Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 02:21

Urbanus schreef:
Kun je nu vacuüm zuigen? Asking for my boyfriend.


Wat er nog wel in zit is in hele scherpe driehoekjes afgeslepen. Take it or leave it.


Cayenne schreef:
Fly_high schreef:
Ik vreet zoiets altijd gewoon in een keer op :? 750 gram noodles stelt toch geen fiets voor


Manlief kan dit ook, en dan nog een flinke bak vla er achteraan. No problem!
En hij komt geen gram aan :') Echt heel frustrerend!


Als het helpt, mijn vent vindt mij ook heel frustrerend :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 02:26

_O- _O-
Alleen met eten of ook op andere vlakken? :D

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 04:10

Cayenne Coldeweijer. _O-

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 07:51

Vandaag examens en vind het toch spannend

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 08:36

Succes Fotolijstje +:)+

Ik heb nu zin in noodles, van de week maar eens maken :') Niet zo’n grote bak, dat krijg ik niet op :')

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 08:51

Mijn telefoon stond op 30 procent toen ik wakker werd. Kwartiertje later op 15 en ik ga dus bed uit om hem op te laden beneden. Maar op het moment dat ik uit bed stap valt hij uit, omdat hij leeg is := Van 15 naar 0 binnen een minuut is wel heel rap

Oh en dat ik zo dom geweest ben om allemaal afspraken te maken voor vandaag. Ik wilde met taart op de bank zitten, maar moet nu onderzoeken laten doen om te kijken of diagnose die jaren geleden gesteld is wel juist is en niet iets compleet anders :+
En daarna komen ze de cv nakijken hier, dus moet nog opruimen ook :')

Alja

Berichten: 25614
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 08:56

MWM van harte gefeliciteerd en koop die taart gewoon voor morgen :)

Nyaleti

Berichten: 6230
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 09:27

Gefeliciteerd MyWishMax!

Ik heb zo eindelijk m'n afspraak bij de huisarts maar in de ochtenden doet mijn arm veel minder pijn. Heel fijn maar beetje onhandig nu want de huisarts vind het allemaal wel welletjes.

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 10:01

Aan mijn hoofd en de gigantisch overtrokken reacties die ik op dingen kan hebben. Nee brein, als een appgesprek stilvalt betekent dat niet meteen dat iemand je niet aardig vindt.

Mijn hoofd moet van zoiets altijd meteen iets heel groots maken, en het is zo vermoeiend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 10:05

Urbanus schreef:
Misschien oliebol niet op jezelf betrekken.


Praat anders even normaal allemaal hier ofzo, mijn god wat een gescheld en raar taalgebruik heeft iedereen hier ineens tegen elkaar. Bepaal zelf wel of ik het op mezelf betrek of niet vind de manier waarop het gezegd word niet netjes, of ik het nou op mezelf betrek of in het algemeen ;) maar blijkbaar is het ineens hier normaal geworden om continu op elkaar te reageren terwijl ik dacht dat het altijd een topic was waar iedereen gewoon even z'n hart kon luchten. Kan niet meer zonder commentaar.. Bah

NoTwixLeft
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 10:30

M'n vrije dag opgeofferd om vandaag herexamen te kunnen rijden met een leerling, want theorie verloopt volgende week. Leerling gezakt :+

chanicha

Berichten: 12166
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 10:37

Annet_Dottie schreef:
Urbanus schreef:
Misschien oliebol niet op jezelf betrekken.


Praat anders even normaal allemaal hier ofzo, mijn god wat een gescheld en raar taalgebruik heeft iedereen hier ineens tegen elkaar. Bepaal zelf wel of ik het op mezelf betrek of niet vind de manier waarop het gezegd word niet netjes, of ik het nou op mezelf betrek of in het algemeen ;) maar blijkbaar is het ineens hier normaal geworden om continu op elkaar te reageren terwijl ik dacht dat het altijd een topic was waar iedereen gewoon even z'n hart kon luchten. Kan niet meer zonder commentaar.. Bah


Ik vind niet dat er abnormaal gereageerd wordt hoor en daarbij kan men niet met alles rekening gaan houden dus wat dat betreft zou je je misschien wat minder snel aangesproken kunnen voelen.

Tigress

Berichten: 8944
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 10:55

Aan de kat(ten) van een buurtgenoot.
Na lang aandringen zijn die katers eindelijk gecastreerd, maar het heeft niks geholpen in gedrag.
Ze blijven sproeien, en komen bij de buren nog altijd binnen om ook daar hun ding te doen en bakjes leeg te eten.

Optiwolk

Berichten: 4785
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 10:59

Tigress schreef:
Aan de kat(ten) van een buurtgenoot.
Na lang aandringen zijn die katers eindelijk gecastreerd, maar het heeft niks geholpen in gedrag.
Ze blijven sproeien, en komen bij de buren nog altijd binnen om ook daar hun ding te doen en bakjes leeg te eten.


Eens ze sproeien blijven ze dat doen ja.
De onze logeerde vanwege verhuisperikelen bij m’n zus en is ook te laat gecastreerd, dus die sproeit idd

Het gaat alleen na verloop van tijd minder/niet stinken.

Vandaag Da-bezoek nummer zes.
Gelukkig staan beide paarden op 1 locatie en dus is t maar 1 visite.
Nuja … “gelukkig” hè

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:00

Dat niet aankomen heb wel alleen herfst/winter straks rond maart moet ik weer gaan opletten met wat en hoeveel ik eet.

Weet ook niet wat er in de bami zat maar heb nu een beetje last van stink poepies. Dusdanig dat ik voor mezelf op de loop gaat.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:12

Goor

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:16

Inderdaad.

Zebrastreep

Berichten: 9782
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:17

Zal ik anders ook even alle vieze verhalen delen wat ik op mijn werk meemaak :') mijn weerstand is sky high


--

Mijn obsessie met meubels , verf , klussen , opruimen en inpakken.

Ga ik vandaag een beetje door alle winkels zwerven terwijl ik nog niks van het bovenstaande hoef te kopen? Misschien :o

Alja

Berichten: 25614
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:17

Ik had ook wel zonder die informatie gekund :+

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:18

Your daily dose of gory details :') _O-


Annet_Dottie schreef:
Urbanus schreef:
Misschien oliebol niet op jezelf betrekken.


Praat anders even normaal allemaal hier ofzo, mijn god wat een gescheld en raar taalgebruik heeft iedereen hier ineens tegen elkaar. Bepaal zelf wel of ik het op mezelf betrek of niet vind de manier waarop het gezegd word niet netjes, of ik het nou op mezelf betrek of in het algemeen ;) maar blijkbaar is het ineens hier normaal geworden om continu op elkaar te reageren terwijl ik dacht dat het altijd een topic was waar iedereen gewoon even z'n hart kon luchten. Kan niet meer zonder commentaar.. Bah


Het staat jou zeker vrij om letterlijk alles op jezelf te betrekken, maar wie heeft er nou profijt van?

Dat ik als random persoon op het internet een bak noodles in een keer opeten geen fiets vind voorstellen heeft namelijk niets met jou en met jouw eetprobleem te maken :o
Ik kamp overigens ook een groot deel van mijn leven met eetproblemen, al dan wel met een hele andere soort dan jij gok ik, maar ga er echt geen energie aan verspillen om alle triggerende berichten of topics naar mezelf toe te trekken. Ik kan niet verwachten dat iedereen zijn denk- en leefwijze en eetpatroon ondergeschikt gaat stellen aan mijn problemen, zo werkt de wereld nou eenmaal want we zijn allemaal de hoofdpersonage niet

Al vind ik dat mensen die in de non-online wereld heel noodzakelijk iets over andermans eetgewoontes of lichaam moeten opmerken wel schurft en andere mijten moeten krijgen, het boeit me geen reet Sandra dat ik dit koekje volgens jou wel kan hebben, nobody asked your opinion :roll:

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:19

Sommige mensen moeten een dagboek kopen en daar al hun obsessie met poep, pies, pus etc in schrijven. :r

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:23

@Marlinde vergeet nou bloed niet duh

Ik stel voor om een Lichaamssappen Verslag van de Dag topic te openen, de rest zet er een kruisje op en iedereen is happy :P

maralyn

Berichten: 10424
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:23

Je vergeet snot.

Hoewel ik verkouden ben en mijn stem kwijt ben, ga ik niet in detail treden.

Ben vanochtend naar huis gestuurd door een collega.
"Je ziet er niet uit en je hebt geen stem meer. Naar huis en uit zieken, voor je iedereen aan steekt. Je hebt t geprobeerd en mijn respect heb je.
Jas aan, en onder de wol. Muts!"

:')

Love them

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:25

MarlindeRooz schreef:
Sommige mensen moeten een dagboek kopen en daar al hun obsessie met poep, pies, pus etc in schrijven. :r


Gewoon op de foei-lijst. :) Word de dag een stuk hygiënischer van. :D

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 11:27

Fijne collega :')

Ik blijk niet al 5 jaar met peesblessire te lopen :+ maar met iets met gewricht waardoor er een harde bult zit. Wel grappig dat ik de echo gewoon begreep door die paarden, zelfs de vloeistof voor apparaat op hand was hetzelfde