Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_88

Berichten: 14073
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:31

Ik wil nu tegen iedereen zeggen... "Ik zei het toch dat ze gingen verliezen." Maar dat valt vast niet goed, dus ik houd maar mijn mond.

Zertab

Berichten: 12276
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:32

marleen_88 schreef:
Ik wil nu tegen iedereen zeggen... "Ik zei het toch dat ze gingen verliezen." Maar dat valt vast niet goed, dus ik houd maar mijn mond.


Ze hebben nog niet verloren.

Kookaburra

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:33

Plots goed hoofdpijn :\
Maar even in de gaten houden... Dat heb ik niet vaak.

marleen_88

Berichten: 14073
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:33

Zertab schreef:
marleen_88 schreef:
Ik wil nu tegen iedereen zeggen... "Ik zei het toch dat ze gingen verliezen." Maar dat valt vast niet goed, dus ik houd maar mijn mond.


Ze hebben nog niet verloren.


Zo'n goede supporter ben ik dus. :')

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:36

Ik was bij een concert en ging even naar buiten en toevallig scoorde Nederland net, iedereen juichen en een paar mannen stonden te huilen :') :')

denisesilver

Berichten: 2897
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:48

Het is wel oprecht spanning en sensatie :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:48

M'n vader die, heel lief en goedbedoeld, twee bakken kruidnoten voor me mee had genomen uit Nederland... maar ik houd helemaal niet zo van kruidnoten en al helemaal niet van deze hoeveelheden kruidnoten. _O- (De marsepein daarentegen is wel al op. :)) )

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:04

Vuurwerk. Wegens het WK voetbal nog wel.. alle dieren zijn zich compleet het apelazarus geschrokken (incl. Ik die na een paar hele vroege ochtenden op tijd wilde slapen)..

Ik haat voetbal _-:(

Edit: ik lees net dat Nederland verloren heeft. Mooi zo :')

xSagan
Berichten: 667
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:07

HopeMyDay schreef:
Vuurwerk. Wegens het WK voetbal nog wel.. alle dieren zijn zich compleet het apelazarus geschrokken (incl. Ik die na een paar hele vroege ochtenden op tijd wilde slapen)..

Ik haat voetbal _-:(


Ik lag zelfs al te slapen. Dus snap je helemaal.
Ook mijn ergernis dus.

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:11

Hier precies zo, lag al fijn te slapen rijden er tuuterende mafklappers door de straat incl hard vuurwerk.
Honden wild en ik het hart in de keel. -:(-

Gnome
Berichten: 8450
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:19

Mensen die niks met voetbal hebben en toch als een stel bloedzuigers de penalty's kijken om dan te kunnen zeggen.. Zo hebben we dat ook weer gehad. Echt. Houd dan ook lekker je vreet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:21

Gnome schreef:
Mensen die niks met voetbal hebben en toch als een stel bloedzuigers de penalty's kijken om dan te kunnen zeggen.. Zo hebben we dat ook weer gehad. Echt. Houd dan ook lekker je vreet.


Overdrijf niet zo.. als een bloedzuiger penalty's kijken, how :?

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:22

Jammer dat Nederland heeft verloren , maar om nu je halve vuurwerkcollectie de lucht in te laten gaan is niet nodig. Het is niet zo dat dat gaat helpen om de boel nog om te draaien.

De hond is weer wat van slag.... Lijkt nu gelukkig weer wat rustiger arm beestje.

Gnome
Berichten: 8450
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:24

Relaxed schreef:
Gnome schreef:
Mensen die niks met voetbal hebben en toch als een stel bloedzuigers de penalty's kijken om dan te kunnen zeggen.. Zo hebben we dat ook weer gehad. Echt. Houd dan ook lekker je vreet.


Overdrijf niet zo.. als een bloedzuiger penalty's kijken, how :?


Wat snap je er niet aan?

Anastasia24

Berichten: 2718
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:25

Momenteel; voetbal. Beneden zitten ze er helemaal in, geschreeuw om elf uur 's avonds pas ik voor.
En dan ben ik het kind. :evaw: Voel me soms net 'n bejaarde.
Laatst bijgewerkt door Anastasia24 op 10-12-22 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:26

Hoe je een bloedzuiger kan zijn als je alleen ff de penalty's kijkt :') slechte verliezer ofzo? :+

Telpeva

Berichten: 14759
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:26

Volgens mij verliep de voetbalwedstrijd niet naar wens? Hier kon ik de buren verderop dus letterlijk horen krijsen... Zo erg dat ik serieus heb gekeken of er geen ambulance op pad was ofzo, het klonk alsof er iemand dood ging, een paar keer binnen een paar minuten tijd. Maar nee, voetbal was voor haar dè reden om zich als een losgeslagen aap te gedragen. Ik schrok mij helemaal de *** van dat gekrijs!

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:34

Nou de hond is weer zwaar onrustig gaat van boven naar beneden. Als er maar één knal is wil ze naar de woonkamer , maar als het stil is wil ze weer naar boven. Erg lastig omdat één van ons dan weer uit bed moet. Maar beneden betekent eigenlijk het halve huis slopen , inclusief aan kabels en elektronische appraten trekken waardoor we bang zijn dat ze een keer een stroomstoot of iets krijgt.

Het is nu weer even stil buiten , hopelijk is het nu dan echt klaar.

Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:39

Telpeva schreef:
Harde ontploffingen hier van vuurwerk -O-

-O-

Ben dan weer blij dat de hond er niet echt bang voor is. :=

Dat rond 20.00 uur auto's wit uitgeslagen, het gras en de eerste ijsvorming in de sloten zag. -O- Hond is gelukkig een nog grotere koukleum dan de baas. :') En de hond heeft een plekje op zijn kop als het maandag nog steeds iedere keer blijft bloeden maar even Da bellen. Soms gaat het goed en dan ineens heeft meneer weer ergens zijn neus/kop ergens te lomp in gestoken, omdat hij een bepaald geurtje ruikt. 8)7

Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:42

DuoPenotti schreef:
100 euro boete geven per knaller die voorhanden is.
Dus ook bij (nog) niet afsteken.
Bij minderjarige door ouders laten betalen.

Loopt zo in de duizenden euro's.
Wedden dat het preventief werkt.

Hebben ze mankracht niet voor. Met tegen de tijd dat ze op de plek zijn de daders gevlogen zijn. Die blijven echt niet wachten tot de politie kom. Ze zitten hier in de omgeving ook al met illegale scooter races die op de openbare weg gehouden worden. Ze hebben nu op het industrieterrein hier in de buurt een samenscholing verbod, maar dat kunnen ze nog niet eens waar maken.

Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:44

marleen_88 schreef:
Ik wil nu tegen iedereen zeggen... "Ik zei het toch dat ze gingen verliezen." Maar dat valt vast niet goed, dus ik houd maar mijn mond.

Ja hebben ze verloren. *\o/*



:+ :+ :+ :+ :+

Gnome
Berichten: 8450
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:48

Relaxed schreef:
Hoe je een bloedzuiger kan zijn als je alleen ff de penalty's kijkt :') slechte verliezer ofzo? :+


Omdat ze die niet kijken uit interesse maar puur om daarna te kunnen zeggen: zo ze liggen eruit, ook weer vanaf. Iets heel anders dan dus gewoon even naar penalty's kijken.

Nyaleti

Berichten: 6253
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:52

Voetbal. Ik vind het echt een walgelijke sport :=
Had het NL wel gegund hoor maar kunnen we nu weer naar de orde van de dag? Volgens mij is er morgen een nationale dag van rouw ofzo zeg, zo dramatisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:52

Gnome schreef:
Relaxed schreef:
Hoe je een bloedzuiger kan zijn als je alleen ff de penalty's kijkt :') slechte verliezer ofzo? :+


Omdat ze die niet kijken uit interesse maar puur om daarna te kunnen zeggen: zo ze liggen eruit, ook weer vanaf. Iets heel anders dan dus gewoon even naar penalty's kijken.


Wat boeit het nou waarom iemand alleen de penalty's kijkt :') Ik vind voetbal geen reet aan, maar toen vriendin appte dat er penalty's kwamen toch ff gekeken, dat is spannender dan een hele wedstrijd kijken ;) het is maar waar je je druk om maakt..

Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:54

Nyaleti schreef:
Voetbal. Ik vind het echt een walgelijke sport :=
Had het NL wel gegund hoor maar kunnen we nu weer naar de orde van de dag? Volgens mij is er morgen een nationale dag van rouw ofzo zeg, zo dramatisch.

Ik vond het vroeger anders altijd wel lekker op die momenten buiten te gaan rijden. Wat een rust was het 9 van de 10 keer. :D

En nu mis ik het paardrijden. -O-