Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Afanaisa91

Berichten: 1348
Geregistreerd: 03-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:32

Snippergroen schreef:
Afanaisa91 schreef:
Yes, ik ben ook pro directe aanpak!

Het zijn mannen hè? _O-

(En zo heb ik een leidinggevende lang geleden versierd)


Oke, hoe ga ik dit vragen? Schets een draaiboek voor me a.u.b. _O-

Vrijdag t/m zondag trainen en fietsen we samen zonder bijzijn van z'n broer dus dit is de kans tot actie.


Hahahah een draaiboek? :')

1) zet thuis een grote fles drank klaar en/of regel een vriend(in)
2) Ik zou gewoon tegen het eind van een van de trainingen heel concreet zeggen wat je voelt en wat je wil.
(Volgens mij heb ik ooit tegen de rug van m’n druk afwassende leidinggevende geroepen dat ik hem heel erg leuk vond en dat als ik raar overkwam, het dus daarmee te maken heeft _O- )
3) geef hem wel enkele dagen verwerkingstijd.
4) vier thuis je ballsy move! *\o/* (en drink de awkwardness weg)

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:45

Ik dank u allen voor de input. Ik ga voor nu eerst even zelf voor punt 3) en geef mezelf enkele dagen verwerkingstijd _O-

Esmee_RS

Berichten: 4884
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:55

Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan de dingen die je niet hebt gedaan.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 13:56

Ik schrik echt van de losse moraal hier.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:57

Urbanus schreef:
Ik schrik echt van de losse moraal hier.

Het enige wat je kan doen voor hen is bidden.

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:59

Dat dit soort gedrag aangemoedigd wordt, schandalig!
Ik zal voor jullie ziel bidden, al denk ik niet dat jullie nog te redden zijn!

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:17

Ik wil best graag Jezus in mijn bed omarmen hoor maar ken helaas helemaal niemand die zo heet ;(


Heb trouwens nooit een jeugdliefde gehad, misschien ben ik daarom niet meer te redden :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:20

Ik heb in mijn jeugd een jaar verkering gehad met iemand. Was een vakantieliefde. :=

En een bekende in de paardenfotografie. :Y)

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 14:26

Ik ben van groep 5 tot groep 8 verliefd geweest op J. Op mijn 22e kwamen we elkaar weer tegen, gingen daten, ik voelde het niet maar hij wel en daarna werd hij een creepy stalker :))

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:28

The ultimate real life love story _O-

Ik probeer het liefdesleven van mijn tienerzelf netjes te omschrijven maar krijg het niet helemaal boktproof :') nooit een verkering gehad iig, wel een uitzonderlijk hechte vriendengroep om het maar zo te zeggen := en heel wat gratis drankjes in de kroeg.

CupCakes_

Berichten: 3343
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:30

Ik houd van romantische liefdesverhalen. Zolang ik er zelf maar niet in voorkom. :+

Nee zonder grappen. Iedereen moet doen waar hij/zij/het zich goed bij voelt.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 14:30

Nou ik heb op m'n 18e een heel lief eerste vriendje gehad, die zie ik nog steeds.

Maar verder heb ik eigenlijk tot m'n 27e vooral heel veel seks gehad. Met ja, veel mensen.

verootjoo
Berichten: 35654
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:35

Janine1990 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik heb net de Ikea gebeld omdat onze bezorging niet compleet was.

Blijkbaar kunnen m’n vriend en ik beiden niet tot 9 tellen. -O-

Alles is er gewoon.


Geeft niet, ik heb ziggo eens gebeld omdat mijn horizon box niet werkte. Ze zagen dat de kabel kapot was en stuurden een nieuwe op. Twee dagen later kwam ik er achter dat de kabel er überhaupt niet in had gezeten -O-


Ik belde eens Tele-2 op omdat ons internet het niet deed. De vriendelijke vrouw aan de telefoon kon ons contract niet vinden. Het was ook een nieuw contract dus dat vond ik niet zo gek.
En zij zoeken en alles controleren, maar geen spoor van ons in haar systeem en uiteindelijk vroeg ze; mevrouw, bent u wel klant van ons? En ik: ja, natuurlijk, dat staat toch op de doos?? Euh… oh nee, hier staat T-mobile.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 14:36

Ik sterf :') :') :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:36

Voel me al direct minder dom. {:}

Esmee_RS

Berichten: 4884
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:37

Daarop inhakend heb ik ook nog wel een soort van biecht.
(Edit: sorry ben alweer een paar berichten te laat)

Ik ben verloofd met echt de allerliefste jongen die er is. We zijn samens sinds ik 18 ben en hij 22. Hij is mijn eerste vriend. Hij is echt mijn rots in de branding en verschrikkelijk lief en leuk en hij doet echt alles voor me. Laat me vrij. Support me. Bovenal ben ik echt heel gelukkig en mag ik in mijn handjes knijpen.
Maar goed, eerste vriendje, je voelt het misschien al hangen. Ik ben echt zo benieuwd naar seks met andere mannen. En niet om mijzelf nou 1000 veren in mijn reet te steken maar ik ben een best prima uitziende vrouw die werkt in een enorme machowereld dus ik krijg ook veel belangstelling.
Ik heb het ook al wel eens voorzichtig bij hem aangekaart maar hij staat er niet voor open. Respecteer (en begrijp!) ik ook volledig, maar ik vind het soms wel een beetje jammer ofzo. :Y)

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 14:38

Ja, oliebol. Ik zou dat heel moeilijk vinden.

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:40

Urbanus schreef:
Nou ik heb op m'n 18e een heel lief eerste vriendje gehad, die zie ik nog steeds.

Maar verder heb ik eigenlijk tot m'n 27e vooral heel veel seks gehad. Met ja, veel mensen.


Ga dan maar beter alvast net zo veel bidden :=

Ik heb na mijn wilde tienerjaren juist heel veel gemist vanwege het hele depressief zijn ergens in een polenhotel enz en ben soms zo jaloers op mensen die in de studententijd wel lekker onbezorgd hebben kunnen rondneuken :')

Edit. Esmee dat lijkt me ook best heftig. Zou ik persoonlijk niet willen denk ik maar gras is ook niet altijd groener aan de overkant.

Esmee_RS

Berichten: 4884
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:42

Dat inderdaad, en mijn eigen gazon is echt heel groen

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 14:43

Fly_high schreef:
Urbanus schreef:
Nou ik heb op m'n 18e een heel lief eerste vriendje gehad, die zie ik nog steeds.

Maar verder heb ik eigenlijk tot m'n 27e vooral heel veel seks gehad. Met ja, veel mensen.


Ga dan maar beter alvast net zo veel bidden :=

Ik heb na mijn wilde tienerjaren juist heel veel gemist vanwege het hele depressief zijn ergens in een polenhotel enz en ben soms zo jaloers op mensen die in de studententijd wel lekker onbezorgd hebben kunnen rondneuken :')

Edit. Esmee dat lijkt me ook best heftig. Zou ik persoonlijk niet willen denk ik maar gras is ook niet altijd groener aan de overkant.


Nee joh, als ik doodga sla ik Petrus direct over en ga naar de sauna ♡

Captain

Berichten: 21400
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:59

Esmee_RS schreef:
Daarop inhakend heb ik ook nog wel een soort van biecht.
(Edit: sorry ben alweer een paar berichten te laat)

Ik ben verloofd met echt de allerliefste jongen die er is. We zijn samens sinds ik 18 ben en hij 22. Hij is mijn eerste vriend. Hij is echt mijn rots in de branding en verschrikkelijk lief en leuk en hij doet echt alles voor me. Laat me vrij. Support me. Bovenal ben ik echt heel gelukkig en mag ik in mijn handjes knijpen.
Maar goed, eerste vriendje, je voelt het misschien al hangen. Ik ben echt zo benieuwd naar seks met andere mannen. En niet om mijzelf nou 1000 veren in mijn reet te steken maar ik ben een best prima uitziende vrouw die werkt in een enorme machowereld dus ik krijg ook veel belangstelling.
Ik heb het ook al wel eens voorzichtig bij hem aangekaart maar hij staat er niet voor open. Respecteer (en begrijp!) ik ook volledig, maar ik vind het soms wel een beetje jammer ofzo. :Y)


Zit jij stiekem op Viva? :')
https://forum.viva.nl/seks/man-ervaring ... ges/492401

secricible

Berichten: 25699
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 15:28

Esmee_RS schreef:
Daarop inhakend heb ik ook nog wel een soort van biecht.
(Edit: sorry ben alweer een paar berichten te laat)

Ik ben verloofd met echt de allerliefste jongen die er is. We zijn samens sinds ik 18 ben en hij 22. Hij is mijn eerste vriend. Hij is echt mijn rots in de branding en verschrikkelijk lief en leuk en hij doet echt alles voor me. Laat me vrij. Support me. Bovenal ben ik echt heel gelukkig en mag ik in mijn handjes knijpen.
Maar goed, eerste vriendje, je voelt het misschien al hangen. Ik ben echt zo benieuwd naar seks met andere mannen. En niet om mijzelf nou 1000 veren in mijn reet te steken maar ik ben een best prima uitziende vrouw die werkt in een enorme machowereld dus ik krijg ook veel belangstelling.
Ik heb het ook al wel eens voorzichtig bij hem aangekaart maar hij staat er niet voor open. Respecteer (en begrijp!) ik ook volledig, maar ik vind het soms wel een beetje jammer ofzo. :Y)



Ik herken dit ook wel volledig. Mijn man en ik waren ook vanaf mijn 16e samen en ik heb echt nooit te klagen gehad maar was altijd wel nieuwsgierig. De stap vond ik alleen ook altijd wel groot.
Andersom vond ik het ook een issue om hem die ruimte te geven dus beide nooit een ander gehad.
Na mijn man een FWB gehad, dat vond ik in het begin ook echt mega ongemakkelijk en onwennig.

Gaby
Berichten: 3396
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 15:38

Esmee_RS schreef:
Daarop inhakend heb ik ook nog wel een soort van biecht.
(Edit: sorry ben alweer een paar berichten te laat)

Ik ben verloofd met echt de allerliefste jongen die er is. We zijn samens sinds ik 18 ben en hij 22. Hij is mijn eerste vriend. Hij is echt mijn rots in de branding en verschrikkelijk lief en leuk en hij doet echt alles voor me. Laat me vrij. Support me. Bovenal ben ik echt heel gelukkig en mag ik in mijn handjes knijpen.
Maar goed, eerste vriendje, je voelt het misschien al hangen. Ik ben echt zo benieuwd naar seks met andere mannen. En niet om mijzelf nou 1000 veren in mijn reet te steken maar ik ben een best prima uitziende vrouw die werkt in een enorme machowereld dus ik krijg ook veel belangstelling.
Ik heb het ook al wel eens voorzichtig bij hem aangekaart maar hij staat er niet voor open. Respecteer (en begrijp!) ik ook volledig, maar ik vind het soms wel een beetje jammer ofzo. :Y)

Lastig. Ik snap je wel. Polygamorie/een open relatie kan heel mooi zijn. Maar zou jij er open voor staan dat hij seks heeft met andere vrouwen? Dat zou de andere kant van de medaille zijn.

secricible

Berichten: 25699
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 15:41

Polyamorie is wel een hoofdstuk verder als alleen seks met een ander persoon natuurlijk...

fleurtjeuh
Berichten: 10333
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 16:08

Swingen :j

Er is ook een topic over niet monogame relaties. Ik zie mijn relatie dan wel als monogaam, want mijn vriend is mijn enige partner.
Maar niet sexclusief want samen delen wij het bed wel eens met anderen