Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Besje

Berichten: 851
Geregistreerd: 23-02-08
Woonplaats: Brecht

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 21:42

Ik heb mijn man ook op een datingsite leren kennen :+
Ondertussen bijna 11 jaar samen waarvan bijna 6 getrouwd en 2 dochtertjes <3

Marocje
Berichten: 5627
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 21:42

Happy_Hippie schreef:
@xsensibel, wat fijn dat het zo goed uit pakte zeg!

Hier nu de hele dag met iemand aant praten via Bumble (keertje iemand die niet daar zit voor FWB oid), blijven jullie swipen/ gesprekken starten als je in gesprek bent net iemand of niet?

Ben wel nieuwsgierig zijn er hier al veel mensen die via datingapps een goede relatie hebben gekregen? :D


1e vraag; ja, en daar was ik ook duidelijk over. Ik had sekspartners. Die wisten ook van elkaar en zat op verschillende apps zoals Tinder en Novamora. Heb dit 3 jaar gedaan..

2e vraag: Jep. Geheel tegen de verwachting in want ik was juist absoluut niet op zoek. Ging mij echt om de seks. Toen een leuke chat met een man die weleens een club wilde bezoeken, dus daar samen naar binnen gegaan. Klikte leuk, dus 2 weken later weer terwijl ie mij ook ophaalde.
Hij woont op 2 uur rijden van mij vandaan, maar ik was altijd welkom.. dus mijn eisen (niet verder danken half uur rijden) overboord gegooid en er heen gegaan voor een puur seks weekend. Dat liep alleen ff andere en tien dagen later ging ik pas naar huis met vlinders, hahaha.

Dus inmiddels echt een relatie samen en ook tijdelijk monogaam. (We gaan de boel zeker open gooien maar nu nog geen behoefte aan, wel gaan we samen naar clubs). Pas 2 maanden nu, maar het is zo serieus dat hij mijn kinderen ook heeft ontmoet en hier zelfs het weekend is blijven slapen. Plus mijn ‘ouders’ heeft ontmoet en zelfs s uitgenodigd op hun bruiloft over 2 maanden.

En dit alles is dus begonnen op de chat van een swingersapp.. <3

Peelie

Berichten: 13437
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 21:46

Happy_Hippie schreef:
@xsensibel, wat fijn dat het zo goed uit pakte zeg!

Hier nu de hele dag met iemand aant praten via Bumble (keertje iemand die niet daar zit voor FWB oid), blijven jullie swipen/ gesprekken starten als je in gesprek bent net iemand of niet?

Ben wel nieuwsgierig zijn er hier al veel mensen die via datingapps een goede relatie hebben gekregen? :D

Ik blijf gewoon kletsen met anderen hoor. Een match zegt zo weinig. Een eerste kennismaking ook nog niet. En inmiddels denk ik er zo over dat als er nog niet gesproken is over exclusiviteit. Dan blijft er ook gewoon een mogelijkheid voor daten met anderen (zolang je dat wilt en je daar comfortabel bij voelt uiteraard).

Gevalletje laat je date je niet in de weg staan van het vinden van je man. Haha

MarjanB

Berichten: 16596
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 21:58

Hier 9 jaar samen met m’n tinderdate :D oude boerderij gekocht en hij wordt langzaamaan een buitenmens _O-

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:07

Happy_Hippie schreef:
Hier nu de hele dag met iemand aant praten via Bumble (keertje iemand die niet daar zit voor FWB oid), blijven jullie swipen/ gesprekken starten als je in gesprek bent net iemand of niet?

Je kunt gerust met meer mensen tegelijk praten én daten als je er de energie en tijd voor hebt. :) Zolang het nog niet serieuzer wordt mag je er vanuit gaan dat de ander dat ook doet. Hier probeer ik het praten/daten tot 5 te beperken maar soms popt er ineens een hele leuke like op en dan match ik toch maar direct om het gesprek te openen.

Leuk om te zien dat er hier toch al wat mensen succes hadden via de apps, dat geeft hoop. :D

capopjekop

Berichten: 30701
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:11

Ik heb 4 jaar samen gewoond met m'n ex die ik via een app ken.

Maar je vroeg om goeie relaties. Dan laat maar :')

Ik heb altijd meerdere gesprekken lopen. Maar ook weer niet teveel want dan haal ik alles door elkaar en dan krijg ik error in m'n hoofd

WenK

Berichten: 10515
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:22

Meelezer breekt in;

Hier 6 jaar samen, 3,5 jaar getrouwd en heel wat hobbels samen na een date via Tinder. En nee, de eerste date vond ik m niet per se aantrekkelijk qua uiterlijk, maar het contact was zo fijn dat ik het een 2e kans gegeven heb. Inmiddels vormen we een bijzonder samengesteld gezin en hebben we het nodige meegemaakt.

Benzz
Berichten: 2990
Geregistreerd: 10-02-19

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:25

Ik heb een fwb exclusief al bijna 3,5 jaar via tinder. Bevalt mij prima!

xsensibel

Berichten: 1465
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:30

Vriendin van mij heeft 5 jaar samen gewoond met een jongen via tinder! :D

pien_2010

Berichten: 43871
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:38

Marocje ik vind het heel fijn voor jullie en ook wel wat apart := . Ik had dit niet verwacht.

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:41

Wat leuk zeg om dit allemaal te horen! <3
Had niet verwacht zo veel reacties te krijgen hierop :=

Zullen uiteraard ook zat minder leuke zijn!


pien_2010 schreef:
Marocje ik vind het heel fijn voor jullie en ook wel wat apart := . Ik had dit niet verwacht.


Haha dacht precies hetzelfde maar wel super leuk hoe het is uitgepakt :D

Zonnetje81
Berichten: 18721
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:47

Het is niet onmogelijk. Gewoon die ene speld in de hooiberg.

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:51

Zonnetje81 schreef:
Het is niet onmogelijk. Gewoon die ene speld in de hooiberg.


Haha precies, is alleen lang zoeken en mis pakken soms _O-

Marocje
Berichten: 5627
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:55

pien_2010 schreef:
Marocje ik vind het heel fijn voor jullie en ook wel wat apart := . Ik had dit niet verwacht.

Apart? En wat had je niet verwacht?

Of doel je op het feit dat ik altijd zo stellig was geen relatie meer te willen en zéker niet monogaam?

Nessie

Berichten: 8609
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:57

Het is zeker een speld in de hooiberg. Maar ook ik woon samen in ons koophuis met de paarden aan huis met mijn verloofde. Liefde op het eerste gezicht (of eigenlijk al vanaf de eerste swipe) en heel gelukkig samen!

pien_2010

Berichten: 43871
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 23:05

Marocje schreef:
pien_2010 schreef:
Marocje ik vind het heel fijn voor jullie en ook wel wat apart := . Ik had dit niet verwacht.

Apart? En wat had je niet verwacht?

Of doel je op het feit dat ik altijd zo stellig was geen relatie meer te willen en zéker niet monogaam?


Dat schuingedrukte dus.

Marocje
Berichten: 5627
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 23:15

Oh, hahaha. Ja daarom vinden we het ook zo grappig. En ik wist al dat ik moet oppassen met wat ik zeg (iets te vaak uitgekomen en niet altijd op een leuke manier, maar áltijd om van te leren..) en dan nu meerdere dingen tegelijk...

Blijf het zelf dus ook heel erg bijzonder vinden, hahaha.

Sure_lee

Berichten: 10440
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 23:18

Ik ben alweer bijna 7 jaar samen met mijn tinderdate <3
Afbeelding

Vjestagirl

Berichten: 26671
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 23:23

Hier alweer 1,5 jaar samen met mn tinderdate :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 23:43

Alle stiekeme meelezers melden zich weer :')

Muronia

Berichten: 19674
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 00:07

Haha nou er is hoop dus! Goed om te lezen dat er toch ook oprechte mensen op zitten. Ik had gisteren afgesproken met mijn match (die van 1.78). Zegt ie een paar uur van te voren af omdat ie niet fit was. Ik toch maar even gevraagd of hij niet fit was of toch niet zoveel zin had. Nou het lag niet aan mij maar hij had toch niet zoveel zin. Dat was dus nummer 3 op een rij met dit soort verhalen. En ik ga dus niet met meerdere mensen tegelijk chatten ofzo. Als ik iemand interessant vind dan wil ik dat ook eerst een eerlijke kans geven voordat ik verder kijk.

Grainey

Berichten: 2089
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 00:12

Haha, er is zeker hoop, ik meld me ook nog dan :') Ik ben nu ook al 1.5 jaar gelukkig met mijn tinderdate. <3
Veel ellende ook meegemaakt op tinder toen dus daar verlang ik ook absoluut niet naar terug. Ik leef stilletjes met jullie mee als ik die verhalen hier soms hoor :(:)

Op de foto's was het niet meteen raak bij mij (ik swipte bij hem alleen op een hele lieve foto met zijn kat :') ), maar de gesprekken waren zo leuk :j Hij was ook (dacht ik) niet waar ik in eerste instantie naar op zoek was maar vanaf de eerste date zaten we helemaal op een lijn en sindsdien hoorden we eigenlijk gewoon bij elkaar <3 Heel bijzonder, niet verwacht ook van tinder, maar de leuke mannen zijn er dus wel :j

Hhilde

Berichten: 7511
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 00:24

Natuurlijk kan het via een app :D Genoeg succesverhalen. Mijn broer en schoonzus zijn ook bij elkaar gekomen via Tinder :j Mijn ex kwam ook via een datingsite maar dat was geen succesverhaal :') Mijn huidige lief kende ik al in het normale leven, heb altijd een zwak voor hem gehad maar dacht dat hij me nooit zou zien zitten. Hij dacht hetzelfde :=

Marocje, vind het zo heerlijk voor je! Klinkt echt onwijs goed, geniet samen <3

Muronia, frustrerend kan ik me voorstellen… uiteindelijk hoef je er maar eentje te vinden die goed voelt, hopelijk is er snel iemands passends bij je.

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 00:26

Ik ben via tinder 2 jaar lang bootcamptrainer geweest... :')

Inmiddels hier 7 maanden serieus aan t daten. Via Tinder. Komend weekend weer even samen weg :+:

Farjen

Berichten: 8033
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 00:32

Ik heb mijn man waarmee ik 6 jaar samen ben, zelfs naar links (? Dus de nee-kant) geswiped :+
Het leven kan soms raar lopen :D

Ik heb wel vriendinnen met serieuze relaties via tinder en eentje via een speeddate die we deden voor de lol. Inmiddels is die ook al 7 jaar samen en hebben ze 2 kindjes :)