Black Friday 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dravergekkie

Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 20:04

Duality schreef:
dravergekkie schreef:
Hier een pakket bij mhs die volgens hun een week geleden is verzonden maar die bij PostNL nog steeds onbekend is -O-


Ik heb precies hetzelfde bij mhs, werd ook niet heel vriendelijk te woord gestaan moet ik zeggen toen ik ernaar vroeg. Terwijl ik aangaf dat ik uiteraard begrijp dat het druk is, maar dat het pakket na een week nog steeds op niet ontvangen door postnl staat vind ik raar.

Ik moest over een aantal dagen maar weer mailen naar ze.

Wel toevallig dat jij het zelfde probleem hebt.

En normaal heb ik hun bestelling meestal de volgende dag in huis.

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 20:29

Ik heb alles binnen op m'n laarzen van EJ na. :D
Die hadden 5-10 dagen levertijd dus zou een dezer dagen er ook moeten zijn.

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 21:13

Mijn cap is er en hij is heel mooi en past ook, zit wel lekker. Maarr.. hij heeft geen uitneembare binnenvoering zoals er wel bij stond. En ik vind het wel zo fijn dat die af en toe gewassen worden kan, wel zo fris. Dus nu twijfel ik of ik hem wel of niet houd..

Hij is donkerblauw, zie je iets slecht op de foto:


Afbeelding

Afbeelding

Padoertje
Berichten: 1546
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 21:54

Oh dat is wel jammer als dat niet kan. Af en toe wassen is wel zo fijn. Maar wel een leuke cap met die sparkles!

Mijn 2 setjes zijn ook binnen. Kon niet kiezen uit de verschillende gilets, dus heb ze allebei inclusief blousjes.

Afbeelding


Afbeelding

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 22:00

Hele mooie setjes! Nee, daar zou ik ook niet kunnen kiezen. Ik ben heel erg fan van die Emerald groene kleur, maar die andere is ook zo chique!

Ja, ik baal wel vanwege de cap. Want er staat ook duidelijk bij dat de voering uitneembaar en wasbaar op 30C is (https://www.kramer.nl/Ruiter/Paardrijca ... ery-silver). En eigenlijk wil ik geen cap zonder uitneembare binnenvoering, want ik heb er echt een hekel aan als hij begint te stinken. Dus eigenlijk moet hij terug, maar hij is zo mooi dat ik toch stiekem twijfel..

Padoertje
Berichten: 1546
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 22:09

Texas02 schreef:
Hele mooie setjes! Nee, daar zou ik ook niet kunnen kiezen. Ik ben heel erg fan van die Emerald groene kleur, maar die andere is ook zo chique!

Ja, ik baal wel vanwege de cap. Want er staat ook duidelijk bij dat de voering uitneembaar en wasbaar op 30C is (https://www.kramer.nl/Ruiter/Paardrijca ... ery-silver). En eigenlijk wil ik geen cap zonder uitneembare binnenvoering, want ik heb er echt een hekel aan als hij begint te stinken. Dus eigenlijk moet hij terug, maar hij is zo mooi dat ik toch stiekem twijfel..


Dan is er maar 1 oplossing; nog een cap kopen zodat je kunt afwisselen en deze lekker kan luchten/drogen hahaha.

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 22:13

Haha, goede oplossing :D Dan zit ik qua prijs al bijna op een goedkope Samshield _O-

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 22:49

Mooie cap, wat zonde dat er geen binnenvoeren bij zit.

Hier kreeg ik vanavond mijn 2 Tommy Hilfiger Equestrian vesten binnen vanuit Duitsland en maandagavond besteld. Vond ik best snel. En ze nog mooier dan ik verwacht had. :D

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:24

Dat is inderdaad best snel! En fijn dat ze zo mooi zijn! :j

Ik ga nog even nadenken over de cap. Ik dacht, anders misschien de voering uit mijn huidige cap in de nieuwe proberen maar dat zal vast niet passen. Ik denk haast dat hij anders toch maar terug moet, ik heb er zo'n hekel aan als ik de tas open doe en ik ruik hem al..

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:29

En kan het niet dat de binnenvoering gewoon vergeten is?

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:33

Ik denk het niet, want er zit wel zo'n klein randje op. Ik neem toch aan dat ze dat niet met de voering bedoelen, want dat zit echt alleen om je voorhoofd en de zijkant. Niet achter of bovenop. Maar dat zorgt er wel voor dat er eigenlijk niet meer plaats is voor nog iets anders.

Schuur_

Berichten: 4886
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 07:52

Maar heb je al contact opgenomen met het bedrijf? Neem een screenshot van de website waarop staat dat er een uitneembare binnenvoering in zit en zeg dat je die niet kan vinden/het niet mogelijk is?

Wie weet kijk je toch verkeerd, zijn ze wat vergeten of staat het gewoon fout en kunnen ze nog wat voor je regelen

Alja

Berichten: 25617
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 10:47

Padoertje schreef:
Texas02 schreef:
Hele mooie setjes! Nee, daar zou ik ook niet kunnen kiezen. Ik ben heel erg fan van die Emerald groene kleur, maar die andere is ook zo chique!

Ja, ik baal wel vanwege de cap. Want er staat ook duidelijk bij dat de voering uitneembaar en wasbaar op 30C is (https://www.kramer.nl/Ruiter/Paardrijca ... ery-silver). En eigenlijk wil ik geen cap zonder uitneembare binnenvoering, want ik heb er echt een hekel aan als hij begint te stinken. Dus eigenlijk moet hij terug, maar hij is zo mooi dat ik toch stiekem twijfel..


Dan is er maar 1 oplossing; nog een cap kopen zodat je kunt afwisselen en deze lekker kan luchten/drogen hahaha.

Zegt diegene die schoenen terug wil sturen :+

Padoertje
Berichten: 1546
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 10:54

Hahahaha scherp op de vroege ochtend Alja

Alja

Berichten: 25617
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 11:46

Padoertje schreef:
Hahahaha scherp op de vroege ochtend Alja

Pffff met twee kleine kinderen voelt dit tijdstip al als laat in de middag :+

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 21:15

De cap blijft, de liner van de oude past erin en ik heb in de nieuwe cap op een paar plekken klittenband geplakt zodat hij goed blijft zitten *\o/* Nu even een liner erbij bestellen zodat de oude ook eentje heeft, die zijn maar 6 euro. Probleem opgelost :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 22:31

Mijn Dublin laarzen van horsefitshop zijn binnen maar ik wil eigenlijk de highlanders houden, alleen reageert de winkel dus niet op mijn ‘klacht’

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 23:07

Wat slecht, waar had je ze gekocht?

Padoertje
Berichten: 1546
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 23:08

Texas02 schreef:
De cap blijft, de liner van de oude past erin en ik heb in de nieuwe cap op een paar plekken klittenband geplakt zodat hij goed blijft zitten *\o/* Nu even een liner erbij bestellen zodat de oude ook eentje heeft, die zijn maar 6 euro. Probleem opgelost :)


Top! Veel rijplezier ermee.

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 23:09

Dankjewel! :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 00:10

Texas02 schreef:
Wat slecht, waar had je ze gekocht?

Werkschoenenbaas.nl

En vriendin bestelt er altijd haar werkschoenen dus ik dacht dat t wel oké was

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 00:25

Ik ben echt aan t huilen! Mijn bestelling van Ruitergoed hebben ze naar de verkeerde klant gestuurd.
Nu is het wachten tot die klant het terug stuurt… hopelijk gebeurt dat.

Ik had het gisteren met een clinic willen dragen, dus baal zo.

ingvdh

Berichten: 6374
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 10:23

Stal_Fiore schreef:
Ik ben echt aan t huilen! Mijn bestelling van Ruitergoed hebben ze naar de verkeerde klant gestuurd.
Nu is het wachten tot die klant het terug stuurt… hopelijk gebeurt dat.

Ik had het gisteren met een clinic willen dragen, dus baal zo.



Maar dat is toch jou probleem niet? Ruitergoed moet de spullen naar het juiste adres sturen. Ze mogen het niet afhankelijk maken of die persoon de spullen wel of niet retour stuurt en op welke termijn. Dat is hun ondernemersrisico.
Gewoon een kwestie van de door jou bestelde spullen in een doos stoppen en ze naar de juiste kant sturen.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 10:28

Moet je wel het geluk hebben dat het geen laatste stuks zijn.

Ik heb me gisteren laten gaan op Zalando en Zalando lounge, nog een paar mooie sales kunnen meepikken. In totaal zo ergens tussen de €500 en €700 mee bespaard := Schaam me bijna kapot voor de bedragen die er de laatste weken zijn uitgegaan, maar het merendeel zijn wel investeringen waar ik hopelijk weer jaren zoet mee ben.

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 11:52

Zo te zien is het nog wel te bestellen op hun site, dus verwacht ik niet dat het de laatste stuks waren…