Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vjestagirl

Berichten: 26661
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:18

Winged schreef:
Bedenk ook dat hij goed aan het inspelen was op emoties. Dat zijn bewaker was aangevallen, een paniektelefoontje doen, doen alsof mensen naar hen toekwamen, dat jij mogelijk in gevaar bent, etc. Als je iemand blind vertrouwd omdat je verliefd bent... Vanaf de zijkant is het heel makkelijk gesproken.


Ja, die meiden hadden echt het idee dat zijn leven (en dat van zijn team) van hen afhing.

MarjanB

Berichten: 16513
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:41

(Meelezer hier) vriend van ons wordt overduidelijk al jaren gecatfisched door een Engelse (wat daarvan klopt) vrouw. Voor ons overduidelijk, maar hij blijft hoop houden en ja t is ook zo erg, dr oma is overleden dus ja nu kan ze niet naar nl komen. Dan was Corona de boosdoener toen lag ze in het ziekenhuis. Ze had al wel dr huis verkocht en 2 ton op de bank staan. Ze waren ook al huizen hier aan het kijken :+ . En echt die jongen is niet heel dom en heeft gewoon een prima sociaal leven, baan enz. En ons geloven? Nope..

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 17:00

MarjanB schreef:
(Meelezer hier) vriend van ons wordt overduidelijk al jaren gecatfisched door een Engelse (wat daarvan klopt) vrouw. Voor ons overduidelijk, maar hij blijft hoop houden en ja t is ook zo erg, dr oma is overleden dus ja nu kan ze niet naar nl komen. Dan was Corona de boosdoener toen lag ze in het ziekenhuis. Ze had al wel dr huis verkocht en 2 ton op de bank staan. Ze waren ook al huizen hier aan het kijken :+ . En echt die jongen is niet heel dom en heeft gewoon een prima sociaal leven, baan enz. En ons geloven? Nope..


Maar vraagt ze om geld?
Hoe weet je dat het een catfish is?

MarjanB

Berichten: 16513
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 17:27

Suzanne F. schreef:
MarjanB schreef:
(Meelezer hier) vriend van ons wordt overduidelijk al jaren gecatfisched door een Engelse (wat daarvan klopt) vrouw. Voor ons overduidelijk, maar hij blijft hoop houden en ja t is ook zo erg, dr oma is overleden dus ja nu kan ze niet naar nl komen. Dan was Corona de boosdoener toen lag ze in het ziekenhuis. Ze had al wel dr huis verkocht en 2 ton op de bank staan. Ze waren ook al huizen hier aan het kijken :+ . En echt die jongen is niet heel dom en heeft gewoon een prima sociaal leven, baan enz. En ons geloven? Nope..


Maar vraagt ze om geld?
Hoe weet je dat het een catfish is?


Hij wil niet vertellen of hij geld overgemaakt heeft.. maar ze heeft hem compleet in z’n macht. Hij moet direct telefoon opnemen enz anders is ze compleet over de zeik. Onduidelijke foto’s waarop niet altijd duidelijk is dat het om dezelfde vrouw gaat. Verder geen live beeldmateriaal, ze zou al 20 keer naar nl komen en elke keer smoezen, dan weer paniek aanval dan is die dood of dan is de verkering van dr nichtje uit. En dit speelt al 2 jaar

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 17:27

Dat is wel heel duidelijk idd..

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 17:29

Maar als hij meermaals is gewaarschuwd en wil het niet geloven kan je er niet veel meer aan doen toch? Eigen schuld als het straks verkeerd loopt..

MarjanB

Berichten: 16513
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 17:30

Ja klopt ook hoor, maakt t alleen niet minder sneu. Hij wil zo graag een leuke vriendin.. het is echt niet dat alleen “domme” goedgelovige mensen er in trappen.

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 17:40

Sneu idd. Lijkt me ook heel lastig om dat te moeten aanzien als vriendin. Mss toch maar eens neal van catfish contacteren :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 17:56

Walkure schreef:
Maar als hij meermaals is gewaarschuwd en wil het niet geloven kan je er niet veel meer aan doen toch? Eigen schuld als het straks verkeerd loopt..


Toch zie je dit niet graag bij iemand die je goed kent :n

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 18:11

Sneu eigenlijk. Maar als hij niet wil zeggen of hij geld heeft overgemaakt dan denk ik dat het helaas wel zo is. En klinkt toch wel erg fout inderdaad. Hoe kan je dit nou stoppen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 18:25

Suzanne F. schreef:
Sneu eigenlijk. Maar als hij niet wil zeggen of hij geld heeft overgemaakt dan denk ik dat het helaas wel zo is. En klinkt toch wel erg fout inderdaad. Hoe kan je dit nou stoppen?


Dat denk ik idd ook :j lijkt mij ontzettend frustrerend om dat aan te moeten zien, maar uiteindelijk kun je niet meer doen dan waarschuwen.

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 19:08

Wat een pittig verhaal Marjan. De romanticus in mij hoopt een beetje dat het alsnog waar blijkt te zijn en dat die meid gewoon heel veel pech heeft.

De realist in mij zegt: oooh sukkel!!

Zo via Tinder is het wel lastig inschatten of iemand de waarheid spreekt. Dit soort verhalen zorgt er wel voor dat ik met extra achterdocht met mensen praat (op tinder) en dat vind ik eigenlijk wel jammer. Dat het onbevangene een beetje verdwijnt.

Qua Tinderdates. Ik had vorige week een date in een kroeg. De kerel in kwestie was eigenlijk heel leuk, maar ooo wat was hij vol van zichzelf := . Iedere keer als ik iets vertelde gingen zijn hersenen in de "lalalalala"-stand, waardoor hij dan 2 minuten later exact hetzelfde vroeg.
Hij stelde voor dat ik met hem mee naar huis ging, toen ik daarvoor bedankte vertelde hij dat hij nog nooit was afgewezen #) . Autsj

daffodil

Berichten: 10449
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:43

Heftig Marjan maar ik vrees met grote vrezen dat hier niets klopt idd. Mijn ex heeft na mij ook een paar van zulke rare contacten gehad. En geld overgemaakt....en ik dacht alleen maar, heel goed jongen, geluk ermee.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 12:59

assie :') Helemaal poedersuiker zulke mannen ja haha. Gewoon niet lúísteren ook.

Marjan, zonde ja. Maar goed, hij wil het blijkbaar om één of andere reden graag geloven. Niets aan te doen als buitenstaander...



Hier vanavond een Hinge-date! Vind dat echt wel een betere app dan Tinder, die heb ik al een tijd geleden verwijderd. Alleen maar tokkies daarop. Ik ben wel aan het daten met iemand, maar dat mag eigenlijk niet vanwege een machtsverhouding en hij is toch ook niet helemaal echt al gescheiden :+ Dus the best way to get over someone... Man van Hinge lijkt leuk.

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:24

MarjanB, wat vervelend om langs de zijlijn toe te kijken. En sneu dat er altijd gehaaide types zijn die weer de naïeve types weten te vinden.

As die wat een afknapper ook zoon Braasbal. En dan ook nog eens niet doorhebben dat t aan hem ligt zeker :D

Baily ik hoorde ook goede verhalen over Hinge in die podcast over daten. Ik ben bang dat het noorden nog niet zoveel hingers kent. Dat is toch die app waarbij je match suggesties krijgt aan de hand van wat vragen? Of is dat Bumble.

Hebben we ook zin om te roddelen over date programma's zoals First dates en LLDL?

_Mir
Berichten: 1363
Geregistreerd: 01-01-20

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:32

BaileyMix
Wat is Hinge dan precies? Nog nooit van gehoord..

Ik heb geen tinder, vind het wel leuk hier de verhalen mee te lezen. :)

Vjestagirl

Berichten: 26661
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:06

F_Orumster schreef:
Hebben we ook zin om te roddelen over date programma's zoals First dates en LLDL?


Meh :Y)

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:10

First dates is voor mij een fijn kookprogramma (wat opstaat tijdens koken/eten) verstand even op nul. LLDL is je wat te langdradig maar wel vreselijk ongemakkelijk soms.

Vjestagirl

Berichten: 26661
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:13

F_Orumster schreef:
First dates is voor mij een fijn kookprogramma (wat opstaat tijdens koken/eten) verstand even op nul. LLDL is je wat te langdradig maar wel vreselijk ongemakkelijk soms.


Hahahaha ik zat me oprecht af te vraag waar in first dates de recepten zaten XD

Ik keek het nog weleens met een vriendin (taco mundo & First dates, gouden avond) maar eigenlijk vind ik het allebei waardeloze programma's

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:15

Ik denk, Taco Mundo, wat is dat nou voor programma maar afhaal eten tijdens First dates dus. Het is inderdaad niet echt hoogstaande tv maar wel even chillen zonder focus. Tijdens koken dus. En een beetje leedvermaak. De uitspraken van sergio trek ik nooit zo, maar leerde dat hij wel een heel leuke man was in het programma van Boerderij van Ryanne van Dorst.

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:16

Ik klets hier liever over eigen dateverhalen. De programma's hebben ongetwijfeld al een eigen topic :)

Exitium

Berichten: 7156
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:16

Vjestagirl schreef:
Hahahaha ik zat me oprecht af te vraag waar in first dates de recepten zaten XD

Vjestagirl schreef:
(taco

Daar dus :')

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:17

capopjekop schreef:
Ik klets hier liever over eigen dateverhalen. De programma's hebben ongetwijfeld al een eigen topic :)

Zeker, maar tis wat rustig nu :D

Vjestagirl

Berichten: 26661
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:23

Mijn tinder is verschrikkelijk op t moment. Bijna geen matches, en de matches die ik heb praten niet of verdwijnen onmiddellijk weer.

MyWishMax

Berichten: 25391
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:25

Ik heb al maanden geen dating app meer geopend. Zou weer moeten beginnen, maar het type waar ik op val is niet het type waar ik een relatie mee wil. :')