Black Friday 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marie111
Berichten: 4675
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 15:14

Cchanny schreef:
Granoek schreef:
Hypostore, douglas, coolblue en bol.com allemaal al binnen
[ [url=m/MSGLBR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZV21pS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankzij hypostore geen pijnlijke voeten gehad op de hengstenkeuring! ‘S avonds besteld en ze waren er echt de dag er na om 10u al, niet normaal snel :D

Ariat Harper <3 mijnes zijn ook onderweg. Je bent er dus tevreden mee?


Vallen ze qua maatvoering hetzelfde als de jodhpurs?
Ik heb namelijk schoenmaat 38,5 maar van de Ariat jodhpurs 37,5.

Ben dus aan het twijfelen over de maat.

Lijken me namelijk wel lekkere schoenen voor het mennen. Ik heb gauw koude voeten.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 15:46

Ik wilde vandaag toch een KEP bestellen by Hypostore, maar ik zie dat de korting het daar niet meer op doet. Mis ik ergens een voorwaarde of weten jullie wat ik fout doe?

Puera

Berichten: 8108
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 15:54


Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 15:58

Ah, op vrijdag werkte hij nog wel, dan had ik toch eerder moeten bestellen! Thanks :)

Puera

Berichten: 8108
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 16:07

Misschien bij Divoza? Even snel gekeken en daar lijkt wel korting op KEP te zitten.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 16:08

Thanks, heb ik gezien ja, maar net niet het model/kleur die ik zoek. Maar is geen haast bij, komt met de volgende actie wel.

MaritB

Berichten: 8638
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 16:14

Wilde begin van de week al Amigo deken voor mijn shet bestellen. (Twijfelde heel erg had vorige week bij een andere shop deken voor leuke prijs besteld en leuke kleur maar had niet goed gekeken en de verkeerde maat, bij Hypostore nog maar 1 voorradig en eigenlijk wel al nodig dus spannend haha) Toch gewacht tot vrijdag en yes, 30% korting dus ook gelijk een 200 gram liner besteld. En later ook nog Recuptex deken voor mijn hond. (nu twijfel ik of een maat groter niet beter zou passen, maar als ik wil ruilen, moet ik dan nu de volledige prijs betalen?)

Bij divoza geslaagd voor ariat wythburn tall laarzen (wilde ze graag passen) ook met 30% korting.

nnicolex

Berichten: 1236
Geregistreerd: 12-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 17:25

Iriscope schreef:
Thanks, heb ik gezien ja, maar net niet het model/kleur die ik zoek. Maar is geen haast bij, komt met de volgende actie wel.


Ruitershop boxmeer had ook korting op Kep ek equichique ook op een aantal modellen!

Earth

Berichten: 7928
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 17:35

Wij hebben vandaag toch 2 emma matrassen besteld en lattenbodems. Ben er heel blij mee.

pluisbeer

Berichten: 960
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 19:31

Mijn dublin laarzen van hypostore zijn helaas te klein :(

Damelza

Berichten: 4680
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 19:33

de lemieux sienna toevallig nog ergens heel goed in de aanbieding, ik wilde eigenlijk onder de 50 uitkomen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 19:33

Ik zoek nog last minut een website met make up met een fijne korting. Denk aan een bb crème, blush etc voor de absolute beginner met een lege make up bak. Helaas moet ik beginnen aanvaarden dat mijn huid wat verouderd en moet ik aan de make up. Een leuke prijs kwaliteit met eventueel nog leuke korting is welkom :D

Nyaleti

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 19:35

Kruidvat heeft allerlei make-up merken in de aanbieding. Wel maar tot vanavond. Etos vast ook wel wat!

Padoertje
Berichten: 1546
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 19:47

Moestuin schreef:
Ik zoek nog last minut een website met make up met een fijne korting. Denk aan een bb crème, blush etc voor de absolute beginner met een lege make up bak. Helaas moet ik beginnen aanvaarden dat mijn huid wat verouderd en moet ik aan de make up. Een leuke prijs kwaliteit met eventueel nog leuke korting is welkom :D


Heeft ici paris niet vandaag nog 30% op alles?

Maaik
Berichten: 5672
Geregistreerd: 05-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 19:56

nnicolex schreef:
Iriscope schreef:
Thanks, heb ik gezien ja, maar net niet het model/kleur die ik zoek. Maar is geen haast bij, komt met de volgende actie wel.


Ruitershop boxmeer had ook korting op Kep ek equichique ook op een aantal modellen!


Epplejeck ook :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:15

Marie111 schreef:
Cchanny schreef:
Ariat Harper <3 mijnes zijn ook onderweg. Je bent er dus tevreden mee?


Vallen ze qua maatvoering hetzelfde als de jodhpurs?
Ik heb namelijk schoenmaat 38,5 maar van de Ariat jodhpurs 37,5.

Ben dus aan het twijfelen over de maat.

Lijken me namelijk wel lekkere schoenen voor het mennen. Ik heb gauw koude voeten.


Ik vind de maat goed vallen! Ik had een halve maat groter genomen omdat ik van plan ben voor steunzolen te gaan. Ze passen nu ook prima maar een halve maat kleiner had ook gepast. Ze zijn goed gevoerd dus ietsje speling.

Ik ben er blij mee ja! Heel degelijk

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:24

Ik ben goed geslaagd :D
Make up en skincare bij Douglas en LookFantastic en shampoo bij Haarshop gescoord.
Een verzwaringsdeken bij bol.com die de volgende dag al binnen kwam (heel blij mee :)) ) en vanmiddag in de sportschool toch nog een legging en 2 shirtjes bij Gymshark besteld, met zo'n 60 euro korting *\o/*
En nu ga ik toch nog maar overstag voor een nieuw winterjas van LeMieux... :')
Wel met 80 euro korting en bedoelt als gewone winterjas, als hij bevalt :D

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:28

Wij hebben een wasmachine gescoord voor 45 euro :))










Oke, dat is wel de waarheid maar niet de prijs van de wasmachine, we hadden vanuit het werk voor onze bruiloft over de 200 euro aan vvv bonnen gekregen en wij hadden nog cadeaugeld van de bruiloft liggen, dus aan eigen geld hebben wij maar 45 euro hoeven in te leggen :') _O-.
Maar... toch een ruime 125 euro aan korting, dus dat is altijd leuk :j

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78526
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:31

Ik heb vanmiddag toch nog iets besteld als kadootje voor mijn man, Muck Boots. Zag de Arctic Ice Tall staan voor 152,95 in de aanbieding en dan 10% BF korting. Misschien is het een foutje geweest, want nu, paar uur later, staat hij er weer op bij die winkel voor 219 euro. Heb ze nu dus mooi voor 137 euro.

Alja

Berichten: 25617
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:31

En vooral bij een wasmachine, nou eenmaal niet de allerleukste aankoop.

Earth

Berichten: 7928
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:34

Moestuin schreef:
Ik zoek nog last minut een website met make up met een fijne korting. Denk aan een bb crème, blush etc voor de absolute beginner met een lege make up bak. Helaas moet ik beginnen aanvaarden dat mijn huid wat verouderd en moet ik aan de make up. Een leuke prijs kwaliteit met eventueel nog leuke korting is welkom :D


Ik ben echt fan van de L'oreal true match foundation, die zijn nu 1+1 gratis. Dan zou ik 2 verchillende tinten nemen om ook te kunnen mengen evt. Even kijken of je een huid hebt met roze of gele ondergloed.
Je kunt ook een concealer van dit merk proberen maar die ken ik zelf niet. En ik zou dus eerder kiezen voor een foundation want een BB creme vind ik niet voldoende, dat gaat ook lopen na een tijdje. True match blijft heel lang goed zitten en kun je zo zwaar aanbrengen als je wilt. Ik ben niet te spreken over de blush van L'oreal. Die vind ik van Mac echt heel goed. En daar heb je 30% korting op 2 producten. De lipsticks zijn echt hemels van Mac, dus daar kun je evt ook eentje van kiezen. Ik vind de kwasten van de Kruidvat ook echt niet verkeerd dus die kun je daar ook aanschaffen. Mac is daarin heel duur. Of even wachten op een aanbieding van Real techniques, die overigens nu is bij de Douglas zie ik.

Succes en als je vragen hebt, pb me maar :D

dravergekkie

Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 22:27

Ik wou net nog een bestelling doen bij Agradi maar krijg steeds een foutmelding -O-

Cchanny

Berichten: 8856
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 22:44

Iriscope schreef:
Thanks, heb ik gezien ja, maar net niet het model/kleur die ik zoek. Maar is geen haast bij, komt met de volgende actie wel.

Ik had een printscreen in het topic gezet met kortingen op KEP

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 22:47

Alja schreef:
En vooral bij een wasmachine, nou eenmaal niet de allerleukste aankoop.

Absoluut!
Maar we moesten wel, onze oude wasmachine loopt echt op zijn einde.
De was komt er lekker ruikend uit, maar eenmaal droog stinkt het naar oud water :(

Marie111
Berichten: 4675
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 23:37

Marie111 schreef:
Cchanny schreef:
Ariat Harper <3 mijnes zijn ook onderweg. Je bent er dus tevreden mee?


Vallen ze qua maatvoering hetzelfde als de jodhpurs?
Ik heb namelijk schoenmaat 38,5 maar van de Ariat jodhpurs 37,5.

Ben dus aan het twijfelen over de maat.

Lijken me namelijk wel lekkere schoenen voor het mennen. Ik heb gauw koude voeten.


Ik vind de maat goed vallen! Ik had een halve maat groter genomen omdat ik van plan ben voor steunzolen te gaan. Ze passen nu ook prima maar een halve maat kleiner had ook gepast. Ze zijn goed gevoerd dus ietsje speling.

Ik ben er blij mee ja! Heel degelijk[/quote]

Over steunzolen. Die heb ik ook, maar hoef ik niet te dragen in mijn Ariat Jodhpurs. Daar is het voetbed zo goed van, dat ik daar een dag op kan lopen, zonder zere voeten te krijgen (hoef ik met "gewone" schoenen dus niet te proberen).

** ik zie net dat mijn jodhpurs maat 38 zijn