Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siers83

Berichten: 7379
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:41

MarlindeRooz schreef:
Ik ging na 6 jaar weer eens paardrijden. Viel er af en zit nu met een zere schouder op de SEH te wachten op een foto. :+

Bless me

Jeetje Marlinde, hoop dat het meevalt. Hoe krijg je het voor elkaar?

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:42

fjordjes schreef:
Hoe kleiner het aquarium hoe lastiger om de waterwaardes goed te houden...

Deze is wel groot! Daarom heb ik hem op het oog, voor een tientje is het hem opzich wel waard maar ja dan moet ook gaan kijken hoe ik hem inricht en wat ik er in ga doen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:44

fotolijstje schreef:
fjordjes schreef:
Hoe kleiner het aquarium hoe lastiger om de waterwaardes goed te houden...

Deze is wel groot! Daarom heb ik hem op het oog, voor een tientje is het hem opzich wel waard maar ja dan moet ook gaan kijken hoe ik hem inricht en wat ik er in ga doen

Dus? Alvast ophalen, neerzetten en lekker nadenken over wat je wil <3.

Froukje
Forever young

Berichten: 10848
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:45

Onderuit geschaatst door iemand die dacht mij nog wel even te kunnen kruisen. Ijs is hard #)

DiscoDipp

Berichten: 2880
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:45

Inpak stress aka totale paniek voor 9 dagen vakantie :')

Wat moet ik ECHT niet vergeten?!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:53

Froukje schreef:
Onderuit geschaatst door iemand die dacht mij nog wel even te kunnen kruisen. Ijs is hard #)

Heb je die persoon geschopt?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:54

DiscoDipp schreef:
Inpak stress aka totale paniek voor 9 dagen vakantie :')

Wat moet ik ECHT niet vergeten?!

Paspoort/ID
Pinpas en cash geld
Medicijnen (wanneer nodig)

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:55

Citaat:
Dus? Alvast ophalen, neerzetten en lekker nadenken over wat je wil <3.

Ik zit helaas met corona thuis :j als diegene nou reageert met wat de maten zijn en alles goed is hoop ik dat het gebracht kan worden of gereserveerd!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:58

fotolijstje schreef:
Citaat:
Dus? Alvast ophalen, neerzetten en lekker nadenken over wat je wil <3.

Ik zit helaas met corona thuis :j als diegene nou reageert met wat de maten zijn en alles goed is hoop ik dat het gebracht kan worden of gereserveerd!

Duimen maar :).

tirzasarah10

Berichten: 1838
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:01

_San87_ schreef:
Froukje schreef:
Onderuit geschaatst door iemand die dacht mij nog wel even te kunnen kruisen. Ijs is hard #)

Heb je die persoon geschopt?


Met de schaats :o

Geen blessures?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:17

DiscoDipp schreef:
Inpak stress aka totale paniek voor 9 dagen vakantie :')

Wat moet ik ECHT niet vergeten?!


Paspoort, bank kaart, lenzen of bril, belangrijke medicatie als je die slikt.

Al de rest kun je zonder. Veel plezier!!!!

San: great minds think alike:D

Kookaburra

Berichten: 5429
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:26

fotolijstje schreef:
Citaat:
Dus? Alvast ophalen, neerzetten en lekker nadenken over wat je wil <3.

Ik zit helaas met corona thuis :j als diegene nou reageert met wat de maten zijn en alles goed is hoop ik dat het gebracht kan worden of gereserveerd!

Duimen!

En ik heb geen idee hoe groot zo'n bak is. Maar als hij echt groot is, kun je er ook nog andere dingen mee. Zoals het houden van een hamster, of de bak gebruiken om iets wat jij mooi vindt er in te zetten en dus uit te lichten :D

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:28

Ik kan er ook een soort plantenbak van maken, of kikkers houden :P
Mijn ergenis:
Ik heb een 5,8 gehaald op Nederlands, geen idee hoe en bizar laag! |o gelukkig sta ik echt goed voor Nederlands dus geen stress maar ik baal er wel flink van.

*edit* ik haal alles 7 of hoger dus voor mij is die 5,8 laag :')

Froukje
Forever young

Berichten: 10848
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:32

_San87_ schreef:
Froukje schreef:
Onderuit geschaatst door iemand die dacht mij nog wel even te kunnen kruisen. Ijs is hard #)

Heb je die persoon geschopt?


tirzasarah10 schreef:
_San87_ schreef:
Heb je die persoon geschopt?


Met de schaats :o

Geen blessures?


Voor dat ik goed en wel door had wat er gebeurde was de dader al gevlogen helaas.

Qua blessures weet ik het nog niet zo goed. Vorig jaar geschopt door mijn paard, in mijn rug. Nu er weer plat op vallen is misschien niet het verstandigste plan ooit.. Maar tot nu toe is het nog goed te doen qua pijn dus ik hoop dat dat goed is gegaan.

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:33

Zoveel stress %)

Ik heb rete veel te doen voor maandag, sws altijd. Maar deze week extra veel.
Maandag en woensdag heb ik 2 hele belangrijke toetsen. Die mag ik echt niet verkloten en een onvoldoende halen.
Maar ik heb ook nog andere dingen die mijn aandacht nodig hebben.
Ik kom gewoon in tijdsnood...

Morgen om 13.00 zou ik naar de paardjes gaan, verzorgpaardjes. Eigenaresse is er ook, want een hele hoop paarden. ;)
Ik weet alleen niet of ik wel genoeg tijd heb om daarheen te gaan.
Er is zoveel te doen, en het kan niet gehaast gedaan worden. Dus een beetje een afweging, dingen die niet af zijn, niet uitslapen (6.30) en dan vandaag doorwerken tot laat, niet naar de paarden, of gewoon de gok nemen en hopen dat alles in 3-4 uur afkomt...

Ik heb nu gewoon buikpijn van de stress dat het niet afkomt en tijdsnood %) Ik haat tijdsnood. Een beetje een deadline is fijn, ga ik goed op, maar zoveel in 1x lukt mij gewoon niet.
Ik heb het overigens allemaal netjes verdeeld, maar alsnog is het een berg werk

nicole_floor

Berichten: 3283
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:33

Dat wij volgende week gaan verhuizen. Ik de boel aan het uitzoeken/inpakken ben en me nu ergens dat het zo'n zooitje is omdat overal dozen staan. En de konijnen die me heel zielig aan kijken omdat ze nu even niet los kunnen. Anders slopen ze de dozen. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:34

fotolijstje schreef:
Ik kan er ook een soort plantenbak van maken, of kikkers houden :P
Mijn ergenis:
Ik heb een 5,8 gehaald op Nederlands, geen idee hoe en bizar laag! |o gelukkig sta ik echt goed voor Nederlands dus geen stress maar ik baal er wel flink van.

*edit* ik haal alles 7 of hoger dus voor mij is die 5,8 laag :')

Of een kogelvis <3. Ik had altijd een dwergje, zo leuk.

Telpeva

Berichten: 14809
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:38

fotolijstje schreef:
Citaat:
Dus? Alvast ophalen, neerzetten en lekker nadenken over wat je wil <3.

Ik zit helaas met corona thuis :j als diegene nou reageert met wat de maten zijn en alles goed is hoop ik dat het gebracht kan worden of gereserveerd!

Is het die uit Nunspeet? Als ik kijk naar haar hand op de foto dan gok ik dat elk paneel rond de 20cm is, en de hoogte dan rond de 50cm. Dan gok ik dat er rond de 50 liter water in gaat. Naar mijn idee is dit daarmee een relatief klein model, voor vissen eigenlijk alleen geschikt voor bijvoorbeeld guppies, platy's, dat soort kleine visjes :) een goudvis of ander visje van dergelijk formaat past hier niet in.
Met 10 euro ben je er overigens nog niet, ik zie namelijk geen filter, luchtpomp, verwarmingselement. In de huidige staat passen er eigenlijk alleen maar enkele kleine koudwater visjes in (guppies oid), tenzij je er meer geld in steekt voor die ontbrekende spullen.
Voor een hamster vind ik dit persoonlijk ook te klein, kikkertjes passen inderdaad misschien wel of inderdaad plantjes?

Anyway ik hoop dat ik je hiermee wat meer heb kunnen informeren :D

tirzasarah10

Berichten: 1838
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 20:38

tirzasarah10 schreef:
_San87_ schreef:
Heb je die persoon geschopt?


Met de schaats :o

Geen blessures?


Voor dat ik goed en wel door had wat er gebeurde was de dader al gevlogen helaas.

Qua blessures weet ik het nog niet zo goed. Vorig jaar geschopt door mijn paard, in mijn rug. Nu er weer plat op vallen is misschien niet het verstandigste plan ooit.. Maar tot nu toe is het nog goed te doen qua pijn dus ik hoop dat dat goed is gegaan.[/quote]

Dat is echt heel aso... eerst iemand omver schaatsen en dan geen eens stoppen. sterkte en hopelijk valt het mee.

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:02

Appeltje_1 schreef:
Zoveel stress %)

Ik heb rete veel te doen voor maandag, sws altijd. Maar deze week extra veel.
Maandag en woensdag heb ik 2 hele belangrijke toetsen. Die mag ik echt niet verkloten en een onvoldoende halen.
Maar ik heb ook nog andere dingen die mijn aandacht nodig hebben.
Ik kom gewoon in tijdsnood...

Morgen om 13.00 zou ik naar de paardjes gaan, verzorgpaardjes. Eigenaresse is er ook, want een hele hoop paarden. ;)
Ik weet alleen niet of ik wel genoeg tijd heb om daarheen te gaan.
Er is zoveel te doen, en het kan niet gehaast gedaan worden. Dus een beetje een afweging, dingen die niet af zijn, niet uitslapen (6.30) en dan vandaag doorwerken tot laat, niet naar de paarden, of gewoon de gok nemen en hopen dat alles in 3-4 uur afkomt...

Ik heb nu gewoon buikpijn van de stress dat het niet afkomt en tijdsnood %) Ik haat tijdsnood. Een beetje een deadline is fijn, ga ik goed op, maar zoveel in 1x lukt mij gewoon niet.
Ik heb het overigens allemaal netjes verdeeld, maar alsnog is het een berg werk


Overzichtje gemaakt. Morgen 6 uur aan werk := En als ik dus 12.45 zou moeten beginnen zou ik dus 6.00 moeten opstaan :=

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:11

Citaat:
Is het die uit Nunspeet? Als ik kijk naar haar hand op de foto dan gok ik dat elk paneel rond de 20cm is, en de hoogte dan rond de 50cm. Dan gok ik dat er rond de 50 liter water in gaat. Naar mijn idee is dit daarmee een relatief klein model, voor vissen eigenlijk alleen geschikt voor bijvoorbeeld guppies, platy's, dat soort kleine visjes :) een goudvis of ander visje van dergelijk formaat past hier niet in.
Met 10 euro ben je er overigens nog niet, ik zie namelijk geen filter, luchtpomp, verwarmingselement. In de huidige staat passen er eigenlijk alleen maar enkele kleine koudwater visjes in (guppies oid), tenzij je er meer geld in steekt voor die ontbrekende spullen.
Voor een hamster vind ik dit persoonlijk ook te klein, kikkertjes passen inderdaad misschien wel of inderdaad plantjes?

Anyway ik hoop dat ik je hiermee wat meer heb kunnen informeren :D

Hoogte is 40 en lengte 43 cm.
Ik moet eerst eventjes kijken wat ik er mee wil doen, als ik weet wat zal ik zeker de benodigdheden erbij kopen :j
Kikkers zijn leuk maar daar zit ik weer mee met het voer.
Al lijkt me die scape er voor maken echt vet!
Garnalen lijkt me ook leuk of een betta!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:16

Gelukkig niks gebroken of uit de kom. Moet over een week terug voor een echo. Maar we gingen dravend door een plas en toen gleed het paard uit en viel ik voorover en toen viel hij verder op mij. :=

Ik ben wel genezen om over mijn angst voor rijden heen te komen. Vond het helemaal niet eng terwijl ik gestopt was ivm angst. Maar ik bedank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:21

MarlindeRooz schreef:
Gelukkig niks gebroken of uit de kom. Moet over een week terug voor een echo. Maar we gingen dravend door een plas en toen gleed het paard uit en viel ik voorover en toen viel hij verder op mij. :=

Ik ben wel genezen om over mijn angst voor rijden heen te komen. Vond het helemaal niet eng terwijl ik gestopt was ivm angst. Maar ik bedank.


Valt gelukkig mee. Toch zou ik er wel weer even opgaan. Angst hebben is niet leuk. Dam heb je het toch eventjes gedaan

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:28

Fotolijstje, gewoon doen!

Als je er over nadenkt en er mee bezig bent, kun je je gedachten lekker verzetten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:29

fotolijstje schreef:
Hoogte is 40 en lengte 43 cm.
Ik moet eerst eventjes kijken wat ik er mee wil doen, als ik weet wat zal ik zeker de benodigdheden erbij kopen :j
Kikkers zijn leuk maar daar zit ik weer mee met het voer.
Al lijkt me die scape er voor maken echt vet!
Garnalen lijkt me ook leuk of een betta!

Garnalen zijn echt superleuk :D. Altijd bezig, die diertjes.