Trouwen in 2023

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 20:10

IK HEB EEN JURK!!! <3

Fijn dat je een mooie dag hebt gehad Simone!

Lau_

Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 21:49

Normaal stille meelezen maar mijn grote dag komt steeds dichterbij. 6 juli is het dan eindelijk zover :D <3

Mijn haar en make up heeft vandaag afgezegd dus ik ben lichtelijk in de paniek modus gegaan.

Heeft iemand tips of ideeën in omgeving Den Haag?

Jenara

Berichten: 1568
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 10:36

Lau_ schreef:
Normaal stille meelezen maar mijn grote dag komt steeds dichterbij. 6 juli is het dan eindelijk zover :D <3

Mijn haar en make up heeft vandaag afgezegd dus ik ben lichtelijk in de paniek modus gegaan.

Heeft iemand tips of ideeën in omgeving Den Haag?


Ik heb een halve week op voorhand nog iemand gevonden via een oproep op facebook!
Zeker het proberen waard :)

Prachtige foto's inderdaad captain!!

En proficiat met jullie dag Simonee! Wat leuk dat het bij iedereen hier al zo'n groot succes was :D

Wij wachten ook nog vol ongeduld op de foto's, vandaag alweer twee weken getrouwd!

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 19:20

Mooie foto's Captain!!

Fijn dat jullie genoten hebben Simone!

Lau wat tof dat je je jurk hebt!

Lau_ sorry ik ken alleen (weliswaar reizend) regio Flevoland iemand, of enkel voor haar in Den Haag

Farjen

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 08:29

Hoi iedereen, ik zou hier graag wat meelezen en inspiratie op doen :)
Na meer dan 2 jaar verloofd te zijn, heb ik na een operatie tegen mijn vriend gezegd dat ik dit jaar nog wil trouwen.
Wij zijn op 23 November 6 jaar samen, dus onze trouwdatum voor de wet is 23/11/2023 om 11u <3

Mijn Jurk heb ik vorige week ook gevonden. Niet de mega-droom jurk die ik wou, want ik wou altijd een aansluitend model. Maar aangezien we een kinderwens hebben, moet ik rekening houden met een (hopelijk) zwanger buikje in de jurk. Maar ik ben wel heel blij met mijn gekozen jurk.
Deze avond gaan we voor het eerst bij een wedding planner. We zijn er dus allemaal redelijk laat bij, maar het is geen populaire datum zo eind November dus ik hoop dat we een geschikte zaal enz vinden.
Ons plan is om op 23/22 (is een donderdag) te trouwen voor de wet en dit samen met de naaste familie en daarna met hen te gaan lunchen/brunchen. En dan zouden we graag op 25/11 een soort van receptie willen doen. Zo'n groot feest en lang tafelen is ons ding niet (en daarom zijn we ook al 2 jaar verloofd omdat we geen compromis vonden :') )

hannelot
Berichten: 990
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 09:57

Gaaf dat je een fijne dag hebt gehad Simone, Gave jurk!

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 21:13

Farjen schreef:
Hoi iedereen, ik zou hier graag wat meelezen en inspiratie op doen :)
Na meer dan 2 jaar verloofd te zijn, heb ik na een operatie tegen mijn vriend gezegd dat ik dit jaar nog wil trouwen.
Wij zijn op 23 November 6 jaar samen, dus onze trouwdatum voor de wet is 23/11/2023 om 11u <3

Mijn Jurk heb ik vorige week ook gevonden. Niet de mega-droom jurk die ik wou, want ik wou altijd een aansluitend model. Maar aangezien we een kinderwens hebben, moet ik rekening houden met een (hopelijk) zwanger buikje in de jurk. Maar ik ben wel heel blij met mijn gekozen jurk.
Deze avond gaan we voor het eerst bij een wedding planner. We zijn er dus allemaal redelijk laat bij, maar het is geen populaire datum zo eind November dus ik hoop dat we een geschikte zaal enz vinden.
Ons plan is om op 23/22 (is een donderdag) te trouwen voor de wet en dit samen met de naaste familie en daarna met hen te gaan lunchen/brunchen. En dan zouden we graag op 25/11 een soort van receptie willen doen. Zo'n groot feest en lang tafelen is ons ding niet (en daarom zijn we ook al 2 jaar verloofd omdat we geen compromis vonden :') )



Ach het leuke van trouwen is dat je het helemaal op je eigen manier kan en mag doen toch?
Best veel leuke venues hebben ook goede laag seizoen deals of winter deals. :D

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 13:16

Welkom Farjen :D Dat is een hele leuke datum en tijd combinatie zo zeg! Wat Sidera al zegt, niks moet en het mag allemaal zoals jij het zelf wilt :D

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 05:42

Vandaag is onze dag! Ik heb bij mijn ouders geslapen en ga zo opstaan.
We beginnen op tijd met haar en make-up en rond 10.00 is de first look!
Daarna wat foto's met paard en een vroege lunch. Dan de fotoshoot op de Sallandse Heuvelrug en vervolgens richting locatie.
Gisteren hebben we daar alle spullen gebracht en wat zag het er al fantastisch uit!
Om 14.00 start de ceremonie, tussendoor toast taart foto's en chillen. Dan de kerkdienst ook op locatie. Vervolgens diner met een kleiner gezelschap. Na het diner volgt een verrassing en afsluitend hebben we nog een klein dansfeestje met onze openingsdans. Spannend!

Ik kan niet meer wachten, na al die maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zover.
Wordt vervolgd!

Captain

Berichten: 21399
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-23 06:20

Heel veel plezier vandaag!!!! :):) <3

Leo

Berichten: 50160
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 06:33

Hele fijne dag gewenst vandaag!!

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 11:04

Heel veel plezier!

Jenara

Berichten: 1568
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 11:55

Heeel fijne dag gewenst!! Geniet ervan

Farjen

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 13:14

Phylos schreef:
Vandaag is onze dag! Ik heb bij mijn ouders geslapen en ga zo opstaan.
We beginnen op tijd met haar en make-up en rond 10.00 is de first look!
Daarna wat foto's met paard en een vroege lunch. Dan de fotoshoot op de Sallandse Heuvelrug en vervolgens richting locatie.
Gisteren hebben we daar alle spullen gebracht en wat zag het er al fantastisch uit!
Om 14.00 start de ceremonie, tussendoor toast taart foto's en chillen. Dan de kerkdienst ook op locatie. Vervolgens diner met een kleiner gezelschap. Na het diner volgt een verrassing en afsluitend hebben we nog een klein dansfeestje met onze openingsdans. Spannend!

Ik kan niet meer wachten, na al die maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zover.
Wordt vervolgd!



Geniet er van!

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 13:29

Geniet ervan Phylos!!

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 15:25

Super veel plezier!

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 15:25

Heel veel plezier <3

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 18:52

Heel veel plezier vandaag Phylos! Een hele mooie dag gewenst!

_Hedi

Berichten: 1691
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: Sterksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 18:32

Lau: wat leuk!! Ik ben zo benieuwd naar alle jurken <3

Lau_: ik zou het niet weten, heb je al iemand gevonden? :)

Farjen: wat fijn dat jullie er eindelijk uit gekomen zijn nu hihi. Ben je inmiddels al begonnen met plannen? :D

Phylos: hoe was het gisteren? :wow:

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 22:39

Ik heb vandaag de preview foto’s van de fotograaf gekregen. Zoooo mooi!
Zal er een paar met jullie delen


Fotograaf is Elizabeth Armitage


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

gerlindie

Berichten: 4645
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 07:10

Wat een locatie joh :wow:

En prachtig bloemmotiefje op je jurk <3
Is hij nou lichtroze?

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 07:47

Wat een prachtige Foto's! Echt nagenieten

Leo

Berichten: 50160
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 07:59

Wat een waanzinnige foto's! <3

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 08:23

Onze dag, 2 juni, was helemaal geweldig <3
Laatst bijgewerkt door Phylos op 06-06-23 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 08:24

Onze dag, 2 juni, was helemaal geweldig <3
De ochtend was bij mijn man heel ontspannen. Bij mij iets hectischer ivm kapper en make-up voor 3 mensen, bloemen die bezorgd werden, aankomst fotografen.
Maar het liep allemaal prima en we hadden speling qua tijd. De first look was geweldig. Ik kwam van de trap af en daar stond hij in een prachtig pak met een prachtig boeket en helemaal onder de indruk van mij. Een heel intiem moment. Daarna met de familie buiten de eerste look.
Toen foto's gemaakt met mijn paard en later de trouwauto. Een snelle lunch binnen want het was nog te fris en toen richting fotolocatie. Even op het terras van het restaurant van de first date gaan zitten en toen de natuurfoto's bij de sallandse heuvelrug.

Ondertussen hadden de gasten een haag gevormd bij de Reggestee, onze locatie, waar wij met de auto doorheen reden en mensen ons toezwaaiden. Wij hebben ons even teruggetrokken en de gasten zijn naar de ceremonietent gelopen. De ceremonie was magisch zo aan het water, de zon brak door, de geloften gingen goed. Echt alles was perfect. Weggegeven worden door mijn vader en het pad gezamenlijk lopen vond ik heel bijzonder.
Toen kwam de toost en taart en het fotomoment met de gasten. Dit liep allemaal iets uit en ontspannen een taartje eten als bruidspaar was niet eenvoudig, maar het was allemaal super mooi aangekleed, gezellig en iedereen was vrolijk en praatte met elkaar. Ondertussen werd de tent omgebouwd voor de kerkdienst. Een prachtige dienst geleid door de band.
Een deel van de daggasten vertrok hierna en wij begonnen aan het diner die mijn vader opende met een speech. Tussendoor werd het filmpje en foto's getoond van de biologische familie van mijn man uit Haïti. Een van de mooiste momenten van de dag. Zeer bijzonder hoe zij hun best hebben gedaan. Ook de emotionele knuffel met zijn adoptievader die daarop volgde was aangrijpend.
Na het diner hadden we als verrassing een boottocht geregeld. Een rustgevend moment waarin we echt even in contact waren met de gasten.
Bij terugkomst brandde de fakkels langs de oprijlaan. Mijn zusje had als start van het feest nog een woordenspel mannen tegen de vrouwen gemaakt. Super leuk!
Daarna hebben wij het (korte) dansfeest geopend met de ingestudeerde openingsdans die goed ging! Daarna nog een klein uurtje gedanst en de avond gezamenlijk dansend op 'perfect' afgesloten.
Buiten werden we uitgezwaaid en vertrokken we naar onbekende bestemming voor 2 dagen. Het bleek hotel Mooirivier. Hier hebben we intens genoten van 2 dagen mini-honeymoon. Een luxe kamer met bad regendouche en sauna. Een driegangendiner en op dag 2 nog een fietstocht.
Zondag bij thuiskomst was ons huis versierd en stonden alle cadeaus en kaarten uitgestald op en rondom de tafel. Echt prachtig. We zijn wel een paar uur bezig geweest.
Gisteren hadden we een bijkomdag thuis en hebben we nagepraat met mijn ouders. Geluncht bij ons restaurant van de first date en afgesloten op de sallandse heuvelrug. Nu back to reality helaas startend met een cursusdag en morgen weer werk. Maar in augustus gaan we nog naar Madeira op huwelijksreis en voor eind juli hebben we nog 2 overnachtingen cadeau gekregen in Rockanje.

Ik was de hele dag zo ontspannen en gelukkig. Ik heb alleen maar gestraald geloof ik. Onvergetelijk. Beseffen dat je dit niet nog eens zo meemaakt maakt me best emotioneel. Ik denk dat het beter gaat als we de foto's en video's hebben en ook letterlijk terug kunnen kijken.

Later deze week hopen we een preview te ontvangen, maar hierbij 2 mobielfoto's ter impressie.

Afbeelding

Afbeelding