[Deleted]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:36

Fitzroy schreef:
Tallie1979 schreef:
Action loop ik met een dikke boog omheen. Dat is echt zo'n vreselijk gevaarlijke winkel! :')


In het kader van de no spend-challenge heb ik mezelf net een Action-verbod opgelegd van een maand. Meer een Staction-tober. :+


:)) Echt hoor! :')

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8309
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 10:44

Oef de AH-to go en de rest van een gemiddeld stationsgebied zijn hier ook heel gevaarlijk... Eten kan ik zelf nog wel regelen, daar moet ik gewoon meer van te voren over na gaan denken wat ik mee wil en dan niet tussendoor nog wat gaan halen (dus niet een uur voor mijn dienst denken "oh ik heb een late vandaag, wat ga ik eens eten? :roll: "). Koffie is een ander ding, die is bij ons écht niet lekker en soms kan ik gewoon heel erg genieten van een caramel latte van de starbucks maar dan ben je wel weer 6 euro verder :=

Moet dus nog even over nadenken hoe ik dit ga plannen en wat wel en niet mag van mezelf _O-

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:45

Ik ga denk ik ook maar eens bij de Lidl boodschappen doen. Kijken of het echt veel scheelt met AH.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:50

Fitzroy schreef:
Ik ga denk ik ook maar eens bij de Lidl boodschappen doen. Kijken of het echt veel scheelt met AH.

Ik ben daar te autistisch voor :o. Ik heb een vaste supermarkt en als ik wissel ben ik van slag :)).

romyver
Berichten: 397
Geregistreerd: 27-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:53

Fitzroy schreef:
Ik ga denk ik ook maar eens bij de Lidl boodschappen doen. Kijken of het echt veel scheelt met AH.


En of dat scheelt! Wij doen standaard boodschappen bij de Lidl. Ik ben voor mezelf ongeveer 15 euro per week kwijt, en dan koop ik brood, beleg, fruit, groenten (lunch en avondeten) en vleesvervangers. Vleesvervangers slaan we groots in en stoppen we in de vriezer. Vaak bij de Lidl in de aanbieding voor 0,99 euro per pakje.

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:53

Herkenbaar := Ik heb het me nl al vaker voorgenomen maar dan rijdt de auto toch ineens weer naar AH O:)

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:01

kan me echt niet voorstellen hoe je genoeg kan hebben aan 2 paar schoenen, nou ben ik alles behalve een fashionista, maar een paar klompen, een paar bergschoenen, een paar gympies, een paar sandaaltjes, een paar slippers, een paar regenlaarzen, moonboots, rijlaarzen, waterschoentjes, pumps, hoge nette laarzen, lage nette laarzen met hak, nette laarzen zonder hak. en dan heb ik ook nog van een aantal dingen een 2e (oud)paar achter de hand voor niet zo netjes.
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 01-10-21 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8309
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:07

Ik heb ook zeker meer dan 2 paar, wel allemaal een andere functie. Dus inderdaad 1 leuk paar, 1 voor werk (zwart), stalschoenen, klompen, jodphurs en dan nog een oud paar wat vies mag worden.
Eigenlijk wil ik dan nog nieuwe bergschoenen maar die zijn duuuuuur dus ik wandel nu op mijn ariat stalschoenen :')

Ik heb wel nog een paar rijlaarzen waar ik niet inpas. Gekocht met het idee dat als ik afval ik ze wel pas. Ja handig, not. Dat soort aankopen wil ik dus echt nooit meer doen maar gebeuren toch vaak ineens :(

SJP

Berichten: 164
Geregistreerd: 09-03-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-21 12:20

[Deleted]
Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 17:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Django_Mette

Berichten: 1374
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:21

Dit zou voor mij ook een hele goeie zijn om vol te gaan houden := Ik kan nog zeker 2 jaar niet rijden, maar van de week toch de ES Monaco Blue besteld 'want dan heb ik het maar vast liggen' :Y

Wellicht dat ik het ook ga proberen. Ik denk dat ik ervan schrik als ik zie hoeveel onzin aan broodjes ik haal op het station :') Dan kan ik ook de spaarpot een beetje spekken voor de komende castratie van mijn jonkie komende november/december.

Mizora

Berichten: 18098
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:41

fokfanaat schreef:
kan me echt niet voorstellen hoe je genoeg kan hebben aan 2 paar schoenen, nou ben ik alles behalve een fashionista, maar een paar klompen, een paar bergschoenen, een paar gympies, een paar sandaaltjes, een paar slippers, een paar regenlaarzen, moonboots, rijlaarzen, waterschoentjes, pumps, hoge nette laarzen, lage nette laarzen met hak, nette laarzen zonder hak. en dan heb ik ook nog van een aantal dingen een 2e (oud)paar achter de hand voor niet zo netjes.


2 paar schoenen is wel geteld qua wat ik in het dagelijks leven draag. Niet van wat ik zelden gebruik en ook niet zo maar voor mij in te zetten is voor normaal gebruik. Dat mag enkel vervangen worden als ik het andere weg doe omdat het versleten is, wat ik niet zie gebeuren het komende jaar.

Ik heb op het moment 1 paar kisten, dat wordt op den duur weer 2 paar (één net, één stal). Als ik weer ga rijden komt daar een paar jodphurs bij. Uggs(achtige) schoenen staan al jaren op het lijstje i.v.m. de winterkou en vaak de tuin oversteken naar de boerderij, koop ik tot nu toe toch nooit, maar mag eventueel wel als tweede paar schoenen. Daarnaast heb ik een paar nep-crocs waar ik al 10 jaar mee doe, een paar nette laarsjes die ik ook al een eeuwigheid heb en enkel voor sollicatiegesprekken (en eerste paar keer werk) draag en een paar galaschoenen met een hakje. Ook heb ik sportschoenen die ik kan gebruiken bij de sportschool als ik dat toch weer ga oppakken, maar voor nu enkel gebruik om binnen te dragen als ik bij mijn oma mantelzorg (en daarom dus ook alleen geschikt zijn als binnenschoenen, want anders zijn ze daar niet meer voor in te zetten).

Esther_

Berichten: 3998
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 18:45

Fitzroy schreef:
Ik ga denk ik ook maar eens bij de Lidl boodschappen doen. Kijken of het echt veel scheelt met AH.

Het scheelt bij mij al heel veel, nu ik voor het boodschappen doe, het weekmenu bedenk. Koop nu alleen wat er echt nodig is ipv me te laten leiden door de acties.

En boodschappen ophalen/thuisbezorgen zorgt bij mij ook voor geen extra’s.

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:47

Oeps, vandaag een bericht dat er tickets beschikbaar zijn voor een concert waar ik graag naartoe wilde gaan dat eerst uitverkocht was. Die kon ik niet weerstaan. Gelukkig niet heel duur, maar wel buiten de toegestane uitgaven. :Y)

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 08:51

Ohhh, potver, ik moet even mezelf inhouden, haha.

Ik heb een hele leuke vulpen gezien. :') Maar heb al genoeg vulpennen. Dus ik mag hem niet bestellen van mezelf. :')

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:06

Ik kom mee volgen :D Altijd leuk om te lezen hoe anderen het aanpakken!

Zelf ben ik eigenlijk al een aantal jaren zo min mogelijk aan het kopen, maar er sluipen wel altijd wat maanden tussen waarin ik meer dan noodzakelijk uitgeef.

Ik vind het vooral soms lastig om te bepalen wanneer iets nu echt noodzakelijk is. Zo kocht ik een paar dagen geleden een camera rugzak. Niet 100% noodzakelijk, maar wel echt nodig als ik wil blijven groeien met mijn bedrijf, dus dat soort dingen vind ik best lastig.
Een maand lang écht niks uitgeven is voor mij meestal alleen het verplaatsen van bijna-noodzakelijke uitgaves naar de volgende maand :)) Maar het blijft wel nuttig om zo nu en dan een maand extra goed op de uitgaves te letten.

SJP

Berichten: 164
Geregistreerd: 09-03-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 09:18

[Deleted]
Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 17:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:29

Buiten nu de vulpen die ik wil hebben, maar niet ga bestellen, heb ik het heel goed gedaan. :D

Mijn auto is van het werk, dus daar kan ik zonder verdere uitgave qua brandstof mee rond rijden :D

Ik heb alleen mijn gebruikelijke boodschappen gedaan, niks extra's gekocht.

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:40

Ik heb een rotweekend gehad, letterlijk en figuurlijk. 2 x spoedvisites voor mijn paard met allemaal koortsremmende spuiten en antibiotica. Daar ging mijn challenge deze maand. En hij is nog niet. Vanochtend weer 40 graden koorts |o

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:43

Ik heb wel wat dingen besteld.
Net bevallen en heb nog maar 1 voedingsbeha, dus nog 2 bij besteld.
Een jasje voor de hond, de andere is stuk en zonder plast ze niet buiten..
Maarja was dit wel of niet noodzakelijk.. verder moeten we van de week schoenen voor de kinderen kopen, die hebben alleen nog regenlaarzen dus dat moet echt wel nu

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:45

Fitzroy schreef:
Ik heb een rotweekend gehad, letterlijk en figuurlijk. 2 x spoedvisites voor mijn paard met allemaal koortsremmende spuiten en antibiotica. Daar ging mijn challenge deze maand. En hij is nog niet. Vanochtend weer 40 graden koorts |o



Oh bah, wat ellendig!! Heel veel beterschap voor hem! :knuffel:

SJP

Berichten: 164
Geregistreerd: 09-03-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 09:52

[Deleted]
Laatst bijgewerkt door SJP op 09-05-23 17:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: No Spend Challenge, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:02

Oef balen hopelijk knapt je paard snel op!

VanHuisUit

Berichten: 6680
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 11:13

Citaat:
Ik heb een rotweekend gehad, letterlijk en figuurlijk. 2 x spoedvisites voor mijn paard met allemaal koortsremmende spuiten en antibiotica. Daar ging mijn challenge deze maand. En hij is nog niet. Vanochtend weer 40 graden koorts |o


Die valt onder de categorie echt wel nodig :(:) :(:) beterschap zo zielig...

Ik ben ook erg goed bezig geweest maar moest werken dan is het makkelijk. Zeker als een van de patiënten haar man een oliebollenkraam heeft en die had hij net weer open vanaf 1 oktober :P en een andere patiënt die met ontslag ging tracteerde op gebak. Nou heb mijn suikers wel weer gehad in ieder geval }:0

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8309
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 11:56

Fitzroy schreef:
Ik heb een rotweekend gehad, letterlijk en figuurlijk. 2 x spoedvisites voor mijn paard met allemaal koortsremmende spuiten en antibiotica. Daar ging mijn challenge deze maand. En hij is nog niet. Vanochtend weer 40 graden koorts |o


Rot voor je uitgaven maar wat moet dat moet! Nu vooral niet je maand opgeven omdat je toch al dingen uitgegeven hebt. En sterkte voor je paard :knuffel:

Hier gaat het nog wel soort van goed. Ben nog op vakantie maar heb wel al dingen bedacht die ik eigenlijk wil hebben zoals nieuwe wandelschoenen (wandel nu op mijn ariats) en een regendekje met reflectie voor mijn hond. Doe heel erg mijn best om daar niet voor te vallen :')

VanHuisUit

Berichten: 6680
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:26

Geldt een bod wat je hebt gedaan op iets op marktplaats vóór 1 oktober nog voor september O:) :o? Bod is geaccepteerd _/-\o_ *\o/*

Ik vind van wel :)) blijf wel goed binnen het voor mijzelf afgesproken budget voor oktober maar ja... het is wel 'extra en niet noodzakelijk'... althans, het is iets waar ik al een poos voor spaar (aanvulling van een servies) en wat heel zeldzaam is...

Ja ja ja... altijd die smoesjes := =:) ~~}> :$