Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:41

Moestuin schreef:
_San87_ schreef:

Hmmm, eventueel een deel doneren aan een kinderboerderij/manege oid?


Kunnen we. Is ook gewoon gigantisch zonde van het geld -O- Normaal hooit hij als het in zaad begint te komen maar nu is er gehooid toen het al was uitgebloeid. Het is echt grof, langstengelig gras. Je gooit het en na 2 dagen ligt het er nog bijna allemaal. En die beesten vermageren liever dan het te eten 8)7

Ja, zonde is dat zeker :\. Maar dat is weggooien ook...

Kun je het zelf wat kleiner maken en mixen met kruidenhooi of zo, zodat er iets van een smaakje aan komt? Of weken in water, zodat t makkelijker te kauwen is voor de schapen.

Ik weet t ook niet, zit wat mee te denken.

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:45

Zebrastreep schreef:
Dat ik opeens de laatste maanden weer veel contact krijg met mensen van vroeger :+ Maar wel allemaal super leuke contacten eigenlijk of contacten die op werkgebied wat kunnen betekenen.

En eerste korte gesprekje gehad over een nieuwe baan , klonk zeker positief! Het zou wel betekenen van geen contract naar een contract met uren , en het is te combineren met het PGB werk wat ik doe en veel maar dan ook veel meer mogelijkheden. En uiteraard in mijn eigen woonplaats met korte reistijd eventueel mogelijkheid om op de fiets te gaan. Wel een grote organisatie waar ik liever niet zo snel aan het werk zou maar ik denk dat het voor mij wel goed is om verder te kijken. Kleine organisaties zijn heel fijn , maar financieel zitten er aardig wat nadelen aan.

Flink over na gaan denken dus....

Je klinkt voor het eerst in maanden echt positief over een baan. Wat heb je te verliezen? Als het toch niet is wat je zoekt, kun je altijd weer verder kijken toch? Volgens mij ben je wel toe aan een beetje verandering, doorgroeimogelijkheden en vertrouwen vanuit de organisatie :)

MarlindeRooz schreef:
Schijt egoïstische internationale studenten die een feestje houden boven mijn hoofd.

Mogen ze morgen de hele dag jeuk hebben met een smerige diarree ziekte

Ikke ikke ikke altijd.

En nee ik ga ze niet aanspreken straks bedreigen ze mij ook

Als je daar straks weg bent, ga je de herrie nog missen :')
Nee, echt, wat zul jij straks een fijne tijd tegemoet gaan. Heb je de kalender al gemaakt?
Laatst bijgewerkt door Siesjuh op 29-01-22 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:46

Ik heb in oktober mijn elektrische grasmaaier kapot gereden op een stuk hardhout oid. Nu op zoek naar een 2e handsje maar wat lastig! Zoveel mensen die kapotte zooi aanbieden >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:52

_San87_ schreef:
Moestuin schreef:

Kunnen we. Is ook gewoon gigantisch zonde van het geld -O- Normaal hooit hij als het in zaad begint te komen maar nu is er gehooid toen het al was uitgebloeid. Het is echt grof, langstengelig gras. Je gooit het en na 2 dagen ligt het er nog bijna allemaal. En die beesten vermageren liever dan het te eten 8)7

Ja, zonde is dat zeker :. Maar dat is weggooien ook...

Kun je het zelf wat kleiner maken en mixen met kruidenhooi of zo, zodat er iets van een smaakje aan komt? Of weken in water, zodat t makkelijker te kauwen is voor de schapen.

Ik weet t ook niet, zit wat mee te denken.


Ik vind het vriendelijk dat je meedenkt! Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik het kleiner kan maken. Misschien dat een hakselaar dit kan, ga ik even naar zien! Wij hebben op 4 balen nu 1 mooie baal gehad. Die baal was ook echt op 2 weken. In het slechtste geval strooien wij er de stal mee op of zetten we een baal in de wei waar de geiten op kunnen spelen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 10:54

Moestuin schreef:
_San87_ schreef:

Ja, zonde is dat zeker :. Maar dat is weggooien ook...

Kun je het zelf wat kleiner maken en mixen met kruidenhooi of zo, zodat er iets van een smaakje aan komt? Of weken in water, zodat t makkelijker te kauwen is voor de schapen.

Ik weet t ook niet, zit wat mee te denken.


Ik vind het vriendelijk dat je meedenkt! Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik het kleiner kan maken. Misschien dat een hakselaar dit kan, ga ik even naar zien! Wij hebben op 4 balen nu 1 mooie baal gehad. Die baal was ook echt op 2 weken. In het slechtste geval strooien wij er de stal mee op of zetten we een baal in de wei waar de geiten op kunnen spelen.

Een hakselaar zit ik idd aan te denken. Al moet t ook weer niet te klein worden natuurlijk.

Je andere opties zijn ook een goeie. Geiten vinden alles leuk, volgens mij :P.

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 11:10

@moestuin kan je het niet gewoon voeren en ze al het lekkere er tussen uit laten eten en de rest als bodembedekking gebruiken? Zo doe ik het nu ook. Mijn paarden zijn gruwelijk verwend en krijgen mooi uitgebloeid hooi, ruikt echt heerlijk maar de lange stengels moeten ze niet.
Grappige was dus dat ze het eerst wel op wilde eten :+ Mijn merrie kwam uit de opfok met echt mega slecht hooi dus ik dacht nou die weet hier niet wat ze mee maakt. Ja eerste paar weken ging alles er zo in maar nu eet ze mooi alleen wat lekker is en de rest niet.
Zonde is het wel..

fotolijstje

Berichten: 2724
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 11:13

De tweede corona besmetting hierzo. Ik hoop echt voor mijn vader dat die het niet krijgt want hij heeft een begrafenis van iemand. :\

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 11:24

Het is al half elf en ik heb nog geen flikker uitgevoerd :\.

maralyn

Berichten: 10437
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 11:28

_San87_ schreef:
Het is al half elf en ik heb nog geen flikker uitgevoerd :.


Plus één :')

M'n man maakt herrie en mijn oren staan al op tilt.

hagelslag
Berichten: 9072
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 11:32

Fack, vergeten te vragen of ze maandag ook direct een kilo of 10 aan vet kunnen afzuigen -O-

Ik denk dat het wel bij de prijs inbegrepen mag zijn bin de 4de operatie in hetzelfde ziekenhuis _O-


En echt 5 uur na de laatste pijnstilling en de elende begint weer... Maar ik ga nog 2 dagen en 2 nachten jullie ermee lastig vallen... En hopelijk daarna vlot minder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 11:38

hagelslag schreef:
Fack, vergeten te vragen of ze maandag ook direct een kilo of 10 aan vet kunnen afzuigen -O-

Ik denk dat het wel bij de prijs inbegrepen mag zijn bin de 4de operatie in hetzelfde ziekenhuis _O-


En echt 5 uur na de laatste pijnstilling en de elende begint weer... Maar ik ga nog 2 dagen en 2 nachten jullie ermee lastig vallen... En hopelijk daarna vlot minder


Ze hadden je gwn eerder moeten helpen. Nog even volhouden, straks heb je er hopelijk niet zoveel pijn meer van.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 11:44

fjordjes schreef:
Waarom is het zo druk bij de autowasstraat... Kunnen maar 3 auto's wachten anders sta je op de weg. Beide keren dat ik er langs kwam kon je niet meer aansluiten..


Je moet gaan als het regent :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 11:53

tirzasarah10 schreef:
@moestuin kan je het niet gewoon voeren en ze al het lekkere er tussen uit laten eten en de rest als bodembedekking gebruiken? Zo doe ik het nu ook. Mijn paarden zijn gruwelijk verwend en krijgen mooi uitgebloeid hooi, ruikt echt heerlijk maar de lange stengels moeten ze niet.
Grappige was dus dat ze het eerst wel op wilde eten :+ Mijn merrie kwam uit de opfok met echt mega slecht hooi dus ik dacht nou die weet hier niet wat ze mee maakt. Ja eerste paar weken ging alles er zo in maar nu eet ze mooi alleen wat lekker is en de rest niet.
Zonde is het wel..


Ook nog een goed idee!

Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 12:23

Moestuin schreef:
Kunnen we. Is ook gewoon gigantisch zonde van het geld -O- Normaal hooit hij als het in zaad begint te komen maar nu is er gehooid toen het al was uitgebloeid. Het is echt grof, langstengelig gras. Je gooit het en na 2 dagen ligt het er nog bijna allemaal. En die beesten vermageren liever dan het te eten 8)7

Even geen stro gebruiken en dit als bodembedekking. Of ook mengen en minder stro gebruiken.

fleurtjeuh
Berichten: 10336
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-22 12:41

De klote communicatie van de brommer garage..
Iedere keer duurt het een paar dagen tot ik reactie krijg op emails, De mailtjes zijn super kort..
En nu zit ik nogsteeds te wachten tot ze de brommer komen halen...

fotolijstje

Berichten: 2724
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 12:52

Positief getest.. :(

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 12:54

In het lokale krantje staat gewoon een paginagrote advertentie met wappie informatie :?

Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 13:03

Mijn been die gezellig uit ziet na de aanvaring winkelwagen.

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 13:05

Al 6x een spam sms over een pakket.

Ga iemand anders lastig vallen

LiannePuthzy

Berichten: 7002
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 13:09

Docent die evaluatie formulier niet terugstuurt, had het formulier vorige week al ergens anders moeten inleveren :+

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 13:12

iirrssjjee schreef:
Dat de inreisregels voor Finland op 1 februari wijzigen. Wij gaan op 30 januari, dus zijn nog verplicht om te testen, 2 dagen later hoeft het niet meer... :(



Dit is voor mij heerlijk nieuws! :D ik ga 7 maart pas, maar ik was zooo bang dat ik positief zou testen!
* ik heb mij nog nooit hoeven laten testen, ik heb ook nog nooit ergens last van gehad en je zou maar op de eerste keer dat je je MOET laten testen voor een reis positief testen :') #nightmare

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 13:14

Vriend die hele woonkamer op de kop heeft staan voor het schilderen en gisteren vol goede moed zei dat hij vanmorgen vroeg weer zou beginnen om het af te maken.

Hij heeft 1 kozijn geverfd en is toen weer gaan slapen.. We moeten om 3 uur weg en krijgen om 7 uur bezoek {:)-:( Dus ik heb hem niet al te subtiel wakker gemaakt net en hem weer aan het werk geschopt.

Ik zit al niet op dat bezoek te wachten, helemaal niet als het huis eruit ziet of er een bom is ontploft.

chanicha

Berichten: 12172
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 13:17

Dat ons oude huurhuis verkocht zou worden en nu na twee maanden nog leegstaat!
Zoveel woningnood en daar staat een eengezinswoning gewoon leeg -:(-
Ze hebben er voor de nep een tafel ingezet met borden en een plantje voor het raam tegen krakers.

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 13:23

chanicha schreef:
Dat ons oude huurhuis verkocht zou worden en nu na twee maanden nog leegstaat!
Zoveel woningnood en daar staat een eengezinswoning gewoon leeg -:(-
Ze hebben er voor de nep een tafel ingezet met borden en een plantje voor het raam tegen krakers.

Ik moest en zou met alle geweld heel veel haast maken want de nieuwe huurders na mij hadden echt heel veel haast.
5 maanden later woonden er pas nieuwe mensen :?

chanicha

Berichten: 12172
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 13:24

Is toch achterlijk!
Zitten zoveel mensen om een huis te springen, ik snap dat niet hoor :n