Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elanor

Berichten: 6777
Geregistreerd: 25-08-04

Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-21 13:18

Argh, ik baal. -O-
Op de website van de Nederlandse Lidl hebben we een echt fantastisch leuke 'budget' hoge badkamerkast gezien.
Maar die is, nu ik hem wil bestellen, niet meer leverbaar!
Op de website van de Duitse Lidl staat hij nog wel. Maar... die verzenden niet naar Nederland, afhalen in een filiaal is ook niet op de geven. En ik ken helaas ook niemand die net over de grens woont.
Ik heb al gezocht of het merk een eigen website heeft, of dat hij via Bol verkrijgbaar is. Maar dat lijkt niet zo, het is denk ik een huismerk van Lidl zelf.

Zijn er nou nog opties waar ik niet aan heb gedacht om deze kast bij ons thuis te krijgen? :)* Wie heeft er nog idee voor ons? :D

Dit is 'm: https://www.lidl.de/p/livarno-living-hochschrank-corfu-mit-2-turen/p100317375 <3

Afbeelding

Anoniem

Re: Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:19

Een bokker in Duitsland waar je hem kan laten leveren die hem doorstuurt of dat je een dagje hem gaat ophalen?

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:27

Er zijn tussenbedrijven die bestellingen uit Duitsland in ontvangst nemen en aan jou doorsturen, tegen een vergoeding. Over deze heb ik wel goede ervaringen gehoord: https://www.huifkarverzendservice.nl/

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:27

Hanafubuki schreef:
Een bokker in Duitsland waar je hem kan laten leveren die hem doorstuurt of dat je een dagje hem gaat ophalen?


Dit! :D Zo heb ik ook weleens een pakketje in Nederland gekregen.

miicchhellee

Berichten: 1341
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:31

Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik heb een DHL packstation in Duitsland waar het eventueel heel zou kunnen :)

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:51

geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt, maar wat een leuke badkamer set!

Elanor

Berichten: 6777
Geregistreerd: 25-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-21 14:11

Haha, ja he Dispar_Vulgo! :D

Dat zou een oplossing zijn Hanafubuki en Captain. Maar ja, daar moet net wel iemand zin in hebben toevallig. :Y)

Dani, klinkt als een goede optie. Maar ik zie dat ik dan eerst een betaald lidmaatschap moet nemen. Dat vind ik voor dit ene ding eigenlijk wat zonde, ik bestel verder eigenlijk amper iets online (dus ook niet uit Duitsland).

Michelle, hoe werkt dat via zo’n packstation? Daar laten bezorgen en sturen zij het dan door naar Nl? :)

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 14:13

Als het je niet te ver is (Herzogenrath, net over de grens bij Kerkrade) mag je hem gerust naar hier laten leveren en dan komen afhalen.

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 14:37

Wat een leuk topic zo! Lief hoe anderen zo te hulp schieten. Mijn dag is weer goed.

kimmie261

Berichten: 19203
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 14:51

Evt zou ik het kunnen bestellen, en dan gaat het as donderdag op de post, alleen zit je dan wel met 13 euro verzendkosten erbij, wat ik zo zie op post.nl :)

miicchhellee

Berichten: 1341
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:25

Elanor schreef:
Haha, ja he Dispar_Vulgo! :D

Dat zou een oplossing zijn Hanafubuki en Captain. Maar ja, daar moet net wel iemand zin in hebben toevallig. :Y)

Dani, klinkt als een goede optie. Maar ik zie dat ik dan eerst een betaald lidmaatschap moet nemen. Dat vind ik voor dit ene ding eigenlijk wat zonde, ik bestel verder eigenlijk amper iets online (dus ook niet uit Duitsland).

Michelle, hoe werkt dat via zo’n packstation? Daar laten bezorgen en sturen zij het dan door naar Nl? :)


Je kunt hem dan verzenden naar dat DHL packstation, dan pik ik het daar voor je op en zou je het of kunnen afhalen of ik kan het natuurlijk nog eens op de post doen. Aangezien ik denk dat dit toch wel in kleinere delen komt en je het zelf nog in elkaar moet zetten

Saranghea

Berichten: 284
Geregistreerd: 11-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 16:04

miicchhellee schreef:
Elanor schreef:
Haha, ja he Dispar_Vulgo! :D

Dat zou een oplossing zijn Hanafubuki en Captain. Maar ja, daar moet net wel iemand zin in hebben toevallig. :Y)

Dani, klinkt als een goede optie. Maar ik zie dat ik dan eerst een betaald lidmaatschap moet nemen. Dat vind ik voor dit ene ding eigenlijk wat zonde, ik bestel verder eigenlijk amper iets online (dus ook niet uit Duitsland).

Michelle, hoe werkt dat via zo’n packstation? Daar laten bezorgen en sturen zij het dan door naar Nl? :)


Je kunt hem dan verzenden naar dat DHL packstation, dan pik ik het daar voor je op en zou je het of kunnen afhalen of ik kan het natuurlijk nog eens op de post doen. Aangezien ik denk dat dit toch wel in kleinere delen komt en je het zelf nog in elkaar moet zetten

T is best een zwaar pakket dus als je het naar nederland verder stuurt wordt het wel best duur

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 18:36

Heb je al een oplossing?
Ik woon in Duitsland en ben komende zondag in midden NL (vrij letterlijk, bij het middelpunt van NL). Je mag het bij mij laten bezorgen en ik kan je pakketje wel meenemen.

Elanor

Berichten: 6777
Geregistreerd: 25-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-21 22:15

Super de luxe, al deze hulp, wat geweldig! Calippo komt relatief dicht in de buurt van waar ik woon, dus wij gaan wat regelen. Joehoe! *\o/*

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18124
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:25

<3 Love it! Bokt is gewoon een geweldige comunity ;). Zo leuk is dit weer.

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 07:09

Fijn dat ik je hierbij kan helpen! Kleine moeite, groot plezier ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 01:06

En?? Staat hij?

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 20:48


Elanor

Berichten: 6777
Geregistreerd: 25-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-21 14:01

Het heeft even geduurd - we moesten eerst de afzuiginstallatie vervangen - maar ze staan! Nog wel even aan mekaar en aan de muur bevestigen. Maar ik ben er heel blij mee, ze staan top! :D Dank voor de hulp nogmaals Evelien!

Afbeelding

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Levering via Duitse Lidl - hoe regel ik dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 14:07

Mooi hoor!!
En fijn dat ik kon helpen. Kleine moeite :-)

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 14:08

Ze zijn ook erg leuk! En wat top dat het zo geregeld is