Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-22 15:40

Wederom 500 pagina's vol geklaagd hebbende.. hierbij het nieuwe klaagtopic!

Zit je dag even niet mee? Moet je wat kwijt of van het hart? Of wil je gewoon even ouderwets zeuren? Dan ben je hier aan het goede adres.

Hou het netjes naar elkaar en wees niet te oordelend over andermans ergernissen, daar is dit topic niet voor. Mocht je toch de behoefte hebben om het verder te bespreken, dan doe dit liever elders zodat we dit topic echt voor het klagen kunnen houden :D

Gericht over bepaalde bokkers klagen is ook niet toegestaan.

Let the complaining continue!


Moderatoropmerking:
Wij hebben wel eens berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als "ik erger me aan een bepaalde bokker", maar ook voor berichten als "ik erger me aan mensen die X doen" als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.

Femke_Tweety

Berichten: 11986
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 15:41

Ben er!

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-22 15:42

Femke_Tweety schreef:
Ben er!


Welkom terug :Y)

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10427
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 15:49

Als reminder gelijk even weer de moderator opmerinking die ook in het vorige deel in de openingspost stond.


Moderatoropmerking:
Wij hebben wel eens berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als "ik erger me aan een bepaalde bokker", maar ook voor berichten als "ik erger me aan mensen die X doen" als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 15:52

Ik erger me aan de kou. :brr: en aan wel meer maar dit is het meest legitieme wat bijna iedereen snapt. Ik ben gewoon verschrikkelijk chagrijnig en verdrietig en blgh. :*

Femke_Tweety

Berichten: 11986
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 15:56

Ik erger mij aan mijn rechterhand.

Die is ooit, lang geleden, fiks verbrand geweest.
Je ziet er eigenlijk niets van, maar met dit soort weer doet die hand stelselmatig zeer.

Tijd om weer mijn dunne vingerhandschoentjes op te zoeken, en rechts ingepakt te houden.

(En dan kun je commentaar verwachten, als je aan 1 hand een handschoen hebt, ook overdag binnen :') )

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 15:56

Het voelt gewoon aan als -5 buiten zeggen ze op het weerbericht, nou dat geloof ik wel :brr:

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:03

Ik vond het juist heeeeeerlijk buiten! Maar dat komt ook omdat ik eindelijk weer wat kan en mag doen :):)

Winterweer *\o/*
Afbeelding


Ik erger me dan wel aan de einde-fúcking-loze kriebelhoest die ik heb, waar echt niks tegen helpt. Hou óp met die ellende.

DuoPenotti

Berichten: 29530
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:10

Jij hebt zon...hier al de hele dag zeer donker grijs met geregeld miezer.

Captain

Berichten: 21383
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:12

Ik vind de kou vreselijk.. bah, vanochtend even naar stal geweest om deken te wisselen en binnen 5 minuten waren m'n handen zo koud dat ik er niks meer mee kon.

Morgenochtend lekker op buitenrit. :):) :') Maar wel met schapenbontje en rijrok! Benieuwd of ik het koud krijg!

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:22

Andere klanten in de supermarkt |o

Midden op het gangpad staat treuzelen.
Pfff…

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:30

Kakkou.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:34

Mijn vage verkoudheid. Ik klink snotverkouden, heb donderdag 1 dag hoofdpijn gehad, gisteravond last van mijn keel en wat kuchen. Vandaag niks maar ik klink dus heel erg verkouden. :o?

De kou is heerlijk, zojuist gewandeld. Ik vind het zo leuk dat mijn pony's nu echt hun fluf hebben uit gezet qua vacht.

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:39

Mijn zwager,rookt als een schoorsteen,heeft nu een longontsteking,maar rookt stevig door.Maar wel naar de huisarts.Gisteren mijn schoonzusje aan de telefoon en ik hoorde het gerochel al op de achtergrond :r

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:39

Ben er ook weer…
Deel de ergernissen van vandaag, de kou, ik ga emigreren naar een land met constant 25 graden, wil niet meer hoeven wennen aan de kou.

Roihi

Berichten: 2889
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: i te taha whenua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:40

Ik erger me aan de regen en dat alles zo zompig/sompig is... Pffff

Telpeva

Berichten: 14724
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:52

Oke dames heren ik heb jullie even nodig. Stel, het is 19 november, je vindt met het opruimen van je tuin een egel. Het beestje leeft, maar ligt heel stil. Wat doe je?

Help mij om mijn vertrouwen in de mensheid te herstellen ajb.

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:55

De dierenambulance bellen?

KSHancox
Berichten: 1251
Geregistreerd: 02-06-22

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 16:58


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 17:05

Telpeva schreef:
Oke dames heren ik heb jullie even nodig. Stel, het is 19 november, je vindt met het opruimen van je tuin een egel. Het beestje leeft, maar ligt heel stil. Wat doe je?

Help mij om mijn vertrouwen in de mensheid te herstellen ajb.


Waar heb je die gevonden? Midden op het gras of ergens beschut onder dekmateriaal? Eerste: Dierenambulance, 2de: Terug leggen en terug afdekken. Dan is die in winterslaap.

Telpeva

Berichten: 14724
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 17:16

De vraag heb ik denk ik verkeerd gesteld, laat ik alvast zeggen dat de egel niet in gevaar is, die is in orde en hij zit al veilig bij de egelopvang!

Het punt is dat we vandaag dus iemand aan de poort hadden met dat verhaal, inclusief de egel want die had ze meteen opgepakt en meegenomen. Die vrouw had dus niks en niemand gebeld, niet online gekeken, gewoon hop meteen dat diertje in een doos gedaan en ze is ermee naar een vogelzorgcentrum gegaan. Welke gesloten is wegens vogelgriep, ze had mazzel dat er uberhaubt iemand was...
Dat is toch vet onlogisch

Femke_Tweety

Berichten: 11986
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 17:18

Telpeva schreef:
De vraag heb ik denk ik verkeerd gesteld, laat ik alvast zeggen dat de egel niet in gevaar is, die is in orde en hij zit al veilig bij de egelopvang!

Het punt is dat we vandaag dus iemand aan de poort hadden met dat verhaal, inclusief de egel want die had ze meteen opgepakt en meegenomen. Die vrouw had dus niks en niemand gebeld, niet online gekeken, gewoon hop meteen dat diertje in een doos gedaan en ze is ermee naar een vogelzorgcentrum gegaan. Welke gesloten is wegens vogelgriep, ze had mazzel dat er uberhaubt iemand was...
Dat is toch vet onlogisch


Nope.

Waarschijnlijk vooral heel lief bedoeld van iemand met heel weinig kennis.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 17:21

Ziek, koorts. Bleh. Waarom altijd in het weekend ziek?! Officieel moet ik het ziekenhuis bellen, maar ik wil niet ;(

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 17:31

Detroit schreef:
Ziek, koorts. Bleh. Waarom altijd in het weekend ziek?! Officieel moet ik het ziekenhuis bellen, maar ik wil niet ;(

Als het moet dan moet je dat wel doen.

Je hebt vooral je zelf ermee als het daardoor erger wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 17:32

Telpeva schreef:
De vraag heb ik denk ik verkeerd gesteld, laat ik alvast zeggen dat de egel niet in gevaar is, die is in orde en hij zit al veilig bij de egelopvang!

Het punt is dat we vandaag dus iemand aan de poort hadden met dat verhaal, inclusief de egel want die had ze meteen opgepakt en meegenomen. Die vrouw had dus niks en niemand gebeld, niet online gekeken, gewoon hop meteen dat diertje in een doos gedaan en ze is ermee naar een vogelzorgcentrum gegaan. Welke gesloten is wegens vogelgriep, ze had mazzel dat er uberhaubt iemand was...
Dat is toch vet onlogisch


Ik kan zo uit mijn omgeving al 3 mensen opnoemen die net hetzelfde hadden gedaan met het idee dat ze iets goeds deden.