Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 08:48

Good morning :evaw:

Hier net mijn Bumbledate de deur uitgebonjourd, 5e date. Met de boodschap dat het voor mij wel klaar is := Ik erger me toch eigenlijk wel altijd helemaal de tandjes na X aantal dates, hahaha. Hoe hij loopt, hoe hij ademt, dat z'n broek net te kort is, hoe hij reageert, hoe hij naar andere mensen is... Dikke opluchting dat ik het afgekapt heb.

Van de week ook de 'bezette man' weer gezien (platonisch!) en zó moet het toch wel echt voelen, dus de lat kan weer wat omhoog.

Gelukkig nog leuke mannen in de Bumble-pipeline, dus volgende week maar weer eens verder koekeloeren.

Wat is daten toch vermoeiend hè!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 11:02

Baileymix even als advocaat van de duivel, ja ik ben zo'n trut :') , als die bezette man zo goed voelt terwijl je er niet verder mee kunt, waarom zoek je hem weer op? De lat wordt dan niet hoger gelegd maar hij wordt dan de lat. Kun je dan oprecht iets nieuws aangaan? Niet bedoeld als kritiek maar vraag uit herkenbaarheid wat misschien volledig onterecht is :')

Mijn datingsapp leven ligt al 2 jaar nagenoeg stil, was er helemaal klaar mee. Gister tijdens een feestje heb ik belachelijk ongegeneerd lopen zoenen met een onbekende. En het was leuk. En ik kreeg meteen berichten van hem. En uitnodiging om samen wat te doen. En dat voelde goed. En ik sta blijkbaar weer open voor liefde. Dus i'm back in the dating game! :):)

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 12:32

Goed om te lezen dat er meer zijn die zich zo kunnen irriteren aan mannen qua lopen, praten, ademen, luchtjes, eten etc. Ik ben er vaak al heel snel klaar mee. Ik dacht dat het aan mij lag.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 13:42

Haha, Rytir, hij is inderdaad de lat :)) Maar ik bedoel meer in de zin van; oh, ik kan dus toch verliefd worden en dan erger ik me niet kapot! Zo moet het voelen!

Of dat nu al lukt denk ik niet nee, misschien over een jaar of vijf :') Ik kan ook nog niet volledig contact verbreken, daar is hij me te dierbaar voor.


Suzanne F. :') Erg hè. Hij liep er echt verveeld bij, stomme kleren, zuur gezicht. En steeds sarcastische korte antwoorden enzo, ik vind dat echt heel onaantrekkelijk en onontwikkeld. Je mag nog wel een beetje je best doen hoor, wtf. En ik heb vanmiddag best een heftige uitvaart en daar reageerde hij heel raar op vond ik, niet empathisch.

En dan wordt alles wat iemand doet vervelend hè, haha.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 17:23

Klinkt als 4 dates teveel!

En ik voel mezelf nu minder raar. Ik heb vrede met lekker alleen zijn.

MoniekJ

Berichten: 3593
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 18:36

Hier ook maar weer tinder aanslingeren denk ik. Word al drie weken genegeerd dus ik denk dat het genoeg zegt. }:0

_Mir
Berichten: 1362
Geregistreerd: 01-01-20

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 00:02

Ik vind tinder tot zo ver eigenlijk echt niks.
Morgen komt mn scharrel weer.. :')

Oskarrino
Berichten: 799
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 15:40

Even jullie mening gevraagd :+

Als iemand al meer dan 50 dates heeft gehad, ik zie dat als een red flag. Jullie?

Ik ga niet vaak op date: het moet goed voelen, een klik (lastig als je chat, maar moet wel beetje vanzelf gaan/leuke gesprekken). Ik steek er dan veel moeite in. Hij zegt dit opeens vandaag en we zouden vrijdag op date gaan. Ik heb geen zin om weer nummertje 51 te zijn. Eerdere date had ook al 100 dates gehad, werd dus ook niks.

Ik vind het zonde van mijn tijd, zenuwen en moeite om de hele tijd voor Jan l*l op date te gaan. Het kost mij persoonlijk namelijk heel veel energie....

Kaitlyn

Berichten: 9730
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 15:47

De meeste mannen moet je ook met een korreltje zout nemen als ze een grote waffel hebben over het aantal dates dat ze hebben gehad. :')

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 16:24

Maar waarom zou je niet veel dates gehad mogen/kunnen hebben? Je hoeft niet met allemaal naar bed te zijn geweest toch? Gewoon wat drinken of uit eten en dan was de klik er toch niet. Dat kan toch?
Ik vind wel dat je met 50 dates niet echt kieskeurig bent want ik vind bijna nooit iemand om mee te daten maar dat is weer het andere uiterste dan. Maar op zich kan het iemand zijn die het leuk vindt om mensen te ontmoeten maar niet de ware tegenkomt zeg maar.

Oskarrino
Berichten: 799
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 16:34

Suzanne F. schreef:
Maar waarom zou je niet veel dates gehad mogen/kunnen hebben? Je hoeft niet met allemaal naar bed te zijn geweest toch? Gewoon wat drinken of uit eten en dan was de klik er toch niet. Dat kan toch?
Ik vind wel dat je met 50 dates niet echt kieskeurig bent want ik vind bijna nooit iemand om mee te daten maar dat is weer het andere uiterste dan. Maar op zich kan het iemand zijn die het leuk vindt om mensen te ontmoeten maar niet de ware tegenkomt zeg maar.


Nee gaat mij er ook niet om of iemand ermee naar bed gaat of niet hoor. Ik krijg het idee dat mensen dan veels te kieskeurig zijn, of juist niet, net hoe je het bekijkt. Als ik 50 dates zou hebben wat allemaal niks wordt, zou ik echt ook kritisch naar mezelf kijken.

En misschien komt het door m'n eerdere ervaring met iemand waarvoor niemand "perfect" was. Weg investering en tijd (in mijn ogen dan)

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 16:38

Oh zo, ja je kan het ook opvatten als te kieskeurig inderdaad. Ik zie het eerder als niet kieskeurig.
Tja iemand kan gewoon op de foto heel anders zijn dan in het echt. En je kan gewoon snel afknappen op iemand. Soms lijken ze leuk maar als ze dan hun mond opendoen dan ben ik er al klaar mee.

smurffie

Berichten: 11132
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 16:47

Sommige mensen vinden het fijn om eerst een tijdje te appen, anderen spreken gewoon af en kijken of het klikt.
50 dates, ik lees in dit topic soms mensen met 3 dates in 1 week. Dus opzich zit je dan ook zo aan 50 dates :=
Helemaal "verliefd" worden op wat berichtjes en dan bij het afspreken mega afknappen is soms vermoeiender dan gewoon is drankje doen met een vreemde en diegene een beetje leren kennen.

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 20:07

Ik vind 50 dates ook echt geen red flag.

Daar waar je vroeger iemand "in het wild" tegen kwam, ging "vibe checken" en dan pas iemand op date ging vragen. Dat doen we tegenwoordig niet meer. Die eerste "date" is imo geen date, maar die eerste cruciale kennismaking. Als iemand veel 2e of zelfs 3e dates heeft, dat vind ik een grotere uitdaging.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 21:22

Nope, ik ook niet. Eerlijk gezegd ook geen idee hoeveel (eerste?) dates ik gehad heb.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 22:42

5 eerste dates per jaar x 5 jaar zijn er ook al 25 en dat is echt niet vaak. Dus ligt ook aan het tijdsbestek. Als ik tel vanaf mn 23ste tot nu dan zullen het er ook vast genoeg zijn. :+

Oskarrino
Berichten: 799
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 22:46

Ik denk dat jullie gelijk hebben, ik ga vrijdag gewoon terrasje pakken en zie het wel :)

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 10:39

Ik heb via tinder nu 3 eerste dates gehad. 1 x een tweede. Overigens met anderen wel gepraat over afspreken maar heb wel gemerkt dat iets wat iemand zegt te willen in de praktijk dan vaak niet gebeurt. Dus ik vind het al moeilijk om daadwerkelijk iemand daar te krijgen voor een afspraak in het echt.

Het kost mij ook altijd veel energie en spanning dus heel snel met jan en alleman ga ik ook niet op een afspraak. Hoewel ik soms wel eens denk waarom word je daar niet wat losser in? maar toch iedere keer hou ik mezelf daar in tegen.

Bloesem21
Berichten: 112
Geregistreerd: 09-03-22

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 12:15

Hello! Jullie mening gevraagd: voor een eerste date (elkaar alleen gesproken via app) neemt mijn date me mee uit eten, en wil me ophalen met z'n auto. Enerzijds galant, maar is dat verstandig?

Alja

Berichten: 25620
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 12:30

Nee

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 12:41

Mijn vriend wou me ook bij huis ophalen, ik heb dat niet gedaan en deed dat ook nooit. Maar ik ga ook niet eten op een 1e date, als het niks is kun je niet zomaar weg :n

Captain

Berichten: 21401
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 12:49

Ik deed dat wel altijd maar woonde nog thuis dus dat voelde wel wat veiliger. :))

Oskarrino
Berichten: 799
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 12:54

Bloesem21 schreef:
Hello! Jullie mening gevraagd: voor een eerste date (elkaar alleen gesproken via app) neemt mijn date me mee uit eten, en wil me ophalen met z'n auto. Enerzijds galant, maar is dat verstandig?


Ik heb het wel gedaan toen, locatie gedeeld met m'n vriendinnen etc. Of het echt verstandig is, nee... Je weet nooit wie je tegenkomt

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 13:20

Alleen gesproken via app? Niet gebeld? Niet gebeeld-beld (is dat een woord?) en ook gevonden via app?
Dan zou ik het niet doen. Wie weet is het iemand met slechte intenties en dat is via alleen getypte app best lastig te achterhalen.
Los van wat er in de auto kan gebeuren vind ik het zelf ook niet het leukste idee dat iemand direct al weet wat mijn adres is.

@Oskarrino: Over het aantal dates; ik zou het aantal ook niet bezwaarlijk vinden. Misschien ga ik nog wel liever met iemand op date die 100x met 100 mensen iets is wezen drinken als kennismaking (en dat dan een date noemt), dan met iemand die pas 1x op date is geweest en daarna 10 jaar aan diegene is blijven hangen.

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 13:20

Bloesem21 schreef:
Hello! Jullie mening gevraagd: voor een eerste date (elkaar alleen gesproken via app) neemt mijn date me mee uit eten, en wil me ophalen met z'n auto. Enerzijds galant, maar is dat verstandig?

Nee, afspreken in de stad ofzo.

Over daten: Liever lekker daten dan iemand die sociaal ongemakkelijk is en nog geen 1 date heeft gehad. Nu ben ik ook 34 en verwacht ik ook dat iedereen wel een eigen verleden/rugzakje heeft. Ik heb in die 34 daar ook niet als non geleefd.