Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loontje_

Berichten: 1760
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: de Wijk

Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 14:34

Haha misschien een beetje een ongewoon topic maar niet geschoten altijd mis toch! :D

Waar het in feite op neer komt is... dat de beste vriend van mijn vriend al heel lang op zoek is naar een leuke vriendin, maar haar tot op heden nog niet gevonden heeft :(
Hij komt helaas ook niet heel veel vrouwen tegen, nu sowieso door het hele Corona gebeuren en alle uitgaansgelegenheden lang dicht hebben gezeten. Maar daarbij heeft hij ook echt mannenwerk dus op het werk komt hij ook geen vrouwen tegen.
Hij heeft wel dating-sites geprobeerd maar daar zitten toch niet zijn types waar hij op valt.
Laatst zei hij tegen mijn vriend en mij: "Waar zijn alle gewone, leuke vrouwen nou?"

Dussss ga ik hem een klein beetje proberen te helpen in zijn zoektocht naar een leuke vrouw hihi! <3
(Met toestemming van hem haha)

Wat zou het leuk zijn als er een match gevonden wordt, nietwaar?!

Oké ik zal even kort wat over hem vertellen, de rest kan hij zelf wel vertellen met een 'date' :Y)
Voor de zekerheid vermeld ik niet zijn hele naam, je weet het maar nooit met internet. Maar die kan ik wel in een pbtje zeggen hoor! Dus ik gebruik voor het gemak even zijn voorletter R.
R is een leuke jongen/man van 31 jaar, hij woont in Meppel (Drenthe).
Als ik zijn karakter zou omschrijven dan zou ik zeggen: Rustig, betrouwbaar, behulpzaam, gezellig, kan goed luisteren.
Hij is een hele goede vriend van ons, hij helpt ons al 7 jaar met onze 2 kinderen. Daar is hij ook erg goed mee, hij kan de jongste van ons zelfs helemaal zelfstandig in de draagdoek knopen haha.
Verder helpt hij mij ook veel met mijn paarden, op het moment heb ik nog 1 hengst van 1.5 jaar. Dan helpt hij met het oppakken van de achterbenen omdat ik dat zelf spannend vind om te doen, gaat altijd mee met wandelen buiten met de paarden. Ook neemt hij uit zichzelf taken van het weiland op zich, dan vervangt hij altijd de accu of vult hij de waterbakken als hij ziet dat ze leeg zijn. Dan komen wij de volgende dag bij het weiland dan zien we dat alles weer geregeld is, dan weten we dat R. weer langs is geweest haha :)
Super betrokken dus. Hij helpt ons ook veel met ons huis en de tuin, als er een overkapping gemaakt moet worden, nieuw tuinhek, of hij rijdt een aantal keer met de aanhangwagen naar de stort om dingen voor ons af te voeren. Zo kan ik wel even door gaan, hij staat eigenlijk altijd klaar voor ons en zo ken ik hem ook niet anders (al 10.5 jaar, mijn vriend kent hem al zijn hele leven).
Hij kan ook heel goed dingen onthouden die je hebt verteld. Zo heb ik hem eens verteld dat ik een bepaalde chocola erg lekker vind die je niet in Nederland kunt kopen, alleen in Duitsland. Nu is hij voor mijn verjaardag speciaal naar Duitsland gereden om die chocola te kopen als cadeautje hahaha.

Oké wat nog meer... Oja hij houdt van (bord)spellen spelen, schaken, touren in zijn auto, klussen, karten, bowlen.. En eigenlijk alles wel wat gezellig is!
Hij fotografeert en hij kan paardrijden! *\o/*


Zo. Volgens mij heb ik een aardig goed beeld kunnen schetsen van hem.

De vrouw die hij zoekt is ongeveer: Tussen de 24 en 33 jaar oud. Het zou fijn zijn als ze niet al te ver weg woont. Dus Drenthe, Friesland, Groningen, Overijssel. Maar mocht je nou iemand weten die heel geschikt zou zijn maar wel verder weg woont, geef haar dan toch maar op :Y)
Verder valt hij op 'gewone' vrouwen, niet teveel poespas/make-up etc. Een vrouw die lekker in haar vel zit, haar eigen hobby's heeft.
Eigenlijk zoekt hij gewoon een leuke jonge vrouw die niet alleen op macho mannen valt. Maar die waarde hecht aan een echt goede man, eentje die betrouwbaar is en voor je door het vuur gaat.

Want dat verdiend hij. Ik gun hem echt zó erg een leuke vriendin. Want een betere man/vriend kan je gewoon niet wensen.

DUS! BEN jij of KEN jij een leuke single jonge vrouw en lijkt het je leuk om in contact te komen met deze leuke man? Plaats een reactie of stuur me een privé berichtje :)

Nog even een foto van hem en mijn paard *\o/*
Afbeelding

Zeg nou zelf, wat een leuke vent toch! (2 leuke venten dan als je mijn paard meerekent :P )

Nou. Ik hoop van harte dat er hier misschien iets leuks uit voortkomt, zou toch super zijn! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Loontje_ op 04-02-22 15:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:37

Wat een leuk initiatief, ik hoop dat het mag op bokt :)

Het klinkt overigens wel een beetje "to good to be true"

Hij heeft vast ook slechte kanten }>

Avalanche

Berichten: 16234
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:39

Hahahahahhaha :') super leuk dit :')

Ik volg, ik hoop dat hij succes heeft :D

Loontje_

Berichten: 1760
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: de Wijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 14:40

Sky_As schreef:
Wat een leuk initiatief, ik hoop dat het mag op bokt :)

Het klinkt overigens wel een beetje "to good to be true"

Hij heeft vast ook slechte kanten }>


Haha hij heeft vast wel slechte kanten, die heeft toch iedereen! Maar eerlijk, die zou ik zo 123 niet op kunnen noemen. Misschien als je echt langere tijd bij iemand bent (dus in een relatie) dat je dan die kanten beter leert kennen.
Maar als vriend is hij echt top en vind ik het zeker niet een 'too good to be true'!

Onali

Berichten: 18497
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:45

Afbeelding


Ik kwam deze vanochtend tegen.

Herfstblad
Berichten: 806
Geregistreerd: 06-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:47

Leuk initiatief hoor! Ik hoop dat het lukt op deze manier. Ik stoor mij wel een beetje aan de zin: "waar zijn al die gewone leuke vrouwen?" Wat is de definitie van gewoon? :+

Siers83

Berichten: 7381
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:50

Oeh dit ga ik volgen, altijd leuk zo’n zoektocht naar liefde

office
Berichten: 825
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:51

Hij ziet er echt uit als een lieve jonge man ik hoop dat z’n grote liefde durft te reageren :)

Eloya

Berichten: 5204
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:52

Stipje! Want moet nu naar mijn werk :p

Bokt zoekt vrouw.

Loontje_

Berichten: 1760
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: de Wijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 14:52

Nature93 schreef:
Leuk initiatief hoor! Ik hoop dat het lukt op deze manier. Ik stoor mij wel een beetje aan de zin: "waar zijn al die gewone leuke vrouwen?" Wat is de definitie van gewoon? :+


The girl next door? nee gekheid, maar gewoon niet een vrouw die hele tijden voor de spiegel staat en zichzelf super goed/knap vindt en uren op instagram zit, uit de hoogte kan doen of geen eigen mening heeft.
'Gewoon' een vrouw die met beide benen op de grond staat. Die niet bang is voor viezigheid onder de nagels bij wijze van

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:53

Haha wat een leuk topic, ik volg!

Hoe leuk zou het zijn als hier een leuke date -of meer- uit komt rollen? :))

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:54

Ik denk serieus dat hij en m’n beste vriendin best een match zouden kunnen zijn, maar weet dat zij er momenteel niet zo op zit te wachten en vind het beetje vreemd om zo aan te bieden bij haar :')

Maar ze wonen in zelfde plek, dus wie weet komen ze elkaar per toeval eens tegen :+

Fearn

Berichten: 4772
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:56

Wat leuk, ik volg mee :)

Zinzi_jewel

Berichten: 8843
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:56

linoleum schreef:
Ik denk serieus dat hij en m’n beste vriendin best een match zouden kunnen zijn, maar weet dat zij er momenteel niet zo op zit te wachten en vind het beetje vreemd om zo aan te bieden bij haar :')

Maar ze wonen in zelfde plek, dus wie weet komen ze elkaar per toeval eens tegen :+


Niet geschoten is altijd mis
Zeg gewoon kwam een leuk topic tegen op bokt . En moest aan jou denken...
En toon dit topic

Doubtless

Berichten: 8512
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:57

In je tekst lijkt het alsof het heel belangrijk dat ze jong is. Is dat ook zo?

gerlindie

Berichten: 4653
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:58

Haha, ik volg mee met popcorn :Y)

Loontje_

Berichten: 1760
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: de Wijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 15:00

Doubtless schreef:
In je tekst lijkt het alsof het heel belangrijk dat ze jong is. Is dat ook zo?


Nee zeker niet. Maar liever ook niet een paar jaar ouder ivm eventuele kinderwens.

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:00

Ik lees vooral wat hij allemaal doet. Maar ik zou graag meer lezen over hem.

Wat voor hobbys heeft hij, wat is zijn type humor, enz..

daantjuhhh

Berichten: 26911
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:01

gerlindie schreef:
Haha, ik volg mee met popcorn :Y)

Ik ook :j

Loontje_

Berichten: 1760
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: de Wijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 15:05

Peelie schreef:
Ik lees vooral wat hij allemaal doet. Maar ik zou graag meer lezen over hem.

Wat voor hobbys heeft hij, wat is zijn type humor, enz..


Is het niet handiger als een vrouw zelf achter bijvoorbeeld het type humor komt? :) Voor de 1 is dat ook anders dan voor een ander.
Hobbys heb ik trouwens geschreven, ik zal het nog even wat aanvullen.

Avalanche

Berichten: 16234
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:09

Loontje_ schreef:
Nature93 schreef:
Leuk initiatief hoor! Ik hoop dat het lukt op deze manier. Ik stoor mij wel een beetje aan de zin: "waar zijn al die gewone leuke vrouwen?" Wat is de definitie van gewoon? :+


The girl next door? nee gekheid, maar gewoon niet een vrouw die hele tijden voor de spiegel staat en zichzelf super goed/knap vindt en uren op instagram zit, uit de hoogte kan doen of geen eigen mening heeft.
'Gewoon' een vrouw die met beide benen op de grond staat. Die niet bang is voor viezigheid onder de nagels bij wijze van


Zo vrouwonvriendelijk. Is hij ook zo? 't is niet omdat meiden er leuk uit willen zien dat ze geen mening of persoonlijkheid hebben >;)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37323
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:10

Oh, mmm ik ga je gegevens eens doorsturen naar iemand. :D Ik heb het daar vanmorgen toevallig met haar over gehad. :+

Toushie

Berichten: 7281
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: In my dreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:12

Dit word vast een topic om van te smullen,ik volg.

Hoop dat hij leuke date vind.

Loontje_

Berichten: 1760
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: de Wijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 15:22

Avalanche schreef:
Zo vrouwonvriendelijk. Is hij ook zo? 't is niet omdat meiden er leuk uit willen zien dat ze geen mening of persoonlijkheid hebben >;)


Nee joh zo is hij helemaal niet. Er is niks mis met er leuk uit willen zien.
En zo typte ik die zin ook helemaal niet. Laat ik het dan zo typen: Liever een paardenmeisje dan bv een instagram influencer.
Dan snap je wel wat ik bedoel. Aub niet mijn woorden uit de context halen. Laten we het gewoon gezellig houden en hopen dat er een leuke match komt!

Zertab

Berichten: 12328
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:24

Heerlijk dit, ik volg :)