Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:23

Imaginaerum schreef:
Ik erger me vooral aan mezelf. Gisteren een proef afgegroet omdat mijn merrie twee keer ging staken en ik een onderdeel vergat, waren m'n punten op de overige onderdelen hoger dan ooit voor ons in het M2. Doei winstpunt. _-:( Vandaag weer een proef starten en ik zie er zo tegenop. Faalangst en een paard dat gevoelig is voor druk zijn een slechte combinatie.

Succes vandaag, probeer er gewoon van te genieten. Paardrijden is vooral leuk toch? Zet er minder druk op voor jezelf en laat zien dat jullie vooral plezier hebben met elkaar.

Imaginaerum
Berichten: 3712
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 10:57

Ineke2 schreef:
Succes vandaag, probeer er gewoon van te genieten. Paardrijden is vooral leuk toch? Zet er minder druk op voor jezelf en laat zien dat jullie vooral plezier hebben met elkaar.

Dank je! Ja, ik heb even peptalk nodig. O:)

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:18

Dat onze dochter een wedstrijd heeft met de Marjoretten.Voor het eerst in 2 jaar.Heeft dochter 2 zich verslapen.Als een gek alles bij elkaar gezocht en hoop dat ze niets is vergeten wat ze nodig heeft voor de wedstrijd.Ze is alleen haar lunch vergeten.Dochter 1 was niet blij.

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 11:58

Ineke2 schreef:
M_D_H schreef:
Ik heb deze week voor het eerst wel alle noodoproepen genegeerd, dus daar ben ik wel trots op :j

Hoezo krijg je in je vakantie noodoproepen van je werk?


Als het te druk is vragen ze mensen die vrij zijn bij te springen :j
Ik doe dat normaal altijd, maar ik vond dat ik nu wel eens een ononderbroken vakantie verdiende :j

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:55