Secret Santa 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LWDaisy

Berichten: 4803
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 07:16

Ooh wat een schattige Happy!

Hier net weer het vaste ochtendritueel - naar de wc voor nummer 2, met Arya spinnend in mijn armen :') Gek poezenbeest haha.

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 08:08

Zo'n haakpakket had ik ook gehaald.. van ellende zo erg opzij gegooid, dat ik het niet meer kan vinden. Niks te stap voor stap :')

germie

Berichten: 26025
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 08:14

Ik haak sowieso niet, maar volgens mij is haken juist heel eenvoudig? Dat heb ik altijd begrepen, veel eenvoudiger dan breien. Ik zou er alleen het geduld niet voor hebben en vind het ook niet echt iets voor kinderen. Bij mij zou zo'n haakpakket direct weer doorgegeven worden wegens geen interesse.

Tancreda4

Berichten: 24075
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 08:26

germie schreef:
Ik haak sowieso niet, maar volgens mij is haken juist heel eenvoudig? Dat heb ik altijd begrepen, veel eenvoudiger dan breien. Ik zou er alleen het geduld niet voor hebben en vind het ook niet echt iets voor kinderen. Bij mij zou zo'n haakpakket direct weer doorgegeven worden wegens geen interesse.


Ja dat dacht ik dus ook. Maar als je al niets van 't patroon snapt, houdt 't op. Maar je mag 't proberen hoor haha.

Ik ben blij dat ik de tenen heb gemaakt :')

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 09:10

Aah lieve Happy! Wat een leuk ding, veel plezier met haar Banjer!

Ik las iets over streekproducten, vind ik zelf erg leuk! Ik hou niet van alles, maar mijn vriend wel dus dat komt sowieso wel goed. Wij houden veel van borrelen (oeps, hihi) en ik houd niet echt van bier.
Haken vind ik leuk om te doen in de winter! Ik ben er alleen niet zo heel goed in, dat patroon hierboven is echt een grote onduidelijke tekening.

Qua muziek hier de laatste tijd vooral 538 op de radio. Een nieuwe afspeellijst staat wel op de to do lijst, ben mijn muziek wel een beetje zat de laatste tijd.

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 09:24

Wat een schattig katje Banjer!
Ik heb nog steeds geen tijd om alle pagina’s door te lezen dus ik pak er af en toe eentje uit…

Haken is niet aan mij besteed, ik ben sowieso niet creatief.
Een leuke (kerst)puzzel kan ik wel waarderen! Ik ben vooral fan van Wasgij puzzels dus als iemand er eentje over heeft is deze welkom in mijn pakket :j

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33837
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 09:33

Puzzels vind ik ook leuk! WASGIJ is favoriet.

Dingen voor m’n hamsters zijn ook leuk maar wel natuurlijks snacks / dingen. Geen plastic en bewerkte troep. Mijn hamsters eten beter dan ik haha.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 11:22

Als je echt wil leren haken kan je het beste via youtube leren haken :j Het is echt niet moeilijk maar zo'n patroon lezen is wel ff een dingetje als je helemaal geen kennis hebt.

Urbanus

Berichten: 44955
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 11:31

LWDaisy schreef:
Ooh wat een schattige Happy!

Hier net weer het vaste ochtendritueel - naar de wc voor nummer 2, met Arya spinnend in mijn armen :') Gek poezenbeest haha.


Oké ik neem net een hap van m'n broodje. Top.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 11:41

Haken vind ik niks. Maar puzzels….. super leuk!!

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:08

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Hoewel ik jullie toewijding aan Secret Santa enorm bewonder, is het niet nodig om zoveel van je leven te delen als dat er nu wordt gedaan.

Graag de focus op het delen van zinnige zaken houden (de zaken waar je santa wat aan heeft), voor al het andere hebben wij nog altijd een kippenhok topic.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 14:50

Lijkt me best leuk om te kunnen haken, maar die patronen maken t ingewikkeld.

Puzzels zijn niet echt aan mij besteed, daarvoor is geduld nodig :+

Whaha goede mededeling wel, even gespiekt, vorig jaar waren we op 4 oktober op pagina 59, nu is er een stuk meer gepraat (en t kippenhok stil) maar er zijn ook wel heel veel nuttige en leuke dingen gedeeld.

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 15:51

Ik word een beetje bang van de 3 berichten haha. Goed dat er een mededeling is ! :-) ik vind qua vulling trouwens niets te gek, we hebben een goede stofzuigerrrrrr.

Castilja

Berichten: 2511
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 15:53

Ik denk ook dat iedereen die ene regel probeert na te streven, iets van 3 posts per week (ofzo). Als ik merk dat ik wat minder actief ben geweest door drukte maak ik ook echt even die inhaalslag, maar dat zijn inderdaad niet de meest interessante berichten :')

Anyway

Ik heb zin in de lootjes :D

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 15:55

pimaude schreef:
Ik word een beetje bang van de 3 berichten haha. Goed dat er een mededeling is ! :-) ik vind qua vulling trouwens niets te gek, we hebben een goede stofzuigerrrrrr.

Ook een goede over de vulling ja. Zolang de vulling hondvriendelijk is, mag dat van mij best losgaan.

Ik heb soms ook wel wat "lichte stress" aangaande de minimaal 3 inhoudelijke berichten. :o Misschien sommige post daardoor ook wat persoonlijk worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:09

Castilja schreef:
Ik denk ook dat iedereen die ene regel probeert na te streven, iets van 3 posts per week (ofzo). Als ik merk dat ik wat minder actief ben geweest door drukte maak ik ook echt even die inhaalslag, maar dat zijn inderdaad niet de meest interessante berichten :')

Anyway

Ik heb zin in de lootjes :D


Ja, dat denk ik ook.

En 3 posts per week met alleen maar wat ik hoop te krijgen vind ik ook zo......
Hebberig en gretig en een beetje narcistisch overkomen. Dus daar worstel ik mee :+

PS. kan het secret santa beheer niet een thema of vraag per week ofzo stellen die relevant is waar je al dan niet op kan reageren (geen verplichting). Ik probeer een beetje weg te blijven van het uitrekken van een verlanglijstje over drie posts per week. Maar misschien is dat leuk? Wat is je lievelingseten. Wat is je lievelingskleur. Wat is het laatste wat je gekocht hebt. Waar ga je het liefst winkelen. Die hoek O:)

hahahatsjoe

Berichten: 2396
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:28

Terug van vakantie, jemig 12 uren achter het stuur wordt je goed gaar van. Maar we zijn er weer !

Urbanus

Berichten: 44955
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:36

Als het maar niet over wc gewoontes gaat, daar zit ik echt niet op te wachten. Dagboekberichten lees ik ook overheen.

Ik zit dan wel weer met smart te wachten op een update van Ab. Ik duim dat alles goed gegaan is!

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 17:41

Ja ik voel ook verplichting te blijven posten om te posten voor de 3 berichten per week. Je komt al gauw tot onzinnige praat op deze manier. Het voorstel hierboven voor een thema eens per zoveel dagen ofzo vind ik dan ook een goede!

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 17:53

En wat valt er onder onzinnige praat?

Zoals de muziek smaak of?

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 18:03

Maar het is toch de bedoeling dat je wat over jezelf verteld dat je lootje je een beetje leert kennen en zo ook leuke hints kan verzinnen enz? Je kan op persoon filteren dus je hoeft niet alle pagina’s te scrollen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33837
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 18:06


Urbanus

Berichten: 44955
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 18:31

candalisa schreef:
Maar het is toch de bedoeling dat je wat over jezelf verteld dat je lootje je een beetje leert kennen en zo ook leuke hints kan verzinnen enz? Je kan op persoon filteren dus je hoeft niet alle pagina’s te scrollen.


Nou liever niet hoor, mensen hoeven echt niet alles van me te weten om iets leuks te verzinnen denk ik. Ik heb in ieder geval geen behoefte om zo open te zijn op bokt.

Megane

Berichten: 740
Geregistreerd: 24-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 18:42

pimaude schreef:
Ik word een beetje bang van de 3 berichten haha. Goed dat er een mededeling is ! :-) ik vind qua vulling trouwens niets te gek, we hebben een goede stofzuigerrrrrr.


Ook ik vind wbt vulling alles prima! Alleen maar leuk haha. Maar ook hier moet het wel hondvriendelijk zijn.

Ook ik merk dat de 3 berichten wel een soort 'druk' leggen, ik vind het persoonlijk wat moeilijk om elke keer met een nieuw inhoudelijk bericht te komen. Ik wil ook niet teveel in de herhaling vallen

fohadie
Berichten: 4310
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 18:50

Ik dacht in het begin: 3 berichten per week moet makkelijk lukken, maar merk dat ik nu ook wel een beetje uitgelult begin te raken. Als de lootjes verdeeld zijn zal ik vast veel actiever worden maar soms plaats ik maar iets om te plaatsen terwijl ik dan meer het idee heb dat in in een HKtopic zit.

Maar goed, ik snap de regel wel, en opzich ook wel goed dat het er is. Ik heb voor mijzelf nu drie dagen bedacht waarop ik minstens een bericht maak, dan kom ik wel aan de drie per week.

Is "wat een leuke kat op de foto" een inhoudelijk bericht? Want dan lukt me dat wel. :Y)