik heb niet alles erop gezet. _O-


Haha, precies mijn aanpak.
Ben nu op vakantie, heerlijk om in het warme zonnetje alvast bezig te zijn met de kerst

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:21

Ik heb me ook weer aangemeld :D

Nevaya

Berichten: 360
Geregistreerd: 08-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:24

Ik heb me ook aangemeld :D

Marjo

Berichten: 37248
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:25

Nevaya schreef:
Ik heb me ook aangemeld :D


*\o/* *\o/*

8nnemiek

Berichten: 43417
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:26

fohadie schreef:
8nnemiek schreef:
Jeej! Ik ga me vanmiddag aanmelden :D


Zou het nu doen, vanmiddag kan wel eens te laat zijn..

Jup, net verstuurd :D

Al duurde het eerder ook meestal een paar dagen voordat alle plekken gevuld waren.

Ik heb er nu al zin in!
Ik ben nog steeds heel blij met mijn kadootjes van vorig jaar en het jaar ervoor :D

Alja

Berichten: 25616
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:26

Jeeeee ik heb me ook aangemeld!

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:31

Allemaal bekende namen! Leuk!

Marjo

Berichten: 37248
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:36

Ik zal mijn tops & flops lijstje vast een beetje toelichten. Voorgaande jaren heb ik ook meegedaan, dus er is vast genoeg over mij te vinden :')

Citaat:
Tops: spelletjes, fotografiedingetjes (met name als het te maken heeft met vogelfotografie)
Flops: roze, eetwaren (inclusief losse thee, theezakjes zijn wel welkom), kleding


Spelletjes doe ik graag! Alleen, of met vrienden. Spelletjes die ik alleen kan doen heb ik nog niet zoveel, ik heb wel al twee versies van de escape room in het klein en een crimibox.

Ik rijd het paard van mijn vriendin bij. Rolex is een Franse Draver. Hij is helaas erg kieskeurig voor snoep en koek, maar hij vindt de Likit bars echt het einde.
Ik heb ook nog een kat, de bijna 7-jarige Heilige Birmaan Lily. Ze is al enorm verwend, maar daar kan altijd wat meer bij natuurlijk. Speeltjes moeten vooral niet te groot zijn, en als ze naar cat-nip ruiken is dat een dikke pré. Snoepjes lust ze bijna allemaal wel, maar het moet wel in de vorm van een brokje zijn :') Ik heb al eens van die gedroogde visjes geprobeerd te geven maar die eet ze niet.

Dit jaar heb ik een nieuwe lens gekocht om meer te gaan doen met vogelfotografie. Items, boeken etc daarover zijn dus zeker welkom. Ik heb al 2 boeken over vogels zelf, maar nog niets specifiek over vogelfotografie. Overigens zijn ook landschapsfotografie boeken altijd welkom, evenals boeken met gewoon hele mooie foto's.

Roze verafschuw ik :') Dus asjeblieft geen roze dingen in mijn pakket, ik zal daar niks mee doen :) . Etenswaren vind ik ook nooit fijn om te ontvangen omdat ik best kieskeurig ben en hetgeen wat ik lekker vind zelf al wel koop. Thee vind ik wel heel lekker, maar ik merk dat ik losse thee niet gebruik. Mijn favoriete smaken van Pickwick zijn Autumn Storm, Winter Glow, Turkish Apple en Warm Cinnamon. Daarnaast houd ik ook wel van lekkere groene thee, maar dan dus wel graag in zakjes en niet als losse thee. Dat blijft gewoon liggen en dat is zonde :) .
Kleding heb ik al genoeg. Sokken zijn wel altijd welkom. Warme sokken zijn heerlijk <3 mijn voetmaat is 39.

Mijn favoriete series zijn Supernatural, Friends, Chicago Fire & PD en This is Us. Mijn favoriete spellen zijn Horizon Zero Dawn (waar volgend jaar een nieuw deel van uit komt) en Destiny 2 (beide PS4). Merchandise, funko pops etc dat te maken heeft met deze series en spellen zijn altijd welkom.

Meer tops en flops zullen gaandeweg het topic nog wel voorbij komen en in voorgaande topics is er ook genoeg over mij te vinden gelukkig. Ik heb ook een verlanglijstje bij Bol.com die ik desgewenst kan delen :j
Voor Reddit heb ik afgelopen jaar een lijst gemaakt met de boeken die ik allemaal al heb, daar zal ik ook de spellen even bij gaan zetten: https://www.bol.com/nl/lijstjes/verlang ... 2ab4929379

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14475
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:41

Welke twee versies van de Escape Rooms heb je Marjolijn? :D Dan kunnen mensen die ook afstrepen haha. Ik ben ook gek op spelletjes, heb er ook een aantal van gedaan en ook nog van die kaart Escape Room versies liggen die je kan doorgeven. Volgens mij heb ik 2 jaar terug er ook eentje in een pakket gedaan, wij hadden hem al gedaan.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:41

Saul schreef:
Woohoow dit jaar wel op tijd denk ik.

Ook weer aangemeld *\o/*



Ik ook dankzij jou ruimschoots op tijd :D

Marjo

Berichten: 37248
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:42

Cynn schreef:
Welke twee versies van de Escape Rooms heb je Marjolijn? :D Dan kunnen mensen die ook afstrepen haha. Ik ben ook gek op spelletjes, heb er ook een aantal van gedaan en ook nog van die kaart Escape Room versies liggen die je kan doorgeven. Volgens mij heb ik 2 jaar terug er ook eentje in een pakket gedaan, wij hadden hem al gedaan.


Ja ik ben bezig met een lijst op Bol.com met alle spellen die ik al heb. Ik heb de Challenge, Challenge 2 en de Pocket Escape Room "Het mysterie van Eldorado".

Het originele spel heb ik nog niet overigens

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14475
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:44

Oeh die laatste pocket heb ik nog niet gespeeld :j Wel handig dat je dat via Bol.com kan doen, wist niet dat het kon of noem je gewoon je verlanglijstje daar 'Deze spellen heb ik al?'