Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jungles

Berichten: 344
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 15:04

Fem schreef:
Als je gevoel zegt red flags, niet negeren.
Dat is mijn enige advies.
Je gaat er anders toch nooit een goed gevoel bij krijgen.

Je hebt gelijk!

Hhilde

Berichten: 7450
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 15:21

Jungles schreef:
Haha, nee het is geen ding, maar ik heb bepaalde gevoelens bij deze man en ik weet dat hij enorm veel gedate heeft en veel relaties heeft gehad, dus ik hoopte eigenlijk op ervaringsverhalen, omdat mijn gevoel zegt: red flags! Maar het kan ook aan mij liggen…

Ja, wat Fem zegt, als je een red flags gevoel hebt, nooit negeren. Ofwel niet mee doorgaan, ofwel continu in gedachten houden, maar volgens mij wordt het nooit beter als het begint met rode vlaggen.


Pepperrr schreef:
Wat heb ik gister een ongemakkelijk gesprek gehad. Gematcht met iemand die een heel stuk ouder is. Wilde meteen dat ik langs zou komen. No way. Maar even bellen zou ik wel zien zitten. Volgensmij had hij echt een lijstje gemaakt met vragen, was een heel verhoor. Super ongemakkelijk, en vooral oppervlakkig en saai. Toen hij klaar was met zijn verhoor vroeg hij of ik van hem nog wat wilde weten, waarop ik antwoordde dat ik daar niet zo'n behoefte aan had en graag ging slapen.

Hij heeft mijn hint niet begrepen want kreeg vanochtend een appje dat hij het zo onwijs gezellig vond en me graag snel een keer ziet. Heeft me op alle social media een verzoek gestuurd.... 8)7

Klinkt als mijn ex. Vanuit die ervaring, blokkeer alles :')

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 00:24

Dat Douwe Bob verhaal toen :')

Ik raad met BN'ers en zeker met muzikanten daten af!

Sky_As

Berichten: 4744
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 23:00

Mand schreef:
Dat Douwe Bob verhaal toen :')

Ik raad met BN'ers en zeker met muzikanten daten af!

Nee nee, niet afraden :')

Aanmoedigen, en graag alles hier delen <3

Vjestagirl

Berichten: 26652
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 19:03

Ik heb vrijdag avond een spontane date gehad met een Ier :D. Ik was een paar dagen naar Dublin met m'n moeder, en ik had voor de lol een beetje zitten swipen (gewoon, even kijken wat de locale cuisine doet). Had een match met iemand terwijl ik op m'n hotelkamer in m'n ondergoed sticky toffee puding zat te eten. Bleek dat hij maar 250m bij me vandaan was, dus ik ben gegaan voor "ik zou in 2023 dingen gaan doen buiten m'n comfortzone", heb snel kleren aangedaan en ben zijn kant op gelopen :D . Erg gezellig, heb een 1,5 à 2 uur durende rondleiding door wat minder bekende delen van Dublin gehad, en ook erg lekker lopen kletsen. We hadden ongeveer dezelfde interesses: obscure feitjes, een morbide fascinatie en een fascinatie met het gevangeniswezen, dus ik heb me prima vermaakt. Zo weet ik nu waar het oudste kerkhof/koolveld van Dublin ligt, waar je je kunt laten balsemen als je dood bent en waar tijdens de revolutie mensen hun buren konden verlinken aan de overheid.

Voor alle obvious redenen (en omdat ik gewoon geen vlinders had) wordt dit uiteraard helemaal niets, maar het was wel errug leuk!

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 01:34

Leuk! Ieren zijn top :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 07:19

Wat tof!!!

Ik heb echt zo'n bad luck in de liefde he. Weer een gozer die op voorhand zegt voor een relatie te willen daten. 2 dates gehad en vonden elkaar echt wel leuk. Om vervolgens te zeggen dat hij toch niet op zoek is naar een relatie en het gewoon voor de seks doet. -:(-

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 09:49

Pepperrr schreef:
Wat tof!!!

Ik heb echt zo'n bad luck in de liefde he. Weer een gozer die op voorhand zegt voor een relatie te willen daten. 2 dates gehad en vonden elkaar echt wel leuk. Om vervolgens te zeggen dat hij toch niet op zoek is naar een relatie en het gewoon voor de seks doet. -:(-


Waar is 'ie dan wel naar op zoek? Een Pokemon, huisdier of Transformer? Dit ligt niet aan jou maar aan zijn incapabele emotionele capaciteit.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 10:21

Is gewoon jammer dat precies dit veel te vaak gebeurt. Iedere keer weer.
Word er zo onzeker van, en laat me iedere keer weer denken dat he wél aan mij ligt.
Ik hou me voorlopig even rustig qua daten, heb er écht geen zin meer in zo :n

germie

Berichten: 25992
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 10:43

Pepperrr schreef:
Is gewoon jammer dat precies dit veel te vaak gebeurt. Iedere keer weer.
Word er zo onzeker van, en laat me iedere keer weer denken dat he wél aan mij ligt.
Ik hou me voorlopig even rustig qua daten, heb er écht geen zin meer in zo :n

Hier ook. Ik denk meer en meer dat ik gedoemd ben om de rest van m'n leven alleen te blijven. Niet dat ik desperate ben, maar het is toch wel vervelend.

robinxfellow

Berichten: 809
Geregistreerd: 11-05-12
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 10:53

Hier gaat het inmiddels z'n gangetje met de jongen waarmee ik naar de dierentuin was geweest. Tweede date naar 't poolcafe geweest en daarna is hij de weekenden bij mij thuis geweest. De klik is alleen maar beter geworden. Volgend weekend blijft hij slapen en het weekend erna gaat hij mee naar m'n ouders. :Y)

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:43

Ik heb mijn date inmiddels al 10x gezien. Het is leuk en gezellig en ik heb tegen hem gezegt dat ik hem langzaam aan wel meer dan alleen meer leuk begin te vinden. Daarna heb ik aan hem gevraagd hoe dat voor hem is. Toen zei hij "ik vind je een leuke meid". Dus ik vroeg of dat alles was. Toen zei hij voor nu wel en dat hij meer tijd nodig heeft en dat ik het vooral niet persoonlijk moet nemen.

Nou neem ik het niet persoonlijk in de zin van dat ik iets anders kan doen om het anders te maken, maar echt leuk vond ik het niet om te horen.

Hij gaf aan dat als het binnen de aankomende tijd niet veranderd dat we er dan maar mee moeten stoppen. En ook dat snap ik wel. Maar pffff....

Er ik merk aan mijzelf dat ik in mijn riedeltje van alles wat ik minder leuk vind aan hem ga zitten.

Bijv. Ik ben curvy te noemen, maar wel sportief. Hij doet echt niks aan sport (en kan bijv al "zeuren" over 20 min naar de bushalte moeten lopen). Hij is lang en super slank. Hij heeft een beetje een vrouwelijk kantje en drijft dat regelmatig ook zelf de spot mee (wat ik dan wel weer grappig vind). Maar stel het komt er op aan, dan moet ik mezelf beschermen, want aan hem heb ik niks. Hij word zo omver geblazen.

Hij kan ook best wel heel druk zijn, wat grappig is als ik daar bandbreedte voor heb, maar als ik dat niet heb, dan gaat dat in mijn alergiezone zitten.

Inmiddels hebben we ook al wat gesprekken gehad waarbij ik mij wat meer open stel voor wat er in mijn leven speelt en daar werd gisteren op gereageerd met "maak je jezelf dat niet wijs? Weet je het zeker?". En hij zegt het vast en zeker met de beste bedoeling, maar ik vind het nogal kort door de bocht, onsympathiek over komen. Ik vertel niet wat ik vertel in mijn openheid en kwetsbaarheid, omdat het zo lekker interessant staat.

Dus al met al. Ik weet het even niet zo goed op dit moment en dat vind ik best lastig.

germie

Berichten: 25992
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:47

Ik vind dan als je elkaar een keer of 8 gezien hebt en je bent 4 weken verder dat ze zeggen ja, je bent leuk, maar ik heb nog geen gevoelens ook wel afknappers. Ik heb nooit binnen 4 weken gevoelens voor iemand. Moet dat dan direct denk ik dan? Bij velen kennelijk wel.
Bij mij gaat dat nooit zo snel. Sterker nog, ik ben nooit hoteldebotel van iemand geweest.

Eulogy
Berichten: 5741
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:04

Als het in dit stadium al ingewikkeld is, en je nu al best veel op hem aan te merken hebt, dan is dit het gewoon niet lijkt me.

MarjanB

Berichten: 16473
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:05

Nou als ik je bericht lees denk ik niet aan beginnen. 1 in het begin wil je nog wel eens dingen door de vingers zien ivm verliefdheid. En twee als je al zo verschillend bent en hij al afvraagt of je niet gek bent (tussen de regels doorgelezen) zou ik zeggen het was leuk maar niet leuk genoeg voor de komende 40 jaar..

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:16

germie schreef:
Ik vind dan als je elkaar een keer of 8 gezien hebt en je bent 4 weken verder dat ze zeggen ja, je bent leuk, maar ik heb nog geen gevoelens ook wel afknappers. Ik heb nooit binnen 4 weken gevoelens voor iemand. Moet dat dan direct denk ik dan? Bij velen kennelijk wel.
Bij mij gaat dat nooit zo snel. Sterker nog, ik ben nooit hoteldebotel van iemand geweest.

Het gaat ook niet gelijk om verliefd zijn. Ik kan ook nog niet zeggen dat ik verliefd ben, maar ik begin wel op dat "kantelpunt" te komen waarin ik iemand meer dan gewoon leuk vind. Het is nu alleen nog een kwestie van de deur open zetten en het laten gebeuren zeg maar.

En ik heb er alle respect voor dat iemand meer tijd nodig heeft ik verwacht ook niet gelijk duidelijkheid in de zin van nu moeten we officieel zijn en vriendje vriendinnetje. Maaaaaarrrrr.... ik denk wel dat er op dit punt iets te zeggen is over of hier meer muziek in zit of dat het blijft bij "gewoon leuk".


Eulogy schreef:
Als het in dit stadium al ingewikkeld is, en je nu al best veel op hem aan te merken hebt, dan is dit het gewoon niet lijkt me.

Het is tussen ons niet ingewikkeld. Ik ben ingewikkeld. Dit is iets wat ik bij elke beginnende relatie doe. Opzoek naar de redenen waarom niet. En dat is iets wat ik gaande weg ben gaan doen, om mijzelf in bescherming te nemen. Dat realiseer ik me nu en dat patroon probeer ik te doorbreken, want het helpt niet. Gevolg is dat ik nu, als ik heeeeeeeel erg eerlijk ben met mijzelf, misschien nog wel met iemand anders in mijn hart zit.


MarjanB schreef:
Nou als ik je bericht lees denk ik niet aan beginnen. 1 in het begin wil je nog wel eens dingen door de vingers zien ivm verliefdheid. En twee als je al zo verschillend bent en hij al afvraagt of je niet gek bent (tussen de regels doorgelezen) zou ik zeggen het was leuk maar niet leuk genoeg voor de komende 40 jaar..

Nou, die opmerking (en dat is al de 2e keer dat hij dat doet) stoot mij ook wel echt tegen de borst.

Ik heb in mijn leven echt wel heel erg veel mee gemaakt en paasei (excuse my french) hard gewerkt en nogsteeds, om te zijn waar ik nu ben.

Verder is het echt een hele lieve jongen. Geen gekke dingen aan mentale problemen, of onverwerkt trauma ofzo. En dat is heel erg fijn.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:40

Pepperrr schreef:
Is gewoon jammer dat precies dit veel te vaak gebeurt. Iedere keer weer.
Word er zo onzeker van, en laat me iedere keer weer denken dat he wél aan mij ligt.
Ik hou me voorlopig even rustig qua daten, heb er écht geen zin meer in zo :n



Je kan nog zo duidelijk zijn, mannen negeren dat, banketstaaf gewoon met je mee terwijl ze glashard liegen. Niet leuk. Ik ben dat vertrouwen kwijt.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:45

@ peelie: klinkt nou niet echt overtuigend, ik denk dat als je nu al zoveel op te merken hebt dat dit het hem niet is.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:51

Peelie wat poedersuiker... Ik zou er mee stoppen, hoe jammer ook. Maar inderdaad als er nu al zo'n gevoel is denk ik niet dat dat nog veel beter gaat worden :(

MarjanB

Berichten: 16473
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:15

Liever 1 met trauma waarmee je over je gedachten enz kan praten dan 1 waar niks aan mankeert die er niet voor openstaat..

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:30

Toen hij me meegenomen had naar Amstedam light festival hebben we uiteindelijk ook gesproken over wat meer diepgang. Althans. Ik had aangegeven dat ik graag een beetje meer diepgang wil. Dat het nu nog best oppervlakkig blijft. Toen was zijn reactie dat ik hem al best goed ken als persoon voor de tijd dat we elkaar zien en wederom dat hij meer tijd nodig heeft.

Ik ga bijvoorbeeld twijfelen over hoe open hij werkelijk is. "Normaal gesproken", zeker met hoe vaak ik hem nu heb gezien, weet ik wel een beetje hoe of wat er in het leven van mijn date speelt of heeft gespeeld. Dingen waar je rekening mee kan houden. Wat iemand triggerd in een relatie ed. Van deze jongen weet ik het niet.

Wat ik weet is dat hij nooit een lange relatie heeft gehad, maar dat het nooit uit is gegaan van zijn kant uit. De laatste die hij date/relatie had was een Braziliaanse die terug naar Brazilië was gegaan en toen werd het lange afstand. Toen hebben ze uiteindelijk besloten om de relatie te stoppen, omdat de afstand niet werkte.

Hij is ook "demiseksueel" zegt hij. Voor iemand die demi is, heeft hij weinig diegang opgezocht en zit hij toch behoorlijk op het fysieke. Wat me dan ergens ook weer stoort of onzeker maakt, want ik wil er niet alleen voor pleziertjes zijn, maar ook er voor elkaar kunnen zijn in de leuke en minder leuke tijden. Samen groeien enz. Maar als er wel pleziertje zijn, die dat ook met volle overtuiging 100% goed is. Het is niet saai, maar ook niet rocking my world geweldig.

We hebben wel de zelfde humor. Ik kan ontzettend lachen met hem. Ik voel me vrij om mezelf te zijn bij hem. En dat is echt heel fijn.

Waarom is dit zo ingewikkeld :')
Laatst bijgewerkt door Peelie op 30-01-23 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Berichten: 25992
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:31

Ik heb na 10 keer nog bij niemand ooit gehad van dit is leuk en er zit meer in. Ik heb dan nog geen gevoelens. Ook nooit gehad. Dus bij mij gaan er gewoon maanden overheen. Het verliefdheidsgevoel van vlinders in de buik ken ik ook niet, nooit gehad. Misschien ben ik dan nooit verliefd geweest? Kan ook. Maar ik heb gewoon tijd nodig en die krijg je niet bij mannen helaas.

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:33

Maar germie. Je voelt toch wel aan of er meer muziek in zit/je toekomst ziet met iemand. Zonder dat je verliefd bent.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:33

germie schreef:
Ik heb na 10 keer nog bij niemand ooit gehad van dit is leuk en er zit meer in. Ik heb dan nog geen gevoelens. Ook nooit gehad. Dus bij mij gaan er gewoon maanden overheen. Het verliefdheidsgevoel van vlinders in de buik ken ik ook niet, nooit gehad. Misschien ben ik dan nooit verliefd geweest? Kan ook. Maar ik heb gewoon tijd nodig en die krijg je niet bij mannen helaas.


Ik snap dat wel, ik zou ook geen maanden wachten.

Peelie, linksom of rechtsom is dit hem gewoon niet. Kun je een hoop analyses op loslaten maar het is hem gewoon niet.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:33

germie schreef:
Ik heb na 10 keer nog bij niemand ooit gehad van dit is leuk en er zit meer in. Ik heb dan nog geen gevoelens. Ook nooit gehad. Dus bij mij gaan er gewoon maanden overheen. Het verliefdheidsgevoel van vlinders in de buik ken ik ook niet, nooit gehad. Misschien ben ik dan nooit verliefd geweest? Kan ook. Maar ik heb gewoon tijd nodig en die krijg je niet bij mannen helaas.


Als een man er zo instaat dan past hij niet bij mij. Als je met iemand date moet er toch wel gevoel ontstaan dus dan zou ik het afkappen als de ander na weken laat staan maanden nog niks voelt. Iemand die tegen mij zegt: ik ben nog nooit verliefd geweest (als je rond de 40 bent) en/of nog nooit een fatsoenlijke relatie heeft gehad stop ik daar mijn energie ook niet in. Misschien kort door de bocht maar ik zoek wat meer power en iemand die echt ergens voor kan gaan.