Wat kan ik als cadeau geven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 08:51

Dat jullie het allemaal onzin vinden om wat te geven doet niet terzake toch? Ts vraagt om leuke ideeën...
Ik denk iets van een dinerbon met 2 bioscoopbon en, kunnen ze lekker uit eten en een filmpje kijken

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 08:58

Susanne schreef:
idinn schreef:
Ik zou mijn ouders echt raar aankijken als ik weekend op de hond pas (is toch al een feestje) in hun huis (soort weekendje weg) en ze dan nog met een cadeau aankomen a al etentje/weekend weg.

Een gevulde koelkast met lekkers zou ik al heel lief vinden.


Nou dit dus. Jeetje €100 voor een weekendje voor je ouders op het huis en de dieren passen?!

Volle koelkast en wat lekkers lijkt me meer dan voldoende.


Waarschijnlijk is het niet eens zozeer enkel voor het oppassen. Mijn ouders vinden het ook leuk mij af en toe iets te geven en gebruiken vaak dat soort gelegenheden om iets toe te stoppen of iets leuks cadeau te doen. Ik denk dat als familie/ouders je het niet moet zien dat een bepaalde dienst een bepaalde waarde heeft, maar meer wat je zelf diegene graag cadeau zou willen doen.
Laatst bijgewerkt door DewiRox op 19-10-21 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 08:58

Ik weet niet waarnaar jullie een weekendje weg zijn, maar dan is het misschien leuk een streekpakket uit die regio mee te nemen voor ze? Vaak kun je die ook nog eens naar wens samenstellen.

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 09:04

High tea/high wine bon is ook altijd leuk om te doen.

Of houden ze meer van avontuurlijk? Op het strand kan je bv blow karten. Ook leuk om te geven

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 09:20

Ik vind het niet gek om ze een extraatje te geven als blijk van waardering. Ik steek ook zo in elkaar. Gewoon leuk om te geven en voor hen om te krijgen.

Een volle koelkast en wat lekkers zie ik niet als een extraatje, maar als normaal.

Ook goed hoor. Als ouders sta je tenslotte ook vaak genoeg klaar voor je kinderen en daar hoeft je dan ook niets voor te hebben. Er is geen goed of fout. Moet ieder voor zich uitmaken, geen situatie en geen familie en geen mens is hetzelfde.

Ik zou vragen of ze in dat weekend zin hebben in een bioscoopje of een eethuisje en dat voor ze regelen en betalen. Of op een later moment, misschien met jullie erbij. Of iets lekkers thuis laten bezorgen. Een bos bloemen kan natuurlijk ook. Cadeaubon voor boek, kleding enz.

idylle
Berichten: 5798
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-21 10:07

Mijn zoon is 19 en zijn vriendin 21. Ze hebben nog maar kort verkering, dus ken haar nog niet zo goed en weet dus ook nog niet wat ze wel of niet leuk vind. Ze gaan dat weekend dat wij weg zijn zelf al naar de dierentuin dus een dagje weg vind ik wat minder. Thuis allerlei lekkers en gezelligheid maken vind ik ook leuk. Ontbijt aan huis bezorgen ook een super leuk idee! Alleen weet ik niet of ze optijd wakker zijn dan enzo. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze dan nog niet gegeten hebben en wakker zijn zonder de verassing te verraden? Ik zie graag beren op de weg wat dat betreft :+

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:23

Waarom bied je niet aan de dierentuin te betalen? Wat zakgeld erbij voor een hapje en drankje en klaar.

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:25

Een gevulde koelkast en je kan eten laten bezorgen bv avond eten of een ontbijt.

Eatshay
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-08-17

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:27

Ik zou ipv achteraf iets geven denk ik zaterdag eind vd middag een lekkere borrelplank met een fles wijn laten bezorgen.

idylle
Berichten: 5798
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-21 10:27

ingvdh schreef:
Waarom bied je niet aan de dierentuin te betalen? Wat zakgeld erbij voor een hapje en drankje en klaar.


Ze zijn door iemand uitgenodigd die al kaartjes had, dus dat kost ze niks :+

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:40

Woont je zoon nog thuis?Zo niet,misschien iets voor in zijn huis bv een Airfryer.

idylle
Berichten: 5798
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-21 10:48

Hij woont nog thuis ja.

smurffie

Berichten: 11127
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:52

Dan vind ik het helemaal erg overdreven om hem zoiets te geven voor het oppassen := hij is dus gewoon in zijn eigen huis.

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 10:55

Ik zou ze lekker mee uit eten nemen. Of een bon geven van een leuk restaurant dat ze zelf kunnen gaan :)

Sweetgirl1
Berichten: 4549
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 11:30

Je hebt indd leuke overnachtingen voor weinig al op vakantieveilingen staan.
Of zoals sommige zeggen een borrel llankje, of de koelkast lekker gevuld voor beide

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 11:42

smurffie schreef:
Dan vind ik het helemaal erg overdreven om hem zoiets te geven voor het oppassen := hij is dus gewoon in zijn eigen huis.

Het gaat er toch niet om wat jij vindt? Ze wil wat leuks doen voor haar zoon, zuurpruim toch niet zo :')

Eatshay
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 11:43

smurffie schreef:
Dan vind ik het helemaal erg overdreven om hem zoiets te geven voor het oppassen := hij is dus gewoon in zijn eigen huis.


Is toch gewoon lief? <3

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 11:48

Op die leeftijd een weekend het huis alleen hebben?

Een leuk thuis pretpakket en een stapel schone handdoeken :D :+

Edit: ik zou niet iets als verassing laten bezorgen in dat opzicht...

boemel

Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 12:23

Het weekend in jullie huis extra leuk maken?
Dus inderdaad een goed gevulde koelkast, een pizza in de diepvries en als extra verrassing een bezorgontbijtje aan huis.

idylle
Berichten: 5798
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-21 12:26

boemel schreef:
Het weekend in jullie huis extra leuk maken?
Dus inderdaad een goed gevulde koelkast, een pizza in de diepvries en als extra verrassing een bezorgontbijtje aan huis.


Ik denk dat het zoiets wordt ja :D

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 12:31

Bij ons was het een gevulde koelkast en de tv voor ons alleen als mijn ouders een weekend weg waren :D Geen pa die de tour de france of die ene film nog moest zien :P

Wellicht wat lekkers in de koelkast of vriezer als avondeten en een klein borrelplankje voor 's avonds? Met net wat anders/lekkerder eten dan normaal in een weekend? Na een dagje dierentuin vinden ze dat niet erg gok ik :D

Karlijnxxx
Berichten: 1421
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 12:32

Je kent je zoon natuurlijk wel goed, maar misschien ook even vragen wat hij prettig vindt? Ik deed tijdens zo'n weekendje vroeger liever zelf mijn boodschapjes. Dan dwong mijn moeder mij om erna de bonnetjes in te leveren :') alsof ik zelf geen geld had voor wat eten :Y). Ik kocht geen hele gekke dingen, maar ik at liever wel anders dan mijn ouders dat graag doen.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 13:30

Een Airfryer voor op zijn kamer of een mini bar :+

Doubtless

Berichten: 8482
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Wat kan ik als cadeau geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 13:58

Ontbijt laten bezorgen is inderdaad een heel leuk idee! En dan schrijf je een cryptische hint dat ze op een bepaalde tijdstip met lege maag thuis moeten zijn... ;-)