Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Goede pantoffels

 
Profiel   

Wat goed dat je dit aan het licht brengt, Mars. Ik heb dit nooit geweten maar zou ook niet willen dat ik (onbewust) bijdraag aan dergelijke praktijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 22:16 



 
Profiel   

Dat wist ik ook niet mars. Ga eens kijken hoe dat zit bij mijn wollen sloffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 23:21 



 
Profiel   

Morrie schreef
Ik zal nooit met pantoffels buiten lopen, en ook niet met met buitenschoenen in huis. Dat trekt mijn smetvrees niet


Dat! Ik heb dat ook. Ik heb mn sloffen echt om mn buiten schoenen om te wisselen voor sloffen in huis. Ze moeten goed lopen, want doe er wel echt alles mee in huis, dus te glad, geen steun etc vind ik niks. Moesten hier warm zijn, maar denk dat het schapenwol niet oke is, omdat ze uit de collectie zijn bij Crocs en ik nu alleen nog kunststof tegenkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 23:37 



 
Profiel   

Ik loop niet buiten met mijn pantoffels nee. Dat is niet de reden bij mij dat ik er goed mee moet kunnen lopen. Maar ik wil ze ook aan kunnen met huishoudelijke klussen en nu met thuiswerken. Heerlijk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 05:58 



 
Profiel   

Ik draag altijd Adidas slippers in huis fijn voetbed voor mijn voeten ,anti slip en makkelijk aan en uit doen.Bij de tuindeur staat een ander paar in het zwart en die draag ik buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 07:06 



 
Profiel   

Morrie schreef
Ik zal nooit met pantoffels buiten lopen, en ook niet met met buitenschoenen in huis. Dat trekt mijn smetvrees niet


Dit ja :j Pantoffels zijn voor in huis, m’n Adidas slippers zijn mijn pantoffels voor buiten. Krijg echt rillingen van het idee dat je met je pantoffels binnen en buiten loopt >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 07:13 



 
Profiel   

Heel soms loop ik weleens snel met de pantoffels naar buiten maar dan haal ik er altijd een nat schoonmaakdoekje overheen binnen. Ik heb ook echt pantoffels voor binnen en schoenen voor buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 07:48 



 
Profiel   

Over Warmbat:

Er wordt zeer ontwijkend geantwoord op mijn vraag over mulesing aka marteling van schapen. Ze kopen hun wol en huid van slachtbedrijven, als restproduct.

Antwoord van de medewerker ‘na slachting vind geen mulesing meer plaats’ nee nogal wiedus :=

Gezien hoe de vraag ontweken wordt ga ik daar dus mijn geld niet heen brengen, hetzelfde geldt voor Uggs. Mensen die dierenwelzijn wel belangrijk vinden, beter geen sloffen of laarzen van deze merken kopen dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:50 



 
Profiel   

Ik had ook nog nooit gehoord van mulesing, maar ben wel blij dat mijn sloffen van Shepard daar vrij van zijn. Waarom is het toch weer nodig om dieren te laten lijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:52 



 
Profiel   

Het was een tijd geleden groots in het nieuws (nog voor het angoraschandaal). Maar als je dat toen niet had meegekregen weet je het misschien niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:34 



 
Profiel   

Sheran schreef
Het was een tijd geleden groots in het nieuws (nog voor het angoraschandaal). Maar als je dat toen niet had meegekregen weet je het misschien niet.


Ik heb het inderdaad gemist :o maar ga hier zeker in de toekomst op letten. Bedankt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 07:42 



 
Profiel   

Ik heb woolwarmers. Vind ze heerlijk, alleen geen idee of alles volledig diervriendelijk is. Kan het nergens vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:16 



 
Profiel   

Ik heb deze wolvilten mongoolse slippers van esgii. De vorige hebben het zeker 13 jaar uitgehouden. Deze heb ik nu alweer een jaar of 6. Nooit meer koude voeten, heerlijk!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:51 



 
Profiel   

Mars schreef
Over Warmbat:

Er wordt zeer ontwijkend geantwoord op mijn vraag over mulesing aka marteling van schapen. Ze kopen hun wol en huid van slachtbedrijven, als restproduct.

Antwoord van de medewerker ‘na slachting vind geen mulesing meer plaats’ nee nogal wiedus :=

Gezien hoe de vraag ontweken wordt ga ik daar dus mijn geld niet heen brengen, hetzelfde geldt voor Uggs. Mensen die dierenwelzijn wel belangrijk vinden, beter geen sloffen of laarzen van deze merken kopen dus.


Het is goed dat je er aandacht voor vraagt.
Die mulesing praktijken zouden verboden moeten worden ! Van Uggs wist ik het al, dus ook niet gekocht hierdoor.

Mars, als je zeker weet welke wollen pantoffels echt diervriendelijk geproduceerd zijn, wil ik dat graag weten. Dan kan ik ook een paar warme pantoffels kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:05 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Ik loop niet buiten met mijn pantoffels nee. Dat is niet de reden bij mij dat ik er goed mee moet kunnen lopen. Maar ik wil ze ook aan kunnen met huishoudelijke klussen en nu met thuiswerken. Heerlijk <3


Ja, hier ook. Ik had altijd van die grappige, maar viel echt van de trap daarmee.

En zoals nu met de crocs en de onderzijde loop ik ook beter ipv te sloffen en je hebt geen koude voeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 11:29 



 
Profiel   

Ik heb vorige week Moorlander sloffen besteld en echt, heel charmant zijn ze niet maar men wat heb ik een warme voeten én enkels!!! Geen rubberen zool onder dus ik loop er niet mee naar buiten, dan trek ik even mijn andere aan maar voor in huis echt helemaal te gek.

https://www.moorhuys.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:05 



 
Profiel   

Ik heb pantoffels van de action, ik vind ze superfijn. De vorige zijn ongeveer 5 jaar meegegaan en toen waren de zolen helemaal door en niet meer te repareren.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:10 



 
Profiel   

mamajolijn schreef
Ik heb deze wolvilten mongoolse slippers van esgii. De vorige hebben het zeker 13 jaar uitgehouden. Deze heb ik nu alweer een jaar of 6. Nooit meer koude voeten, heerlijk!

[ [url=m/t2Yhkq.png]Afbeelding[/url] ]


Die zijn GAAF! Maarja doordat jij ze al 6 jaar hebt, zijn deze niet meer in de collectie -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 11:57 



 
Profiel   

Sloffen van Warmbat!!
https://www.omoda.nl/dames/pantoffels/warmbat/

Ik heb zelf een slipper variant, maar je hebt ook anderen. Ze zijn heerlijk :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 12:42 



 
Profiel   

Hier vloerverwarming dus geen pantoffels nodig. Maar dat mulesing kende ik niet. Goed dat je het noemde Mars! Wat een nare dingen allemaal die ze met dieren uithalen.

Mijn moeder had altijd Romika pantoffels. Vaak nogal oudbollig, maar er zitten leuke/moderne modellen tussen. Ze hebben een prima voetbed en gaan lang mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 13:08 



 
Profiel   

De nep uggs van HKM helemaal van kunststof gemaakt, lopen heerlijk en zijn lekker warm

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 18:15 



 
Profiel   

mamajolijn schreef
Ik heb deze wolvilten mongoolse slippers van esgii. De vorige hebben het zeker 13 jaar uitgehouden. Deze heb ik nu alweer een jaar of 6. Nooit meer koude voeten, heerlijk!

[ [url=m/t2Yhkq.png]Afbeelding[/url] ]


Ik heb er ook besteld, jammer dat die van jou er niet meer zijn, die zijn echt geweldig, wel die kleur gevonden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 21:27 



 
Profiel   

Ik heb na aanleiding van dit topic (wilde na dit topic persé mulesing vrije sloffen. Ik heb gekozen voor texelana. I love it. Ze zijn heerlijk warm zonder zweetpootjes te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 21:44 



 
Profiel   

lennie schreef
De nep uggs van HKM helemaal van kunststof gemaakt, lopen heerlijk en zijn lekker warm


Wordt deze zool nog soepeler? Had een paar gepast maar ik leek wel op een soort plankje te lopen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:30 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd wie er allemaal naar aanleiding van dit topic nieuwe pantoffels hebben aangeschaft. Vooral welke en hoe ze bevallen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 12:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen