Black Friday 2022

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:33

Mijn Slueslimix heb ik vandaag op kunnen halen :D
Heeft even geduurd, maar het was gister binnen.
2 zakken paste precies in 1 ton, dus dat was helemaal top.
Kunnen we weer even vooruit :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 17:52

Schuur_ schreef:
Granoek schreef:
Werkschoenenbaas.nl

En vriendin bestelt er altijd haar werkschoenen dus ik dacht dat t wel oké was


Ik ben allergisch aan werkschoenenbaas. Wat een drama is de klantenservice daar. Ik heb beloofd op de zaak om daar nooit meer te bestellen, altijd een gedoe met de BTW en geen antwoord.

Oei niet goed! Sowieso gedoe om btw terug te krijgen als je in NL besteld merk ik. Wij doen het maar gewoon niet meer.

Ze zouden ze dus aan huis ophalen maar ze hadden niet gezien dat ik in België zat dus nu hebben ze me een gratis retourlabel gestuurd. Normaal gingen ze ze opsturen naar de fabrikant maar ze hebben nu gezegd dat ze ze gewoon retour nemen.
Op zich prima opgelost lijkt me maar de laarzen waarvan ik al een jaar de aankoop had uitgesteld tot BF heb ik nu dus alsnog niet :')

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 08:58

Het is heel stil bij Agradi. Dus we kunnen wachten tot sint juttemus of ze ooit nog gaan leveren. Niet zo netjes.

Saaams

Berichten: 13297
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:24

Mijn kentucky dekjes zijn van black friday toevallig vorig weekend geleverd. Nadat ze al poos op voorraad waren.

De deken die ik bestelde was de volgende dag zelfs al in huis.

Nu een supplement besteld. Nou, op voorraad en voor 21:00 besteld is dezelfde dag verzonden.
Je kan vast raden dat ik inmiddels al een aantal werkdagen verder ben :+
Kon ik het net zo goed elders bestellen maar had t ineens hard nodig

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 11:45

Scum schreef:
Het is heel stil bij Agradi. Dus we kunnen wachten tot sint juttemus of ze ooit nog gaan leveren. Niet zo netjes.

Dat was het bij mij ook, besteld vroeg in november en leverdatum was oorspronkelijk begin december, en bleef daarop staan maar er kwam maar niks. Maar gisteren ineens uit het niks bericht dat het onderste was naar het pakketpunt. Dus blijkbaar gebeurt er dat nog wel wat :)

Cchanny

Berichten: 8872
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:17

Yes mijn aankopen zijn ook binnen gekomen :D

Nieuwe "gewone" jodphurs van Ariat en deze Harpers. Ze zitten heerlijk.

Afbeelding

grauwman

Berichten: 2687
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:12

Agradi is hopeloos maar EJ kan er ook wat van hoor. Wacht al weken op een winterjas. Nog achteraan gebeld maar nu nog steeds niets. Had net zo goed ergens anders kunnen bestellen had ik meer korting gehad.

De pakketten van DocHorse en hypostore zijn sinds gisteren ook binnen. Zelfs nog eerder dan de verwachte leverdatum.

Farjen

Berichten: 8028
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:14

Mijn black Friday dekjes zijn zonet geleverd <3

Afbeelding

tirzasarah10

Berichten: 1842
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 19:27

Cchanny schreef:
Yes mijn aankopen zijn ook binnen gekomen :D

Nieuwe "gewone" jodphurs van Ariat en deze Harpers. Ze zitten heerlijk.

[ [url=m/btxtEs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die zijn echt geweldig he!! Mega warm ook :D

Marie111
Berichten: 4685
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 19:37

Cchanny schreef:
Yes mijn aankopen zijn ook binnen gekomen :D

Nieuwe "gewone" jodphurs van Ariat en deze Harpers. Ze zitten heerlijk.

[ [url=m/btxtEs.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dezelfde heb ik woensdag binnen gekregen (van de Hypostore). Kreeg ze trouwens thuisgestuurd, terwijl ik ophalen in de winkel had aangegeven.

Ze zitten lekker, maar nog wel strak (hoge wreef). Zal wel goed komen verwacht ik,was ook zo met de "gewone" jodhpurs van Ariat.

Heb je ze ook nog ingespoten trouwens?

Anoniem

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 08:21

Ik heb gisteren een prachtig stofje op de kop kunnen tikken om een lekker warme sjaal te maken :D

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 11:11

Ik had mijn Dublin laarzen in de doos gelaten tot ik wist wat ik met de highlanders ging gebeuren. Maar die heb ik mogen retouren en gisteren die Dublin laarzen voor het eerst aan gehad, nou jongens echt top.
*no ragrets*

Cchanny

Berichten: 8872
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 14:19

Marie111 schreef:
Cchanny schreef:
Yes mijn aankopen zijn ook binnen gekomen :D

Nieuwe "gewone" jodphurs van Ariat en deze Harpers. Ze zitten heerlijk.

[ [url=m/btxtEs.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dezelfde heb ik woensdag binnen gekregen (van de Hypostore). Kreeg ze trouwens thuisgestuurd, terwijl ik ophalen in de winkel had aangegeven.

Ze zitten lekker, maar nog wel strak (hoge wreef). Zal wel goed komen verwacht ik,was ook zo met de "gewone" jodhpurs van Ariat.

Heb je ze ook nog ingespoten trouwens?

Ik heb ze niet ingespoten. Ging er eigenlijk vanuit dat ze al behandeld zijn. Met wat heb jij ze ingespoten?


Ik vind ze heerlijk lopen. Net zoals de gewone jodphurs. Aantrekken en weglopen

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 17:51

Mijn springschoenen gevonden via Horze en Agradi maar geannuleerd. Helaas vanmiddag die binnen gekregen en veel te klein. Nu verder met een onmogelijke zoektocht naar springschoenen.

lailapri

Berichten: 22142
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 19:41

Scum schreef:
Het is heel stil bij Agradi. Dus we kunnen wachten tot sint juttemus of ze ooit nog gaan leveren. Niet zo netjes.

Jaren terug eens een reflector uitrijdekem besteld. Ik was het alweer vergeten en maanden later bericht dat ze er niet meer aan konden komen. Ik heb eigenlijk altijd wel antwoord of spullen gehad maar duurt dus soms wel.

Dispar_Vulgo

Berichten: 2998
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 16:06

Als het goed is zou m'n KEP italia vandaag geleverd worden bij Hypostore.
Geen idee hoe accuraat die mails met levertijden zijn. Maar ik kan niet wachten :D

Roulette_
Berichten: 1065
Geregistreerd: 15-10-12

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 16:20

Mijn KEP stond ook op verwachte verzenddatum vandaag en die kwam afgelopen weekend al binnen. Helemaal blij mee! Ik heb best een opvallende kleur en ook al diverse complimenten over gekregen afgelopen dagen.

Verder heb ik wel de pech leveringen volgens mij, mijn wolgevoerde laarzen gingen stuk met passen en kwamen gisteren pas opnieuw binnen (net na de kou, maar ze zitten wel fijn!) en het supplement dat tegelijk met mijn KEP geleverd werd was ruim een jaar over datum.
Alles wordt netjes en vriendelijk opgelost, maar het duurt allemaal wel lang zo (supplement is opnieuw besteld, levertijd op dit moment onbekend).

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 17:23

Ik zit ook nog op Hypostore te wachten. Net voor de 2e keer uitgesteld door PostNL

Dispar_Vulgo

Berichten: 2998
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 06:16

Roulette_ schreef:
Mijn KEP stond ook op verwachte verzenddatum vandaag en die kwam afgelopen weekend al binnen. Helemaal blij mee! Ik heb best een opvallende kleur en ook al diverse complimenten over gekregen afgelopen dagen.

Verder heb ik wel de pech leveringen volgens mij, mijn wolgevoerde laarzen gingen stuk met passen en kwamen gisteren pas opnieuw binnen (net na de kou, maar ze zitten wel fijn!) en het supplement dat tegelijk met mijn KEP geleverd werd was ruim een jaar over datum.
Alles wordt netjes en vriendelijk opgelost, maar het duurt allemaal wel lang zo (supplement is opnieuw besteld, levertijd op dit moment onbekend).


Oh mazzel van je kep! Maandag was mijne nog niet binnen, ik had gebeld. En net een mail dat nieuwe lever datum 22 dec wordt.

Je had wel hoop pech met die andere producten zeg!

xxxmh

Berichten: 3523
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 08:53

Mijn bf aankoop is ook al stuk. Nog geen maand gebruikt. Ben benieuwd wat hypostore doet. Heb ze gisteren gemaild.
Afbeelding

Earth

Berichten: 7950
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 13:37

Granoek schreef:
Ik had mijn Dublin laarzen in de doos gelaten tot ik wist wat ik met de highlanders ging gebeuren. Maar die heb ik mogen retouren en gisteren die Dublin laarzen voor het eerst aan gehad, nou jongens echt top.
*no ragrets*

:') _/-\o_

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 15:22

Nou wordt mijn aflevering gewoon doodleuk /weer/ uitgesteld. Echt waardeloos bij PostNL.

Texas02

Berichten: 4737
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:29

Dat is helaas wel vaak zo rond de feestdagen. Ze hebben het natuurlijk ook heel erg druk. Maar ik snap wel dat het voor jou heel vervelend is..

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:40

Ja is ook wel begrijpelijk maar tot 3x aan toe uitstellen is wel een beetje gortig. Kan ook niet omzetten naar pick up point ofzo…. Beetje jammer.

Sanet

Berichten: 7994
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:51

manic schreef:
Ja is ook wel begrijpelijk maar tot 3x aan toe uitstellen is wel een beetje gortig. Kan ook niet omzetten naar pick up point ofzo…. Beetje jammer.


Dat is wel frustrerend idd. Jammer dat dat niet kan dan hè?
Ik begrijp ook nooit zo goed wanneer dat nou wel kan of niet kan..