Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 15:35

Ben nu al helemaal klaar met dit weer. Regen, kou, somber... bah. Kom maar weer door met het voorjaar hoor, de winter skippen we wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 15:44

Kimberley_ schreef:
Dat de hartkatheterisatie inmiddels is verplaatst naar morgen...

klinkt heftig. Sterkte en beterschaps en dat je maar als herboren uit je traject mag komen na de operatie/herstel :(:) .

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 15:47

Menino schreef:
Kimberley_ schreef:
Dat de hartkatheterisatie inmiddels is verplaatst naar morgen...

klinkt heftig. Sterkte en beterschaps en dat je maar als herboren uit je traject mag komen na de operatie/herstel :(:) .

Dankje! Dit is alleen nog maar de screening met een beetje geluk hierna groen licht voor de lijst voor de harttransplantatie

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33819
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 16:02

Wat spannend zeg Kimberley_!

Hier enorme zin om te snacken terwijl ik net een heel bakje champignons naar binnen heb gewerkt. :') Godzijdank heb ik weinig in huis om te vreten.

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 16:13

saskiaojan schreef:
Paardrijden; waarom is het soms zo’n puzzel…


Ik heb laatst van die dagen dat ik niet meer weet of ik mijn paard of mezelf o marktplaats wil zetten :=

Henk is een schat van een paard, maar ik kan er soms zo niets nuttigs mee -O-

Zebrastreep

Berichten: 9783
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 16:36

Fly_high schreef:
saskiaojan schreef:
Paardrijden; waarom is het soms zo’n puzzel…


Ik heb laatst van die dagen dat ik niet meer weet of ik mijn paard of mezelf o marktplaats wil zetten :=

Henk is een schat van een paard, maar ik kan er soms zo niets nuttigs mee -O-



_O-

Hier zeg ik altijd marktplaats of frikadel.

Pas maar op straks zet henk je op marktplaats _O-

Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 16:44

Kimberley_ schreef:
Dat ik voor de 2e dag op rij nuchter lig te zijn in het ziekenhuis.. hartkatheterisatie ging gisteren niet door, nu hopen vandaag wel

Hè bah, ik hoop dat het vandaag wel gelukt is!

Herstel: ik lees net dat het opnieuw verplaatst is...
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 07-12-22 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 16:46

Ik erger mij dat je mensen erg veel geld betaald elke maand om hun job te doen, zij dit niet doen en het hierdoor jou en extra geld kost en je het alsnog zelf kunt oplossen. En, dan krijg je ze nog niet eens aan de lijn want: Wij hebben morgen een afspraak, wij bespreken het dan.

Nee, gewoon nee. Niet morgen, nu. Jij doet jou werk niet waardoor ik nu problemen heb.

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 17:05

Zebrastreep schreef:
Fly_high schreef:
Ik heb laatst van die dagen dat ik niet meer weet of ik mijn paard of mezelf o marktplaats wil zetten :=

Henk is een schat van een paard, maar ik kan er soms zo niets nuttigs mee -O-



_O-

Hier zeg ik altijd marktplaats of frikadel.

Pas maar op straks zet henk je op marktplaats _O-


:=

Ik wil dan wel graag een lief baasje en 5* huisje met veel buiten en veel wijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 17:27

Zoveel spijt dat ik niet overgestapt ben. Zit nog tot november aan ziggo vast.

Na alle achterlijke problemen rondom de verhuizing komt nu de periode van niet kloppende facturen. Ik betaal deze maand meer dan €20 teveel. Zo klaar mee.

Ik ben echt blij dat mijn internet weer werkt, al heb ik alweer 2x storing gehad in de afgelopen weken. En ik begrijp absoluut dat waar mensen werken fouten worden gemaakt, ik maak ook wel eens fouten. Maar Ziggo heeft echt helemaal niks goed gedaan sinds mijn verhuizing... ik heb in totaal al meer dan 13 uur met ze gebeld in een maand tijd. Ik vind het niet meer leuk.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 17:38

Fly_high schreef:
:=

Ik wil dan wel graag een lief baasje en 5* huisje met veel buiten en veel wijn.


Wij zoeken nog een aupair!

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 17:44

Ik heb vandaag vreselijk nieuws gekregen… zit er echt doorheen. Ik had toen echt even een luisterend oor nodig van een vriendin en die heeft gewoon geen tijd om te bellen. Zei dat ik maar moet appen..

DuoPenotti

Berichten: 29711
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 17:54

Rennie89 schreef:
Ik heb vandaag vreselijk nieuws gekregen… zit er echt doorheen. Ik had toen echt even een luisterend oor nodig van een vriendin en die heeft gewoon geen tijd om te bellen. Zei dat ik maar moet appen..

:knuffel:


Kimberley_ schreef:
Dat de hartkatheterisatie inmiddels is verplaatst naar morgen...


Echt niet leuk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:00

Rennie89 schreef:
Ik heb vandaag vreselijk nieuws gekregen… zit er echt doorheen. Ik had toen echt even een luisterend oor nodig van een vriendin en die heeft gewoon geen tijd om te bellen. Zei dat ik maar moet appen..


Jeetje dat is heel lomp :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:04

Rennie89 schreef:
Ik heb vandaag vreselijk nieuws gekregen… zit er echt doorheen. Ik had toen echt even een luisterend oor nodig van een vriendin en die heeft gewoon geen tijd om te bellen. Zei dat ik maar moet appen..

Wat poedersuiker. Mss kwam het echt niet uit en wilde ze graag liever later uitgebreid bellen?

Sterkte iig met het rotnieuws :(:)

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:07

Menino schreef:
Rennie89 schreef:
Ik heb vandaag vreselijk nieuws gekregen… zit er echt doorheen. Ik had toen echt even een luisterend oor nodig van een vriendin en die heeft gewoon geen tijd om te bellen. Zei dat ik maar moet appen..

Wat poedersuiker. Mss kwam het echt niet uit en wilde ze graag liever later uitgebreid bellen?

Sterkte iig met het rotnieuws :(:)

Het komt haar nooit uit. Ga mij niet zeggen dat je dan niet even 5 minuten tijd kan maken als je vriendin duidelijk even erdoor heen zit..

KSHancox
Berichten: 1255
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:09

Rennie89 schreef:
Ik heb vandaag vreselijk nieuws gekregen… zit er echt doorheen. Ik had toen echt even een luisterend oor nodig van een vriendin en die heeft gewoon geen tijd om te bellen. Zei dat ik maar moet appen..


Sterkte :knuffel:

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:09

Rennie89 schreef:
Ik heb vandaag vreselijk nieuws gekregen… zit er echt doorheen. Ik had toen echt even een luisterend oor nodig van een vriendin en die heeft gewoon geen tijd om te bellen. Zei dat ik maar moet appen..

Bah naar is dat. Heel veel sterkte

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33819
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:15

Sterkte Rennie, het is dat ik niet kan praten op dit moment (lees mijn ergernis hierna) anders had je mij wel even mogen bellen. Gewoon om te kunnen ventileren. :(:)

Mijn ergernis: ik heb net teveel chloor / bleek ingeademd waardoor mijn slijmvliezen nu boos zijn en ik constant benauwd ben en hoest. Ga denk ik zo maar even buiten staan want ik heb constant het gevoel dat ik stik.

DuoPenotti

Berichten: 29711
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:18

Mijn ergernis
Moet gaan koken, maar ben zo moe...
Vanmiddag al alles gesneden zodat het niet in 1 keer hoeft...maar pfff.... wil gewoon friet of mac of zo....

Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:21

Herkenbaar. Heb echt een hekel aan koken gekregen en schuif het nu ook voor me uit om eraan te beginnen. Het liefst heb ik een kok in dienst.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33819
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:22

Herkenbaar, ik wilde uitgebreid curry gaan maken maar aangezien ik steeds bijna stik wordt dat het denk ik ook niet meer. -O-

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:26

Ugh, hier ook.. gelukkig hebben we makkelijke avg met krieltjes en kant en klare salade op het menu.

Nu heb ik ook trek in mac. :')

DuoPenotti

Berichten: 29711
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:31

Shenavallie schreef:
Herkenbaar. Heb echt een hekel aan koken gekregen en schuif het nu ook voor me uit om eraan te beginnen. Het liefst heb ik een kok in dienst.

dat lijkt me heerlijk!!

Dat zou ik echt willen als ik miljonair was. Een kok. :j
Die 6 dagen in de week een gezonde maar lekkere maaltijd voor je neer zet en ook weer afruimt :P
En de 7e dag is friet, zonder twijfel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 18:34

[***] schreef:
Zoveel spijt dat ik niet overgestapt ben. Zit nog tot november aan ziggo vast.

Na alle achterlijke problemen rondom de verhuizing komt nu de periode van niet kloppende facturen. Ik betaal deze maand meer dan €20 teveel. Zo klaar mee.

Ik ben echt blij dat mijn internet weer werkt, al heb ik alweer 2x storing gehad in de afgelopen weken. En ik begrijp absoluut dat waar mensen werken fouten worden gemaakt, ik maak ook wel eens fouten. Maar Ziggo heeft echt helemaal niks goed gedaan sinds mijn verhuizing... ik heb in totaal al meer dan 13 uur met ze gebeld in een maand tijd. Ik vind het niet meer leuk.


Update: ik heb me net ontzettend boos gemaakt aan de telefoon, en ik krijg het geld wat ik teveel heb betaald terug, de korting die me een maand terug is beloofd wordt doorgezet en de einddatum is van mijn jaarcontract af. Als de korting afloopt stap ik over :)
Het kostte een hoop energie, maar ik vind dat ik goed voor mezelf ben opgekomen. De vrouw aan de telefoon snapte ook niet waarom er zoveel mis was gegaan en bood haar excuses aan.