[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 10:24

AvHdG schreef:
Ik ben nieuw bij dit topic. Dus vorige ook niet meegekregen. Kennen jullie de human centipede? Hier een echte horror fan. Als je mij vraagt wat is het gruwelijkste wat je ooit hebt gezien.. dan zeg ik numerro 2 van deze film. Bedoel hoe kom je überhaupt op het idee om zon film te maken. 1 is raar maar 2 gruwelijk, enige film die ik niet heb afgezien. Enige wat ik dacht was WTF. Gene die dit bedacht heeft, opsluiten haha (misschien is dat ook mijn angst dat mensen een horror film kijken en denken, dat kan ik ook :') )


Deel 2 heb ik nog niet gezien.. Mijn vriend is groot fan van deel 1 en eigenlijk van alle gruwelijke en meest vreemde horrorfilms. Zal hem eens vragen of hij deel 2 gezien heeft. Ik kijk maar niet mee als hij hem een keer aanzet.

Suzanne F.

Berichten: 49401
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 10:27

Het schijnt dat A Serbian film ook in die categorie valt. Niet gezien en ik houd niet van zulke horror films maar hij schijnt erg luguber te zijn.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:01

Suzanne F. schreef:
Het schijnt dat A Serbian film ook in die categorie valt. Niet gezien en ik houd niet van zulke horror films maar hij schijnt erg luguber te zijn.


Niet gezien, wel over gelezen. Die is echt fiets up..

Dieuwke_
Berichten: 4555
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:13

Dat is ook echt mijn categorie niet. Mensen die dat soort films verzinnen sporen ook niet :=

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:44

Ik vind wel nog een verschil zitten tussen films als bijvoorbeeld It, The Blair witch project, the ring, the Shining etc en Saw, Hostel en dan het bovenstaande wat beschreven wordt.
De eerste is horror en luguber, de andere zijn luguber en ook vooral gewoon... Goor.

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 16:00

Zo keuken wij vroeger "Faces of Death"
Was eentje die ging bungyjumpen van een flat. Alleen had hij de kelder als verdieping meegeteld...Splep...

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 16:02

Dat was toch vanaf de 14e verdieping (of hoger), niet wetende dat ze in Amerika de 13e verdieping overslaan?

#Oeps

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 16:18

O, dat kan ook inderdaad. Ik wordt oud :') :7

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 19:09

Ik volg dr.tsokos op Instagram.
https://instagram.com/dr.tsokos?utm_medium=copy_link
Dit is een Duitse patholoog en die geeft via dit account een kijkje in zijn werk.
Je ziet dus echt de lichamen op de snijtafel en hij snijdt dingen los en legt uit. Ik vind het heel boeiend om te zien. Jammer dat m’n Duits zo slecht is…

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 19:47

Tof account! Gelijk toegevoegd :D Mijn Duits is gelukkig wel op orde :D

Captain

Berichten: 21412
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 20:33


E_C
Berichten: 293
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 20:45

njiloj schreef:
Ik volg dr.tsokos op Instagram.
https://instagram.com/dr.tsokos?utm_medium=copy_link
Dit is een Duitse patholoog en die geeft via dit account een kijkje in zijn werk.
Je ziet dus echt de lichamen op de snijtafel en hij snijdt dingen los en legt uit. Ik vind het heel boeiend om te zien. Jammer dat m’n Duits zo slecht is…


Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar dit vind ik dus mega interessant. Weet iemand nog meer van deze kanalen, en dan het liefst in het Engels?

lor1_1984

Berichten: 12064
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 21:23


DJZ

Berichten: 3134
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 21:35

E_C schreef:
njiloj schreef:
Ik volg dr.tsokos op Instagram.
https://instagram.com/dr.tsokos?utm_medium=copy_link
Dit is een Duitse patholoog en die geeft via dit account een kijkje in zijn werk.
Je ziet dus echt de lichamen op de snijtafel en hij snijdt dingen los en legt uit. Ik vind het heel boeiend om te zien. Jammer dat m’n Duits zo slecht is…


Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar dit vind ik dus mega interessant. Weet iemand nog meer van deze kanalen, en dan het liefst in het Engels?


Op youtube is er ook een Engels kanaal die alles uitlegt over het menselijke lichaam, met beeld materiaal van echte lichamen :)

https://www.youtube.com/c/InstituteofHumanAnatomy

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 21:49

DJZ schreef:
E_C schreef:

Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar dit vind ik dus mega interessant. Weet iemand nog meer van deze kanalen, en dan het liefst in het Engels?


Op youtube is er ook een Engels kanaal die alles uitlegt over het menselijke lichaam, met beeld materiaal van echte lichamen :)

https://www.youtube.com/c/InstituteofHumanAnatomy



Institute of human atanomy zit ook op facebook en insta. Die volg ik ook.
Ik vind het mega interessant, en m’n Engels is wel dik op orde. :D

E_C
Berichten: 293
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 22:35

DJZ schreef:
Op youtube is er ook een Engels kanaal die alles uitlegt over het menselijke lichaam, met beeld materiaal van echte lichamen :)

https://www.youtube.com/c/InstituteofHumanAnatomy


Deze kende ik al inderdaad, maar volgens mij is dit met gebalsemde/geprepareerde lichamen en dan ziet het er allemaal toch net iets anders uit.

Bedankt voor de suggesties, ik ga op onderzoek uit :)

Jorex

Berichten: 9997
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 00:54


Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 01:17

Ik heb een hele tijd geleden deel 1 gezien. Op zich houd ik wel van films zoals Saw ed, maar the Human Centipede vond ik toch wel heftig. Hoe bedenk je het…
Al bij al kon ik ‘m wel uitkijken en vond ik het ergens ‘fascinerend’ (niet helemaal het juiste woord) dat er schijnbaar mensen zijn met zo’n gedachten. Misschien omdat ik wel een grote interesse heb voor psychologie en hoe bepaalde psychopaten geworden zijn hoe ze worden. (Er is een reden waarom ik dit topic volg denk ik :+ )

Maar ik heb zonet de plot even gelezen omtrent deel 2, en dat klinkt nog tien keer zieker dan het eerste. :r Denk niet dat ik ‘m zou kunnen uitkijken.
Nouja, op zich kan ik alles wel uitkijken maar ik zou me er héél naar door gaan voelen, slecht van gaan slapen en nachtmerries krijgen.
Die gaat me echt te ver.

A Serbian Film is inderdaad ook zoiets. Heb ‘m zelf niet gezien maar best veel over gelezen. Aan de ene kant wil ik ‘m zien omdat ik ergens nieuwsgierig ben door alle commotie errond. Maar aan de andere kant is het voor mij (als ik t plot zo lees) echt iets wat me te ver gaat. Moet je imo geen films willen over maken.

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 08:16

njiloj schreef:
Ik volg dr.tsokos op Instagram.
https://instagram.com/dr.tsokos?utm_medium=copy_link
Dit is een Duitse patholoog en die geeft via dit account een kijkje in zijn werk.
Je ziet dus echt de lichamen op de snijtafel en hij snijdt dingen los en legt uit. Ik vind het heel boeiend om te zien. Jammer dat m’n Duits zo slecht is…

Heb zelf geen instagram, maar kon toch een stukje zien. Erg interessant!

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 08:27

Noblesse_ schreef:
Ik heb een hele tijd geleden deel 1 gezien. Op zich houd ik wel van films zoals Saw ed, maar the Human Centipede vond ik toch wel heftig. Hoe bedenk je het…
Al bij al kon ik ‘m wel uitkijken en vond ik het ergens ‘fascinerend’ (niet helemaal het juiste woord) dat er schijnbaar mensen zijn met zo’n gedachten. Misschien omdat ik wel een grote interesse heb voor psychologie en hoe bepaalde psychopaten geworden zijn hoe ze worden. (Er is een reden waarom ik dit topic volg denk ik :+ )

Maar ik heb zonet de plot even gelezen omtrent deel 2, en dat klinkt nog tien keer zieker dan het eerste. :r Denk niet dat ik ‘m zou kunnen uitkijken.
Nouja, op zich kan ik alles wel uitkijken maar ik zou me er héél naar door gaan voelen, slecht van gaan slapen en nachtmerries krijgen.
Die gaat me echt te ver.

A Serbian Film is inderdaad ook zoiets. Heb ‘m zelf niet gezien maar best veel over gelezen. Aan de ene kant wil ik ‘m zien omdat ik ergens nieuwsgierig ben door alle commotie errond. Maar aan de andere kant is het voor mij (als ik t plot zo lees) echt iets wat me te ver gaat. Moet je imo geen films willen over maken.

Ik vind Saw al veel te ver gaan (van wat ik erover heb gehoord, want ik wil het niet zien), laat staan de andere...

noviceh

Berichten: 4804
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 09:44

Naast dat Saw best luguber is, vind ik wel dat de film en ‘puzzels’ goed in elkaar zitten. Het is niet enkel ranzigheid, maar ook goed over nagedacht. Is dat bij die andere films ook?

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 10:31

Yeah, nieuw topic! Ik post niet vaak, maar lees altijd mee. Horrorfilms trek ik echt niet. Ik merk eigenlijk dat ik steeds gevoeliger wordt voor heftige beelden. Misschien teveel gezien. Toch blijven lugubere zaken me intrigeren. Ik volg op YouTube ook een aantal YouTubers die true crime beschrijven. Zitten soms zulke bijzondere gevallen tussen.

neetoch
Berichten: 1032
Geregistreerd: 16-06-19

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 10:40

Ik lees al zo af en aan mee hier, maar nu het over films gaat, weet ik er ook nog wel 1. Kan alleen niet meer op de naam komen want het is al ruim 25 jaar geleden dat ik die gezien heb denk ik: ging over een film team die ergens in de rimboe over kannibalisme ging filmen en geen van allen terugkwamen. Zal dat eerste stuk nooit vergeten: een inheemse vrouw werd gestraft om het een of ander en die gingen ze met een steen of iets met een soort spikes eraan effe tot moes slaan op en in haar vagina...
Echt die hele film was bizar en luguber.

Daar was saw een theekransje bij.

The_Cat

Berichten: 7294
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 10:59

Sanet schreef:
Ik heb gister de film “Dark waters” gezien. Niet goor zoals die films die hierboven genoemd worden, maar wel heftig en ernstig en… verontrustend.
De film gaat over de makers van Teflon en dat ze materiaal wat ze niet kwijt kunnen maar gewoon dumpen met alle gevolgen van dien. Beetje vergelijkbaar met de film Erin Bronckovich.

Eigenlijk gewoon dus wat 3M doet/deed in Antwerpen maar waar geen haai naar gekraaid heeft tot nu. En het enige wat ze nu zeggen is, eet je zelfgekweekte eitjes niet op. Ja retards, we eten ze al fiets 50 jaar op, wat wil je nu

Duhelo

Berichten: 28583
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 12:06

neetoch schreef:
Ik lees al zo af en aan mee hier, maar nu het over films gaat, weet ik er ook nog wel 1. Kan alleen niet meer op de naam komen want het is al ruim 25 jaar geleden dat ik die gezien heb denk ik: ging over een film team die ergens in de rimboe over kannibalisme ging filmen en geen van allen terugkwamen. Zal dat eerste stuk nooit vergeten: een inheemse vrouw werd gestraft om het een of ander en die gingen ze met een steen of iets met een soort spikes eraan effe tot moes slaan op en in haar vagina...
Echt die hele film was bizar en luguber.

Daar was saw een theekransje bij.

https://www.moviemeter.nl/film/1794
Deze?