Ik word gids bij het Fort van Breendonk..!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LWDaisy

Berichten: 4774
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-21 10:24

Lithya schreef:
Wauw dat klinkt echt als een uitgelezen kans…

Hebben jullie dat ook, dat hoe meer je leest, hoe meer je nog wil gaan bezoeken? Denk dat ik aan een half jaar nog niet eens genoeg heb om alles op mijn gemak te gaan bekijken.

Dit fort staat namelijk ook al een hele tijd om mijn lijstje, maar het is helaas wel een stukje rijden.


Je kan het combineren met een bezoek aan het Fort van Liezele, dat ligt dicht bij Breendonk, dan sla je 2 vliegen in 1 klap en is de rit zeker de moeite waard :j

Met hoeveel personen zou je willen komen? Misschien kunnen we wel iets regelen :j

Idd, hoe meer ik lees en leer, hoe meer ik wil bezoeken! Mijn ultieme droom is Grosz-Rosen, maar ik mis het eerste deel van mijn overgrootvader zijn traject nog. Ik heb gisteren eens gepolst, en vanuit Breendonk kunnen ze me helpen met mijn zoektocht, dus ik hoop dat ik het hele verhaal toch nog boven krijg :) En dan ben ik wel van plan datzelfde traject te volgen, tot in Grosz-Rosen :)

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 10:42

Grosz Rosen heb ik ook op mijn lijst staan.

Geen idee wie er mee zou willen. Het is voor mij 3 uur enkele reis. Maar iemand die mij alle ins en outs kan vertellen lijkt mij zeker gaaf!!