Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanicha

Berichten: 12172
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:49

M_D_H schreef:
Ruzie met mijn man omdat ik reageerde op een appje van zijn zus.
Zijn zus vind dat ik iets op een bepaalde manier moet doen, terwijl het helemaal geen effect op haar heeft dus zij zich er gewoon niet mee moet bemoeien en ik heb gereageerd dat ik het niet op die manier ga doen.

En nu is mijn man boos op mij omdat ik gereageerd heb, en ik had het volgens hem gewoon moet negeren. Wat best kan, maar ik vind ook gewoon dat ik moet kunnen aangeven waar mijn grenzen liggen.

En ik zou het op zich best fijn vinden als mijn man zijn zus is een keer zou aanspreken op dit gedrag, ipv altijd maar mij aan te spreken... :roll:
Hij zegt dat hij 1. De tijd niet krijgt om zijn zus aan te spreken omdat ik dan al gereageerd heb...
En 2. Ik helemaal geen hulp nodig heb...
En 3. Dat er in dit geval nog helemaal niks was om over aan te spreken...

Wat best zo kan zijn, maar ook als zelfstandige vrouw die prima voor zichzelf kan opkomen, is het fijn om af en toe gesteund te worden...


Ik steun je ook :(:)
Ik heb/had ook zo’n schoonzus en na het jaren aan mijn man te hebben gelaten heb ik èèn keer mijn mond opengetrokken, resultaat is dat het heerlijk rustig is want zie haar al jaren niet :')

TheNovelist

Berichten: 1512
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:58

Ik en mijn vriend zouden met vrienden vanavond gaan eten bij een van mijn favoriete restaurants. Ik vorige week al gereserveerd en zat er echt naar uit te kijken.
Belden ze net of het verschoven kon worden naar volgende week omdat iemand moe was.
Had me al aangekleed en mijn make up gedaan en zat op ze te wachten. Had er zo veel zin in ;( dus ben nu best chagrijnig :')

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 16:02

TheNovelist schreef:
Ik en mijn vriend zouden met vrienden vanavond gaan eten bij een van mijn favoriete restaurants. Ik vorige week al gereserveerd en zat er echt naar uit te kijken.
Belden ze net of het verschoven kon worden naar volgende week omdat iemand moe was.
Had me al aangekleed en mijn make up gedaan en zat op ze te wachten. Had er zo veel zin in ;( dus ben nu best chagrijnig :')

Gewoon gaan met je vriend geen optie?

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 16:18

M_D_H schreef:
Urbanus schreef:
Doe het eerste, ik zou het tweede doen en dat wordt nooit gezellig :')

Ik doe dus normaal ook het tweede, en ik weet dat de ruzie dan alleen maar erger wordt...
Wellicht inderdaad eens een keer optie 1 proberen dan...


Adulting to the max!

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 16:22

chanicha schreef:
M_D_H schreef:
Ruzie met mijn man omdat ik reageerde op een appje van zijn zus.
Zijn zus vind dat ik iets op een bepaalde manier moet doen, terwijl het helemaal geen effect op haar heeft dus zij zich er gewoon niet mee moet bemoeien en ik heb gereageerd dat ik het niet op die manier ga doen.

En nu is mijn man boos op mij omdat ik gereageerd heb, en ik had het volgens hem gewoon moet negeren. Wat best kan, maar ik vind ook gewoon dat ik moet kunnen aangeven waar mijn grenzen liggen.

En ik zou het op zich best fijn vinden als mijn man zijn zus is een keer zou aanspreken op dit gedrag, ipv altijd maar mij aan te spreken... :roll:
Hij zegt dat hij 1. De tijd niet krijgt om zijn zus aan te spreken omdat ik dan al gereageerd heb...
En 2. Ik helemaal geen hulp nodig heb...
En 3. Dat er in dit geval nog helemaal niks was om over aan te spreken...

Wat best zo kan zijn, maar ook als zelfstandige vrouw die prima voor zichzelf kan opkomen, is het fijn om af en toe gesteund te worden...


Ik steun je ook :(:)
Ik heb/had ook zo’n schoonzus en na het jaren aan mijn man te hebben gelaten heb ik èèn keer mijn mond opengetrokken, resultaat is dat het heerlijk rustig is want zie haar al jaren niet :')

Dat werkt bij haar niet :n

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 16:32

Ik moet zo eten gaan maken maar heb totaal geen zin.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 16:43

Off dagje met de hele dag slapen.

Voel me nu weer net zoals met m’n hersenschudding en schrik daar heel erg van. Terwijl ik weer dat ik gewoon heel moe ben.

Zertab

Berichten: 12276
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 16:45

Honger.

chanicha

Berichten: 12172
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 17:33

Jammer M_D_H!

TheNovelist

Berichten: 1512
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 21:01

wyoming schreef:
TheNovelist schreef:
Ik en mijn vriend zouden met vrienden vanavond gaan eten bij een van mijn favoriete restaurants. Ik vorige week al gereserveerd en zat er echt naar uit te kijken.
Belden ze net of het verschoven kon worden naar volgende week omdat iemand moe was.
Had me al aangekleed en mijn make up gedaan en zat op ze te wachten. Had er zo veel zin in ;( dus ben nu best chagrijnig :')

Gewoon gaan met je vriend geen optie?


Mijn vriend was aan het werk tot 17:00 en die vrienden zouden mij ophalen want ze moesten hier nog wat installeren. Dus was anders zo krap geweest.
En ik vind het zo gezellig met z'n 4e, had er gewoon heel veel zin in haha dus vond het jammer. Gelukkig gaan we volgende week :)
Laatst bijgewerkt door TheNovelist op 21-05-22 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 21:04

"Ik en ..."
Wat is er de laatste jaren misgegaan dat zoveel mensen het blijkbaar normaal vinden om zichzelf als eerste te noemen?

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 22:06

De buren hebben een feestje |o

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 22:10

Vriend heeft een feestje en slaapt in een hotel vannacht. Ik vierde dus al een klein feestje dat ik vannacht heerlijk alleen in bed lig en eindelijk weer eens lekker kan slapen.

Voel ik me zo beroerd als een hond. Dan is alleen thuis zijn ineens een stuk minder lollig. %)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 22:26

Allebei mijn kuiten in de kramp, al bijna 24 uur lang. Normaal is het alleen rechts bij teveel stress :(

Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 22:42

Gewoon meer dan 3x hoofd stoten aan het zelfde. |o

DuoPenotti

Berichten: 29778
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 22:46

[***] schreef:
Allebei mijn kuiten in de kramp, al bijna 24 uur lang. Normaal is het alleen rechts bij teveel stress :(

Slik eens magnesium citaat bij en kijk of dat helpt. :)
Voor mij werkt dat echt tegen kramp.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 22:48

En genoeg drinken

black_kelpie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 23:10

Ze steken hier vuurwerk af, vanmorgen al en nu ook weer _-:(

saskiaojan

Berichten: 7254
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 23:13

De update van instagram… ik zie berichten van dagen/ weken geleden. Iemand een idee hoe dat te veranderen?

Oh en de nieuwe update van de iphone.

hagelslag
Berichten: 9073
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 23:20

[***] schreef:
Allebei mijn kuiten in de kramp, al bijna 24 uur lang. Normaal is het alleen rechts bij teveel stress :(



Ik weet niet of je veel hebt gezeten vandaag.
Maar gewoon recht op je rug liggen en dan je tenen naar je toe trekken wil wel eens helpen voor de ontspanning

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 00:21

Dat ik wakker lig te piekeren over mijn werk, ik dan graag een podcast aan zet om te kunnen slapen, heeft mijn moeder bedacht voor het eerst in haar leven spotify te gebruiken. Ik heb me drie jaar geleden ingelogd via mijn account op haar telefoon zodat ze het kon gebruiken als ze niet kon slapen in het ziekenhuis. Dus nu lig ik in de stilte die me gek maakt, want ze is niet in de buurt en is niet heel technisch aangelegd. Dat ze spotify aan kreeg verbaasd me al.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 00:34

DuoPenotti schreef:
[***] schreef:
Allebei mijn kuiten in de kramp, al bijna 24 uur lang. Normaal is het alleen rechts bij teveel stress :(

Slik eens magnesium citaat bij en kijk of dat helpt. :)
Voor mij werkt dat echt tegen kramp.


Slik ik inderdaad al!


Hilary schreef:
En genoeg drinken


2.5-3 liter per dag :)


hagelslag schreef:
[***] schreef:
Allebei mijn kuiten in de kramp, al bijna 24 uur lang. Normaal is het alleen rechts bij teveel stress :(



Ik weet niet of je veel hebt gezeten vandaag.
Maar gewoon recht op je rug liggen en dan je tenen naar je toe trekken wil wel eens helpen voor de ontspanning


Het werkt helaas niet :(

Dit gebeurt standaard als ik teveel stress heb en dat is nu wel aardig het geval. Iets vervelends gebeurd, daarnaast nog geen reactie van verschillende minoren op mijn vragen, geen stage kunnen vinden, gasrekening die torenhoog is (€2 per m3 en energielabel F), kom niet in aanmerking voor de energietoeslag omdat ik student ben, huur gaat omhoog en de nieuwe plannen voor huurtoeslag waarbij er uitgegaan wordt van een huur van €550 terwijl ik nu al €600 betaal en het gaat ieder jaar omhoog. Terug thuis gaan wonen is geen optie dus denk dat ik als het zo verder gaat maar onder een brug ga wonen :+

Malbec
Berichten: 1952
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 00:43

oomens schreef:
"Ik en ..."
Wat is er de laatste jaren misgegaan dat zoveel mensen het blijkbaar normaal vinden om zichzelf als eerste te noemen?


Ik vraag me dit ook af en ik hoor en zie dit echt te vaak.

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 05:00

Tot zover het uitslapen. ^)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 05:29

Jet lag. :O