Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suliko

Berichten: 4323
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:20

Over vandalisme en voertuigen gesproken. Mijn vriend heeft een keer de spiegel van een OV bus aan diggelen geslagen. :=

Wat context, want het was niet de bedoeling dat de spiegel kapot zou gaan. Autoweg met aan beide zijde een smal fietspad gescheiden van elkaar met een doorbroken weglijn (van die witte blokjes). Mijn vriend is aan het fietsen, ik zit achterop, onderweg naar de supermarkt. OV-bus komt met een belachelijke snelheid voor een woonwijk langs ons rijden, deels over het fietspad waardoor mijn vriend moest uitwijken naar de stoep en mijn knieën nog net niet geraakt werden. Vervolgens gaat de bus vlak voor ons vol op de rem om bij de bushalte te stoppen. Idioot gedrag, hij had prima even achter ons kunnen hangen. Mijn vriend helemaal pissig en fietst om de bus heen. Om vervolgens een klap tegen de zijspiegel te geven met zijn hand. De bedoeling was om de spiegel scheef te slaan, maar dat ging dus een beetje mis. :') Glas helemaal aan diggelen, vriend met een enorm bloedende hand. Snel doorgefietst en de supermarkt ingedoken.

Nu bedenk ik me nog een ander verhaal van een aantal jaar geleden, ook met mijn vriend. Was wel echt een beetje dom. We waren uit nieuwsgierigheid een militair terrein op gegaan waarvan we heel erg overtuigd waren dat het niet meer werd gebruikt door de staat van de hekken en dergelijke. Uiteindelijk hebben we ons een halfuur in een dixie verstopt omdat er een auto over het terrein reed. Om vervolgens via de bosjes terug te vluchten en nogmaals weg te duiken voor een auto. :') Ik weet nog dat ik een kort rood jurkje aanhad en een panty, slechtste outfit ooit voor zo'n actie.

iirrssjjee

Berichten: 5940
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:19

Voor de context; baby (5 weken oud) is heel de dag al aan het huilen, soms even 10min een slaapje, maar wakker = huilen.

Was ik blij dat mijn man thuiskwam uit zijn werk? JA
Vond ik het jammer dat baby toen in diepe slaap was? Een beetje
Heb ik net extra lang over douchen gedaan omdat ik hoorde dat er weer werd gehuild? Misschien :o

Muga

Berichten: 2074
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:22

iirrssjjee schreef:
Voor de context; baby (5 weken oud) is heel de dag al aan het huilen, soms even 10min een slaapje, maar wakker = huilen.

Was ik blij dat mijn man thuiskwam uit zijn werk? JA
Vond ik het jammer dat baby toen in diepe slaap was? Een beetje
Heb ik net extra lang over douchen gedaan omdat ik hoorde dat er weer werd gehuild? Misschien :o


Vooral doen!! Heb je nodig! En hier was een draagzak een fijn middel voor wat meer rust.

iirrssjjee

Berichten: 5940
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:25

Muga schreef:
iirrssjjee schreef:
Voor de context; baby (5 weken oud) is heel de dag al aan het huilen, soms even 10min een slaapje, maar wakker = huilen.

Was ik blij dat mijn man thuiskwam uit zijn werk? JA
Vond ik het jammer dat baby toen in diepe slaap was? Een beetje
Heb ik net extra lang over douchen gedaan omdat ik hoorde dat er weer werd gehuild? Misschien :o


Vooral doen!! Heb je nodig! En hier was een draagzak een fijn middel voor wat meer rust.


Baby weigert draagzak.... Gooit hoofd naar achter en gaat krijsen. Zijn bij een osteopaat geweest omdat er waarschijnlijk wat vastzit in zijn rug.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:32

iirrssjjee schreef:
Baby weigert draagzak.... Gooit hoofd naar achter en gaat krijsen. Zijn bij een osteopaat geweest omdat er waarschijnlijk wat vastzit in zijn rug.



Sterkte! Hoop dat je er af en toe even tussenuit kan.

iirrssjjee

Berichten: 5940
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:58

BaileyMix schreef:
iirrssjjee schreef:
Baby weigert draagzak.... Gooit hoofd naar achter en gaat krijsen. Zijn bij een osteopaat geweest omdat er waarschijnlijk wat vastzit in zijn rug.



Sterkte! Hoop dat je er af en toe even tussenuit kan.


Thanks! Is gelukkig maar af en toe dat ie zo'n dag heeft (nog maar 2e keer sinds de geboorte), dus mag echt niet klagen!

Anoniem

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:46

Mijn biecht is dat ik zojuist een biecht heb gepost en deze weer verwijderd heb omdat het eigenlijk te sneu voor woorden is. :+

Yltje
Berichten: 1278
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:50

Je weet dat we nu willen weten wat het was he :+

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:51

pimaude schreef:
Mijn biecht is dat ik zojuist een biecht heb gepost en deze weer verwijderd heb omdat het eigenlijk te sneu voor woorden is. :+

Neeeeeee, nu blijven wij ons afvragen wat het dan was

fleurtjeuh
Berichten: 10330
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:52

pimaude schreef:
Mijn biecht is dat ik zojuist een biecht heb gepost en deze weer verwijderd heb omdat het eigenlijk te sneu voor woorden is. :+

Stuur em anders naar mij, dan post ik em anoniem :D

Anoniem

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:53

Ghehehehehe. Ik zal hem later even posten.

deksel

Berichten: 3789
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:53

fleurtjeuh schreef:
pimaude schreef:
Mijn biecht is dat ik zojuist een biecht heb gepost en deze weer verwijderd heb omdat het eigenlijk te sneu voor woorden is. :+

Stuur em anders naar mij, dan post ik em anoniem :D

Ja doen! Weten we meteen van wie de eerstvolgende anonieme post is *\o/*

Anoniem

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:56

Ja super slim hahaha.

Mijn man en ik waren een aantal jaar geleden uit elkaar. Om hem jaloers te maken dat hij me had gedumpt heb ik een van zijn goede vrienden gedaan, en hij heeft met een chick gedate.. :+ om vervolgens na een week weer bij elkaar te komen.. er was toen een hele burenruzie onstaan omdat iedereen zich ermee bemoeide en ik eerst niet eerlijk was over die vriend (van 30 jaar ouder) en mij en we beide een ander verhaal vertelden :=

Uiteindelijk nu gelukkig getrouwd en hier kunnen we nu wel grapjes om maken. Ik vind het zo sneu gedrag van mezelf dat ik hem maar verwijderd had _O-

fleurtjeuh
Berichten: 10330
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:02

@deksel Helaas, ze heeft em nu zelf al gepost :P

Maar heb wel een andere anonieme biecht! *\o/*

Anoniem: Ik kan geen zwangere vrouw of baby zien en mijn hele dag is verpest. Ik wordt daar zo zuur van. :+ Ik gun het (bijna) iedereen maar mezelf nog veel meer. Vooral het laatste jaar ben ik dus niet meer te genieten :D

KSHancox
Berichten: 1252
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:09

Haha pimaude, ik denk dat er stiekem best veel mensen zijn die in de liefde iets uitgespookt hebben waar ze achteraf spijt van hebben. :D

Ik snap de zwangere biecht wel. Hier gaat zwanger worden 'makkelijk', maar zwanger blijven kan weleens een uitdaging zijn... Ik heb echt wel veel zonnige dagen gehad afgelopen zomer waarop ik om die reden bijvoorbeeld gelijk na openingstijd al naar de supermarkt ging, zodat ik niet al teveel mensen tegen het lijf liep (mijn dorp fokt er echt op los :') ). Vooral rond de tijd dat ik uitgerekend zou zijn. Het is hartverscheurend als het je diepste wens is en het niet (vanzelf) lukt. Ik gun het je. :knuffel:

Jolien87

Berichten: 17462
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:24

fleurtjeuh schreef:
@deksel Helaas, ze heeft em nu zelf al gepost :P

Maar heb wel een andere anonieme biecht! *\o/*

Anoniem: Ik kan geen zwangere vrouw of baby zien en mijn hele dag is verpest. Ik wordt daar zo zuur van. :+ Ik gun het (bijna) iedereen maar mezelf nog veel meer. Vooral het laatste jaar ben ik dus niet meer te genieten :D


Dikke knuffel voor deze biecht. I feel you :(:)

En KSHancox, voor jou ook een knuffel! <3

Steenbok12
Berichten: 7849
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 21:04

Mijn man is sporten en wil gezonder leven. Ik heb een zak chips opgegeten net en verstopt onderin de prullenbak :')

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 00:21

Steenbok12 schreef:
Mijn man is sporten en wil gezonder leven. Ik heb een zak chips opgegeten net en verstopt onderin de prullenbak :')


Hahahaha :')

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 09:41

Als ik ergens een telefoonnummer op moet geven maar heb geen zin om ooit gebeld te worden schrijf ik op het laatst altijd 2 andere cijfers op.

Ik kwam er gisteren achter dat dat nummer echt van iemand is want ze hadden het nummer gebeld en die man wist van niks :=

Els1984

Berichten: 457
Geregistreerd: 23-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 09:46

Oow oeps :') Dan hoop ik dat 06 - 12345678 niet echt van iemand is. Want die vul ik altijd in.

IMAY1990

Berichten: 1889
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 09:47

Els1984 schreef:
Oow oeps :') Dan hoop ik dat 06 - 12345678 niet echt van iemand is. Want die vul ik altijd in.


Ik zou zeggen, bel het eens op en test het uit

Els1984

Berichten: 457
Geregistreerd: 23-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 10:25

IMAY1990 schreef:
Els1984 schreef:
Oow oeps :') Dan hoop ik dat 06 - 12345678 niet echt van iemand is. Want die vul ik altijd in.


Ik zou zeggen, bel het eens op en test het uit


Ok dat nummer blijf ik invullen. Hij bestaat niet :')

Urbanus

Berichten: 44948
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-22 10:26

Ik geef altijd het nummer van de Vomar in Heiloo.

Maar is dat een biecht? Doet niet iedereen dat? :')

Eapy

Berichten: 1735
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 10:36

… ik geef altijd het nummer van de ex van m’n vriend. Die heeft ons een tijdje lastig gevallen, dus ik vind dat het mag.

Urbanus

Berichten: 44948
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-22 10:38

_O- laf deze onaardigheid.