Secret Santa 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33841
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:23

Ik kijk graag GoT, house of dragon maar ook Sherlock. En graag feel good films en/of series.

Lees wel graag literatuur maar ook wel thrillers. Zit ook bij een leesclub.

Favoriete voorwerp in huis: of mijn telefoon of mijn computer haha.

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:30

@pimaude gefeliciteerd!

Wat kijken jullie allemaal veel dingen!
@marlinderooz ja, mijn telefoon ook!

Hiraeth

Berichten: 3227
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:38

pimaude schreef:
Ik wil ook wel een vraag in de groep gooien als dat mag?
Welk voorwerp in jou huis is je favoriet en waarom?

Uh... 18+ items? :D

Nee, even serieus: ik denk mijn super kitsch uitziende platenspeler+tafel die ik van mijn oude stageplek heb gekregen. Mooi van lelijkheid. :D
Afbeelding

En verder verzamel- en hobbydingen zoals m'n camera, m'n boeken en films etc natuurlijk. :D

M_D_H schreef:
Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?

Qua films zijn mijn favorieten Twister, Jagten, Himmelfall, Så Som i Himmelen, Sandheden om Mænd, Shaun of the Dead, Fúsi en Wonder Boys denk ik. <3 Ik heb een Letterboxd account waar je een beetje een glimps kunt zien van wat ik leuk vind. :D

Ik ben eigenlijk vooral dol op < jaren 90 rampenfilms en Noordse film. Ik kan echt genieten van drama's die, helemaal als ze van Deense of IJslandse makelaardij zijn, bizarre wendingen hebben en je aan het denken zetten. Ik heb ook nog een lijstje met alle DVDs (van films en tv series) die ik heb: Hier.

Qua series is Broen mijn aller-aller-allerfavorietste serie. <3 <3 En verder ben ik ook heel erg gehecht aan House MD en The Mentalist. :D En ik vind Britse panel shows altijd leuk om te kijken.

Waar je bij mij niet mee aan hoeft te komen is Marvel, Harry Potter, Game of Thrones, Stranger Things en noem het maar op. Helemaal Marvel komt er echt niet in.

Marjo

Berichten: 37271
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:48

Mijn favoriete voorwerp in huis... dat is de satisfyer pro denk ik :')

Jorex

Berichten: 9986
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:51

Verder kijk ik qua films en series op het moment alles wat los en vast zit. Zo heb ik gisteren weer 2 afleveringen gezien van de Dahmer serie gevolgd door Encanto zodat ik wel goed kon slapen. _O-
En s ochtends kijk ik League of legends, want daar is het Wereldkampioenschap bezig. Maar die spelen voor ons in de nacht dus dat kijk ik terug en dat valt niet echt onder series of films.

marleen_88

Berichten: 14091
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:53

Marjo schreef:
Mijn favoriete voorwerp in huis... dat is de satisfyer pro denk ik :')


Ik hoor zoveel goede verhalen om mij heen over dat ding. :')

Marjo

Berichten: 37271
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:54

M_D_H schreef:
Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?


Films kijk ik bijna niet. Af en toe met vrienden maar zelf zet ik eigenlijk nooit films aan (gevalletje duurt te lang, maar vervolgens wel 4 afleveringen van een serie kijken :') )

Qua series is mijn absolute favoriet Supernatural. Hier heb ik ook het eea aan merchandising van staan, zoals funko pops en een modelauto, de '67 Chevy Impala <3 . Ook meerdere boeken van de serie.

Op de tweede plaats staat Friends :D hele fijne serie om te kijken als ik me niet zo lekker voel <3 .

Verder ben ik gek op 9-1-1 (Evan Buckley <3 ) en 9-1-1 Lone Star (TK & Carlos <3 ).

Momenteel kijk ik The Crown op Netflix en heb ik een abbo op With Love genomen om Heartland te kunnen kijken. Daarnaast volg ik nog Grey's Anatomy en Station 19, en doe ik mijn best om Manifest nog af te kijken.

Qua series kijk ik dus van alles. Game of Thrones heb ik gekeken, This Is Us vond ik fantastisch... geen specifiek genre wat ik wel of niet kijk :)

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:58

Mijn favoriete voorwerp moet ik toch zeggen mijn tv op momenten dat het even niet lekker gaat ik even in een serie kan kruipen en de rest kan vergeten…
Mijn favoriete series oa greys anatomy, heartland, flash, arrow super girl en once upon a time jammer dat de meeste voorgoed afgelopen zijn maar ik kijk ze vaak helemaal opnieuw.
Kwa gewone tv programma’s Bennink fan van het perfecte plaatje, expeditie robinson en de mol.

Films is bij mij heel divers ik kan heerlijk weg zwijmelen bij de Hallmark movies, een feelgood dierenfilm of een klassieke disney film. Maar zo staan de nieuwe jumanji films echt in mijn top 10 lijst en ben ik fan van de marvel series. En niet te vergeten de Harry Potter films! Maar als uitzondering vond ik de nieuwe maverick wel echt top terwijl dat niet echt mijn genre is. Ik hou echt niet van horror ik heb ooit als 12 jarige The Blair witch project gezien en tot de dag van vandaag vind ik het nog niet tof alleen in een bos te lopen. Ben echt een schijtluis…

Maar even terug te komen op voorwerp zou ik ook evt niet mijn silhouette kunnen missen. Ik doe er eigenlijk nog veel te weinig mee aangezien ik hem nu alleen nog gebruik voor mijn foto albums maar ik kan mij zo afsluiten van alles als ik lekker kan knutselen. Ik ga deze week mijn kamer verder klaar maken en kan ik eindelijk wat gaan doen!

Pimaude ik ga even kijken voor die bodywrap dat klinkt toch wel heel goed!

Ik hoop dat het met de zieke en geblesseerde bokkers ondertussen wat beter gaat?

Roodvos

Berichten: 6694
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:10

Hoe is het mogelijk dat bij de favoriete voorwerpen de vaatwasser nog niet is genoemd.

fohadie
Berichten: 4310
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:24

Ik ben weer terug van vakantie en thuis lag er een verrassing op me te wachten: ik speel mee met de vriendenloterij en heb een kookboek naar keuze gewonnen. Nu doe ik weinig met kookboeken, dus mocht ik iemand hebben die dat wel leuk vindt, dan kan ik die in het pakket doen. Is het meteen de eerste hint. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:28

Haha leuke hint ! Wil iemand nog een scarabee voor wat geluk in de kinderwensen ? Dan wil ik diegene wel als lootje !

Mijn favo series zijn ziekenhuisserie. New Amsterdam, grace anatomy's.. maar mijn old time favorite en honderd keer gezien is toch echt MCleod's daughters ♡

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:34

marleen_88 schreef:
Marjo schreef:
Mijn favoriete voorwerp in huis... dat is de satisfyer pro denk ik :')


Ik hoor zoveel goede verhalen om mij heen over dat ding. :')


Gewoon 1tje kopen joh <<)

Jolien87

Berichten: 17487
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:37

marleen_88 schreef:
Marjo schreef:
Mijn favoriete voorwerp in huis... dat is de satisfyer pro denk ik :')


Ik hoor zoveel goede verhalen om mij heen over dat ding. :')


Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar ja.
Maar het schijnt dat je, je bedpartner volledig buiten spel zet als je het erbij pakt.
Dus het lijkt me meer een 'party of one' accessoire :=

Marjo, hoe is die streamingdienst, With love?
Hij lijkt mij nog steeds wel leuk maar ik heb al zoveel diensten. O:)

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:43

De satisfyier pro hoor ik ook alleen maar goede verhalen over :j

Mijn favoriete voorwerp is denk ik de rattenkooi met inhoud of een van de terraria. Daarnaast ben ik ook heel blij met het bed, de bank en een aantal houtgesneden reptielenbeeldjes in de vensterbank.

marleen_88

Berichten: 14091
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:55

Jolien87 schreef:
marleen_88 schreef:
Ik hoor zoveel goede verhalen om mij heen over dat ding. :')


Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar ja.
Maar het schijnt dat je, je bedpartner volledig buiten spel zet als je het erbij pakt.
Dus het lijkt me meer een 'party of one' accessoire :=



Dat idee heb ik ook. De verhalen die ik heb gehoord zijn dat het met 30 sec gebeurd is.

Yonker schreef:
marleen_88 schreef:
Ik hoor zoveel goede verhalen om mij heen over dat ding. :')


Gewoon 1tje kopen joh <<)


Ik twijfel nog :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33841
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 12:03

Bij twijfel wel doen.

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 12:04

Ik vind dit vrij intieme informatie maar neem maar van mij aan dat dat het beste cadeau is dat mijn man mij ooit heeft gegeven!

Urbanus

Berichten: 44955
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 12:05

MarlindeRooz schreef:
Bij twijfel wel doen.


Can confirm!

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 12:10

@Hiareth zou je dan ook bv platen willen in je pakket?

Jolien87

Berichten: 17487
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 12:10

pimaude schreef:
Ik vind dit vrij intieme informatie maar neem maar van mij aan dat dat het beste cadeau is dat mijn man mij ooit heeft gegeven!


Hm, ik ben zondag jarig...
Alleen we hebben elkaar voor onze verjaardag al een paar dagen weg gegeven.
Er staat gelukkig niks in de regels over cadeautjes aan jezelf geven O:)

We hadden vorig jaar een 18+ adventskalender, die is zo goed bevallen dat we hem voor dit jaar ook al hebben besteld. Dus we vermaken ons wel. :D Maar een eenpersoonsfeestje is ook leuk dus wie weet ga ik hem toch maar bestellen.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 12:31

Nee joh je kan hem wel degelijk samen gebruiken :j gewoon beetje creatief zijn toch.
Maar goed hij is ook leuk alleen, dus gewoon kopen. Ben van menig dat elke vrouw er 1 moet hebben := weer terug on topic?? :')

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:13

Maar dit is on topic :D

Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44955
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:19

Ik heb die in drievoud besteld _O-

Jolien87

Berichten: 17487
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:22

Fantastisch _/-\o_

Ik zag dat o.a. Intratuin Duiven Vondels verkoopt dus daar ga ik gauw eens heen. :D

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:23

pimaude, gefeliciteerd Y)(^)