Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Merlen

Berichten: 1608
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 21:52

Zo beu dat ik sinds het behalen van mijn rijbewijs altijd genoegen heb moeten nemen met oude auto's terwijl vriend de duurdere op zijn naam,als eigenaar had.

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 21:55

Thanks laiverds. Vriend is er ook niet gerust op. Net gebeld, wordt binnen nu en anderhalf uur terug gebeld.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 21:56

Sterkte, Berdien, en goed dat je even de HAP gebeld hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 22:03

Merlen schreef:
Zo beu dat ik sinds het behalen van mijn rijbewijs altijd genoegen heb moeten nemen met oude auto's terwijl vriend de duurdere op zijn naam,als eigenaar had.


Oh dat was hier ook zo. Ik kreeg zijn oude doorgeschoven of kreeg een goedkope want: Hij deed meer kilometers. Toen mijn auto versleten was (echt in stil vallen tijdens het rijden od) Heb ik zelf gekeken, afspraak gemaakt en gekocht. Hij mocht enkel zeggen of hij de auto mechanisch goed vond of niet :+ We hebben nog nooit zo een dure auto gekocht toen :') Rij er al 2 jaar mee en nog elke dag blij mee (opel insignia sport tourer) Soms moet je gewoon niet overleggen maar doen.

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 22:04

Berdien schreef:
Thanks laiverds. Vriend is er ook niet gerust op. Net gebeld, wordt binnen nu en anderhalf uur terug gebeld.


Berdien sterkte en beterschap :(:)

Merlen

Berichten: 1608
Geregistreerd: 24-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 22:47

Moestuin schreef:
Oh dat was hier ook zo. Ik kreeg zijn oude doorgeschoven of kreeg een goedkope want: Hij deed meer kilometers. Toen mijn auto versleten was (echt in stil vallen tijdens het rijden od) Heb ik zelf gekeken, afspraak gemaakt en gekocht. Hij mocht enkel zeggen of hij de auto mechanisch goed vond of niet :+ We hebben nog nooit zo een dure auto gekocht toen :') Rij er al 2 jaar mee en nog elke dag blij mee (opel insignia sport tourer) Soms moet je gewoon niet overleggen maar doen.


Niks mis met mijn oude aangekochte wagens,waarvan de duurste 1500 hele euro's (!) kostte.Buiten dat de normale slijtage evenveel of meer kost dan wat de auto's op dat moment nog waard waren.
Maar ik wil nu voor mezelf een degelijke trekauto kopen i.p.v. mijn geld in zijn auto te steken,die hij toch telkens verwaarloosd.
Het gaat hier dus nu zo:laat ik hem niet maken,keuren of poetsen,doet vriend ook niets eraan.Ik ben afhankelijk van zijn auto en hij is nu aan het wachten tot ik weer plooi.

Captain

Berichten: 21412
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 22:48

Sterkte Berdien!! Hopelijk kunnen ze je snel helpen!


Merlen schreef:
Zo beu dat ik sinds het behalen van mijn rijbewijs altijd genoegen heb moeten nemen met oude auto's terwijl vriend de duurdere op zijn naam,als eigenaar had.


Boeiend, mijn vriend heeft ook dure auto's op zijn naam maar ik rijd er 85% van de tijd in. :Y) Heb die van mij maar verkocht. :')

Nyaleti

Berichten: 6308
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 23:11

Iemand die haar auto kapot heeft gereden door een hele domme fout te maken "oeps m'n voet zat nog op het gaspedaal hihi" en vervolgens een crowdfunding start voor een nieuwe auto.
En mensen die dan vervolgens nog volle bak gaan doneren ook :=

En das iemand die weigert een normaal inkomen te zoeken en dus altijd zeurt om geld en hoe slecht ze het wel niet heeft.

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 23:27

Nog steeds niet terug gebeld door HAP -O-

Lestrange01

Berichten: 2822
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 23:58

Ik heb opeens weer heel veel pijn aan mijn gebroken ribben, het voelt echt als kiespijn. Zo zeurderig en doordringend.

Ik blijk trouwens osteopenie te hebben, dus dat verklaart de breuken.

Maar nu heb ik extra pijnstillers moeten nemen, dat wilde ik eigenlijk niet want morgen ga ik beginnen met leren voor mijn public international law examen en dan wil ik gewoon super alert zijn..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 00:01

De kleur groen. :))

maralyn

Berichten: 10450
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 00:04

Berdien schreef:
Nog steeds niet terug gebeld door HAP -O-


Opnieuw bellen.
En blijven bellen...

Mijn ervaring leert, dat je moet blijven bellen en drammen, want de huisartsen post durven je nog wel eens te "vergeten".

Toen ik doordraaide van de oxycodon hebben we drie x moeten bellen, voor er actie werd ondernomen. Ook in totaal drie uur overheen gegaan. -O-

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 00:07

Aan de appjes van onze dochter.Me dit,me dat.

Lestrange01

Berichten: 2822
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 00:12

Britta31 schreef:
Aan de appjes van onze dochter.Me dit,me dat.


Daar is mijn broertje ook zo goed in, gek word ik daarvan.

Ik verbeter hem zo vaak en nog leert hij het niet!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 00:54

Antwoorden met ??? en ook alleen maar ???. Leren ze t snel genoeg

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 00:54

Of niet en ze appen je niet meer. In beide gevallen, probleem opgelost.

Nyaleti

Berichten: 6308
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 01:10

Wordt gek van de pijn door slijmbeursontsteking. Een kant is flink de sjaak en het begint nu ook in m'n andere schouder.
Ondertussen trekt de (andere) peesontsteking ook door of is het op een spier gegaan ofzo want m'n nek / schouder gebied doet ook kneiter zeer.

Kan dinsdag pas weer zwaardere pijnstillers halen en volgende week pas terecht bij een fysio maar kan nu wel janken van den pijn.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 01:18

Dat er al een einde is gekomen aan een mega leuke avond.

Zebrastreep

Berichten: 9832
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 01:51

Gevoel dat mijn eten net omhoog kwam getver wat is dat toch smerig :n

Zebrastreep

Berichten: 9832
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 02:39

Oh nog een ergernis mensen die in paardenhulp groepen vragen om een plek voor stalling

Natuurlijk geen rare vraag alleen het is totaal niet meer realistisch om te denken dat je voor 200 euro 2 paarden ergens kunt stallen. Mensen denken echt dat het zo is als 20 jaar geleden :')

Lestrange01

Berichten: 2822
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 03:30

Nyaleti schreef:
Wordt gek van de pijn door slijmbeursontsteking. Een kant is flink de sjaak en het begint nu ook in m'n andere schouder.
Ondertussen trekt de (andere) peesontsteking ook door of is het op een spier gegaan ofzo want m'n nek / schouder gebied doet ook kneiter zeer.

Kan dinsdag pas weer zwaardere pijnstillers halen en volgende week pas terecht bij een fysio maar kan nu wel janken van den pijn.


Is er misschien iemand in je familie die zwaardere pijnstillers slikt die je kan nemen? Of iemand die misschien nog over heeft van een operatie ofzoiets?

Ik heb nu 2 maanden rondgelopen met 3 gebroken ribben + een long ontsteking, maar ik vond de pijn van een slijmbeursontsteking in mijn schouder eerder dit jaar 10 keer zo heftig. Dat is niet uit te houden zonder goede pijnstilling!

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 09:48

Niet meer kunnen slikken door de helse keelpijn ;( Gelukkig kan ik zo naar de HAP. Ze belden gisteren uiteindelijk om 12.00 uur, ruim 3 uur nadat ik gebeld had. Wat een ellende.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110805
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 09:49

Is het geen Corona?
Beterschap!

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 10:08

Dat heb ik precies een maand geleden gehad, dat lijkt me wel heel vlot achter elkaar := Het hoesten is sindsdien ook niet gestopt, hoest dus al een maand. Het is alleen sinds gisteren veel erger geworden.

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 11:12

Bronchitis -O- Dus met een tasje vol medicijnen weer naar huis. En daar bankarrest gekregen van mijn vriend. Leuk weekend zo.