Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat je verwachte vs wat je kreeg

 
Profiel   

Dat is dan toch hun probleem? :')
Jij grote trampoline voor weinig geld. En als die past en iedereen er lol mee heeft?! Waarom niet?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:44 



 
Profiel   

Ooit eens een servies besteld bij Xenos in het blauw. We kregen de groene geleverd. Toen ik er achteraan belde zeiden ze, gooi de groene maar weg, we sturen de blauwe op.
Nu hebben we 2 serviezen in de kast staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:52 



 
Profiel   

Mijn man had ooit van die piepschuimvul dingen besteld, hij dacht een zakje te kopen gewoon leuk om mij voor de gek te houden met 1 april. Kwam er een vrachtwagen voorgereden met een zak groter dan hemzelf :')

Ik vond het minder leuk toen ik de kasten opendeed...


Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 21-10-21 20:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:17 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Mijn man had ooit van die piepschuimvul dingen hij dacht een zakje te kopen gewoon leuk om mijn voor de gek te houden met 1 april. Kwam er een vrachtwagen voorgereden met een zak groter dan hemzelf :')

Ik vond het minder leuk toen ik de kasten opendeed...


_O-

Ik zie het helemaal voor me :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:22 



 
Profiel   

Nickietje schreef
Jintexx schreef
Je besteld een vliegenlamp en krijgt een doos met huggies (luiers)

Klantenservice gebeld, aangegeven dat ik met luiers geen vliegen kon vangen :)) die kon er wel me lachen :D


Ze lokken ging toch al? Als je ze gevuld kreeg tenminste. :+



Haha dan zou ik ze kunnen vullen met honden poep :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:27 



 
Profiel   

Mijn vader bestelde een pizza salami met ook nog eens extra salami.
De bezorger was weg, doos open, pizza met een paar stukjes ham -O-
Geen salami, zeker geen extra salami.


Geen ramp, maar wel even gebeld dat het niet goed was gegaan.
20 minuten stonde de bezorger weer aan de deur met .......
een pakje 175 gram voorverpakte gesneden salami :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:40 



 
Profiel   

Urielle schreef
Niet Bol, Ali of internet maar een fysieke winkel met magazijn : trampoline.

Ik had me georiënteerd en kon helaas geen grote betalen voor de kinderen, dus dan maar een klein model. Aan de kassa formulier ingevuld, betaald, met bon naar magazijn. Kreeg ik het grootste model mee met net en toebehoren. Paar keer geprobeerd om in het magazijn iemand uit te leggen dat ik een kleintje had besteld, maar ze wilden niet luisteren of verstonden geen Nederlands, dus na drie kwartier uiteindelijk toch maar gewoon ingeladen en een grote dure trampoline in de tuin gehad. Winkel leed meer dan 500 euro verlies maar goed.


Zoiets heb ik ooit een keer gehad met een wasmachine, hoewel die wel bezorgd werd. Ik had een goedkope 6 kilo machine gekocht (had effe geen geld voor een duurdere/grotere) en toen ze m kwamen leveren hadden ze t zelfde merk maar dan 10kg bij zich. Dus ik geef dat aan, bezorger 1 sprak geen Engels, bezorger 2 haalde zn schouders op, belde de baas en die zei dat t wel klopte.
Ik was heel blij met mijn 10kg wasmachine *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 22:04 



 
Profiel   

Wat een geniaal topic! Ik volg! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 22:23 



 
Profiel   

Ik heb eens bij zooplus van de bonuspunten 1 bal besteld maar kreeg een hele doos (12 stuks, mocht ze houden)

En een keer kinderschoenen besteld en opa pantoffels maat 47 gekregen. Maar dat was een fout met een dubbele etiket want de bestelde schoenen kwamen een uur later ook binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 22:59 



 
Profiel   

_Nadia_ schreef
Urielle schreef
Niet Bol, Ali of internet maar een fysieke winkel met magazijn : trampoline.

Ik had me georiënteerd en kon helaas geen grote betalen voor de kinderen, dus dan maar een klein model. Aan de kassa formulier ingevuld, betaald, met bon naar magazijn. Kreeg ik het grootste model mee met net en toebehoren. Paar keer geprobeerd om in het magazijn iemand uit te leggen dat ik een kleintje had besteld, maar ze wilden niet luisteren of verstonden geen Nederlands, dus na drie kwartier uiteindelijk toch maar gewoon ingeladen en een grote dure trampoline in de tuin gehad. Winkel leed meer dan 500 euro verlies maar goed.


Zoiets heb ik ooit een keer gehad met een wasmachine, hoewel die wel bezorgd werd. Ik had een goedkope 6 kilo machine gekocht (had effe geen geld voor een duurdere/grotere) en toen ze m kwamen leveren hadden ze t zelfde merk maar dan 10kg bij zich. Dus ik geef dat aan, bezorger 1 sprak geen Engels, bezorger 2 haalde zn schouders op, belde de baas en die zei dat t wel klopte.
Ik was heel blij met mijn 10kg wasmachine *\o/*


haha nou daar zou ik ook zeker heel blij mee zijn
niet klagen als hun baas zegt dat het klopt _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 16:55 



 
Profiel   

Vandaag pakketje uitgepakt die van de week binnen is gekomen. Alles wat ik besteld had zat erin en een extra ding. Een primeval stressless spuit.
Die heb ik niet besteld.
Heb ze maar even gemaild of het klopt dat dat extra erbij is gedaan.

Ook een x bij bol.com een pannenkoeken boek set besteld als cadeautje voor mijn oom, wat kregen we? Iets met breien en haken pakketje. Gelukkig thuis eerst uitgepakt om te kijken en niet gelijk cadeaupapier om gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 19:00 



 
Profiel   

Iets anders dan wat er met dit topic bedoelt wordt maar...
Ik haalde een keer een pakket op bij een postNL punt. Thuis doos open en wat bleek de inhoud... een dildo en een peniskoker. :') Iéts anders dan de geurkaars + houder die ik besteld had. Bleek dus van een ander adres met dezelfde (zeldzame) achternaam een pakket meegekregen te hebben. Sindsdien dubbelcheck ik of ik het goede pakket mee krijg... :+ (en dat andere adres heb ik stiekem in mijn hoofd geprint en gniffel altijd als ik er langs kom...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 19:07 



 
Profiel   

Ik vraag mij dan af wat degene met de peniskoker gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 19:12 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Ik vraag mij dan af wat degene met de peniskoker gaat doen.



Je kunt er vast ook wel gebruiken als (geur)kaarsenhouder :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 19:19 



 
Profiel   

Waarom moest ik nou googlen hoe zo'n ding er ook alweer uit zag _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 19:40 



 
Profiel   

Ik had bij Agradi een singel besteld, vond het al wat vreemd dat de bezorger met een mega lange en grote doos aankwam zetten


[ img ]


Zat er een longeerzweep in, de singel overigens ook. Heb er verder niks op uitgedaan eigenlijk.. heel onhandig formaat om even terug te sturen ;) :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 20:31 



 
Profiel   

Kan me nog een topic herinneren van een bokker wiens zweep in tweeën was gebroken.
Was makkelijker met verzenden.

Wat hebben wij gelachen in dat topic :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 20:48 



 
Profiel   

De cliënten van KNGF geleidehonden krijgen ieder jaar op 4 oktober een cadeautje van KNGF. Vaak leuke kleine dingetjes voorgaande jaren een speeltje een opvouwbaar waterbakje en een soort poetshandschoen maar dan voor honden. Dit jaar kregen we helaas een leeg doosje, arme hond! Maar ik denk dat de pakketjesdief wel redelijk teleurgesteld was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:18 



 
Profiel   

kimmetje26 schreef
Vandaag pakketje uitgepakt die van de week binnen is gekomen. Alles wat ik besteld had zat erin en een extra ding. Een primeval stressless spuit.
Die heb ik niet besteld.
Heb ze maar even gemaild of het klopt dat dat extra erbij is gedaan.

Dit had ik ook vandaag. Was een cadeautje kreeg ik terug. Vond ik best een raar cadeau eigenlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 22:56 



 
Profiel   

Onali schreef
Kan me nog een topic herinneren van een bokker wiens zweep in tweeën was gebroken.
Was makkelijker met verzenden.

Wat hebben wij gelachen in dat topic :')


Heeft de agradi niks van geleerd dan..
Is mij ook al overkomen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 23:34 



 
Profiel   

Sanniej_ schreef
Onali schreef
Kan me nog een topic herinneren van een bokker wiens zweep in tweeën was gebroken.
Was makkelijker met verzenden.

Wat hebben wij gelachen in dat topic :')


Heeft de agradi niks van geleerd dan..
Is mij ook al overkomen :')

Oh jee... Krijg morgen een zak paardenvoer van de Agradi binnen. Nou maar hopen dat het de juiste is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 00:06 



 
Profiel   

kimmetje26 schreef
Vandaag pakketje uitgepakt die van de week binnen is gekomen. Alles wat ik besteld had zat erin en een extra ding. Een primeval stressless spuit.
Die heb ik niet besteld.
Heb ze maar even gemaild of het klopt dat dat extra erbij is gedaan.

Ook een x bij bol.com een pannenkoeken boek set besteld als cadeautje voor mijn oom, wat kregen we? Iets met breien en haken pakketje. Gelukkig thuis eerst uitgepakt om te kijken en niet gelijk cadeaupapier om gedaan.


Die stressless spuit had ik ook haha! Zat er al verbaasd naar te kijken. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 06:54 



 
Profiel   

Hier ook een spuit stressless, maar kijken of ik er iemand blij mee kan maken want het is niet iets wat ik zelf nodig zou kunnen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:59 



 
Profiel   

Ik heb ook zo'n stressless spuit gekregen. Als ik die aan mijn paard geef loopt die straks in SlowMotion, paard is relaxed zat :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:05 



 
Profiel   

Ik bestelde slippers in maat 37, de doos kwam binnen en dacht dat is een flinke schoenendoos >;)
Tja maat 37 of maat 44 is ook wel een verschilletje :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen