Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 18:45

Die koude wind tijdens de les :brr:

En een kleine ego update: cavia is geopereerd en alles is goed gegaan <3 ze eet en drinkt goed, heel blij mee.

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 18:52

Dat ik het meest foute idee heb om machtching badjassen voor mij en mijn man te kopen voor valentijnsdag. Kan alleen nergens de King & Queen versie vinden in grijs of donkerblauw ja op etsy maar of ik dat vertrouw :')

Captain

Berichten: 21401
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 18:55

Moest naar het ziekenhuis omdat ik al 6 jaar lang 3 á 4x per dag morfine slik voor de pijn in m'n rug en volgens de dokter moest ik even verder gaan kijken.

Maar de arts zei al gelijk "hier ga ik niets aan doen, de kans is 50% dat het iets verbeterd maar ook 50% dat het nog erger gaat worden."

Waar ik blij mee ben want ik heb helemaal geen zin meer in behandelingen en die hele medische molen.

Wel jammer van de tijd die ik er aan kwijt was en dat ik dit al lang wist maar tóch moest gaan van de huisarts

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 18:56

Afbeelding

Ik ga enkel nog lesklanten met een binnenbak aannemen, ben er wel klaar mee na vandaag…



O en de ing app!!

Sterkte voor iedereen die dat kan gebruiken.

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 19:43

Oh ja, de ING app, wat een drama zeg!

Valt mij echt vies tegen hoeveel pijn mijn keel doet, eigenlijk gewoon momenteel mijn gehele hoofd, alles doet gewoon zeer en dan heb ik een hoge pijngrens, moet je nagaan als mijn man dit had, die kan toch al zo goed een gestorven zwaan na doen als hij een zuchtje wind van de tegenstander voelt op het voetbalveld, denk dat hij met deze pijn misschien wel echt dood aan het gaan was :ook

Kan momenteel niks in mijn keel verdragen, eten komt er net zo hard weer uit, wat super fijn en handig is, want ik moet de antibiotica met eten innemen :+
Ga straks maar vla proberen of misschien appelmoes?
Ben echt niet gelukkig met mijzelf, soms zou ik willen dat ik net zo'n piepert als mijn schoonzus was, die voor elk wissewasje in het ziekenhuis staat, want dan was ik er nu in ieder geval op tijd bij geweest :roll:

Edit: Ik lees mijn bericht terug, pijn maakt van mij geen aardig persoon :n :') :+

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 19:59

SpikkelFire schreef:
Die koude wind tijdens de les :brr:

En een kleine ego update: cavia is geopereerd en alles is goed gegaan <3 ze eet en drinkt goed, heel blij mee.



*\o/* *\o/*

Nog veel beterschap voor je caafje!

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 20:00

SpikkelFire schreef:
Die koude wind tijdens de les :brr:

En een kleine ego update: cavia is geopereerd en alles is goed gegaan <3 ze eet en drinkt goed, heel blij mee.


Oh wat fijn! *\o/*


Ik erger me weer aan mijn werk, wil iemand mij heel hard schoppen zodat ik eindelijk ga solliciteren :')

luuntje

Berichten: 13988
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 20:18

Fly hier komt de schop.

Ik ben in de ACTA geweest. Eerst kaakfysio en daarna een bitje.

ING app werkt nog niet.
Ik ben nog grieperig.

Schuur_

Berichten: 4889
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 20:25

Morgen een dag vrij genomen want de elektricien komt met de keurder zodat hier in huis alles weer is goedgekeurd. Meldt die man me heel trots dat mij als eerste heeft gezet om 8u smorgens :')

Ja is tof vriend maar ik heb razend druk met 7/7 om 6u mijn nest uit de laatste weken dus wou eigenlijk uitslapen morgen en nog eens chill de dag te beginnen in plaats op de klok te kijken. Helaas.

Oh en een andere ergernis is dat het echt hopeloos is om offertes te ontvangen. Achter alles moet ik minimaal 2x bellen, mailen of appen en dan is het nog maar af te wachten. En dan gaat het alleen nog maar om offertes! Vandaag na 3 weken eindelijk de tweede binnengekregen voor zoldervloerisolatie dus kan ik daarmee verder en ik wacht nu nog op 2 voor zonnepanelen en 2 voor warmtepompboilers, ook nog eentje voor hout maar daar ga ik maar gewoon langsrijden morgen want dat is best dringend.

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 20:34

Beterschap M_D_H. Ik heb een aantal jaren geleden ook zo’n abces in m’n keel gehad en dat is echt verschrikkelijk naar. Blijf het alsjeblieft goed in de gaten houden en trek op tijd aan de bel als het niet minder wordt of erger wordt. Bij mij heeft de KNO-arts het abces uiteindelijk open moeten snijden, ook geen pretje maar daarna was ik er wel met een paar dagen vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:01

Huisgenoot heeft het afwasmiddel en de spons verstopt. :') Echt, wat een treurnis weer. Zal ik dan ook al het wc-papier waar ik voor betaald heb maar zelf houden? En de handzeep. En de afvalzakken. En de bleek voor in de wc die hij en mijn huisgenote met het IQ van een brandnetel niet schoon kunnen houden. :roll:

Edit: o, het wordt nog leuker. Ik had wat spullen in een plastic zak gegooid die hij voor z’n afval gebruikt omdat er geen afvalzakken waren (die heb ik inmiddels wel gekocht, anders had ik dat niet gedaan)… heeft ‘ie dat eruit gehaald en op de grond voor mijn keukenkastjes neergelegd. :') :') :') :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:02

Zebrastreep schreef:
SpikkelFire schreef:
Die koude wind tijdens de les :brr:

En een kleine ego update: cavia is geopereerd en alles is goed gegaan <3 ze eet en drinkt goed, heel blij mee.



*\o/* *\o/*

Nog veel beterschap voor je caafje!

Dank je! <3 jij ook Fly_High! <3

Gelijk een ergernis, na 20 jaar ofzo op bokt weet ik nog steeds niet hoe ik meerdere quotes in 1 post doe :o? :')

Ineke2

Berichten: 33139
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:06

Mkango schreef:
Huisgenoot heeft het afwasmiddel en de spons verstopt. :') Echt, wat een treurnis weer. Zal ik dan ook al het wc-papier waar ik voor betaald heb maar zelf houden? En de handzeep. En de afvalzakken. En de bleek voor in de wc die hij en mijn huisgenote met het IQ van een brandnetel niet schoon kunnen houden. :roll:

Kan je kamerdeur op slot? Ik zou in staat zijn dan alles waar jij voor betaald hebt in je kamer te houden.

Fijn dat de operatie goed is gegaan Spikkelfire

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:17

Onweer...
Al nachten slaap ik slecht omdat we zieke kinderen hebben. Overdag daar druk mee. Vriendlief is naar een vriend en mijn idee was: pyama aan, filmpje op, grote kop thee.
Maar denk maar niet dat er nu geslapen gaat worden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:31

Ineke2 schreef:
Mkango schreef:
Huisgenoot heeft het afwasmiddel en de spons verstopt. :') Echt, wat een treurnis weer. Zal ik dan ook al het wc-papier waar ik voor betaald heb maar zelf houden? En de handzeep. En de afvalzakken. En de bleek voor in de wc die hij en mijn huisgenote met het IQ van een brandnetel niet schoon kunnen houden. :roll:

Kan je kamerdeur op slot? Ik zou in staat zijn dan alles waar jij voor betaald hebt in je kamer te houden.

Fijn dat de operatie goed is gegaan Spikkelfire
Die 60p vind ik het niet waard om moeilijk over te doen, ik stuur gewoon elke keer een mailtje naar de verhuurder. O:) Want hij heeft dus ook etensresten in een van mijn pannen geleegd, jat continu mijn messen en gedraagt zich als een onwijze hork. Ik weet dat een oud-huisgenoot ook problemen met hem had, maar sinds hij weg is en het alleen nog maar dames zijn die hier in huis wonen, is zijn gedrag steeds erger aan het worden.

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:37

Al zou het wel hilarisch zijn als hij straks op de wc zit, een nummer 2 heeft gedaan, en er vervolgens geen wc papier blijkt te zijn :+

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:38

M_D_H schreef:
Al zou het wel hilarisch zijn als hij straks op de wc zit, een nummer 2 heeft gedaan, en er vervolgens geen wc papier blijkt te zijn :+


Volgens mij is hij zo'n viespeuk dat zoiets 'm echt niet boeit :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:39

Urbanus schreef:
M_D_H schreef:
Al zou het wel hilarisch zijn als hij straks op de wc zit, een nummer 2 heeft gedaan, en er vervolgens geen wc papier blijkt te zijn :+


Volgens mij is hij zo'n viespeuk dat zoiets 'm echt niet boeit :=
Nee, dan gebruikt 'ie gewoon de douchekop. +:)+

Spoiler:
Ik zie namelijk ook weleens pisvlekken op de rand van het bad zitten waar hij er duidelijk overheen gestapt is. En er blijven ook regelmatig restjes achter als hij de douche als bidet gebruikt heeft.
Het is echt een smerig, asociaal zwijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:41

Gadvergadvergadver :r

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:41

Ohhh ik gruwel gewoon. Ik heb met 10 mannen samen gewoond en die waren ook niet allemaal even fris maar dit is echt wel maximaal.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:42

Urbanus schreef:
Ohhh ik gruwel gewoon. Ik heb met 10 mannen samen gewoond en die waren ook niet allemaal even fris maar dit is echt wel maximaal.

Echt he :\.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:42

Het kwam laatst bijna uit dat ik met 2 tegelijk scharrelde. Echt damn mijn grote mond als ik gedronken heb :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:43

Urbanus schreef:
Ohhh ik gruwel gewoon. Ik heb met 10 mannen samen gewoond en die waren ook niet allemaal even fris maar dit is echt wel maximaal.
Ja, het is gewoon horkerig gedrag. Ik zei ook tegen de verhuurder dat ik vooral het gevoel heb dat het alfamannetjesgedrag is, dat hij wil laten zien dat hij de man in huis is en vindt dat hij meer recht heeft op de ruimte dan mijn andere huisgenote en ik. We hebben al tig keer te horen gekregen dat die tropische temperaturen in huis niet nodig zijn en dat de lampen overdag uit moeten, maar ook daar heeft hij gewoon maling aan. (Hij is degene die dat elke keer doet namelijk en ik ga niet achter z'n kont aan rennen.)

Urbanus schreef:
Het kwam laatst bijna uit dat ik met 2 tegelijk scharrelde. Echt damn mijn grote mond als ik gedronken heb :=
Oeps. :))

Benzz
Berichten: 2904
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 21:53

Dat ik in het bos aangesproken werd door een Caren, dat het niet leuk was dat mijn pup van 7 maanden met haar hond speelt maar zodra er betere speelhondjes komen hij haar hond (je) compleet negeert.

Uhhh........oke.......zal er vanavond voor hij naar zijn mand gaat even met hem over hebben :+ :+ :+

Alja

Berichten: 25620
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 22:13

M’n partner die al bijna een uur aan het telefoneren is…..
In het Duits op de LUIDSPREKER :+