Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanniejtjuh

Berichten: 1216
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 12:44

Citaat:

Hier ook ;( gekmakend …[/quote]

Citaat:

Ik kan niet eens een afspraak maken bij mijn huisarts... Ook niet bij de andere artsen[/quote]

Jeetje hoe kan dat?

Ik heb ook een zeg maar zeer lastige huisarts maar hiervoor kan ik al snel wat krijgen, of ik bel naar de dermatoloog.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41596
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 12:47

Het was vanochtend in het nieuws, dat het voor veel mensen lastig is een afspraak te maken bij de huisarts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 12:48

Het geblaat van sommige mensen: doen alsof, alles voor het plaatje. Ja hoor ik geloof je... :') What's the point?

Fly_high

Berichten: 3301
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 12:50

Nyaleti schreef:
Dat er voor alles tegenwoordig een crowdfunding gestart wordt. Oké je bent vrij om te doneren of niet maar kom op. Zie het echt veel voorbij komen bij huisdieren.
Nu weer iets dat een kat is overleden in een pension en de eigenaar autopsie wil maar ze heeft geen 300 euro. Ze is nu alleen wel 2 weken op vakantie. :=


Crowdfunding voor zakelijke doeleinden, als investering met rente erbovenop enz nou dat vind ik op zich wel prima.

Maar dat zielig lopen doen kan ik net zo slecht tegen als jij denk ik, want dat zijn inderdaad vaak mensen die dat geld heel duidelijk wel kunnen missen. Kwam laatst een dame tegen die 1000 euro ofzo wilde verzamelen voor haar paard met HKO, voor inspuiten en aangepast beslag etc. Dat is op zich nog niet zo heel gek. Maar dezelfde dame kweekt hobbymatig met slangen en heeft tegelijkertijd op haar fb gedeeld dat ze weer een boa morph van > 500 euro had gekocht, hoezo ga je dan online om geld bedelen :?

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 13:18

Ze zijn hier boven aan het hakken en boren. Maar je hoort het beton vergruizen en dat doet mij herinneren aan een kies die ik ooit heb moeten laten verwijderen bij de kaakchirurg. Dus de rillingen lopen iedere keer over mijn rug.

Lau07
Moderator

Berichten: 1572
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 13:31

Een collega die met corona naar kantoor is gekomen. Hij zit de hele tijd te kuchen, maar aangezien het overheidsbeleid is veranderd, kan hij gewoon komen werken. Dus nu heb ik een raam open gezet om de boel goed te laten ventileren, terwijl de kachel ook brandt.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 13:36

Lau07 schreef:
Een collega die met corona naar kantoor is gekomen. Hij zit de hele tijd te kuchen, maar aangezien het overheidsbeleid is veranderd, kan hij gewoon komen werken. Dus nu heb ik een raam open gezet om de boel goed te laten ventileren, terwijl de kachel ook brandt.


Pff daar zou ik echt niet blij van worden.. ik weet dat het beleid is veranderd maar toch

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 13:50

Lau07 schreef:
Een collega die met corona naar kantoor is gekomen. Hij zit de hele tijd te kuchen, maar aangezien het overheidsbeleid is veranderd, kan hij gewoon komen werken. Dus nu heb ik een raam open gezet om de boel goed te laten ventileren, terwijl de kachel ook brandt.

Ik had acuut naar huis gegaan om thuis te werken, maar dat moet maar net kunnen natuurlijk.

Gefeliciteerd met je verjaardag Lestrange *\%/*

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 14:18

Bouwvakkers die je een schop onder hun kont moet geven omdat ze al 3x pauze houden in de 1,5 uur dat ik er was. Al 3 dagen bezig met 5 flats ongeschikt te maken tegen vogels, anders mogen ze niet slopen. Onmogelijk, de kauwtjes en duiven vliegen zelfs in het pand omdat er ramen missen. Ik sta al 2 dagen in de regen op een hoogwerker en ik weer nu al dat dit niet voor woensdag is opgelost, dus het project weer stilgelegd wordt. Ik ben koud en nat ;(

Lau07
Moderator

Berichten: 1572
Geregistreerd: 10-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 14:27

Lestrange01 schreef:
Lau07 schreef:
Een collega die met corona naar kantoor is gekomen. Hij zit de hele tijd te kuchen, maar aangezien het overheidsbeleid is veranderd, kan hij gewoon komen werken. Dus nu heb ik een raam open gezet om de boel goed te laten ventileren, terwijl de kachel ook brandt.


Pff daar zou ik echt niet blij van worden.. ik weet dat het beleid is veranderd maar toch


Gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

Juist omdat het overheidsbeleid is veranderd, vind ik het nu dus moeilijk om er iets van te zeggen.

Dropneus, kun je dit niet voorleggen aan een leidinggevende of zoiets?

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 14:37

De hele dag online cursus. Echt ik heb heilig ontzag nu voor mensen die de hele dag achter de computer zitten. _/-\o_ _/-\o_

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 15:28

Ik merk dat ik even volledig blokkeer en niet weet waar ik goed aan doe over een aantal dingen. En een aantal andere dingen weet ik waar ik goed aan doe maar ik durf het niet aan te gaan pakken vanwege de gevolgen die het heeft. Ruk op korte termijn maar ik weet beter op lange termijn.

kampioen2be
Berichten: 365
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 15:50

ik baal enorm van mijzelf. Vanochtend bericht gekregen dat ik laatste vak van minor niet gehaald heb. Nu bidden dat ik niet om deze reden een heel jaar studievertraging heb.
Stomme is: enige die hier wat aan heeft kunnen doen ben ik zelf.

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 15:58

Iemand heeft de hond in de tuin gedaan en het diertje blaft alles bij elkaar -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 15:59

Berdien schreef:
Iemand heeft de hond in de tuin gedaan en het diertje blaft alles bij elkaar -O-


Wat sneu voor het diertje... (en voor jou).

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 16:01

Ja volgens mij ook nog een jonge hond. Als ze hem niet snel naar binnen halen toch maar even langs gaan.

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 16:55

De traktaties op school die steeds “groter” worden.

Afbeelding


Bovenstaande is 1 traktatie, maar goed dat het een kleine klas is :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 16:58

Ohh, een ouder die de keuzestress ontweek en voor alles ging :=

Femke_Tweety

Berichten: 11985
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 17:00

Stuiterpuberhond.

Kan hij niet zo veel aan doen, te weinig uitdaging en beweging de laatste dagen.

En daar kan ik weer niet zoveel aan doen, gescheurde enkelband.


Uiteraard doe ik wat ik kan.
Maar voor een jonge reu uit actieve werklijnen die veel beweging en uitdaging gewend is, is het toch even wat karig.

rien10
Berichten: 14680
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 17:07

wyoming schreef:
De traktaties op school die steeds “groter” worden.

[ [url=m/F83kVe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bovenstaande is 1 traktatie, maar goed dat het een kleine klas is :+

Belachelijk.

CupCakes_

Berichten: 3323
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 17:23

Femke_Tweety schreef:
Stuiterpuberhond.

Kan hij niet zo veel aan doen, te weinig uitdaging en beweging de laatste dagen.

En daar kan ik weer niet zoveel aan doen, gescheurde enkelband.


Uiteraard doe ik wat ik kan.
Maar voor een jonge reu uit actieve werklijnen die veel beweging en uitdaging gewend is, is het toch even wat karig.


Heb je geen netwerk die af en toe een grote ronde met hem willen doen? Eventueel als het gaat een stuk fietsen? Een geur spoor uitzetten dat hij zijn neus moet gebruiken, veel mentale uitdagingen geven.
Eventueel een hondenuitlaat inschakelen dat hij toch minimaal 1x per dag een goede flinke ronde krijgt?

hagelslag
Berichten: 9034
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 17:53

Op visite geweest bij mensen waar zoveel negatieve energie hangt.

Dit heeft dus mijn positieve energie voor de rest vd dag gesloopt....
Dus de rest vd dag bankhangen

fleurtjeuh
Berichten: 10318
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 18:11

Stress, omdat degene wiens werk ik moet overnemen vandaag ziek was en ik nog niet fatsoenlijk ben ingewerkt... Nu dus dikke stress of ik niet dingen over het hoofd heb gezien

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 18:15

Ik moet nog naar de winkel en het is vies buiten.

Zertab

Berichten: 12223
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 18:17

De pijn in mijn pols pff