Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 7 [ 156 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar zijn alle mannen op bokt?

 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
En vechtscheidingen.

Mooi man.



?

Wat is je punt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 23:49 



 
Profiel   

Ik vulde het lijstje even aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 00:01 



 
Profiel   

Met een eigen beoordeling erbij? :D

Mensen gaan toch sowieso uit elkaar, ongeacht waar ze elkaar hebben leren kennen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 00:03 



 
Profiel   

Maar in dit geval gaat het over bokt. Love the drama.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 00:26 



 
Profiel   

Leuk om al die bekende namen weer voorbij te zien komen! :j

Iski was ook manlijke bokker, ook al overleden Y;(

En heel erg off-topic
Vroeger werd er regelmatig geband. Was er niet ook een lijst met gebande accounts?
Ik heb weleens een tijdelijke ban gehad. Arabesk zeker ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 00:26 



 
Profiel   

fransje23 schreef
Leuk om al die bekende namen weer voorbij te zien komen! :j

Iski was ook manlijke bokker, ook al overleden Y;(

En heel erg off-topic
Vroeger werd er regelmatig geband. Was er niet ook een lijst met gebande accounts?
Ik heb weleens een tijdelijke ban gehad. Arabesk zeker ook :D


Ja er was zo'n lijst met de duur van de ban en de reden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 00:28 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Rawr? Is die nog actief?

Bwah, actief zou ik het niet durven noemen. :=

But I'm still around! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 00:39 



 
Profiel   

axel_1997 schreef
Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt.
De meeste gebande accounts die ik gezien heb waren (nep)accounts die bokt vol spamde met onzintopics en clickbait-links. Recent was er een relaccount. Maar de meeste gebruikers die geband worden schijnen maar een tiental berichten mee te gaan. Ik heb nog geen bestaande gebruikers geband zien worden. Daar moet je blijkbaar best wat regels voor breken. Maar ik begin inderdaad ook wel bezorgd te worden. Zijn zo veel bokt-mannen zo ongemanierd? Of is dit gewoon een greep uit een enorm archief van gebande accounts?


Zo moeilijk was (of is?) het niet hoor. Schrijven wat je denkt, niet subtiel, zonder suikerlaagje, en dat blijven doen ook na waarschuwingen, kan al genoeg zijn. Mijn man kon dat weliswaar soms nog wel eens overdrijven, zeker voor wij wat kregen, maar hij wil(de, in geval van bokt) zich niet anders voordoen dan IRL. Nog steeds niet, en hij is altijd eerlijk. Dat vond en vindt niet iedereen altijd even leuk maar ik weet nog dat hij vaak pb's kreeg van mensen die het helemaal met hem eens waren maar dat zelf niet durfden te schrijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:02 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Ja er was zo'n lijst met de duur van de ban en de reden :D

de mesthoop :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:19 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Electra63 schreef
Ja er was zo'n lijst met de duur van de ban en de reden :D

de mesthoop :)


Daar gingen alle reltopics heen.
Maar statjes zijn altijd welkom, een banstatje klinkt wel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:31 



 
Profiel   

Nee, de mesthoop is een stuk forum dat nog steeds bestaat en waar posts heengaan niet om wat voor reden dan ook verwijderd moeten worden (berichten over diefstal waar details in staan waar de politie niet blij mee is bijv)

De banlijst stond op FZ, en dat was omdat er een hele lange tijd een gradueel banbeleid was (1 dag, 1 week, 1 jaar, permanent) Weet niet meer of er ook nog 2 weken en 1 maand tussen zat, maar zoiets.

Die lijst was dus gewoon openbaar en daar kon je even op kijken als je iemand al wat langer gemist had, of-ie misschien een dag- of weekban had. Op een gegeven moment is dat afgeschaft omdat die lijst niet vaak werd geraadpleegd en het ook wel een beetje "de veroordeelden aangapen" was.

Als je binnen een X periode van je dagban opnieuw in de fout ging, kreeg je een weekban, etc.
Dus je kon vrij snel zonder heel grof te worden op permanent komen te zitten.

Dus veel permanent gebannen bokkers uit de 'oude tijd' hadden gewoon vaak waarschuwingen gehad (meestal wegens té direct taalgebruik, op de man spelen, etc), niet omdat ze vreselijk te keer waren gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:33 



 
Profiel   

Ja statjes!!!
Die kwamen elke maand of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:33 



 
Profiel   

Ik zie ook wel dingen voorbij komen nu waar je toen een OW voor kreeg.
En als ik zie dat die mensen nu vrolijk blijven posten denk ik dat het beleid daarin ook soepeler is geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:35 



 
Profiel   

Banbeleid is nu heel anders. Je krijgt nu 'alleen maar' een OW, die 2 jaar bij je naam blijft staan. Verzamel je er 5 binnen die 2 jaar mag je permanent buiten spelen. Dus die OW is zwaarder geworden. Beleid is niet milder, maar OW heeft nu een beetje status van dagban gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:38 



 
Profiel   

Kun je eigenlijk ergens je OW-saldo checken, gewoon om te zien hoeveel je er al/nog/weer hebt?

En vervalt de permaban dan ook wanneer de eerste OW uit de reeks van vijf ouder is dan 2 jaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:42 



 
Profiel   

Een perma-ban is permanent. Je mag na een jaar een (onderbouwd) verzoek tot terugkeer doen dacht ik. Ik neem aan dat je dan weer met een leeg saldo staat, zou wel banketstaaf zijn als er dan nog 3 OW's staan die nog een jaar 'geldig' zijn. Maar misschien blijven die ook wel staan, onder het mom van: je staat nog een jaar op scherp, hou er rekening mee.

Geen idee of je je saldo kunt controleren, ik heb geen OWs staan voor zover ik weet :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:47 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Ik heb paar weken geleden van een bokker een PB gehad, dat Holypope nog niet zo lang geleden is overleden. Hij heette Dolf en was hoefsmid.


Ik heb na zijn ban nog een tijdje contact met hem gehad, maar wist niet dat hij overleden was Y;(

Ik weet niet eens meer wat de precieze reden was van zijn ban, hij had nogal een uitgesproken mening, en maakte wel eens erg dubbelzinnige ongepaste opmerkingen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:03 



 
Profiel   

Vroeger waren er ook vaker echte rel groepen volgens mij, dan ging het er in een topic best wel grof aan toe soms, volgens mij is dat nu veel minder of ik kom niet meer op die delen van bokt dat kan natuurlijk ook :+

Direct zijn dat wordt idd vaak niet zo erg gewaardeerd helaas, niet iedereen is even goed in alles via 1001 omwegen proberen te vertellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:11 



 
Profiel   

palousa_boy schreef
Vroeger waren er ook vaker echte rel groepen volgens mij, dan ging het er in een topic best wel grof aan toe soms, volgens mij is dat nu veel minder of ik kom niet meer op die delen van bokt dat kan natuurlijk ook :+

Direct zijn dat wordt idd vaak niet zo erg gewaardeerd helaas, niet iedereen is even goed in alles via 1001 omwegen proberen te vertellen.


We hebben nu Facebook om te rellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:51 



 
Profiel   

Tallie1979 schreef
Leliev schreef
Nou, hierzo.. :Y)


Zo, dat is lang geleden! :D

Weinig posten, maar wel zo nu en dan eens bij lezen.

Snippergroen schreef
Leliev schreef
Nou, hierzo.. :Y)


Hoe kom jij ineens onder die steen vandaan joh na zo'n lange tijd _O- voelden je spideysenses dat je geroepen werd?

Het is inderdaad dat speciale belletje dat af gaat.
"Bokt needs me"

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 06:37 



 
Profiel   

Volgens mij is Terpentijn hier nog niet genoemd. Ik hoorde vanochtend iemand Khava roepen (was een hond) en moest aan zijn topics denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 12:04 



 
Profiel   

Moon10 schreef
Volgens mij is Terpentijn hier nog niet genoemd. Ik hoorde vanochtend iemand Khava roepen (was een hond) en moest aan zijn topics denken.

Oh ja, al lang niet meer langs zien komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 14:42 



 
Profiel   

Skessa_ schreef
Pieter en Maarten, maar geen idee of die nog actief zijn


:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 21:41 



 
Profiel   

Pieter25 schreef
Skessa_ schreef
Pieter en Maarten, maar geen idee of die nog actief zijn


:+


Hee! Daar is ie weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 18:29 



 
Profiel   

Het is bijna kerstmis. Iedereen ontwaakt weer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 7 [ 156 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen