Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat je verwachte vs wat je kreeg

 
Profiel   

Oke, we kennen allemaal die verhalen wel van Aliexpress of andere websites. :') Al moet ik zeggen dat ik er ook vaak heel tevreden producten gekocht heb.

Onlangs kwam ik een foto tegen van een boek met een drakenoog die ook nog open zou gaan en 'je aan zou kijken'. Verschillende foto's gezien en besloten deze te kopen voor een vriendin die gek is van draken.

Dit is wat er op de deurmat lag:

[ img ]

Ik heb zo vreselijk gelachen. :') Ga nog wel even mijn geld terug vragen want dit lijkt in de verste verte niet op wat beloofd werd haha. Jullie hebben vast ook wel eens zoiets meegemaakt, brand los! :D

(Laat dit geen discussietopic worden over dingen bestellen bij Aliexpress aub :).)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:18 



 
Profiel   

Ohhhh, geweldig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:27 



 
Profiel   

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:36 



 
Profiel   

Ik kocht eens een tweede trap voor duiken. De prijs was absurd laag dat ik de gok wel wilde nemen (3 euro). Er stond heel duidelijk in de beschrijving dat het om een tweede trap met slang ging en wat de maximale druk van de slang was e.d. En dat er een cover voor de tweede trap bij zat. Wat kreeg ik? Alleen een cover voor de tweede trap. Ik heb een dispute geopend en kreeg eenvoudig het geld terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:51 



 
Profiel   

:') Dat is wel wat anders ja, haha!
Dat oog lijkt wel een mensenoog, in plaats van een drakenoog.. Raar dat ze dit naar je hebben gestuurd eigenlijk.

Ik heb een paar jaar terug meegemaakt, dat ik een cadeau kocht en ik er een bepaald idee bij had dat het best een grote doos zou zijn (lees: 30x30x10 ofzo), maar het was een iniemienie doosje van 10x15x1.
Geen reden om het terug te sturen, maar was wel wat anders dan ik had verwacht :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 11:10 



 
Profiel   

Mijn zus heeft ooit een keer iets besteld via bol.com.. Ik weet niet meer wat maar het was ongeveer ter waarde van €30,-. Pakketje kwam binnen, zus blij tot ze het open maakte. Zat er 5x de toen net uitgekomen FIFA spel in. Mijn zus heeft het allemaal netjes terug gestuurd, veel mensen hebben haar voor gek verklaard dat ze ze niet gehouden heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 11:19 



 
Profiel   

Captain schreef
Oke, we kennen allemaal die verhalen wel van Aliexpress of andere websites. :') Al moet ik zeggen dat ik er ook vaak heel tevreden producten gekocht heb.

Onlangs kwam ik een foto tegen van een boek met een drakenoog die ook nog open zou gaan en 'je aan zou kijken'. Verschillende foto's gezien en besloten deze te kopen voor een vriendin die gek is van draken.

Dit is wat er op de deurmat lag:

[ [url=m/bVabri.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb zo vreselijk gelachen. :') Ga nog wel even mijn geld terug vragen want dit lijkt in de verste verte niet op wat beloofd werd haha. Jullie hebben vast ook wel eens zoiets meegemaakt, brand los! :D

(Laat dit geen discussietopic worden over dingen bestellen bij Aliexpress aub :).)


Oh getver, ik vind het gewoon eng, zo'n mensenoog dat je aanstaart :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 11:23 



 
Profiel   

Dat oog :')

Ik heb ooit eens last minute iets besteld voor de verjaardag van iemand. Die persoon wilde graag een mooie grote etagère (zo’n ding voor hapjes). Je raad het al, wat bezorgd werd was formaat voor in een poppenhuis _O- Ik heb er denk ik geen foto meer van maar we moesten zo hard lachen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 11:26 



 
Profiel   

Mijn man bestelde eens 2 korte broeken en kreeg 2 softshell lange broeken.

Bíjna hetzelfde :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 11:43 



 
Profiel   

Ik heb een keer last minute als verjaardagscadeautje een hot wheels autootje besteld. Was nog vrij prijzig ook, special edition of zo... Ik kreeg een plastic fidget spinner :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 11:54 



 
Profiel   

Ik heb eens een originele drukgevoelige Samsung Galaxy S-pen besteld bij zo'n onderverkoper (of hoe noem je dat?) bij Bol, geen idee wat de prijs precies was, 40 euro ofzo? de prijs was hetzelfde als bij andere winkels zoals de mediamarkt en dergelijke, dus het kwam ook niet over als iets wat te goed was om waar te zijn ofzo. Ik kreeg een cheapass Aliexpress touchscreen pennetje opgestuurd tvw 50 cent ofzo :D
Gelukkig heb ik wel mijn geld terug gekregen, maar man wat was dat een verspilling van tijd en moeite voor het eenmaal zo ver was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 12:11 



 
Profiel   

Ik heb al een paar keer items niet eens gekregen bij ali, of je besteld betaald en krijg je melding niet meer leverbaar. Dan open je een dispute en zegge ze je krijgt je geld terug, maar geld is nooit terug op mijn rekening gestort. Denk inmiddels alles bij elkaar zon €20 niet heel schokkend groot bedrag maar wel sonde. Heb al een keer contact gezocht en dan zeggen ze dat het wel terug geboekt is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 12:17 



 
Profiel   

Mijn ouders hadden dit jaar ergens iets besteld op Bol.com en kregen ipv wat ze bestelden, een doos met hooi geleverd voor een konijn met begeleidend briefje.Dat kun je kennelijk ook bestellen. :')
Na aangeven hiervan mochten ze het houden en kregen ze alsnog wat ze besteld hadden.

Het bleek een grote plak hooi te zijn van goede kwaliteit.
Mijn Shetlandermannen hebben er heerlijk van gesmuld! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 12:30 



 
Profiel   

een kruiwagen... mijn man zag op een veilingsite een Knapp kruiwagen langskomen voor 25 euro dus meteen gekocht.. niet wetende dat dit een kinderspeelgoed kruiwagen was :-) Ik heb me bescheurd van het lachen toen die binnen kwam

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 12:36 



 
Profiel   

Mijn moeder bestelde een jas via Ali en kreeg een gesp. En ze heeft nooit haar geld terug ontvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 12:45 



 
Profiel   

Whaha hilarisch :')
Ik heb wel vaker dat je iets besteld met een mooi printje wat uiteindelijk echt heel amateuristisch uitvalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 12:49 



 
Profiel   

Hahahaha dat oog :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 12:50 



 
Profiel   

Ik heb een keer een paar sokken besteld, en ik kreeg een opklapstoel thuis bezorgd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:02 



 
Profiel   

ik bestelde een keer een ergonomisch hoofdkussen, ik kreeg er wel 10, steeds met een week ertussen, de postnl man lag helemaal dubbel op het laatst......

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:05 



 
Profiel   

Oh ik hou nu al van dit topic hahaha. Dat oog :=


lnvdh schreef
een kruiwagen... mijn man zag op een veilingsite een Knapp kruiwagen langskomen voor 25 euro dus meteen gekocht.. niet wetende dat dit een kinderspeelgoed kruiwagen was :-) Ik heb me bescheurd van het lachen toen die binnen kwam


:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:19 



 
Profiel   

Bestelde via Bol dit dekbedovertrek voor m'n dochter:
[ img ]

Kreeg deze:
[ img ].

Gemaild met de klantenservice en ze zouden de goede opsturen.
Gevraagd hoe ik de andere kon terug sturen aangezien de link bij de bestelde producten die van het paard was.
Instructies zou ik via de mail krijgen.
Paar dagen later kreeg ik inderdaad het juiste overtrek binnen.
Nogmaals gevraagd hoe ik de andere kon retour sturen.
Nooit meer wat van weer gehoord.

En eens een polo via AliExpress besteld. Maat XXXL voor mij man.
Ding was zo klein dat zelfs mijn zoon van 12 hem niet paste :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:30 



 
Profiel   

Dat laatste heb ik ook eens gehad.. Ik had een warme, gevoerde legging gekocht, maat L terwijl ik normaal maat S heb (want Chinese maten vallen altijd wat kleiner) en ik had nog wel de lengte en omtrek opgezocht en nagemeten.. Nou, ik kreeg mijn voeten niet eens door de broekspijpen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:41 



 
Profiel   

Vorig jaar leuke sneakers besteld via Ali. Kreeg uiteindelijk een maat 38 (links) en een maat 39 (rechts) opgestuurd. Waarbij de maat 39 ook nog eens minstens twee maten te klein was voor mij. ‘Gelukkig ‘ heeft mijn moeder maar een been (links) en paste zij de linkerschoen. Heb wel mijn geld terug gekregen na een poosje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 13:44 



 
Profiel   

Ik heb eens luxe enveloppen met puntklep besteld via Bol.com maar ik kreeg goedkope enveloppen met een smalle plakstrip, die voor een tiende van de prijs bij Action werden verkocht. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:13 



 
Profiel   

Niet van mij, maar van iemand anders.
Die dacht een full size ammo kist te bestellen voor een spel. Zoiets als dit:
https://munitiekistkopen.nl/shop/muniti ... 8MQAvD_BwE

En die kreeg een miniatuur toegezonden:
https://www.geocachingshop.nl/nl/micro- ... -container

Hier werd niet het verkeerde geleverd, maar was er niet goed opgelet bij het bestellen. Je staat dan alleen wel vreemd te kijken als je een grote ammo box verwacht en zo’n klein ding ontvangt _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen