Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14837
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 19:55

Niobe schreef:
Urbanus schreef:
Ik ga voor straf wel simsen.


Niet per ongeluk je baby in de fik zetten hè

...Kan dat ook al in the sims tegenwoordig :')

Biecht: Sims 4 vind ik niks aan, yay voor Sims 3 <3

Nog een biecht: toen ik hier kwam wonen (1e eigen huis) heb ik serieus overwogen om 2 roze flamingo's in mijn voortuin te zetten. Familie heeft dit uit mijn hoofd gepraat en ik heb achteraf gewoon spijt dat ik het niet heb gedaan.

verootjoo
Berichten: 35675
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 19:56

Echte flamingo’s? :=

Eapy

Berichten: 1745
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 19:58

Mijn biecht is dat ik gek word van mijn eigen pleaser-gedrag. Ik loop nu al een jaar bij een psycholoog voor iets heel anders, en dat gaat echt al veel beter. Ook mijn psycholoog zegt dat het goed gaat en dat ik heel veel zelf kan. Maar het idee dat ik mijn behandeling bij haar moet stoppen vind ik moeilijk omdat ik niet wil dat ze zich afgewezen voelt. Zo van ‘joe bedankt voor je levensveranderende inzichten, later’. Dus elke sessie probeer ik het allemaal íets instabieler te laten lijken dan het is, zodat het lijkt alsof ik haar nog nodig heb. Ik weet dat het irrationeel is, maar ze heeft me zo geholpen dat ik niet zomaar wil verdwijnen… of zo.

En nu ben ik al ver over de vergoedde sessies heen en durf ik niet te zeggen dat het eigenlijk wel goed gaat. Hoe zeg je dat tegen iemand? Ben ik heel raar?!

Telpeva

Berichten: 14837
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 19:58

Neejoh van die goedkope lelijke plastic flamingo's! Die grap werkt het beste als je sims 1 ook hebt gespeeld, de rest van de mensheid zal de lol er van niet snappen :+

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:07

Ik verspil mn tijd graag met Theme Hospital en Rollercoaster Tycoon, wel de 1e versie, die nieuwere realistischere games vind ik helemaal niks.

Echte biecht: ik had met mijzelf afgesproken dat ik pas weer nieuwe kleren mocht kopen als ik mijn streefgewicht had gehaald. Streefgewicht nog niet gehaald maar toch een nieuwe jurk gekocht. Vandaag aangedaan en al een paar mannen die het wel leek te bevallen wat ze zagen en ik vind dat echt heerlijk :D

Niobe

Berichten: 7997
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:08

Ohhhh Theme Hospital heb ik zoveel tijd aan besteed. Ik had alleen vroeger een illegale versie en die liep vast na een aantal levels.

De nieuwe is ook best leuk hoor!

verootjoo
Berichten: 35675
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:09

:') :') :')

Ik heb Sims 1 gespeeld (en veel :+) maar kan me die flamingo’s niet herinneren :o

Suzanne F.

Berichten: 49463
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:13

Ik ben van de Nintendo Super Mario en Zelda generatie. Sims heb ik wel van gehoord maar nooit gespeeld. Ik kijk graag gamevideo’s op YouTube maar dan ook Nintendo games. Of Minecraft. Dat vind ik ook wel leuk.

Niobe

Berichten: 7997
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:14

Telpeva schreef:
Niobe schreef:

Niet per ongeluk je baby in de fik zetten hè

...Kan dat ook al in the sims tegenwoordig :')

Biecht: Sims 4 vind ik niks aan, yay voor Sims 3 <3

Nog een biecht: toen ik hier kwam wonen (1e eigen huis) heb ik serieus overwogen om 2 roze flamingo's in mijn voortuin te zetten. Familie heeft dit uit mijn hoofd gepraat en ik heb achteraf gewoon spijt dat ik het niet heb gedaan.



Afbeelding

Ik weet niet of dit echt is trouwens :')

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:16

Nu wil ik ook 2 roze flamingo's in de voortuin...

Mijn Theme Hospital is ook gedownload en kan levels niet tussentijds opslaan, moet ze eerst afmaken, erg vervelend :D.

MyWishMax

Berichten: 25487
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:18

Telpeva schreef:
Neejoh van die goedkope lelijke plastic flamingo's! Die grap werkt het beste als je sims 1 ook hebt gespeeld, de rest van de mensheid zal de lol er van niet snappen :+


Jaa!!! :') Geweldig, had je moeten doen

Mijn broer was van de Nintendo en zelda enzovoorts. Ik van de sims, rollercoaster tycoon en al die soort spellen. Je had ook zoo tycoon toch?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:22

Roodvos schreef:
Cayenne schreef:
We liepen vorige week op een beurs en eenmaal buiten kwam er zo'n vliegtuigje met tekst erachter voorbij gevlogen waarop iemand vroeg of de ander wilde trouwen.
Dat was blijkbaar voor één van de toeschouwers, want even verderop ging een man op zijn knieën voor zijn vriendin en je kon aan alles zien dat ze zich enorm geneerde :=
Geen idee of ze nou wel of niet ja heeft gezegd, maar zeker niet op dat moment! Ze probeerde hem maar overeind te trekken en het doosje met de ring dicht te doen.
Ik weet niet of ik het nou sneu voor haar of voor hem moest vinden :=

Mijn biecht is dat dit vast niet in dit topic hoort, maar ik dat gewoon even negeer :+

Damn, dit lees ik nu pas. Was dat Diana?


Sorry, ben echt spuit elf, maar ik weet niet of het Diana was.
Denk je dat het om een bekende van je gaat? :=

Suliko

Berichten: 4353
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:23

Jaa zoo tycoon en roller coaster tycoon, maar dan wel de oude versies <3
Meer dan sims mag ik echt niet op mijn laptop, dit is helemaal geen gamelaptop maar een hele simpele laptop voor studeren en de sims heeft hem al trager gemaakt :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:23

Telpeva schreef:
Neejoh van die goedkope lelijke plastic flamingo's! Die grap werkt het beste als je sims 1 ook hebt gespeeld, de rest van de mensheid zal de lol er van niet snappen :+


Nu wil ik het verhaal hiervan kennen :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33870
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:26

Het is gewoon een iconisch Sims 1 tuin deco dingetje!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:31

Urbanus schreef:
Ik ga voor straf wel simsen.

D'oh!

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:31

Weten jullie trouwens wel dat je klapaucius maar 1x hoeft in de voeren? De keer erna het hele venstertje vol maken met !;!;!;!;! Dan kopieren en de keren erna plakken, dan heb je heel snel heel veel money.

Ik vond het ook leuk om gedownloade meubelpakketten en kledingopties enzo erin te zetten.

marleen_88

Berichten: 14121
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:32

Ojaaaa, Theme Hospital!!! Dat speelde ik ook, illegaal dat wel.

Bij Rollercoaster tycoon dumpte ik alle zieke/kotsende mensen in een gat. Scheelde kots/schoonmaakploeg in mn park. :')

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:34

verootjoo schreef:
:') :') :')

Ik heb Sims 1 gespeeld (en veel :+) maar kan me die flamingo’s niet herinneren :o

Ik ken de flamingo's alleen van Gnomeo & Juliet.

capopjekop

Berichten: 30683
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:34

De sims geweldig. Ze allemaal in het zwembad zetten en dan de trap weghalen. Of de deuren weghalen en de keuken in de hens laten vliegen :')

Rollercoaster daar liet ik graag de achtbaankarretjes eraf vliegen. Nu ik dit typ vraag ik me wel af waar die sadistische trekjes vandaan komen :')

Telpeva

Berichten: 14837
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:36

Oke, hèt verhaal achter de plastic flamingo's:

Deel 1
In the Sims 1 begin je met een huis wat al ingericht is, met 2 bewoners (lees, als je de tutorial volgt enzo). In de voortaan van dat starter huisje, staan 2 flamingo's. Die dingen kan je zien als suffe decoratie, maar wacht... als je met je sim erheen gaat, dan blijkt dat je die dingen kunt schoppen. Wtf, WAAROM.

Deel 2
De reden daar kom je achter als je zeg maar een tikje verslaafd was aan het spel, en minstens 100+ dagen met dezelfde bewoners in hetzelfde huis speelde. Vanaf 100 actieve dagen in het spel, krijg je namelijk elke dag leuke, interessante, weetjes over het spel in je scherm te zien. Een van die berichten... daarin staat het verhaal van de flamingo's. Vergeef mij als ik het niet 100% correct navertel want het is al even geleden, maar: ze zochten in het team nog wat random decoratie voorwerpen om na te maken voor in het spel. Iemand van het team had random plastic flamingo's gevonden, en die werden digitaal nagemaakt voor in het spel. Echter, collega's vinden die flamingo's zo suf en afgrijselijk, dat ze er voor de lol tegenaan gingen trappen. Dit vond het team zo grappig, dat ze ook die schop en sloop bewegingen van het team hebben nagemaakt in het spel.

De flamingo's zijn een inside joke van het sims team

MyWishMax

Berichten: 25487
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:40

capopjekop schreef:
De sims geweldig. Ze allemaal in het zwembad zetten en dan de trap weghalen. Of de deuren weghalen en de keuken in de hens laten vliegen :')

Rollercoaster daar liet ik graag de achtbaankarretjes eraf vliegen. Nu ik dit typ vraag ik me wel af waar die sadistische trekjes vandaan komen :')


Dit deed ik ook :')

SdaphneS

Berichten: 11423
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:40

Voor de Theme hospital fans je hebt nu ook Two Point Hospital. Net zo leuk! :D

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:41

Telpeva schreef:
Nog een biecht: toen ik hier kwam wonen (1e eigen huis) heb ik serieus overwogen om 2 roze flamingo's in mijn voortuin te zetten. Familie heeft dit uit mijn hoofd gepraat en ik heb achteraf gewoon spijt dat ik het niet heb gedaan.

Gewoon alsnog doen. Als de hele familie hier naar links gaat, ga ik expres naar rechts. Altijd zo geweest. Vooral als ik vooraf mijn plannen bekend maakte, kreeg ik commentaar (met name van één bepaald familielid). Sinds ik dingen gewoon doe, vind men het toch best wel leuk.

capopjekop

Berichten: 30683
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:42

MyWishMax schreef:
capopjekop schreef:
De sims geweldig. Ze allemaal in het zwembad zetten en dan de trap weghalen. Of de deuren weghalen en de keuken in de hens laten vliegen :')

Rollercoaster daar liet ik graag de achtbaankarretjes eraf vliegen. Nu ik dit typ vraag ik me wel af waar die sadistische trekjes vandaan komen :')


Dit deed ik ook :')


En ze laten sexen in dat hartjesbed. En er was ook nog een code volgens mij dat je ze naakt kon zien als je de douche verplaatste tijdens het douchen ofzo?