Secret Santa 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:08

Oh, en wat betreft kleuren in mijn huis, ik heb witte muren en een wat donkerder houtkleurig laminaat. Voornamelijk wat lichter bruine meubels. Allemaal heel neutraal met het idee dat kleur op een andere manier kan worden toegevoegd maar zonder dat ook echt ooit te hebben gedaan. Ik heb in mijn woonkamer donker groene gordijnen en in mijn slaapkamer donkerblauwe. Ik hou persoonlijk van paars, bordeaurood en forrest green.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:14

M'n lievelingskleur is geel maar qua kleding en accessoires staat dat me niet. Dan staat blauw beter.

In huis heb ik een groene wand en gele stoelen. Verder veel steigerhout, grijs en bruintinten. Het is mss een bij elkaar geraapt zooitje maar ik vind het tof

Afbeelding

Afbeelding

Planten heb je nooit teveel dus stekjes zijn leuk. Pannenkoek heb ik overigens wel al mega veel maar volgens mij had ik dat al benoemd. Een leuke pot is ook altijd welkom.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:44

Planten en stekjes... Hmm ik laat een wietplant zelfs dood gaan... _O-
Al vind ik een vleesetende plant wel leuk en tot nog toe lukt het ook nog om ze in leven te houden. :wow:


Qua kleuren... Moet ik het nog vertellen? _O-
Knalroze,fel paars, turquoise.
Lekker fel vind ik wel mooi.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:48

Best knap :')
Ik heb er nu eentje staan maar die wil maar niet groeien. Blijft een bonsai. Wel heel cute tho

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:13

Kleuren, wat wel en vooral, wat niet?

Ik ben wel fan van opvallende kleuren.
Mijn favoriete kleur is rood maar in mijn trimsalon heb ik voornamelijk deze kleuren aangehouden

Afbeelding

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:39

Wij hebben pas onze kamer opgefrist nu is alles mos groen :D ik vind daar pastel roze erg mooi bij en overweeg een keertje oker geel te proberen. Houd wel veel van gebreide kussentjes!

Puzzels neeeeee ik zou in staat zijn de stukjes te knippen om ze erin te proppen! _O-

Ik ben wel groot fan van dingetjes met witte led lampjes erin. Zoals een wijnfles met lampjes erin en op tafel heb ik een grote bol met lampjes.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:39

Ik houd van aardse kleuren, donkergroen, donkerblauw, geel en bruin...

Dit is mijn woonkamer:
Afbeelding

Twee muren zijn donkergroen geverfd <3

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:49

Ik hou van warme sprekende kleuren zoals mosterdgeel, oranje, petrol groen, camel, etc. mogen ook wat lichtere kleuren zijn dan wat ik hier noem, ik heb in mijn keuken graag zachtgeel bijvoorbeeld. Zwart en rood vind ik juist niet mooi, ik heb bijvoorbeeld dus ook helemaal geen zwarte kleding of schoenen.

justdiesel
Berichten: 4949
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:00

AB gefeliciteerd met jullie zoon, en wat een mooi mannetje is het <3
Nu bijkomen en wennen aan het mama zijn, geniet er van!

Wauw die foto's van Dubai, daar wil ik ook nog wel een keer naar toe.
Dus als mijn santa vliegtickets in mijn doos wil doen, ik vind het goed :D

Plantjes/stekjes in het pakket altijd leuk.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:07

Ab gefeliciteerd met je zoon!

Ik durf wel uit te pakken met kleur. Het mooist in huis vind ik heldere, natuurlijke kleuren. ik ben niet zo’n fan van pastel.

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:07

AB gefeliciteerd met jullie zoon geniet ervan <3

Zo even een lange dag werken en meteen heel veel pagina`s gemist.
Mijn kleuren in huis zijn blauw en lichtgrijs.

Las ook nog wat over streekproducten dat vind ik ook super leuk.

En gisteren een nieuwe zadel gekocht dus op naar weer ritjes op mijn eigen paard <3 Hij reageerde heel heftig op het "oude" zadel. Zo zielig :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:09

Plantjes zijn hier altijd welkom, pannenkoekjes heb ik echter wel genoeg (heb ik al gezegd geloof ik), die van vorig jaar uit het pakket worden allebei ook al groot met kleintjes. Maar mocht je daar vanaf willen, ach dan red ik ze wel..

Ik bedoel.. er past altijd nog wel ergens een plantje tussen 8-)
Afbeelding
Zo ziet elke vensterbank, kast en oppervlak waar je niet moet lopen in mijn huis eruit. En het lukt elke maand nog prima om de halve plantenwinkel leeg te kopen en weer plek te vinden. Dus planten zijn zeker welkom (of potten). En nee er gaat hier eigenlijk niks dood..

Qua kleuren: in de kerstboom lichtroze aangevuld met 'foute' kerstballen, op de muren hebben we als basiskleur lichtblauw, want wit is saai, met donkerblauw, okergeel en groen. Kussens op de bank hebben allerlei kleuren. Idem met plantenpotten. Misschien daar iets teveel okergeel van ondertussen..

Ik ben trouwens bewust kinderloos.

En voel je absoluut niet verplicht om dingen te kopen die ik hier zeg. Als je iets anders bedenkt wat ik mogelijk leuk zou vinden: helemaal leuk :j

EedihcrO

Berichten: 786
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:20

Van harte gefeliciteerd met je zoontje AB!

Voor wat betreft kleuren, in de woonkamer hebben we 2 lichtblauwe muren, meubels eiken met wit en zachtroze en fuchsia accessoires.
De slaapkamer heeft juist heel donkerblauwe muren. En dekbed is wit met roze ook.

Plantjes zijn welkom. Zelfs pannenkoeken. Heb mijn laatste verloren aan beestjes helaas. Leuke potjes ook, maar dat heb ik al eerder genoemd dacht ik.

2 meiden en er mag iets voor ze in zitten, maar hoef geen heel kinderpakket. Roze, eenhoorn, of knutsel is altijd goed. Als er niks voor ze in zit, dan hebben ze pech. Teleurstelling moeten ze ook mee om leren gaan O:) . En ik vermoed zomaar dat ze mee uit willen pakken. Dat is al feest genoeg. Wat dat betreft een top als vulling: bubbeltjesplastic. Dat vinden ze al een cadeau op zich :')

Voor diegene die aan gaf dat puzzels niet handig waren omdat de katten alles opeten, sinds de bokt kerstpuzzel puzzel ik dus via jigidi.com. Digitaal, kun je makkelijk weg leggen (als je een account maakt), en kost geen ruimte :D

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:23

Voor mijn dochter mag altijd.
Paar jaar terug met ss heeft ze een gehaakte witte kat gehad.
De knuffel ligt nog regelmatig in haar bed als ze gaat slapen.

Zelf haken doe ik niet. Breien en dat soort dingen ben ik ook niet handig in.

Bloemenzaadjes en voor in de meesten vind ik wel een top.

Plantjes voor in huis ook erg leuk.
Wij hebben nu een beetje industriële look
En wat groene accessoires.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 05-10-22 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:24

Ik heb nog een hele emmer vol bloemenzaden staan van dit jaar, dus wie weet kan ik een lootje daar blij mee maken :+

germie

Berichten: 25953
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:26

idinn schreef:
Ik heb nog een hele emmer vol bloemenzaden staan van dit jaar, dus wie weet kan ik een lootje daar blij mee maken :+

Mij wel mocht je me trekken. Ook met groentezaden. Ik heb een soort voormoestuintje, maar 1 hoekje mogen bloemen in.

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:31

Charaz schreef:
Hoe denken jullie over plantjes/stekjes in je pakket ?


Planten en ook potten zijn hier ook welkom. Wij hebben maar 1 plant die de verhuizing overleefd heeft (we waren regelmatig een paar weken niet in de buurt van de planten). We hadden ook niet zo heel veel plantjes staan en mijn vriend heeft de cactussen weggegooid. We moeten nog weer wat planten gaan neerzetten her en der, want het is enorm kaal zonder planten :D

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:33

Ja kleuren! Roze en paars <3 maar ik hou sowieso erg van kleur. Voor planten potten vind ik alles leuk :j

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:00

Plantjes zijn alleen welkom als ze niet giftig zijn voor katten :)

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:02

Ik ben dol op planten in huis.

Alleen ben ik niet zo goed in het leven houden ervan xD

Een mooie cactus zou wel wat zijn daar blijven de beesten ook geheid vanaf hava

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:10

idinn schreef:
Ik bedoel.. er past altijd nog wel ergens een plantje tussen 8-)
[ [url=m/BLRW2y.jpg]Afbeelding[/url] ]




:oo Oh My!

Liekt wel een jungle <|- <|- <|-

En er past nog wat bij?

Als jij mijn lootje wordt stuur ik jou een palmboom,ff kijken waar je die gaat plaatsen }:) :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:16

Ik zie wel mogelijkheden met wat schuiven! En qua hoogte past een palmboom prima in de keuken .. beter ben jij mijn Santa *\o/*

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:21

Ga ik nog niet verklappen *pum*


( Dat zou wel een bak zijn,jij raadt je Santa goed terwijl de lootjes nog niet verdeeld zijn,ik ga echt blauw van het lachen liggen als jij mijn lootje wordt)

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:29

Ik ben ook gek op plantjes. Pannenkoekjes, kei leuk maar de mijne wordt inmiddels al Opoe :D

pradadaan

Berichten: 4667
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:32

Kleuren.....nouja: ROZE <3
Dat is echt mijn lievelingskleur.

Verder is mijn kamer helemaal wit met 1 wand volledig in kleur. Dat ziet er zo uit:
Afbeelding
Licht roze, goud en een soort petrol