Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 23:22

Weet ik, het gaat ook vast wel weer over, maar nu is het denk ik gewoon even teveel. Hopelijk snel een stage en een huisje.

xPabloBokt

Berichten: 9449
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-22 23:29

[***] schreef:
Weet ik, het gaat ook vast wel weer over, maar nu is het denk ik gewoon even teveel. Hopelijk snel een stage en een huisje.


Ik ken je gevoel, geloof me maar. Knuffel :(:)

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 23:42

Wat balen Sushi, zeker nu zo dichtbij zat.. als je dan 10e was had je niet zoveel hoop gehad..

Ik erger me aan mezelf. Vanmiddag toen ik wilde tanken mijn pincode spontaan vergeten. En weet hem nog steeds niet.. haal telkens cijfers door elkaar van oude pincodes ed.. terwijl ik deze toch ook al 22 jaar heb :+

Mijn telefoon in de wc laten vallen. 2 keer vandaag. Hoe dan?! Hij was aan vervanging toe maar zo plotseling een andere moeten zoeken is vervelend. Bestel ik er 1 bij KPN, klik ik verkeerd en wordt het totale bedrag bijna in 1 keer afgeboekt ipv verspreid over 2 jaar. Juist daarom wilde ik mijn abonnement verlengen -O-

Vanmiddag een leuke bestelling binnen, mooie bh’s. Gepast en allemaal te klein. Kan ik die weer gaan ruilen maar nooit ik tijd voor zaterdag weer binnen. Daarnaast ben ik ws mijn korting ook kwijt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110734
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 04:36

Marocje :(:)

Pincode spontaan vergeten had ik laatst ook! Zo irritant!
Bij mij helpt het om dan vooral niet na te denken tijdens het intoetsen. Dan is het 9 van de 10 keer correct.
Maar goed, dan moet het niet de derde keer zijn dat je het intoetst natuurlijk :+

Eapy

Berichten: 1736
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 05:18

Het feit dat ik na twee dagen nog steeds niet los kan laten dat ik een boer een koe vier keer heb zien schoppen. De boer was bezig om een groepje koeien in te laden, maar de kar was vol. Er stond nog een koe in het land en die wilde natuurlijk ook mee… koe stond bij de kar te wachten en de boer probeerde hem weg te jagen. Koe bewoog niet snel genoeg en kreeg VIER schoppen in zijn maag… en rende toen weg. Kijk… het is jouw dier, doe ermee wat je wil. Maar ik vond dat zo naar om te zien… -O-

hagelslag
Berichten: 9065
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 05:47

Eapy schreef:
Het feit dat ik na twee dagen nog steeds niet los kan laten dat ik een boer een koe vier keer heb zien schoppen. De boer was bezig om een groepje koeien in te laden, maar de kar was vol. Er stond nog een koe in het land en die wilde natuurlijk ook mee… koe stond bij de kar te wachten en de boer probeerde hem weg te jagen. Koe bewoog niet snel genoeg en kreeg VIER schoppen in zijn maag… en rende toen weg. Kijk… het is jouw dier, doe ermee wat je wil. Maar ik vond dat zo naar om te zien… -O-



Aahh bahh zulke dingen kan ik ook slecht hebben.
Door mijn werk zie ik wel vaker nate dingen.
Maar ik zeg er ook direct wat van...
Of ik dan nog erheen mag met voer boeit mij echt niet.

Eapy

Berichten: 1736
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 07:13

Ja ik heb wel even staan kijken en overwogen om iets te zeggen… maar goed, misschien zag ik het verkeerd, misschien zag de boer wel gevaar in de situatie of iets. Dus maar gelaten.

Captain

Berichten: 21400
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 07:38

Raad eens.. :):)

Ik moet vandaag een presentatie geven op mijn oude school en ik ben met het openbaar vervoer.... <<)

1 minuut nadat we het station verlieten heeft er iemand aan de noodrem getrokken en nu staan we dus weer stil. :')
Gvd.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 07:40

Captain schreef:
Raad eens.. :):)

Ik moet vandaag een presentatie geven op mijn oude school en ik ben met het openbaar vervoer.... <<)

1 minuut nadat we het station verlieten heeft er iemand aan de noodrem getrokken en nu staan we dus weer stil. :')
Gvd.


Oprecht ik hoop dat ik nooit met jou in dezelfde trein zit :')

Tigress

Berichten: 8944
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 07:42

:')

Hier een baalmoment, de pukkel is nog steeds niet rijp _O- kom op ding, je doet pijn.

fleurtjeuh
Berichten: 10333
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 07:54

Mijn ochtend begint klote, brommer wil niet starten |(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 08:05

Ik moet vandaag in totaal 3,5 uur met de trein dus houd die slechte karma bij je Captain. Ksssst. :=

TheNovelist

Berichten: 1510
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 08:08

Vandaag weer een werkdag van 09:30 tot 21:00 alleen en ik ben nogsteeds niet fit. Hopelijk heb ik alleen maar leuke klanten maar dat betwijfel ik :+

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 08:38

MarlindeRooz schreef:
Ik moet vandaag in totaal 3,5 uur met de trein dus houd die slechte karma bij je Captain. Ksssst. :=

Heeft de trein tegenwoordig nog genoeg personeel om überhaupt 3,5 uur te rijden dan?

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 08:56

Ik moet een boete betalen omdat ik aan de noodrem heb getrokken ;(

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 09:03

Urbanus schreef:
Ik moet een boete betalen omdat ik aan de noodrem heb getrokken ;(

En jullie waren pas net het station uit toch? Hopelijk is het het waard.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 09:07

oomens schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik moet vandaag in totaal 3,5 uur met de trein dus houd die slechte karma bij je Captain. Ksssst. :=

Heeft de trein tegenwoordig nog genoeg personeel om überhaupt 3,5 uur te rijden dan?

Nee, daarom is het ook zo lang. :+

KSHancox
Berichten: 1258
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 09:28

Urbanus schreef:
De mensen uit 'Bling Empire' hebben echt geen echte problemen maar ben gewoon een halve dag kwijt omdat ik deze rotzooi kijk.


Ik heb mijn zenderpakket opgezegd omdat er alleen maar troep te zien is, maar nu heb ik gisteravond dit zitten bingen. ;(

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 09:31

Ik zit in de online les, ter voorbereiding van de essay die we moeten schrijven. Zondag avond moeten we een plan van aanpak inleveren, het moet over een maand af zijn. Ik vroeg "wat als je na de goedkeuring volgende week, toch erachter komt dat je van onderwerp wil wisselen omdat er niet genoeg te vinden is over de onderzoeksvraag die je hebt verzonnen?"

En toen werd de lerares helemaal boos. "Ja als je dat nu nog niet weet dat er niet genoeg over te vinden is dan heb je helemaal niks zitten doen. Je moet de essay nu al bijna af hebben." Uhm.. Nee, we moeten de plan van aanpak bijna af hebben, dit is de eerste uitleg les die we krijgen over de opdracht, dus hoe zouden we dat al af moeten hebben?

Edit: spoiler alert, ik ga waarschijnlijk pas zondag beginnen aan mijn plan van aanpak en ik ga het gewoon afkrijgen :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 09:36

Dat mijn gsm opeens irritant traag is en vast loopt. Is nog maar een dik jaar oud -O-

Captain

Berichten: 21400
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 11:14

Iemand die wortels zit te knagen, ja echt te knágen in de trein.

Ineke2

Berichten: 33139
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 12:02

Captain schreef:
Iemand die wortels zit te knagen, ja echt te knágen in de trein.

De trein rijd inmiddels wel weer?
Mensen die in een openbare ruimte iets eten wat voor de overige mensen in de ruimte duidelijk te horen is vind ik zo vreselijk asociaal }:0

Telpeva

Berichten: 14751
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 12:04

Ineke2 schreef:
Captain schreef:
Iemand die wortels zit te knagen, ja echt te knágen in de trein.

De trein rijd inmiddels wel weer?
Mensen die in een openbare ruimte iets eten wat voor de overige mensen in de ruimte duidelijk te horen is vind ik zo vreselijk asociaal }:0

Toevoeging, het kunnen ruiken vind ik ook vreselijk. Smeerworst, salami etc

Optiwolk

Berichten: 4785
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 12:06

Schnaps na bier klonk als een goed idee maar mijn hoofd is het daar vandaag niet mee eens.

deksel

Berichten: 3790
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 12:47

Optiwolk schreef:
Schnaps na bier klonk als een goed idee maar mijn hoofd is het daar vandaag niet mee eens.

Zo, ik heb dan geen schnaps gedronken maar wel veel andere troep gemixt met elkaar. Dacht vanochtend echt dat m’n hoofd uit elkaar ging barsten. Ik word echt oud, ik had nooit katers :roll:.