Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 12:16

Shenavallie schreef:
chanicha schreef:
Aan dat de slager zo duur is geworden 8)7 schrok me rot!

Haaruitval, huisarts zei dat dat vaak is als ook de blaadjes van de boom vallen :j

Dat is ook de reden dat wij het weer in de supermarkt halen. Niet echt lekker, als je het mij vraagt: veel stukjes bot erin, taai, ouwe koe-smaak of gewoon waterig van smaak. Maar goed, ik ga niet weer ruim twintig Euro voor een beetje vlees betalen voor een gerecht dat in één avondje al helemaal op is. Schrok me echt de touwt*fus. Op die manier zullen er ook steeds meer slagers verdwijnen.


Ik ben niet van de vegapolitie. Maar een dier eten dat je niet echt lekker vindt vind ik altijd wel zonde. Ik zou dan toch naar andere goedkope alternatieven kijken die misschien wel lekker zijn en minder dierenleed :o .

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 12:17

chanicha schreef:
Had vlees, gehakt en mergpijp voor de soep, voor vier keer vlees en twee ons beleg 69 euro |(
Ik haal geen gehakt bij de supermarkt, krijg ik niet door mijn keel maar en keer een filetlapje of kip kan dan weer wel.

Ik sla de maaltijd met supermarkt gehakt ook liever over, of voor het idee pluk ik er een groot deel tussenuit dat de mannen mogen eten. Brrrr, echt niet lekker. Ga wel weer naar Duitsland voor gehakt. Kijken of het daar nog een beetje betaalbaar is bij de slager. Zit hier toch maar een paar kilometer vandaan, dus kan gelijk de rest van de boodschappen daar ook doen.

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 12:20

Jullie lezen zo snel, dat mijn antwoord nog onderweg is. :D
Ik eet ook rustig dagen geen vlees, maar dat is omdat ik het dan gewoon niet wil eten. Het enige wat ik eet is rundvlees. Voor de mannen haal ik nog wel eens kip. Maar die enkele keer dat ik wel echt trek heb in een bord hachee bijvoorbeeld, dan moet het vlees wel goed zijn. En als mijn man enchilladas maakt, dan zit er van dat botterige, waterige, taaie supermarktgehakt in. Het meeste schuif ik dan door naar de mannen en pik van hun de groenten van het bord.

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 12:41

Het vlees is daar echt lekker, kom daar al vanaf dat ik bij mijn vader in de slagerij werkte dus ik ben best kieskeurig maar dit heb ik nog niet meegemaakt.
Splinters in de karbonade komt van een bot hakmes en dat hoeft echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 12:44

Sinds wij onze dieren zelf kweken voor het vlees smaakt er nog maar weinig vlees dat niet van ons zelf komt :o Taai, droog, weinig smaak. Gaat wat zijn als wij het ooit niet meer zelf kunnen.

Soit, ik erger mij aan klanten. Uren en uren tijd is er al gegaan in die offerte van hun. Al 3 keer akkoord gegeven, nooit voorschot gezien maar dan wel bellen waarom er nog niets is besteld :+ Wat wij nog doen voor hun, offerte weer aanpassen of wat dan ook, vanaf nu moeten ze betalen. Dit is al bezig van februari. Zou eigenlijk willen zeggen: Zoek een ander bedrijf, maar zo onvriendelijk ben ik ook weer niet.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-10-22 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 12:46

Ben echt woest.. Zit ik hier de hele ochtend te wachten op twee belangrijke pakketjes, donderdag is de enige dag dat ik thuis aanwezig ben en die kan aannemen. Heeft de PostNL bezorger niet eens aangebeld, maar wel gezegd dat bezorgen niet lukte. Ik zie hem verdorie nog wegrijden en een klacht wordt uiteraard super ongeïnteresseerd afgehandeld. Pokkebedrijf.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 14:34

De mensen uit 'Bling Empire' hebben echt geen echte problemen maar ben gewoon een halve dag kwijt omdat ik deze rotzooi kijk.

Maybe... I need some healing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 14:38

Urbanus schreef:
De mensen uit 'Bling Empire' hebben echt geen echte problemen maar ben gewoon een halve dag kwijt omdat ik deze rotzooi kijk.

Maybe... I need some healing.


Ff weer yoga lesje boeken dan..

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 14:39

Kan niet hé, er is een reden dat ik op de bank lig!

#gaernooitmeerheen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:07

Urbanus schreef:
Kan niet hé, er is een reden dat ik op de bank lig!

#gaernooitmeerheen


Namastee :')

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:12

Ja ik dacht dat het gewoon anderhalf uur mediteren zou zijn.

Nou mooi niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:13

Urbanus schreef:
Ja ik dacht dat het gewoon anderhalf uur mediteren zou zijn.

Nou mooi niet.

Ja daar ging het al mis ;(.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:15

Het is wel mijn dag op bokt vandaag ;(

Marcella

Berichten: 36831
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:28

:')

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:30

Urbanus schreef:
Het is wel mijn dag op bokt vandaag ;(


Ik vind dit wel wat voor jou

Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:31

Namasteetjes! Na de les moeten we eigenlijk thee drinken maar ik ging gauw thuis aan de verdejo.

Ga wel weer heen volgende week want ergens vond ik het heel leuk.

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:34

Eerste keer is altijd pijnlijk

hagelslag
Berichten: 9146
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:39

Ik wil niet opstaan maar de boerenkool is zo klaar met koken...

Suliko

Berichten: 4352
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 16:46

Waarom moet het universum me eerst twee weken lang met chaos teisteren, me voor onmogelijke keuzes stellen waarin ik mezelf of anderen moet teleurstellen om vervolgens met de perfecte oplossing te komen waardoor ik twee weken lang voor niets heb lopen stressen en slapeloos rondgekropen. :')
Nee, ik ga niet naar de les kijken die ik hier uit kan trekken.

Zebrastreep

Berichten: 9831
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 16:58

Een behoorlijke klap op mijn pols gehad met de mountainbike. Top route , alleen zou leuk zijn als de bordjes gingen plaatsen dat er een drop aankomt in een afdaling. En dan heb ik nog wel een fiets met extra vering maar dit ging niet helemaal lekker.

En dat je minimaal 17 euro aan etenswaren moet bestellen om het te laten bezorgen. Tja als je patat gaat eten kom je niet zomaar op 17 euro. Nu maar een extra sinas en een bakje rauwkost erbij gedaan , maar wat een gezeur en dan ook nog 3 euro bezorgkosten erover heen dus eigenlijk zit je haast al op 20 euro alleen al aan wat je moet bestellen.

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:06

Ik heb me dood geërgerd aan de koers hier vandaag.
Ik bedoel - van mij mag je koersen hoor, maar als ik 7 routes moet gaan proberen en het streepje van de benzine zie slinken... Nee, er stonden geen omleiding-borden, dan zou ik me veel minder geërgerd hebben.

Ik geraakte gisteren ook al niet tot aan het postkantoor, en vandaag heb ik een kwartier straten moeten proberen voor ik een een route naar stal gevonden had. Ik ben uiteraard in een straat beland waar ik niet in mocht, dat bord stond héél onhandig geplaatst. Dikke k¨k dat er politie in die straat stond, ik heb een u-turn gemaakt maar vrees nu dus wel voor een boete.

En op de terugweg moest ik minutenlang staan wachten tot er een troep coureurs gepasseerd was.
Waarom gaan die dingen altijd op de openbare wegen door? Oké, net misschien omdat ze openbaar zijn - maar moet dat dan echt op van die uren waarop het super druk is en iedereen de baan op moet?

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:11

Suliko schreef:
Waarom moet het universum me eerst twee weken lang met chaos teisteren, me voor onmogelijke keuzes stellen waarin ik mezelf of anderen moet teleurstellen om vervolgens met de perfecte oplossing te komen waardoor ik twee weken lang voor niets heb lopen stressen en slapeloos rondgekropen. :')
Nee, ik ga niet naar de les kijken die ik hier uit kan trekken.


Ga anders een keer met mij mee naar yoga.

Suliko

Berichten: 4352
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:16

Urbanus schreef:
Suliko schreef:
Waarom moet het universum me eerst twee weken lang met chaos teisteren, me voor onmogelijke keuzes stellen waarin ik mezelf of anderen moet teleurstellen om vervolgens met de perfecte oplossing te komen waardoor ik twee weken lang voor niets heb lopen stressen en slapeloos rondgekropen. :')
Nee, ik ga niet naar de les kijken die ik hier uit kan trekken.


Ga anders een keer met mij mee naar yoga.


Zolang we erna wijn gaan drinken.

Het zal je verbazen hoe goed ik blend in de yogawereld, behalve dat ik totaal niet lenig ben. _O-

Daks

Berichten: 5835
Geregistreerd: 09-01-08
Woonplaats: Daar waar de zon op en onder gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:50

Aan die klimaat idioten


Afbeelding

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:52

Daks schreef:
Aan die klimaat idioten


[ [url=m/6qfYvT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat de fiets?!?!