Secret Santa 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_AB_
Berichten: 3957
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 08:33

Dankjulliewel voor de felicitaties!
Het gaat super goed met de kleine man!

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 08:40

Gefeliciteerd, AB!

Streekproducten vind ik ook leuk :D Als het maar vegetarisch is :D

Breien kan ik niet, maar ik heb deze week een breimachine besteld :')
Afbeelding
Dus als mijn santa nog leuke kleuren wol tegen komt, dat is ook een top!

Kerstspullen heb ik niet meer nodig, ik moet eigenlijk juist eens gaan opruimen, heb nog veel te veel liggen..

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:08

Ohh die heb ik al 100 keer in m'n mandje gestopt en toen toch maar niet :') laat even weten hoe hij bevalt!

Als iemand graag iets voor z'n kind wil, als dat specifiek op het lijstje staat, zou het wel aardig zijn om daar moeite voor te doen denk ik.

Tenminste, ik probeer een zo mooi mogelijk pakket voor iemand te maken, los van wat ik er van vind.

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:12

Bij mij staat het niet specifiek op mijn lijstje in elk geval. Ik heb geen lijstje :D

Niks moet alles mag :j

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:25

_AB_ schreef:
Dankjulliewel voor de felicitaties!
Het gaat super goed met de kleine man!


Gefeliciteerd!!

En Sam veel sterkte, wat een pech heb je gehad!

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:29

_AB_ schreef:
[ [url=m/VBPGTv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben weer aanwezig in het topic hoor!
Gisteren is onze prachtige zoon geboren <3

Gefeliciteerd! Wat een schatje <3

En gave foto's vanuit Dubai. :j

Hier even iets minder actief geweest de voorbije week, sorry O:)
Erg druk bezig geweest met de laatste race van het internationale kampioenschap dat ik organiseer.

saden

Berichten: 2257
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: Winsum (gr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:33

AB gefeliciteerd!

Ik merk dat ik de 3 berichten ook wat lastig vind.
Ik ben geen hele actieve bokker, vaak lees ik alleen maar mee
Daar betrap ik mezelf hier ook op...
Maar ik blijf mijn best doen!

Qua creativiteit hoef je niet bij mij te zijn!

Paarden genoeg hier, helaas weinig te rijden aangezien mijn rijpaard in mei geopereerd is aan zijn griffelbeen en daar nog steeds niet van hersteld is. Zeer waarschijnlijk moet hij nog een keer onder het mes

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:43

Och, ik zit nu in Portugal en ook hier is er wifi en Bokt. Zelfs dan is 3 berichten per week te doen. Als je er aan denkt..

Streekproducten vind ik helemaal geweldig! Je kan dit ook als hint gebruiken, bijvoorbeeld een speciaalbier of andere lekkernij uit jouw streek.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:51

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Ik kan hier heel kort over zijn en dat ga ik ook doen: De 3 berichten staan niet ter discussie!

Ik wel best elke vrijdag een onderwerp of vraag droppen waar jullie over kunnen praten, als jullie dit graag willen, maar daar op in haken is dan weer geen verplichting.

Wat een goed idee! *\o/*

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:21

Tsja 3 inhoudelijke berichten per week, ik vind het wat. Denk dat daardoor het kippenhok nu vrijwel zonder kippen is. En wat is inhoudelijk ? Ik post bijvoorbeeld ook wel zoiets als "gefeliciteerd AB met je mooie zoon", is dat dan inhoudelijk genoeg ? Heb allang gepost wat ik leuk en niet leuk vind, reageer op wat anderen posten als dat toegevoegde waarde heeft, lees elke dag bij. Eerlijk is eerlijk, vorig jaar had ik iemand die nauwelijks postte, ook foto's van het pakket enzo kwamen maar niet, dat was gewoon niet leuk. Maar om dan gelijk 3 inhoudelijke berichten te moeten plaatsen... Ik zou dan eerder zeggen 1 echt inhoudelijk bericht.

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:28

Gefeliciteerd AB!

Ik wil ook gerust posten hier en actief zijn. Maar wat ik gewoon niet wil is dat ik een soort verlanglijstje oplepel. Kan ik net zo goed een linkje sturen naar m'n lijstje.nl. :))

Zoals anderen ook zeggen: wat ik hier neerpleur is een indicatie, zeker geen verlanglijstje.

Als ik noem dat een leuk klein koeltasje, waar een pakje yoghurt in past, een blikje en een broodtrommel ontzettend welkom is, dan is dat gewoon een richting. Of een suggestie waar anderen op kunnen reageren "oh tof!" Of "he bah nee ik doe niet aan koeltasjes ik neem steeds m'n eigen koelkast mee naar werk".

Een niet-actieve deelnemer is inderdaad niet leuk. Een groot deel van de voorpret is elkaars berichten doorlezen, en elkaar digitaal een beetje leren kennen. Dat is denk ik ook het doel van het minimaal aantal berichten.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:34

Ik vind die oneliners als "Ik hou van chocomel" en "ik hou niet van stamppot" ook niet echt inhoudelijke berichten. Prima als dat meetelt, maar dat zijn toch niet de berichten waardoor je iemand beter leert kennen. Dat is toch wat meer tussen de lijntjes door, denk ik.
In ieder geval wel petje af richting de organisatie want het moet vast een hoop werk zijn om van iedereen te checken of ze aan hun 3 posts per week komen. :)

En ja, op vakantie met wifi en bokt zou het mij ook wel lukken om aan 3 berichten per week te komen. Ik heb echter een baan waarbij ik, in het geval van wedstrijden, gewoon van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat non stop aan het werk ben. En dat voor een paar dagen achtereen. Sorry, maar dan heb ik er gewoon echt geen tijd voor. :+

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 11:28

Zullen we stoppen met de discussie over de 3 berichten en weer doorgaan met de tops, flops en andere dingen?
Over het aantal heeft beheer duidelijk aangegeven wat hun standpunt is en wanneer een bericht inhoudelijk is lijkt mij subjectief.

Megane

Berichten: 740
Geregistreerd: 24-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 11:33

Gefeliciteerd AB!!


M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Ik kan hier heel kort over zijn en dat ga ik ook doen: De 3 berichten staan niet ter discussie!

Ik wel best elke vrijdag een onderwerp of vraag droppen waar jullie over kunnen praten, als jullie dit graag willen, maar daar op in haken is dan weer geen verplichting.


Dat lijkt mij heel prettig :)

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 11:50

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Het lijkt mij dat de discussie over de 3 berichten niet langer relevant is, omdat wij als beheer al hebben aangegeven dat de 3 berichten niet ter discussie staan.

Ik denk daarom dat het verstandig is als hier verder geen woorden meer aan vuil gemaakt worden en dat jullie verder gaan met het volgende onderwerp:
Kleuren, wat wel en vooral, wat niet?

Vrijdag drop ik een nieuw onderwerp, have fun!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48416
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 11:55

goeie vraag MDH :D Ik ben gek op vrolijke kleuren en op natuur- en aardetinten... :D Het huis is echter wat neutraler van kleur, omdat manlief ook inspraak heeft natuurlijk :D We hebben wel 1 groene muur, en daar hangt een houden draak-achtig iets op :D

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 11:56

Ik heb een hekel aan rood, oranje en geel :=
Misschien dat ik daarom geen herfst dan ben :')

Team groen hier.

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:04

Lichtroze <3

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:04

Pffff, dat is inderdaad een goede vraag! :D
Als ik kijk naar mijn kledingkast heb ik echt alles hangen; van zwart en neutraal tot zeer kleurrijk.
Toen ik nog paardreed hield ik het meest van setjes in knalkleuren.
Mijn favoriete kleur is hardroze, gevolgd door oranje en geel maar nogmaals, het ligt er wel aan waarvoor. Accessoires in huis zijn bijvoorbeeld eigenlijk altijd wel wat neutraler _O-

Ik hou wel echt niet van paars :))
Laatst bijgewerkt door Esmee_RS op 05-10-22 12:07, in het totaal 2 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:06

Ik ben dol op groen haha. Zowel planten als de kleur!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:07

Oewww kleuren is wel goede vraag! Thuis vooral groen/blauw tinten, kleding is vooral zwart en bloemprinten vind ik mooi. Mijn kerstboom wordt dan weer hysterische roze met unicorns enzo, me love unicorns :D

Dit was de boom vorig jaar bijv Afbeelding

Lavitabella

Berichten: 1710
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:11

Ik ben echt totaal geen fan van roze, misschien is ergens een shirtje maar daar houd het bij op. Mint groen/appeltjes groen zijn mijn lievelingskleuren ! Onze kerstboom is vooral wit met zilver. Deze hangt al wel behoorlijk vol. Voor de rest vind ik alle kleuren wel prima.

Saul dan vind je mijn avatar vast prachtig. :')

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:20

Afbeelding
Mocht mijn santa kunnen en willen haken, dit vind ik geweldig :')

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:24

In dit tempo hebben we straks t topic vol :+

Ik hou van blauwtinten maar in huis hebben we ook wat oud roze tinten. Dat is eigenlijk helemaal niet mijn ding maar kleurde het mooiste bij de keuken. De keuken is overigens wit maar net met een rozige ondertoon, daardoor zit er nu een beetje onbestemd beige / oud roze kleurtje op de muur. Daar kleuren blauwtinten en oud roze of wat donkerdere roze tinten heel mooi bij.

Mijn lijstje is overigens ook echt geen verlanglijstje hoor!!
.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:29

Hiraeth schreef:
Maar zijn hier meer mensen met kinderen die wel iets voor de kleine mensen in hun Secret Santa willen hebben? Ik weet bijvoorbeeld al wel dat als ik Urbanus zou hebben ik het niet zou riskeren, want die heeft een veel te uitgesproken smaak over wat ze wel/niet mooi vind voor de mini-Urbanusjes. :D

(Ik ben overigens zeer kindloos, maar ik heb wel een kat die van lekkere dingen houdt. :D)


De peuter mag gerust iets krijgen! Mocht er behoefte zijn aan de maat kan er via het beheer altijd gepbt' worden . :)

@AB gefeliciteerd! Alles goed gegaan? <3

Kleuren, vooral herfstkleuren of jaren 70 oker geel, roestbruin ect. :D