Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariett

Berichten: 4439
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 13:53

Relaxed schreef:
Mariett schreef:
Heb je z'n foto's al in reverse image search op google gegooid? Kan je kijken of hij ook toevallig modellenwerk bij Shutterstock heeft gedaan :)
Helemaal omdat je eerder ook al zei dat de foto's misschien niet helemaal klopten.


En dan? Wat wil je dan met die info?

Wat capopjekop zegt inderdaad, en F_Orumster lijkt het lastig te vinden hoe er nu een einde aan te breien. Als je zeker weet dat je met een scammer praat is het een stuk makkelijker om zonder al te veel reden te stoppen met praten.
Ik heb al een jaar of twee geen datingapps meer maar ik checkte bij twijfel altijd wel even of iemand niet gewoon een foto van google had geplukt.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 13:55

Maar het doet er toch helemaal niet toe wie of wat hij is.. Je voelt je er niet prettig bij, dus kap je het af.. Hij geeft je een ongemakkelijk gevoel, dus kap je het af.. Je vertrouwt het niet, dus kap je het af..
Vind je dat lastig, dan is er echt werk aan de winkel bij jezelf, het is 'maar' een onbekende immers.

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:14

Mariett schreef:
Heb je z'n foto's al in reverse image search op google gegooid? Kan je kijken of hij ook toevallig modellenwerk bij Shutterstock heeft gedaan :)
Helemaal omdat je eerder ook al zei dat de foto's misschien niet helemaal klopten.

Ja, google image search gedaan, kwam hij niet in naar voren.
Zijn naam is ook vreemd, en met twee letters meer is het een tassenmerk :+

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:15

Relaxed schreef:
Maar het doet er toch helemaal niet toe wie of wat hij is.. Je voelt je er niet prettig bij, dus kap je het af.. Hij geeft je een ongemakkelijk gevoel, dus kap je het af.. Je vertrouwt het niet, dus kap je het af..
Vind je dat lastig, dan is er echt werk aan de winkel bij jezelf, het is 'maar' een onbekende immers.

Nounou :D Sterk moreel compas, denk ik... Een beter mens begint bij jezelf-principe.
Maar je hebt gelijk dat ik me daar niet om zou hoeven bekommeren.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:20

Nee maar serieus, als je het zo moeilijk vindt om een onbekende af te kappen, dan zou ik daar wel eens naar kijken. Lijkt mij verdomd lastig, want hoe gaat het dan met grenzen aangeven bij een bekende?

MayoNeighs

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 15:06

Nou, ik kom me hier ook melden. Ik lees al eventjes mee, wat een heerlijk topic.
Ik zit al járen op Tinder, dankzij de geweldige combi van chronisch tijdstekort en bindingsangst. :Y)
Ik heb Bumble, Badoo en Happn getest, maar ik blijf toch telkens teruggrijpen naar Tinder.

Heb een tijdje geleden eens betaald voor een week Tinder Gold, om gerichter te kunnen swipen.
Ik ben iemand die profielen echt mega goed doorleest en dan is het altijd zo ontmoedigend als je een leukerd tegenkomt en dan blijkt het geen match te zijn. -O-
Op een week even door 2.500 likes gesjast (had al eventjes niet meer getinderd, oeps) en uiteindelijk met een 8-tal kerels een gesprek aan gegaan.
Ik start trouwens nooit het gesprek als eerste. :+

Vijf daarvan heb ik terug ontmatched nadat het gesprek niet op gang kwam of ze duidelijk andere intenties hadden dan mezelf.

Eentje vroeg mijn nummer, eigenlijk had ik die best niet gegeven. Ik ben fysiek niet erg sterk maar godverdorie dat gesprek heb ik echt moeten drágen. Uiteindelijk heb ik het ook gewoon laten doodbloeden. Ik wist bijna alles van hem maar kreeg nooit de vraag terug. Dikke doei. :wave:

Man Twee voel ik niet echt een klik mee via sms, kan me niet aan de praat houden ofzo. Normaal ben ik heel sociaal en open, maar meh.

Man Drie tof gesprek, maar ik had om een of andere reden een vreemd buikgevoel. FBI-pet opgezet, bleek de beste man al enkele jaren een relatie te hebben die nog steeds aan de gang is. +:)+

Lang verhaal kort: ik word non. <:)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 15:10

Uit 2500 likes is 8 die overblijven ook niet erg veel.. Waar selecteer je allemaal op? :')

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 15:15

Relaxed schreef:
Nee maar serieus, als je het zo moeilijk vindt om een onbekende af te kappen, dan zou ik daar wel eens naar kijken. Lijkt mij verdomd lastig, want hoe gaat het dan met grenzen aangeven bij een bekende?

Ik ben niet helemaal van gisteren. Ik heb al gewoon dates of matches afgekapt. Rare mensen in het openbaar vervoer of buiten afwimpelen vind ik wel lastiger, omdat ze om kunnen slaan in negatieve(te) energie.

Edit; afgewimpeld bij deze. Aangegeven dat ik het niet zo voelde en hem veel geluk gewenst in de zoektocht naar liefde (hij is wel van het theatrale).

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 15:25

MayoNeighs, 2500 likes WOW jij hebt goed je best gedaan haha :wow:
Wel vervelend dat je nog niemand echt heb gevonden, maar 100% loopt hij ergens rond naar wellicht gewoon nog niet op Tinder :o

Hier inmiddels wel 10tal matches en 5/10 gesprekken lopen iets meer al ik had verwacht en iets te veel eigenlijk _O-
3 hebben er nu al voorgesteld om een drankje te doen, toch maar de moet bij elkaar verzameld en gewoon doen!
Ben zelf heel bang en verlegen in het begin, vind het heel spannend/ eng.

Tot nu toe allemaal wel mannen die gelukkig wel veel interesse tonen en niet erop zitten voor FWB oid, dit vraag ik vaak of geef duidelijk aan dat ik dat niet wil en degene die daar wel op uit waren die stopte direct met praten.

henshem
Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 15:40

F_Orumster schreef:
Zo, met toetsenbord typt het even beter.

In eerste ingeving zou ik het liefst eerlijk willen afkappen, en bijvoorbeeld aangeven dat ik geen interesse/gene goede vibe heb na zijn gepush naar cryptocurrencies en zijn verhalen inconsistent zijn. Het nadeel daarvan is, in het geval dat hij een scammer is, daar lering uit kan trekken en de volgende keer zijn boodschap beter inpakt.


Het zijn bendes dus je hebt niet met een persoon te maken. Weg ermee!

Edit: ik zie nu dat je hem al hebt afgekapt.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 16:37

Als je op breeze je voorstellen laat staan. Verdwijnen die dan? Ik vind er een paar leuk maar dadelijk zit ik met 4 dates tegelijk te koekeloeren.

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 16:40

Je kunt dan de dates ook uitstellen zonder straf.
Ze blijven verder staan zolang ze nog op Breeze zitten volgens mij

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 16:40

Ik heb er namelijk al een week straf op zitten :+

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 16:42

Ik heb een voorstel nu al een maand in de app staan. En een andere al 3 maand

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 16:43

Oh ik dacht je nieuwe matchronde komt pas als je op iedereen hebt geantwoord. Of ze verdwijnen.

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:09

MayoNeighs schreef:
Nou, ik kom me hier ook melden. Ik lees al eventjes mee, wat een heerlijk topic.
Ik zit al járen op Tinder, dankzij de geweldige combi van chronisch tijdstekort en bindingsangst. :Y)
Ik heb Bumble, Badoo en Happn getest, maar ik blijf toch telkens teruggrijpen naar Tinder.

Heb een tijdje geleden eens betaald voor een week Tinder Gold, om gerichter te kunnen swipen.
Ik ben iemand die profielen echt mega goed doorleest en dan is het altijd zo ontmoedigend als je een leukerd tegenkomt en dan blijkt het geen match te zijn. -O-
Op een week even door 2.500 likes gesjast (had al eventjes niet meer getinderd, oeps) en uiteindelijk met een 8-tal kerels een gesprek aan gegaan.
Ik start trouwens nooit het gesprek als eerste. :+

Vijf daarvan heb ik terug ontmatched nadat het gesprek niet op gang kwam of ze duidelijk andere intenties hadden dan mezelf.

Eentje vroeg mijn nummer, eigenlijk had ik die best niet gegeven. Ik ben fysiek niet erg sterk maar godverdorie dat gesprek heb ik echt moeten drágen. Uiteindelijk heb ik het ook gewoon laten doodbloeden. Ik wist bijna alles van hem maar kreeg nooit de vraag terug. Dikke doei. :wave:

Man Twee voel ik niet echt een klik mee via sms, kan me niet aan de praat houden ofzo. Normaal ben ik heel sociaal en open, maar meh.

Man Drie tof gesprek, maar ik had om een of andere reden een vreemd buikgevoel. FBI-pet opgezet, bleek de beste man al enkele jaren een relatie te hebben die nog steeds aan de gang is. +:)+

Lang verhaal kort: ik word non. <:)


Ik heb jaren af en aan getinderd, en uiteindelijk bleek mijn grote liefde de enige Duitser te zijn die ik ooit gematcht heb. :')
En die had ik alleen maar gematcht want; militair, zal wel goed lijf hebben en weinig inhoud, maar leuk om plezier mee te hebben voor de zomer.
En hij mij alleen maar gematcht want ik had een mooi gezichtje en goed lijf en hij had wel zin in wat plezier.
We wonen inmiddels al samen. :))
Laatst bijgewerkt door Kaitlyn op 22-02-24 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:11

Haha wat leuk! Kan toch gek lopen af en toe zie je wel!

MayoNeighs

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:22

Relaxed schreef:
Uit 2500 likes is 8 die overblijven ook niet erg veel.. Waar selecteer je allemaal op? :')

Nee nee, 8 die effectief als eerste een bericht sturen. Er zijn er velen die wel een match waren maar die nooit gestuurd hebben. :D

MayoNeighs

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:25

Kaitlyn schreef:
MayoNeighs schreef:
Nou, ik kom me hier ook melden. Ik lees al eventjes mee, wat een heerlijk topic.
Ik zit al járen op Tinder, dankzij de geweldige combi van chronisch tijdstekort en bindingsangst. :Y)
Ik heb Bumble, Badoo en Happn getest, maar ik blijf toch telkens teruggrijpen naar Tinder.

Heb een tijdje geleden eens betaald voor een week Tinder Gold, om gerichter te kunnen swipen.
Ik ben iemand die profielen echt mega goed doorleest en dan is het altijd zo ontmoedigend als je een leukerd tegenkomt en dan blijkt het geen match te zijn. -O-
Op een week even door 2.500 likes gesjast (had al eventjes niet meer getinderd, oeps) en uiteindelijk met een 8-tal kerels een gesprek aan gegaan.
Ik start trouwens nooit het gesprek als eerste. :+

Vijf daarvan heb ik terug ontmatched nadat het gesprek niet op gang kwam of ze duidelijk andere intenties hadden dan mezelf.

Eentje vroeg mijn nummer, eigenlijk had ik die best niet gegeven. Ik ben fysiek niet erg sterk maar godverdorie dat gesprek heb ik echt moeten drágen. Uiteindelijk heb ik het ook gewoon laten doodbloeden. Ik wist bijna alles van hem maar kreeg nooit de vraag terug. Dikke doei. :wave:

Man Twee voel ik niet echt een klik mee via sms, kan me niet aan de praat houden ofzo. Normaal ben ik heel sociaal en open, maar meh.

Man Drie tof gesprek, maar ik had om een of andere reden een vreemd buikgevoel. FBI-pet opgezet, bleek de beste man al enkele jaren een relatie te hebben die nog steeds aan de gang is. +:)+

Lang verhaal kort: ik word non. <:)


Ik heb jaren af en aan getinderd, en uiteindelijk bleek mijn grote liefde de enige Duitser te zijn die ik ooit gematcht heb. :')
En die had ik alleen maar gematcht want; militair, zal wel goed lijf hebben en weinig inhoud, maar leuk om plezier mee te hebben voor de zomer.
En hij mij alleen maar gematcht want ik had een mooi gezichtje en goed lijf en hij had wel zin in wat plezier.
We wonen inmiddels al samen. :))

Nou zo kan het ook goed aflopen inderdaad!
Ik sta alleen momenteel niet open voor enkel pleziertjes wegens slechte ervaringen in het verleden daarmee.
Vaak dunt de selectie dan al serieus uit, ofterwijl op het profiel al of na een aantal berichten. :+
Er zijn er ook heel veel die doen alsof ze niet weten wat ik bedoel met dat ik iets serieus zoek. 'Wel, ik zoek niet direct iets serieus maar plezier hebben mag toch nog?' - Zeker mag jij dat maar dring het niet bij me op }>

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:49

Ziet bumble er bij jullie ook ineens raar uit? Ik kan niet meer typen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:54

MayoNeighs schreef:
Relaxed schreef:
Uit 2500 likes is 8 die overblijven ook niet erg veel.. Waar selecteer je allemaal op? :')

Nee nee, 8 die effectief als eerste een bericht sturen. Er zijn er velen die wel een match waren maar die nooit gestuurd hebben. :D


Aah ok :') je kunt natuurlijk ook zelf een 1e berichtje sturen :D

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 18:43

Zonnetje81 schreef:
Ziet bumble er bij jullie ook ineens raar uit? Ik kan niet meer typen.


Hier nergens last van gewoon zo nog:
[ [url=m/nK0mjK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bij mij nog gewoon normaal
Afbeelding

Hoeveel dates doen jullie maximaal plannen tegelijkertijd?

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 19:56

Zonnetje81 schreef:
Oh ik dacht je nieuwe matchronde komt pas als je op iedereen hebt geantwoord. Of ze verdwijnen.

Ja, ik probeerde ook nieuwe voorstellen te beoordelen maar als ik op de knoppen drukte werd ik terug gesmeten naar een bestaande match met het bericht dat ik dat eerst af moest ronden. Zodra je hebt betaald en/of je beschikbaarheid hebt doorgegeven kun je weer verder.

pien_2010

Berichten: 43506
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 23:05

Citaat:
Lang verhaal kort: ik word non.


_O- ik heb jaren gewerkt met nonnen en eerlijk wat een grappige leuke vrouwen waren dat. Heel fijn gewerkt en velen waren echt toffe mensen en feesten dat ze konden _O-
Dus misschien wel een goed idee _O-

Colaaa

Berichten: 4122
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 14:37

Ik meld me weer!

Weer vol goede moed verder! Momenteel aan het appen met een jongen/man, gewoon gezellige gesprekken. Heeft wel het 1 en ander meegemaakt, is ook duidelijk dat hij op dit moment geen relatie wil, wat ik respecteer. We kijken wel hoe het loopt, en hopelijk binnenkort een keer afspreken. Wat ik stiekem best wel schattig vind is, hij stuurt letterlijk elke ochtend 'goedemorgen goed geslapen ' appjes :o

Dit is ook de 1ste jongen die de 1ste date niet thuis wil afspreken (wat de voorgaande jongens persee wilden dat is sowieso voor mij een no-go)