Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:04

Ja dan ga ik de was doen hoor, ik wil ook een glittersticker

rien10
Berichten: 14737
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:17

Marcella schreef:
Nyaleti schreef:
Single life is best oké als ik het zo lees :') is het een rommel is het echt alleen m'n eigen schuld.
<

_/-\o_

Kittens die de kattenbak omgooien en iedere wat je bij elkaar geveegd heb weer de kamer door meppen. :')

Dat zijn vast katertjes.

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:29

Mwah hier is juist het vrouwelijke konijn degene die de plasbak voor de lol leeg gooit. Het mannetje raakt dan wel in de war en gaat onbeschaamd in zijn voerbak zeiken ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯ :=

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:29

Over de was gesproken: mijn wasmachine heeft het begeven. Wát een herrie maakte dat ding %)
Mijn droger had het al maanden geleden begeven. Ohja, en mijn vaatwasser ook.

Alles in drievoud toch? Ben ik er ff klaar mee :evaw:

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 16:48

Ik zou een betere volwassene zijn als ik werd beloond met stickers.

Siggislief

Berichten: 14021
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 17:59

Dat ik vanmorgen wakker werd met een migraine aanval, terwijl ik net 3 dagen weekend heb gehad.
Maar gelukkig ben ik sinds een paar/aantal uur weer goed aanwezig ben op een klein beetje hoofdpijn na.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 18:27

Online college werkt niet goed, dus ik stuur in de chat dat ze van netwerk moet wisselen. WEET ZE NIET HOE DAT MOET.

Hoe is zij ooit aangenomen, ze is 30 ofzo?????

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 18:28

Om kans op vergeten te verkleinen zet ik alles in mn agenda met meldingen vooraf om het vervolgens nog te vergeten. Zo kan een was ook eerst 3x draaien voordat t op de waslijn hangt te drogen. Als mn hoofd niet vast zat, had ik een heel kort leven. Maar kom niet aan mijn bij elkaar gegooid stapeltje papieren, want dan weet ik niet meer waar het ligt. Als mn vriend dat doet, is het huis te klein. Omgekeerd ruim ik wel zo zijn papiertroep op. Gelukkig wordt hij niet boos. Ik leg het voor hem op keurige stapeltjes. HOE DAN? Bij mezelf is het 1 grote ontplofte stapel.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 18:40

"Homework 4 tomorrow"

In een powerpoint. Van de universiteit. %)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 18:47

Mijn lichaam heeft ineens besloten om allergisch te zijn voor chloor. Gisteren heerlijk in de jacuzzi gezeten, vandaag overal jeuk :+

CupCakes_

Berichten: 3346
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 19:38

Woede. Frustratie. Teleurstelling.

Mijn hond is vandaag zonder aanleiding aangevallen door twee andere honden. We waren zó goed op weg met de reactiviteit training, dat we zelfs sommige honden al konden passeren zonder vocale reactie. Mijn hond is nu nog van slag, dit gaat hem echt een knauw geven. En als het helemaal tegenzit zijn we weer terug bij af. En dit gebeurde notabene in aanlijngebied. |o

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 19:38

CupCakes_ schreef:
Woede. Frustratie. Teleurstelling.

Mijn hond is vandaag zonder aanleiding aangevallen door twee andere honden. We waren zó goed op weg met de reactiviteit training, dat we zelfs sommige honden al konden passeren zonder vocale reactie. Mijn hond is nu nog van slag, dit gaat hem echt een knauw geven. En als het helemaal tegenzit zijn we weer terug bij af. En dit gebeurde notabene in aanlijngebied. |o

Oh jeetje wat vreselijk poedersuiker zeg. :(:)

Ineke2

Berichten: 33142
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 20:03

Dit weerhoud mij er dus van om ooit weer een hond te nemen. Er zijn zoveel hondenbaasjes die hun hond niet trainen en / of loslaten terwijl hij niet luistert of loslaten waar het niet mag. -:(-

hagelslag
Berichten: 9072
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 20:07

Serie die ik net keek gaat pas 23 maart verder -O-
En het was zo spannend

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 20:58

Dat we een onterecht brief van de woningbouw hebben gekregen waarin staat dat we onze tuin op moeten ruimen.

Uhm de tuin is vet netjes :')

Marcella

Berichten: 36767
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:11

Telpeva schreef:
Hihi ik zit nu juist te bokken, lees: uitstelgedrag, omdat ik geen zin heb in klusjes in huis die mijn naam roepen enzo.
Oeps

Jep, maar ben naar de moestuin gevlucht om te genieten van het zonnetje. :')

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:15

Helemaal dood na een niet eens hele intensieve dag, maar wel een dag vol zorgen.

Pony (die ik verzorg) had beginnende EOTRH en daar zijn vandaag fotos van gemaakt. De tanden op zich waren nog wel goed, maar omdat alle andere dingen er omheen hem zoveel ongemak/pijn gaven toch besloten om maar meteen alles te trekken. Hij was echt een topper, werkte super goed mee, maar toch die zorgen of alles wel goed gaat en nu de zorgen of hij niet teveel pijn heeft, of hij wel wat kan en durft te eten.
Met het uit de trailer halen lag de hele trailer vol bloed en toen we hem in zijn eigen, speciaal voor hem afgezette stukje hadden gezet plofte hij ook meteen neer om te liggen. Hij was zo moe.

En nu kan ik wel janken van de opluchting dat alles zo goed is gegaan, van trots omdat hij alles zo knap heeft gedaan en toch ook wel van bezorgdheid.

Zo maar lekker douchen en in bed. Hopelijk kan ik een beetje slapen straks.

Marcella

Berichten: 36767
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:16

rien10 schreef:
Dat zijn vast katertjes.

Jep 4x. Ik dacht een poesje te zien, maar helaas. Gelukkig blijft dus niks. :')

Marcella

Berichten: 36767
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:18

CupCakes_ schreef:
Woede. Frustratie. Teleurstelling.

Mijn hond is vandaag zonder aanleiding aangevallen door twee andere honden. We waren zó goed op weg met de reactiviteit training, dat we zelfs sommige honden al konden passeren zonder vocale reactie. Mijn hond is nu nog van slag, dit gaat hem echt een knauw geven. En als het helemaal tegenzit zijn we weer terug bij af. En dit gebeurde notabene in aanlijngebied. |o

-O-

Waardeloos en onbegrijpelijk.

En een rat heeft lopen snoepen van mijn aardappelen. Dus nu maar het nodige verwerken. Voor ik weg kan gooien.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 06-02-23 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:23

CupCakes_ schreef:
Woede. Frustratie. Teleurstelling.

Mijn hond is vandaag zonder aanleiding aangevallen door twee andere honden. We waren zó goed op weg met de reactiviteit training, dat we zelfs sommige honden al konden passeren zonder vocale reactie. Mijn hond is nu nog van slag, dit gaat hem echt een knauw geven. En als het helemaal tegenzit zijn we weer terug bij af. En dit gebeurde notabene in aanlijngebied. |o


Vreselijk. Hopelijk kan je hond de stress van zich afgooien en valt t mee de terugval. Jouw hond de Sjaak door onkunde van anderen met een hond. Woest kan ik daar van worden.

chanicha

Berichten: 12172
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:34

Vorig jaar toen de huisarts bij mijn moeder kwam erover gehad dat wij verhuisd waren en eigenlijk een andere ha zouden moeten nemen maar omdat ik al 57 jaar patient ben hoefde dat niet.
Nu lag er een brief in de bus dat wij een andere huisarts moeten zoeken, ben er helemaal van de leg van |(
Ik ga nog wel een afspraak maken om het er over te hebben en zó ver is het niet vanaf de praktijk -O-
Met mijn hoofd snap ik het maar qua gevoel totaal niet.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:23

Ik kan niet besluiten of ik verstandig ga zijn en mijn bak chocolade-ijs bewaar tot morgen, of dat ik hem nu leeg eet... Help!

Boheme

Berichten: 2105
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:26

Mkango schreef:
Ik kan niet besluiten of ik verstandig ga zijn en mijn bak chocolade-ijs bewaar tot morgen, of dat ik hem nu leeg eet... Help!



Je moet verstandig zijn en hem nu voor de helft opeten en morgen de rest. Dubbel plezier.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:28

Mkango schreef:
Ik kan niet besluiten of ik verstandig ga zijn en mijn bak chocolade-ijs bewaar tot morgen, of dat ik hem nu leeg eet... Help!

Nu opeten, morgen nieuwe kopen :j

Ineke2

Berichten: 33142
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:53

SpikkelFire schreef:
Mkango schreef:
Ik kan niet besluiten of ik verstandig ga zijn en mijn bak chocolade-ijs bewaar tot morgen, of dat ik hem nu leeg eet... Help!

Nu opeten, morgen nieuwe kopen :j

Exact dit dacht ik bij het lezen ook :D

Taartje jeetje dat is niet niks. Heel veel beterschap voor de pony, hopelijk voelt die zich morgen wat beter en durft hij te eten. Lekker veel slobber maken maar.
Rust goed uit dan kun je er voor hem zijn :knuffel: