Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 7 [ 156 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Deleted]

 
Profiel   

Wat een goed idee! Ik doe mee voor mijzelf, maar ik heb één grote valkuil: afspreken met vrienden...

Wat doen jullie als vrienden voorstellen om ergens koffie te gaan drinken/lunchen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 19:32 



 
Profiel   

Gewoon gaan en lekker eten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 19:37 



 
Profiel   

Hangt er vanaf hoe vaak het voor komt. Als het wekelijks is zou ik kijken of een stuk wandelen ook een optie is, in ieder geval voor een aantal keer. Verwacht je het 1-3x dit kwartaal (dus eens per maand), dan zou ik het gewoon lekker doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 19:48 



 
Profiel   

Iemand gaf net aan eens bij de lidl te gaan winkelen omdat het goedkoper is.
Heb toevallig vandaag mijn boodschappen gehaald bij de lidl wat ik normaal bij de ah haal. Bonnetje ernaast en was niks goedkoper uit bij de lidl. Nou let ik altijd wel op aanbiedingen enz maar ook melk beleg enz is even duur bij de lidl als bij de ah.
Wel een gevarieerder aanbod kwa fruit bij de lidl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 20:04 



 
Profiel   

Ik was zaterdag toch ook weer gewoon naar AH gegaan omdat er bepaalde dingen in de bonus waren. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 21:46 



 
Profiel   

Muiz schreef
Gewoon gaan en lekker eten :+

Dat is nu dus mijn strategie :')

Maar het is 1 à 2 keer per week, en dat helpt niet bij mijn plan om minder geld uit te geven. Stuk gaan wandelen is een leuk idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 22:11 



 
Profiel   

Maar met hoeveel personen ( gezin) en welke leeftijd ongeveer.

Hoeveel Boodschappen geld incl wasmiddel en shampoo en dergelijk geven jullie dan gemiddeld inde week / maand uit
Ik wil kijken of mijn doel wat ik had nog rieel is of dat ik meer mag uitgeven zonder mijn doel echt voorbij te gaan.
Mijn gezin 2 kinderen 6 en 7( bijna 8) ik en mijn man

Hoeveel boodschappen geld is gemiddeld?
( ik had altijd een bedrag maar vind dat ik daar bijna niet aan kan blijven )

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 22:13 



 
Profiel   

Ik wil ook meedoen.

Eerst maar gewoon oktober.
We geven veel te veel geld uit aan boodschappen en ik ook aan onzin.
Eind van t jaar wil ik kijken of de auto nog door de apk kan, maar dan moet ik wel echt even sparen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 22:30 



 
Profiel   

Ik merk wel echt verschil tussen lidl en jumbo of ah, maar ook omdat ik daar dingen haal die dan niet bij de lidl te krijgen zijn zoals lu crackers en Cruesli. Ik probeer dan ook maar eens per maand bij een a winkel boodschappen te doen en verder bij lidl. Bij lidl ben ik meestal rond de 30 tot 45 euro kwijt voor 2 personen voor een week. Bij 50 schrik ik :') dan is het kerst ofzo of aanbiedingen die ik voor de voorraad mee neem.

Dat is inclusief schoonmaakmiddel wasmiddel etc alleen exc hondenvoer en exc shampoo. Douchegel krijg ik meestal gedurende een jaar genoeg zodat ik het niet hoef te kopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 22:55 



 
Profiel   

Ik geef zelf zo min mogelijk uit en spaar zoveel mogelijk, omdat ik volgend jaar p uitwisseling wil (maar buiten Europa, dus dat valt niet onder de Erasmus-beurzen). Ik ben nu wel nog student dus ik heb geen eigen huishouden, het gros van mijn uitgaven gaat naar mijn paard en dat zijn 95% van de tijd echt nodige dingen (bv tegen rotstraal, deken stuk dus nieuw deken nodig,… Aan setjes doe ik niet)

Maar ik vraag me dan af, wat doe je als er plots iets stuk gaat? Zoals de lamp in de badkamer of de stofzuiger of het regendeken van je paard? Dingen die je eigenlijk wel nodig hebt zeg maar. Vervang je dat dan gelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 23:13 



 
Profiel   

Ik heb al 12 jaar dezelfde stofzuiger. Er kan natuurlijk onverwacht iets stuk gaan maar eerlijk gezegd maak ik het niet zo vaak mee vooral niet met dure dingen. Een lampje kost een paar euro bij action.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 23:20 



 
Profiel   

Essentiele artikelen worden over het algemeen inderdaad gewoon vervangen, maar de gedachte is wel dat je eerst eens kijkt of je het niet kan oplossen met iets uit de voorraad of iets uit iemand's anders zijn voorraad (tweedehands dus, geen diefstal :P ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 23:23 



 
Profiel   

Mijn stofzuiger is vorig jaar stuk gegaan.. Ik heb hem niet meer vervangen. Het blijkt zelfs sneller te zijn om gewoon met een bezem de vloer te vegen. Ik ben nu veel sneller klaar. Dus zo gelaten.

Wat betreft AH vs Lidl: ik ga naar beide. Wat betreft eigen merk droge producten scheelt het niet veel en is AH soms goedkoper maar heeft vooral een groter assortiment. AH heeft soms goede Bonus aanbiedingen. Maar Lidl is juist weer een stuk goedkoper met verse groente en fruit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 07:19 



 
Profiel   

Ik ga ook naar Lidl voor fruit en groente. :D

En af en toe pak in een Too good to go box van de bakker, de Lidl of bijvoorbeeld een lokaal restaurant. :D

Scheelt ook weer aardig wat centen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 07:38 



 
Profiel   

Toen mijn zoon nog bij me woonde had ik echt heel veel en dure boodschappen... nu ik alleen woon kan ik met zoveel minder toe.
Hier ook liefhebber van AH, zit ook bij mij om de hoek. Ben erg van de huismerken en 35% korting. Vaak zijn dat producten die nog niet eens op de datum zitten maar nog 1 of 2 dagen ervoor. Dus nog prima te eten/drinken.

Dus loop er zo heen. Bij de LIDL hier in de buurt moet ik parkeergeld betalen. En met de fiets erheen vind ik zo'n gedoe (woon vrijwel centrum grote stad).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 11:09 



 
Profiel   

[Deleted]


Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:36 



 
Profiel   

Ik heb nog steeds geen nieuwe spullen gekocht. Alleen boodschappen. :D

Dus hatsikidee :P :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:45 



 
Profiel   

Hier nog niet echt gelukt... inmiddels al 2 keer de dierenarts gehad (paard en kat) maandag moet de kat op de röntgen... Verder gaat het wel best oké, maar er blijft niet echt iets over zo :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:53 



 
Profiel   

[Deleted]


Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:54 



 
Profiel   

[Deleted]


Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:54 



 
Profiel   

SJP schreef
Flicka12 schreef
Hier nog niet echt gelukt... inmiddels al 2 keer de dierenarts gehad (paard en kat) maandag moet de kat op de röntgen... Verder gaat het wel best oké, maar er blijft niet echt iets over zo :Y)


Ai maar dat zijn ook kosten waar je niets aan kunt doen! Dat telt niet mee vind ik.

Haha... neee dat moet ook wel maar toch wel balen :(

Goed bezig! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:55 



 
Profiel   

Flicka12 schreef
Hier nog niet echt gelukt... inmiddels al 2 keer de dierenarts gehad (paard en kat) maandag moet de kat op de röntgen... Verder gaat het wel best oké, maar er blijft niet echt iets over zo :Y)


Dit is noodzaak. Het is wat anders dan een nieuwe garderobe bestellen.

Beterschap voor je diertjes. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:56 



 
Profiel   

Flicka12 schreef
Hier nog niet echt gelukt... inmiddels al 2 keer de dierenarts gehad (paard en kat) maandag moet de kat op de röntgen... Verder gaat het wel best oké, maar er blijft niet echt iets over zo :Y)


Herkenbaar -O- Ik inmiddels al 4 x deze week. Ik hoop dat het nu wel klaar is maar vrees het ergste. Jij ook sterkte met je dieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:59 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Flicka12 schreef
Hier nog niet echt gelukt... inmiddels al 2 keer de dierenarts gehad (paard en kat) maandag moet de kat op de röntgen... Verder gaat het wel best oké, maar er blijft niet echt iets over zo :Y)


Herkenbaar -O- Ik inmiddels al 4 x deze week. Ik hoop dat het nu wel klaar is maar vrees het ergste. Jij ook sterkte met je dieren.

Gatver... niks aan :knuffel: Sterkte ermee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 11:04 



 
Profiel   

Zojuist gefaald, broodje gehaald voor de lunch ;(.

En we moeten een nieuw dekbed, vind ik. Dus eind van de maand faal ik weer :=.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 11:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 7 [ 156 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen