Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat je verwachte vs wat je kreeg

 
Profiel   

Ik bestelde een kledingset voor fitness, maat huge omdat ik geen Chinees lijfje heb... De broek is door naar mijn dochter van 11 die 30 kilo weegt.
De hip ogende openingen op de rug van het shirt zijn gewoon met schaar scheef en rafelend in de stof geknipt _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 15:37 



 
Profiel   

Ik bestelde toen ik net op mezelf ging wonen (2014) een stofzuiger bij de Blokker. Ding werd bezorgd in platte doos, vrij licht....???? Hmm...

Dit was de inhoud:
[ img ]

Ik hoop zó niet dat er een klein prinsessenmeisje verwachtingsvol een stofzuiger heeft zitten uitpakken _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 15:45 



 

Tijd terug een dure bestelling geplaatst bij een winkel. Banccontact wou niet werken dus kon niet betalen. Ach, dacht ik, ik probeer morgen wel opnieuw. Nu, ik was dus opnieuw vergeten bestellen. Kort daarna vertrok ik op reis. Tijdens de reis kreeg ik een mail dat de bestelling was ontvangen + een factuur (betaallink) voor de betaling. Ik kon de betaling niet via online banking doen vanwege een te hoog bedrag, dus dat moest wachten tot ik terug was van vakantie.

Dag nadat ik terug was opnieuw een mail. Betalingstermijn (+ link) was verlopen (had maar een dag of 3 gekregen) en de bestelling ging geannuleerd worden. Mail gestuurd dat ik nog steeds geïnteresseerd was, situatie uitgelegd en dat ik het alsnog wou storten. Quasi direct mail dat ik zeker niet mocht storten. Het was al geannuleerd. Ik moest opnieuw bestellen.
Nou goed, had geen haast dus dat ging ik dan wel gewoon doen. Ik verwachtte hier dus niets meer van tot de dag erna hier een vrachtwagen stopt met de bestelling >;) 3 x heb ik nog gemaild dat de bestelling was geleverd, dat ik gewoon wou betalen, of ik alsjeblief een nieuwe betaallink kon krijgen of gewoon betaalgegevens. Ik heb op 1 mail antwoord gehad: Dat kan niet mevrouw, ik zie hier in het systeem dat het is geannuleerd.

Dus ik verwachtte niets en kreeg een volledig speeltoestel van €600 voor mijn dochter _O- Na 3 mails ga ik ook er niet verder achter aan hoor :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 16:44 



 
Profiel   

Geweldig topic!

Een tip: check altijd even de reviews, ook bij sites als Wish enzo. Daar hebben vaak andere kopers foto's van het product bij gezet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 16:50 



 
Profiel   

wauw Moestuin. doe mij ook es zo'n foutje haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 16:52 



 
Profiel   

Lous schreef
Mijn ouders hadden dit jaar ergens iets besteld op Bol.com en kregen ipv wat ze bestelden, een doos met hooi geleverd voor een konijn met begeleidend briefje.Dat kun je kennelijk ook bestellen. :')
Na aangeven hiervan mochten ze het houden en kregen ze alsnog wat ze besteld hadden.

Het bleek een grote plak hooi te zijn van goede kwaliteit.
Mijn Shetlandermannen hebben er heerlijk van gesmuld! :D


Is dat in februari of maart geweest? Toen zijn ze van mij 5 kilo hooi kwijt geraakt :') . Heel goed hooi, winkel werkt alleen nog maar met Bol.

Hier vooral miskopen met kleding. Maten die niet kloppen, ontwerpen of pasvormen die niet in de buurt komen van het afgebeelde artikel of zelfs een keer met gaten erin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:01 



 
Profiel   

Ik had vorig jaar samen met een vriendin een verjaardagscadeau besteld bij bol.com en bij de jarige laten bezorgen, want lockdown enzo.
Op het kaartje had moeten staan “met confetti in je reet is het feest bij elke scheet”, maar toen we polsten wat de jarige van het kaartje vond, antwoordde hij een beetje lauwtjes.

Nadat hij een foto stuurde, begrepen we waarom :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:39 



 
Profiel   

Noeps schreef
Ik had vorig jaar samen met een vriendin een verjaardagscadeau besteld bij bol.com en bij de jarige laten bezorgen, want lockdown enzo.
Op het kaartje had moeten staan “met confetti in je reet is het feest bij elke scheet”, maar toen we polsten wat de jarige van het kaartje vond, antwoordde hij een beetje lauwtjes.

Nadat hij een foto stuurde, begrepen we waarom :D

[ [url=m/Yam48B.jpg]Afbeelding[/url] ]


_O- _O- _O-
en ik vraag me dan nu echt af wat die andere bij de kaart van jullie gedacht zal hebben _O- _O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 17:53 



 
Profiel   

Noeps schreef
Ik had vorig jaar samen met een vriendin een verjaardagscadeau besteld bij bol.com en bij de jarige laten bezorgen, want lockdown enzo.
Op het kaartje had moeten staan “met confetti in je reet is het feest bij elke scheet”, maar toen we polsten wat de jarige van het kaartje vond, antwoordde hij een beetje lauwtjes.

Nadat hij een foto stuurde, begrepen we waarom :D

[ [url=m/Yam48B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wat erg _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:02 



 
Profiel   

Ik heb ook weleens een fotokaart gekregen van twee vriendinnen die me wilden opvrolijken met een foto van mijn twee katten, toen ik voor langere tijd in het ziekenhuis lag. Kreeg toen een foto op A4 formaat van een (voor ons alle drie) totaal onbekend gezin poserend met een hond? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:08 



 
Profiel   

Ooit eens 1 loopmotor voor mijn zoontje besteld bij Bol.
De volgende dag kwam er een enorme doos. Er zaten 4 dezelfde loop motors in.

Ik gebeld. Maar ze konden niet retour. Kind had er dus 4.

Overigens maar voor 1 loop motor betaald haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:13 



 
Profiel   

Dat oog :')

Hier ook ooit een rokje besteld, kreeg echt maatje 56 ofzo. Volgens mij paste een baby het. Was zwaar teleurgesteld :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:21 



 
Profiel   

Ooit voor mujn dochter een caravankacheltje besteld..
Komt er een hele grote doos binnen, dus wij dachten echt dat er een hele grote in zat...
Toen we hem.openden allemaal.kleine doosjes, dus wij a technische vrouwen dachten toen, zou het dan een bouwpakket zijn..
Nee er zaten 12 straalkacheltjes in
Denk dat de jongen in het magazijn alleen naar de foto op de doos had gekeken

Hele familie blij met kacheltje..


Zelfde bedrijf heeft later een keer 2 hele grote zakluifels bezorgd terwijl er 1 besteld was, klantenservice kon er niets mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:33 



 
Profiel   

Noeps schreef
Ik had vorig jaar samen met een vriendin een verjaardagscadeau besteld bij bol.com en bij de jarige laten bezorgen, want lockdown enzo.
Op het kaartje had moeten staan “met confetti in je reet is het feest bij elke scheet”, maar toen we polsten wat de jarige van het kaartje vond, antwoordde hij een beetje lauwtjes.

Nadat hij een foto stuurde, begrepen we waarom :D

[ [url=m/Yam48B.jpg]Afbeelding[/url] ]


_Karlijn schreef
Ik heb ook weleens een fotokaart gekregen van twee vriendinnen die me wilden opvrolijken met een foto van mijn twee katten, toen ik voor langere tijd in het ziekenhuis lag. Kreeg toen een foto op A4 formaat van een (voor ons alle drie) totaal onbekend gezin poserend met een hond? :')


Deze zijn echt meesterlijk _O-

Ik heb weleens een schaal van Blond Amsterdam besteld, die werd keurig geleverd maar bij de doos zat ook nog een vrij prijzige keukenweegschaal. Retour was te veel gedoe dus mocht ik hem houden. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:37 



 
Profiel   

Hier een keer mijn eigen schuld, ze werken in de UK met schoenmaten voor kinderen en volwassenen. Zo kun je dus maat 5 hebben voor peuters en maat 5 voor Volwassenen. Natuurlijk kreeg ik ipv van schoenen voor mezelf een paar peuterschoenen thuisgestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:37 



 
Profiel   

Ik heb een keer per ongeluk 10 dezelfde vesten besteld, stond even gek te kijken maar was echt mijn eigen schuld, konden gelukkig weer terug.

Winkelmandje bleven de spullen gewoon in staan en was er al een paar dagen mee bezig(wilde meer spullen in 1x bestellen) dus had het vest inmiddels al 10x in het winkelmandje gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:52 



 
Profiel   

Geweldig topic dit! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:30 



 
Profiel   

Wij wouden de voorkant van ons huis laten verven in dezelfde kleur als verderop in de straat. Ik had foto's gemaakt en mijn man ging via de computer opzoeken welke ral kleur het moest zijn. De schilders hadden heel goed die ralkleur aangehouden, maar dat was dus helemaal niet dezelfde kleur als dat andere huis :') het is minder mooi maar te duur om even opnieuw te laten doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:49 



 
Profiel   

corinep schreef
Ik heb een keer per ongeluk 10 dezelfde vesten besteld, stond even gek te kijken maar was echt mijn eigen schuld, konden gelukkig weer terug.

Winkelmandje bleven de spullen gewoon in staan en was er al een paar dagen mee bezig(wilde meer spullen in 1x bestellen) dus had het vest inmiddels al 10x in het winkelmandje gedaan.


Je wilde het vestje in ieder geval wel heel duidelijk hebben :+ of vielen ze in het echt tegen :') ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:37 



 
Profiel   

Ik dacht een keer 6 nep-eieren te bestellen bij bol.com, bleken het 6 x 100 te zijn dus kreeg ik 600 eieren thuisgestuurd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:43 



 
Profiel   

nienke555 schreef
Ik dacht een keer 6 nep-eieren te bestellen bij bol.com, bleken het 6 x 100 te zijn dus kreeg ik 600 eieren thuisgestuurd :')


_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:00 



 
Profiel   

nienke555 schreef
Ik dacht een keer 6 nep-eieren te bestellen bij bol.com, bleken het 6 x 100 te zijn dus kreeg ik 600 eieren thuisgestuurd :')

Briljant :') wat heb je ermee gedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:05 



 
Profiel   

MissJeanny schreef
corinep schreef
Ik heb een keer per ongeluk 10 dezelfde vesten besteld, stond even gek te kijken maar was echt mijn eigen schuld, konden gelukkig weer terug.

Winkelmandje bleven de spullen gewoon in staan en was er al een paar dagen mee bezig(wilde meer spullen in 1x bestellen) dus had het vest inmiddels al 10x in het winkelmandje gedaan.


Je wilde het vestje in ieder geval wel heel duidelijk hebben :+ of vielen ze in het echt tegen :') ?


Haha ik heb m later nog in 2 andere kleuren besteld dus hij beviel wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:27 



 
Profiel   

nienke555 schreef
Ik dacht een keer 6 nep-eieren te bestellen bij bol.com, bleken het 6 x 100 te zijn dus kreeg ik 600 eieren thuisgestuurd :')


Ben wel benieuwd wat het kostte dan, 6 of 600 eieren zal wel een prijsverschilletje in zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:28 



 
Profiel   

AliExpress. Leuke plantenhanger besteld maar niet goed gekeken naar de verkoper.

Dit had ik besteld…
[ img ]

… en dit kreeg ik. :+

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 9 [ 221 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen