Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Exitium

Berichten: 7156
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 02:24

Relaxed schreef:
Volgende week valentijn, ook weer zo'n moment :')

Valentijn is de maandag na de Super Bowl, dan slaap ik de halve dag denk ik :')

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 08:02

Oh ja Valentijn komt er weer aan. Stom gedoe altijd.

germie

Berichten: 26010
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 08:47

Hoewel momenteel geen tinder ga ik wel volgen. Ook niet bezet, maar was de opdringerigheid van de mannen op tinder zat. En dan vooral overduidelijk een laag niveau. Dus als ik weer tinder activeer zal ik er bijzetten dat ik 'op niveau' een gesprek wil voeren. Dit was het niveau van: hoe gaat het? Wanneer gaan we elkaar ontmoeten? En 1 ging zo ver dat ie me via fb opzocht, zonder dat ik een fb naam gegeven had, maar uiteindelijk wel mijn echte naam. En dan daar tot maanden blijven zeuren, ook al had ik hem allang als match verwijderd van tinder.

Een ander heb ik een leuke wandeling mee gemaakt op een avond. Maar er was gewoon geen klik, hoewel we beiden zeker een leuk gesprek gehad hebben.

Bij een ander zouden we ook gaan wandelen, dat hebben we ook gedaan, maar die kwam op een brommer naar de afspraak wegens geen auto. Dat was voor mij toch wel een afknapper. En niet dat er tijdelijk geen auto was, maar wegens geen geld voor een auto. Wel gewandeld en een gezellig gesprek gehad, maar het was duidelijk dat er niet DE klik was.

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 08:48

Maar Valentijn is altijd zo'n heerlijk excuus om extra chocolade en bloemen voor jezelf te kopen.


Of... om anoniem vriend(inn)en een Valentijnskaart te sturen zodat ze zich minimaal een dag zitten af te vragen wie hun Valentijn is :+

germie

Berichten: 26010
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 09:01

assie schreef:
Maar Valentijn is altijd zo'n heerlijk excuus om extra chocolade en bloemen voor jezelf te kopen.


Of... om anoniem vriend(inn)en een Valentijnskaart te sturen zodat ze zich minimaal een dag zitten af te vragen wie hun Valentijn is :+

Jij bent gemeen, haha.

CupCakes_

Berichten: 3348
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 09:57

assie schreef:
Maar Valentijn is altijd zo'n heerlijk excuus om extra chocolade en bloemen voor jezelf te kopen.


Of... om anoniem vriend(inn)en een Valentijnskaart te sturen zodat ze zich minimaal een dag zitten af te vragen wie hun Valentijn is :+


Dat doe ik altijd bij mijn beste vriendin. En na al die jaren is ze er nòg niet achter dat ze van mij vandaan komen :') _O-

Marocje
Berichten: 5615
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 10:03

Relaxed schreef:
Marocje schreef:

Whahaha, zal ik dan ook ff?

Inmiddels alweer een jaar heel gelukkig met mijn allereerste tinderdate, aka 1e sekspartner. *\o/*
Weekend date is exit, maar sekspartner 2 en 6 zijn gebleven. 3, 4, 5 en zijn via een andere site waar ik bokker Hagelslag nog dankbaar voor ben :j :')


Het grote verschil is dat jij actief date/tindert en rondsloert.. Steeds reageren hier bij vlagen weer veel mensen die al jaren niet daten omdat ze een relatie hebben :+

Volgende week valentijn, ook weer zo'n moment :')


Rondsloert :):) :Y) _O- Die onthou ik! Ik grap zelf altijd met een buuf ‘lekker slettebakken’

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 10:07

Oh jullie zijn gemeen! Ik moest wel lachen.

Edit:
Ik ken mijn vriend van tinder dus het is mogelijk. Maar de spoeling is wel heel dun, speld in een hooiberg, daar blijf ik bij. Meetingpoint voor mafkezen.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 10:15

Ik lees ook weer mee! Ook al heb ik een relatie maar die is wel voortgekomen uit Tinder.

Jullie ook de Tinder Swindler gezien?

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 10:16

amies100 schreef:
Ik lees ook weer mee! Ook al heb ik een relatie maar die is wel voortgekomen uit Tinder.

Jullie ook de Tinder Swindler gezien?


Nee ik klikte net iets aan, dus zal die eens gaan kijken, geen idee waar het over gaat.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 10:18

Zonnetje81 schreef:
amies100 schreef:
Ik lees ook weer mee! Ook al heb ik een relatie maar die is wel voortgekomen uit Tinder.

Jullie ook de Tinder Swindler gezien?


Nee ik klikte net iets aan, dus zal die eens gaan kijken, geen idee waar het over gaat.


Over een ogenschijnlijk rijke man op Tinder met het jetset leven, blijkt een enorme oplichter te zijn....
Fascinerend om te zien hoe hij zoveel dubbel levens kan leiden met allemaal verschillende vrouwen

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 10:53

Meelezer :wave:

Tinder Swindler heb ik ook gezien inderdaad. Wat een psychisch spel speelt die man. En de vrouwen nu nog afbetalen terwijl hij lang en breed weer zn rijkeluisleventje aan het leiden is. Absurd.

Hier Tinder uitgespeeld blijkbaar := Ben denk ik te kritisch _O-

Sure_lee

Berichten: 10418
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:09

Winged schreef:
Meelezer :wave:

Tinder Swindler heb ik ook gezien inderdaad. Wat een psychisch spel speelt die man. En de vrouwen nu nog afbetalen terwijl hij lang en breed weer zn rijkeluisleventje aan het leiden is. Absurd.

Hier Tinder uitgespeeld blijkbaar := Ben denk ik te kritisch _O-


Dit iets voor jou of iemand anders hier?
[LZP] Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

pluisje88

Berichten: 8085
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:09

Hi! Mag ik me ook melden?
Ik hop zo nu en dan door tinder maar wat een treurige bedoeling is dat zeg. Pff. Veel lijpo’s, laag niveau of gekke ideeen. Stiekem hoop ik op die ene leuke die wel serieus is en past zoals hier ook een aantal mensen genoemd hebben.

Tegelijkertijd ook geen goed alternatief. Waar kom je tegenwoordig wel iemand tegen?

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:36

pluisje88 schreef:
Hi! Mag ik me ook melden?
Ik hop zo nu en dan door tinder maar wat een treurige bedoeling is dat zeg. Pff. Veel lijpo’s, laag niveau of gekke ideeen. Stiekem hoop ik op die ene leuke die wel serieus is en past zoals hier ook een aantal mensen genoemd hebben.

Tegelijkertijd ook geen goed alternatief. Waar kom je tegenwoordig wel iemand tegen?


Nergens, als mijn relatie uit zou gaan dan ga ik echt niet actief op zoek. Ik blijf liever alleen dan al die mafkezen op tinder nog een keer door te swipen en voor de gek worden gehouden. Ze liegen en bedriegen, hebben het IQ van een goudvis, of inderdaad vooral alle GEKKE ideeen en voorstellen en vrijheid/blijheid.

Het was ook maar per toeval dat ik hem aansprak, we komen uit hetzelfde dorp en onze families kennen elkaar en dat is al een hele andere start dan blanco van tinder.

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:47


pluisje88

Berichten: 8085
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:48

Nee dat heb ik ook altijd gezegd. Liever gelukkig alleen met eigenwaarde dan treurig samen. Maar inmiddels ben ik 33 en nog nooit een relatie gehad en heel eerlijk begin ik het inmiddels wel te missen..

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 12:50

Sure_lee schreef:
Dit iets voor jou of iemand anders hier?
[LZP] Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!


Ik zag het topic inderdaad, maar ik ben te oud en het is mijn type niet. Spreekt me totaal niet aan vanaf de foto’s in ieder geval. Ik swipe door zeg maar.

daffodil

Berichten: 10447
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:12

Ik heb de docu ook gekeken, maar vond het vooral verbijsterend dat het zo lang duurde voordat ze nattigheid voelden. Denk dat die gast wel heel goed moet zijn geweest in de schijn ophouden want bij mij had het hem niet geworden.

Ik heb in mijn begintijd op Tinder met zo iemand geappt en gebeld. Die moest op businesstrip en was zogezegd beroofd van zijn portemonnee. Dus die zat zonder geld en hij moest zich eerst persoonlijk bij zijn bank melden voordat ie geld kreeg.Waarop ik (handig als ik ben) direct op internet even uitzocht bij welk consulaat hij zich moest melden en hoe hij eea voor elkaar kreeg.

Ja dat was niet het goede antwoord :D Uiteindelijk klopten er teveel dingen niet, heb ik een speurtocht gehouden en vond ik 1 van de gebruikte foto's op FB bij een spaanse botoxdokter. Die heb ik een bericht gestuurd en die schrok wel echt maar was het dus niet. Stuurde mij nog heel verschrikt of ik toch geen geld gestuurd had. Nee dus.....ik was al geblokkeerd tegen die tijd wegens het stellen van te kritische vragen denk ik.

Vjestagirl

Berichten: 26661
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:20

daffodil schreef:
Ik heb de docu ook gekeken, maar vond het vooral verbijsterend dat het zo lang duurde voordat ze nattigheid voelden. Denk dat die gast wel heel goed moet zijn geweest in de schijn ophouden want bij mij had het hem niet geworden.


Het punt is: bij jou gebeurde dit toen je nog aan het appen en bellen was. Bij deze meiden gebeurde het toen ze er al dikke vrienden mee waren of zelfs een relatie mee hadden.

Tuurlijk, als je het zo bekijkt is het logisch om te denken dat ze dom waren en dat wij hier noooooooit in zouden trappen. Maar dat is als je weet dat je naar een docu zit te kijken over een oplichter, en alles in chronologische volgorde en met een opbouw voor je uit gespeld wordt.
Maar voor deze meiden is het gewoon iemand die ze ontmoet hebben, die al duidelijk bewezen heeft geld te hebben, waar ze verliefd op zijn, de hele dag mee appen en videobellen, een relatie mee hebben, mee samen gaan wonen...

Deze vent is gewoon een meester manipulator...

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:20

Ik ken iemand in mijn omgeving die je met van die banketstaaf smoesjes geld afhandig wil maken. Ja ik zit met mn kind in een hotel en ben alles kwijt geraakt en mn vader neemt niet op. Alsof ik even geld kwam brengen. Achteraf bleek zn vriendin ook in het hotel te zijn maar volgens hem hebben ze al jaar en dag geen relatie meer maar volgens mij weet zij dat zelf niet. Ik snap inderdaad niet dat mensen hierin trappen. Mijn antwoord: Dan rijd je morgen maar eerst nog even naar huis, daaaaag. Nooit meer iets van gehoord.

daffodil

Berichten: 10447
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:38

Hij heeft gewoon mega goed toneel gespeeld en flink met geld lopen smijten om de indruk te wekken dat het nooit een probleem was. Ik snap wel dat het makkelijk oordelen is als je naar zo'n docu kijkt maar leningen afsluiten gaat wel echt heel heel ver hoor, dat er dan geen belletje gaat rinkelen vind ik wel frappant.

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:39

Het probleem is dat je er niet van uit gaat dat je partner of goede vriend je oplicht. Zeker niet als je op de roze wolk zit. Daarbij kunnen dat soort mensen geweldig goed liegen en manipuleren. Plus je verwacht niet dat de mensen om hem heen het spelletje meespelen. Zeker niet als je die ook persoonlijk hebt leren kennen.

Ik geef zelf niet zoveel om geld en als iemand waar ik om geef hulp nodig heeft zou ik ook uitlenen denk ik. Maar wel tot een bepaald bedrag. Geld ervoor gaan lenen vind ik sowieso 5 stappen te ver en je moet er zelf niet door in de problemen komen.

Het is van de zijkant makkelijk oordelen zoals met veel zaken. Ik heb wel respect voor die vrouwen dat ze naar buiten getreden zijn. Je weet vooraf dat je een bak stront over je heen krijgt.

Vjestagirl

Berichten: 26661
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:41

daffodil schreef:
Hij heeft gewoon mega goed toneel gespeeld en flink met geld lopen smijten om de indruk te wekken dat het nooit een probleem was. Ik snap wel dat het makkelijk oordelen is als je naar zo'n docu kijkt maar leningen afsluiten gaat wel echt heel heel ver hoor, dat er dan geen belletje gaat rinkelen vind ik wel frappant.


Mja, ook als het je vriend is? En deze meiden zaten zelf natuurlijk ook wel in het luxe leventje, het waren niet de eerste de beste dames van de straathoek. Als je ze ziet, en hun insta foto's bekeek (vooral van Pernilla) dan zijn dit ook wel mensen die 'snappen' dat je zo veel geld nodig hebt. Cecelie geeft ook aan "ja, het was veel geld, maar hij moest voor een heel team betalen".

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:47

Bedenk ook dat hij goed aan het inspelen was op emoties. Dat zijn bewaker was aangevallen, een paniektelefoontje doen, doen alsof mensen naar hen toekwamen, dat jij mogelijk in gevaar bent, etc. Als je iemand blind vertrouwd omdat je verliefd bent... Vanaf de zijkant is het heel makkelijk gesproken.