Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denisesilver

Berichten: 2911
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:05

Afbeelding
:+

Laat me slapen :')

Marcella

Berichten: 36788
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:06

Apart hagelslag.

Eigenlijk geen zin om naar de moestuin te gaan, maar moet eigenlijk waterbakken controleren. Aan de andere kant oostkant is sinds gisteren 100% dicht met een kleine aanpassing. En de ramen gewassen dus eigenlijk hoop ik dat de temperatuur gewoon lekker is.

Ineke2

Berichten: 33164
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:09

Ik kreeg vandaag via de e-mail een felicitatie van een oud werkgever ( gewoon een standaard e-mail ). Vandaag he niet gisteren. Hoe dan?! :+

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:21

Migraine

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110751
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:29

Dat veel mensen bij het overlijden van een persoon op een hardstyle festival er direct vanuit gaan dat het om drugs gaat :roll:
Ja joh, want iedereen gebruikt drugs op zo'n feest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:33

Cayenne schreef:
Dat veel mensen bij het overlijden van een persoon op een hardstyle festival er direct vanuit gaan dat het om drugs gaat :roll:
Ja joh, want iedereen gebruikt drugs op zo'n feest...


Nou ja, was ook het eerste wat ik dacht hoor.. ik spreek dat alleen niet uit op de sm, want dat vind ik dan weer niet nodig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110751
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:34

Die kans is natuurlijk aanwezig. Dat snap ik.
Maar er gewoon maar vanuit gaan en dat op social media plaatsen en zelfs op de FB pagina's van familie vind ik echt ver gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:37

Cayenne schreef:
Die kans is natuurlijk aanwezig. Dat snap ik.
Maar er gewoon maar vanuit gaan en dat op social media plaatsen en zelfs op de FB pagina's van familie vind ik echt ver gaan.


Ja eens, houd die aannames voor je..

DuoPenotti

Berichten: 29856
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:37

Op die leeftijd een gewone natuurlijke dood kan, maar die kans is wel erg klein natuurlijk.
En als ze erg ziek op de SEH kwamen beweerde de ouders ook vaak nog bij hoog en laag, onze X doet dat niet... eehuh...

Dit is natuurlijk verschrikkelijk. En nee het heeft geen toegevoegde waarde het er onder te zetten.
Maar mocht het wel bewezen zijn dat het door dranks en/of drugs komt mag het van mij wel in de media. Al is het maar om 1 tiener het leven te redden door geen zooi te gebruiken.

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:40

Cayenne schreef:
Dat veel mensen bij het overlijden van een persoon op een hardstyle festival er direct vanuit gaan dat het om drugs gaat :roll:
Ja joh, want iedereen gebruikt drugs op zo'n feest...

Dit. Maar ook de halfjes die op de socials suggereren dat het een gevolg van vaccinatie is.

Urbanus

Berichten: 44955
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:49

Cayenne schreef:
Die kans is natuurlijk aanwezig. Dat snap ik.
Maar er gewoon maar vanuit gaan en dat op social media plaatsen en zelfs op de FB pagina's van familie vind ik echt ver gaan.


Eens. Het zal je kind maar zijn...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110751
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:54

Rawr schreef:
Cayenne schreef:
Dat veel mensen bij het overlijden van een persoon op een hardstyle festival er direct vanuit gaan dat het om drugs gaat :roll:
Ja joh, want iedereen gebruikt drugs op zo'n feest...

Dit. Maar ook de halfjes die op de socials suggereren dat het een gevolg van vaccinatie is.


Die reacties zag ik ook voorbij komen
Echt.. hoe verzin je het 8)7

fotolijstje

Berichten: 2724
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:00

Dat ik waarschijnlijk een gaatje heb -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41726
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:06

Cayenne schreef:
Die kans is natuurlijk aanwezig. Dat snap ik.
Maar er gewoon maar vanuit gaan en dat op social media plaatsen en zelfs op de FB pagina's van familie vind ik echt ver gaan.

Helemaal mee eens. Als familie heb je dan al meer dan genoeg verdriet zonder die social media roeproeters.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:25

Rawr schreef:
Cayenne schreef:
Dat veel mensen bij het overlijden van een persoon op een hardstyle festival er direct vanuit gaan dat het om drugs gaat :roll:
Ja joh, want iedereen gebruikt drugs op zo'n feest...

Dit. Maar ook de halfjes die op de socials suggereren dat het een gevolg van vaccinatie is.


Serieus? Is dat ook nog steeds een ding? Bizar..

Telpeva

Berichten: 14771
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:31

Alles rondom het voetbal in Qatar

Mando

Berichten: 15705
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:39

Tenniselleboog, ging heel goed pijn was al veel minder.

Gisteren op de fiets naar stal, banden waren wat zacht ik dacht ze wel op te pompen met de kleine handpomp.
Foutje.. loopt weer met pijn.
Ben echt dom geweest.

nicole_floor

Berichten: 3270
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:42

Rawr schreef:
Cayenne schreef:
Dat veel mensen bij het overlijden van een persoon op een hardstyle festival er direct vanuit gaan dat het om drugs gaat :roll:
Ja joh, want iedereen gebruikt drugs op zo'n feest...

Dit. Maar ook de halfjes die op de socials suggereren dat het een gevolg van vaccinatie is.

Die reacties staan helaas ook onder nieuwsberichten van auto ongelukken enzo. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:25

Nieuw topic *\o/*

Ik ben zo teleurgesteld. Ik had gisteren een kringverjaardag van schoonfamilie. En daar was ook schoonfamilie van schoonfamilie en die kende ik dus nog helemaal niet. Nu heb ik m'n halve leven aan de pillen gezeten wegens ernstige sociale angst. Die ik nu, sinds een half jaar, niet meer slik. En het gaat prima. Maar als ik te lang met iemand moet praten wil ik nog steeds een beetje dood. Dus ik had eerst een alleramuserend gesprek met iemand, die hem na 2 uur peerde. Leuke vent, maar precies op tijd. Toen kwam er iemand anders naast mij en mijn vriend zitten en dat liep al veel stroever en ik was echt al helemaal uitgeput. Staat mijn vriend midden in het gesprek op, gaat aan de andere kant van de kamer zitten en laat mij daar fokking 3 uur in mijn eentje zitten zonder enige aandacht aan me te besteden. Terwijl er echt iemand tegen me aan bleef praten waar ik helemaal niets mee kon en echt niet midden in het gesprek weg kon (diegene had ook niemand anders om tegen te praten, dus het zou echt asociaal geweest zijn). Zat daar maar een beetje vriendelijk te lachen en pootjes te geven, maar had echt een halve black-out en het zweet brak me echt aan alle kanten uit, het was echt een 3 uur durende paniek aanval.

Ben zo onwijs teleurgesteld dat mijn vriend hem bij een oninteressant gesprek maar peert, mij laat zitten. En niet naar me omkijkt. Dan ken je me na 5 jaar echt niet. Of het interesseert je niet. Echt, kan veel van hem hebben maar kan hem nu echt niet normaal aankijken. De teleurstelling is immens.

Hielp niet dat hij die ochtend ookal de douchebak heeft gesloopt (hoe de fuq) maar da's een ander verhaal -O-

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:31

Dikke knuffel Menino, dat is een hele nare situatie waar je in zat.

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:51

Een herkenbare en vervelende situatie Menino. Logisch dat je even moet luchten hier maar neem aan dat je met hem ook het gesprek aangaat als de eerste boosheid weg is?

KSHancox
Berichten: 1262
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:58

Lees ik goed dat jullie totaal langer dan 5 uur bij die kringverjaardag zijn geweest? Damn, ik zou halverwege al dood zijn en het klinkt alsof het voor jou 10x erger is.

Hopelijk kan je het daar nog even met je vriend over hebben want dit is echt niet tof.

Hopelijk heb je vandaag verder een beetje een relaxte dag zodat je wat bij kan komen.

kampioen2be
Berichten: 366
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:23

Ik meld mij ook weer!

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:25

Dat onze hele bovenverdieping zo onwijs vochtig is, overal condens op de ramen (onderin een randje) maar ventileren gaat lastig. Ik wil ook geen ramen open gaan zetten met deze gasprijzen ;( Vorige bewoner had gewoon even ventilatieroosters moeten plaatsen bij de nieuwe kozijnen…

chanicha

Berichten: 12182
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 13:35

Ik doe ‘s morgens luchten, even alles open voor een 20 minuten en dan dicht en de verwarming op turbo _O-